Re: "Przeklenstwo wynalazcow" wymuszajace postep wzdluz "linii najwiekszego oporu" (JP)

Aleksander Nabagło

!

Prof. dr inz. Jan Pajak pisze:
> [...]
> slowy, owa uparcie nam powtarzana "wiadomosc" czy "lekcja" stara sie
> nam unaocznic, ze "poziom zycia wszystkich ludzi wcale NIE jest
> zalezny od poziomu moralnosci ludzi u szczytu, a od poziomu moralnosci
> ludzi na samym dole". Dlatego aby podwyzszac poziom zycia ludzkosci,
> wcale NIE nalezy skupiac sie (jak dotychczas) na podwyzszaniu
> moralnosci tych u szczytu, a na podwyzszaniu moralnosci tych na samym
> dole. Jest to szokujaca lekcja moralna jakiej przyjecia do wiadomosci,
> jak narazie, ludzkosc zdecydowanie odmawia.
Sila sciagajaca w dol zakotwiczona jest nie na samym dole,
ale efektywnie w srodku masy.
Prosze zauwazyc, ze najwieksze osiagniecia XX wiecznej fizyki
(i logiki, teoretyczne podstawy informatyki) nastapily
w tym samym czasie, gdy dochodzili do wladzy lub utrwalali wladze
najbardziej wsteczni moralnie osobnicy z zastepami swoich fanatycznych
wyznawcow.

Moze najwieksze, postepowe osiagniecia moga wystapic wtedy,
kiedy jest najwieksza "dyspersja moralna mas", rownoczesnie
jest wtedy najwieksze niebezpieczenstwo wystapienia rzeczy
najgorszych ?

.

Prof. dr inz. Jan Pajak

On Oct 12, 8:14 pm, Aleksander Nabagło <n...@ap.krakow.pl> wrote:

> [...]
> kiedy jest najwieksza "dyspersja moralna mas", rownoczesnie
> jest wtedy najwieksze niebezpieczenstwo wystapienia rzeczy

Niniejszy wpis jest dowodem jak zawziecie przesladuje sie prawde i jak
trudno prawdzie przebic sie przez blokady. Wpis ten wszakze opisuje
przesladowania ludzi ktorzy moralnie szerza postep na Ziemi. To
zapewne dalatego musial juz byc dokonywany po raz drugi. Po pierwszym
jego wpisaniu w dniu 2009-10-10 byl on dostepny tylko przez jeden
dzien m.in. pod adresami http://groups.google.com/group/pl.sci.filozofia/browse_thread/thread/f11ff4f38ce0ab72#
i http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/f11ff4f38ce0ab72#
- dla jego polskojezycznej wersji, oraz pod adresami
http://groups.google.com/group/alt.philosophy/browse_thread/thread/be4dc5da94deff6d#
http://groups.google.com/group/sci.skeptic/browse_thread/thread/be4dc5da94deff6d#
- dla jego angielskojezycznej wersji. Obie wersje tego wpisu zostaly
wydeletowane juz w dzien pozniej (tyle ze w angielskojezycznej wersji
pozostawiono niewydeletowane zlosliwe komentarze jakim wpis ten
opatrzono). Wiadomo zas, ze aby wydeletowac wpis na tym forum, musi to
uczynic albo osoba z uprawnieniami administratora, albo tez cos o
"nadprzyrodzonych mocach " (np. ja sam NIE jestem w stanie ani zmienic
ani tez wydeletowac wpisow ktore juz zaladowalem na to forum). Ktos
wiec o znaczacej mocy NIE chce pozwolic aby prawda z niniejszego wpisu
ujrzala swiatlo dzienne. Aby jednak prawde ta mimo wszystko ujawniac,
niniejszym dokonuje tego wpisu juz po raz drugi. Jesli i tym razem
zostanie on szybko wydeletowany, wowczas warto wiedziec ze jego kopia
jest tez wystawiona na blogach totalizmu dostepnych pod adresami
przytoczonymi pod koniec tego wpisu. Oto wiec tresc tego tak
przesladowanego wpisu o celowym hamowaniu moralnego postepu ludzkosci:

* * *

"Przeklenstwo wynalazcow" to paralizujaca lawina nieustajacych
nieszczesc, klopotow i przykrosci jaka zwala sie na glowy najbardziej
tworczych "wnosicieli postepu". Jej ofiarami padaja wszyscy tworczy
ludzie ktorzy swoja dzialalnoscia wnosza rzeczywisty postep do naszej
cywilizacji. Przykladowo typowymi ofiarami "przeklenstwa wynalazcow"
padaja wynalazcy nowych pokojowych urzadzen jakie sa istotne dla
postepu naszej cywilizacji, odkrywcy nowych konstruktywnie
dzialajacych zjawisk, politycy i dzialacze spoleczni usilujacy
wprowadzic jakis bardziej sprawiedliwy i postepowy system, menagerowie
instytucji starajacy sie unowoczesnic produkcje, itd., itp. Dla ofiar
tego przeklenstwa jego dzialanie wyglada jak rodzaj ogromnie msciwej i
represyjnej "kary" wymierzonej im przez jakas "nadprzyrodzona moc" za
przeciwstawienie sie tej mocy i wprowadzanie postepu do uciskanej
przez nia ludzkosci. Jako takie, "przeklenstwo wynalazcow" jest wysoce
tajemniczym zjawiskiem. Wszakze z zelazna konsekwencja "karze" ono
kazdego faktycznego tworce moralnie poprawnego postepu. Jest ono tez
odpowiedzialne za wstrzymanie wprowadzenia w zycie wielu tysiecy
ogromnie ludziom potrzebnych wynalazkow, odkryc, popraw, usprawnien,
zmian, modernizacji, itp.

