FN accepterer nu religionskritik

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.videnskab.religion
Sent: Sunday, March 01, 2009, CET 16:28, GMT 15:28
Subject: Kanske USA boykotter racisme-konference -
Was: ... SA ...
Durban 2 ...
Ytringsfrihed og blasfem
8512 <news:49aaa9b8$0$90275$1472...@news.sunsite.dk> Boycot Durban-2
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/25941eb4e14889c0>

+

Sent: Thursday, March 12, 2009, CET 08:20, GMT 07:20
Subject: Islam og Kristendom, ligheder & forskelle
8558 <news:49b8b7cc$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn/msg/17daad9c94850228>

+

Sent: Monday, March 16, 2009, CET 12:08, GMT 11:08
Subject: Re: Det islamiske syn på de kristnes tilbedelse af Jesus -
Was: Det kristne tro ...
Katolikkernes "ukrænkelige" liv...
8587 <news:49be3344$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab.religion/msg/6c1e47ea2e6e3570>

+

Sent: Tuesday, March 17, 2009, CET 16:08, GMT 15:08
Subject: Mellemøstlig dobbeltmoral
8592 <news:49bfbce1$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c253f0c8c155ecd1>

> Muslimske landes solidaritet med Sudan er hyklerisk
[ ... ]
> Lad det stå klart, at de lande, der i dag fordømmer arrestordren, selv
> har skeletter i skabene, og derfor frygter, at Den Internationale
> Straffedomstol på et fremtidigt tidspunkt vil nå frem til deres egne
> ledere.

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s157 Tir 17 Mar (2009, CET) 22.02.31

FN accepterer nu religionskritik

Den russiske chefforhandler i det be-
tændte diplomatiske tovtrækkeri forud
for FNs Racismekonference (Durban 2)
har nu fremlagt et udkast til en slut-
erklæring, skriver berlingske.dk

Udkastet er meget opsigtsvækkende, da
de islamiske lande hidtidige krav om
et forbud mod religionskritik slet ikke
optræder i teksten. Den kraftige,
direkte fordømmelse af Israel er også
udeladt i sluterklæringen. De 27 EU-
lande truede i går med at boykotte kon-
ferencen hvis ikke de islamiske lande
opgiver angrebet på ytringsfriheden og
den ensidige fordømmelse af Israel.

17. mar 21:46

=== citat slut ====

Alene dét, at der deltager lande på konferencen, som forskelsbehandler og
dermed undertrykker befolkningegrupper (rundt omkring i verden pga.
religion, race eller fx. køn), er i sig selv en hån og bespottelse mod
Menneskeheden !

Forbandet være disse uslinge !

Compare with ...

(Jesus says)

... (forband ikke) ...

Matt. 5,44 Luk. 6,28

Hmm ...

(Jeg er ikke fuldkomen, Jesus)...

Jesus-Break:
(2009-03-17, Tuesday, day no 76, CET 22:26, GMT 21:26)
- "Det véd jeg."

Memory on from ...

Sent: Monday, March 16, 2009, CET 14:24, GMT 13:24
Subject: En lykkelig katolik taler ud - Vi skal holde erindringen om
den kærlige Gud i live
8588 <news:49be5322$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/15401985c1712108>

> Den kærlige Far siger: "Følg mig, fordi jeg elsker dig, og bliv i min
> kærlighed!" - hvilket også i åndelig opdragelse giver selvstændige,
> trofaste og kærlige børn.
>
> Ikke: "Følg mig, og gør som jeg siger, ellers bliver du straffet."

Okay. Din kærlighed, Jesus, smelter al urent bort i mig. Ske *Din* vilje, o
Gud. Gør mig til et brugbart redskab i Din hånd, der ikke forbander ... :-)

Last OUTPUT: 8594 <news:49bfc37f$0$90272$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8595