Egyptisk (I Allahs, den *lovløses* navn) SHIRK - Was: Bashir har vovet sig til udlandet

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Monday, March 23, 2009, CET 14:45, GMT 13:45
Subject: Bashir har vovet sig til udlandet
8623 <news:49c7928f$0$90263$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/e8b7dfca2cf2b6c0>

> Sent: Wednesday, March 04, 2009, CET 15:49, GMT 14:49
> Subject: Sudans præsident kræves anholdt af ICC
> 8532 <news:49ae94e7$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
> <http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/02f3f7af09ab4adc>

> [ ... ]
> [ ... ]

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s134 Man 23 Mar (2009, CET) 14.31.58
>
> Bashir har vovet sig til udlandet

News:

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Torsdag den 26. marts 2009, side 5)

=== citat start ===

Sudans præsident i Egypten

Kairo Sudans præsident, Omar Hassan Bashir, kom i går til den egyptiske
hovedstad, Kairo.

Han risikerer ellers at blive anholdt, når han rejser udenlands, da Den
Internationale Straffedomstol, ICC, i Haag den 4. marts udstedte en
arrestordre på ham for krigsforbrydelser i Darfur.

I mandags var han i Eritrea på en invitation fra præsident Issaias Afeworki,
der ønskede at udtrykke solidaritet med ham og undlod at anholde ham.

/ritzau/Reuters

=== citat slut ====

Compare with ...

Sent: Thursday, March 26, 2009, CET 10:30, GMT 09:30
Subject: Re: Al-Qaeda kalder til kamp i Sudan, apropos et "retfærdigt"
paradis
8641 <news:49cb4b43$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f47948d60fa9989e>

[ ... ]

[ ... ]

> Med denne Jeres udmelding er det faktisk det samme som at sige:
>
> I Allahs, den lovløses navn
>
> Hvortil vi andre (både muslimer, ateister osv.) tænker:
>
> Tænk hvilken *skam* at bringe over Islam!

Hvis jeg var muslim, da ville jeg faktisk sige, at de derved begår SHIRK
(afgudsdyrkelse), fordi de jo sætter deres egen partiske smut-huls-lov i
centrum fremfor úpartisk Retfærdighed° (som jo er et *krav* i Koranen)!

Sikke nogle *hyklere* ... :-(

Og hvilket ELENDIGT budskab om Islam!

Det er jo næsten det samme som at sige, at Islam tillader *lovløshed*...

And then I heard a voice said from Heaven (perhaps ET):
(2009-03-28, Saturday, day no 87, CET 11:53, GMT 10:53)
- "[Ikke sandt]?",*1

*1:
NB! Ordene var ikke helt 100% tydelige.

Last OUTPUT: 8647 <news:49cd8d12$0$90263$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8648

"Jesus-loves-you" skrev

8648 <news:49ce0499$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>

> [...]
>
> I mandags var han i Eritrea på en invitation fra præsident Issaias
> Afeworki, der ønskede at udtrykke solidaritet med ham og undlod at anholde

[ ... ]

> [...]
>
> Og hvilket ELENDIGT budskab om Islam!
>
> Det er jo næsten det samme som at sige, at Islam tillader *lovløshed*...

Hmm ... (memory on from) ...

7856 <news:g8f2t0$ptq$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/314fed2873e28c9f>

Og det var Jer, der gerne ville gå foran med et godt (islamisk) eksempel?

Det var da noget af et *selvmål*, mine herrer!...

And then I heard the voice again from heaven (perhaps ET):
(2009-03-28, Saturday, day no 87, CET 12:37, GMT 11:37)
- "Enig."

CET 12:39
- "Skal vi ?"

Hmm ... (memory on from) ...

*Headline*
7856 <news:g8f2t0$ptq$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/314fed2873e28c9f>

Øh ...

Det kan jeg faktisk IKKE overskue, friends-out-there-in-space...

Hmm ...

Altså hvis det var mig, da ville jeg rykke ind i selve Sudan og med magt
kræve skiderikken til regnskab for hans forbrydelser.

Så gør blot, hvad I skønner bedst...

CET 12:42
- "Okay."

CET 12:42