Important scrisoarea de pacifist spre armata catre ofiterul rezervistilor

Dave U. Random

Important scrisoarea spre armata catre ofiterul
rezervistilor
scrisoare in care refuz clar sa iau o arma din motive de pacifism .
Am facut armata la Pompieri din motive de pacifism.
Deci de aici este clar ca bu am avut de aface cu contractul Nicadoresc
al lui dacialan Nicadorul principal impreuna cu Dror si Ashkia .
https://docs.google.com/file/d/0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA/edit?pli=1
http://www.stars21.com/translator/hebrew_to_english.html
http://translation.babylon.com/hebrew/to-english/

Certificatul de eliberare din serviciu obligatoriu in serviciu rezervist
https://picasaweb.google.com/lh/photo/nI-aOgRbib2PsF14EbPlctMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Diplome de la Pompieri unde am facut armata
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0KezVMBKg6YKl6xln_UZhtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/WD95Na0BIaInZjsiqi01ItMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/YpfUmZv-0UGHHahrPx-irtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4f805cdbfc523f9e?hl=en
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/5c2fa9dae6f59ee0?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/17458b615f355a99?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/cd59ff1a48f0496d?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 6, 1:49 pm, Dave U. Random <anonym...@anonymitaet-im-inter.net>
wrote:
> Important scrisoarea spre armata catre ofiterul
> rezervistilor
> scrisoare in care r

La ei era arestu' garnizoanei....in Botsani, urtbea lui Bulaku, pa
marginea garlei zisa Drezleuca.Am dormit o saptamana pe tambal ca am
spart capu cu un chetroi la un puradeu din scoala militara, care
intepa racanii cu baioneta :-)
Comandant de batalion era un ukrainian Ovaciuk, negru pe ceru gurii.
Da era baiat bun, cred ca avea si simtul umorului, mai rar la astia.
S-o grait cica: las ca te invat io mince:-)

Si m-o trimis la scoala regimentala de rezervisti in targul
Iesilor.... hehehe... bineninteles dupa ce se intoarsera vro trei
baieti, cu povesti de groaza, cica-i alerga cu petrica in bocanc :-)
Si m-o tinut aia okupat vro sase luni !

Nepurcelul Purcel Kusher

Important scrisoarea spre armata catre ofiterul
rezervistilor

Anonymous

Raspopitul scrie
> Tu-i in gaoz de pomperi...Re: Important scrisoarea de pacifist
De ce injuri pe pompieri ?
Pe scr se pare ca mossadul ma bagat si nu pompieri.

> [...]

> Iesilor.... hehehe... bineninteles dupa ce se intoarsera vro trei
> baieti, cu povesti de groaza, cica-i alerga cu petrica in bocanc :-)

La ce te referi?

Ce vrei sa spui cu asta ? Nu inteleg . Explica te rog.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/748ba891fd12c829?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Dave U. Random

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 6, 11:38 pm, Anonymous <anonym...@foto.nl1.torservers.net>
wrote:
> Raspopitul scrie> Tu-i in gaoz de pomperi...Re: Important scrisoarea de pacifist
>
> De ce injuri pe pompieri ?

Nu-i injur tare, e mai mult o gluma.....

> Pe scr se pare ca mossadul ma bagat si nu pompieri.

> La ce te referi?
>
> Ce vrei sa spui cu asta ? Nu inteleg . Explica te rog.

Nu vreau sa spun nimic. Nu era nici vina lor, nici vina mea, ca acolo
era arestul garnizoanei :-) E o poveste a experientei mele cu
pompieri, demult, cand faceam armata in Romania. Aia e alti
pompieri :-)