Wyczerpujace wyjasnienie "przeklenstwa wynalazcow" zaprezentowane
zostalo w punkcie #G1 totaliztycznej strony internetowej o nazwie
"eco_cars_pl.htm" oraz w punkcie #K3 totaliztycznej strony
internetowej o nazwie "fe_cell_pl.htm". Powyzszy jego opis stanowi
jedynie krotkie podsumowanie tego tajemniczego zjawiska. "Przeklenstwo
wynalazcow" jest takze omawiane w punktach #B4 i #B5 totaliztycznej
strony "will_pl.htm", w punkcie #B3 totaliztycznej strony
"telekinetyka.htm", w punkcie #E1 totaliztycznej strony
"evolution_pl.htm", oraz marginalnie jest ono wspominane rowniez na
kilku dalszych totaliztycznych stronach internetowych.

Losy calego szeregu slawnych ofiar "przeklenstwa wynalazcow" tez sa
opisane na sporej liczbie totaliztycznych stron internetowych.
Przykladowo losy (1) Rudolf'a Diesel (1858-1913) - wynalazcy
najdoskonalszego silnika samochodowego, a takze losy (2) Jozef'a Ganz
(1898-1967) - konstruktora i wynalazcy przodka (oraz wzorca) dla
slynnego samochodu "garbusa", omowione sa w punkcie #G2 totaliztycznej
strony o nazwie "eco_cars_pl.htm" - ktorej adresy sa wyszczegolnione
pod koniec tego wpisu. Strona "newzealand_visit_pl.htm" w punkcie #H1
opisuje wplyw "przeklenstwa wynalazcow" na losy az kilku wynalazcow z
Nowej Zelandii. Cala strona "boiler_pl.htm" opisuje zycie i
dzialalnosc kolejnej ofiary tego przeklenstwa ktora tworzyla w Nowej
Zelandii. Strona "mozajski.htm" wyjasnia jak z powodu dzialania tego
przeklenstwa samolot musial byc wynajdowany od samego poczatku przez
az 3 nic niewiedzacych nawzajem o sobie wynalazcow - zanim zdolal
wejsc na stale do technicznego dorobku ludzkosci. Z kolei (3) w
punkcie #K3 totaliztycznej strony "fe_cell_pl.htm" opisuje jak owo
"przeklenstwo wynalazcow" zapaskudzilo los wynalazcy aparatu filmowego
- tj. niejakiego William'a Friese-Greene (1855-1921).

Zasada dzialania owej "nadprzyrodzonej mocy" ktora zamienia wynalazcow
i odkrywcow w ofiary "przeklenstwa wynalazcow", jest bardzo prosta.
Mianowicie, owa moc tak celowo steruje losami i przebiegiem zycia
danej tworczej osoby, aby w swojej drodze do celu osoba ta bez przerwy
natykala sie na mozliwie najwieksze przeszkody jakie tylko
spoleczenstwo w ktorym dany wynalazca czy odkrywca zyje i pracuje jest
w stanie normalnie stwarzac. Innymi slowy, ta "nadprzyrodzona moc"
zmusza danego wynalazce czy odkrywce do poruszania sie w swoim zyciu
po tzw. "linii najwiekszego oporu". Owo zmuszanie do odbywania drogi
wzdluz "linii najwiekszego oporu" polega na oddawaniu danego tworcy
postepu pod kontrole przelozonych, oraz na uzaleznianie go od ludzi,
ktorzy w srodowisku w ktorym tworca ten sie obraca wykazuja posiadanie
najnizszego poziomu moralnosci (tj. ktorzy w swoim zyciu praktykuja
filozofie pasozytnictwa opisywana m.in. na stronie
"parasitism_pl.htm"). Znaczy, cale tworcze zycie takiego wynalazcy czy
wnosiciela postepu jest kontrolowane przez ludzi ktorzy sa albo
malostkowi, zwyczajnie glupi lub zazdrosni, albo maja jakis osobiste
kompleksy, fobie czy problemy, albo tez gardza zdolnosciami innych,
itd., itp. Zmuszanie to polega tez na kierowaniu danego wynalazcy na
doswiadczenie wszelkich oporow i przeszkod jakie tylko istnieja w
danym spoleczenstwie. A wiec przykladowo polega na nieustannym
wprowadzaniu danego tworcy postepu w sytuacje zyciowe i w warunki
ktore sa najmniej sprzyjajace dla zrealizowania celow zyciowych tego
tworcy. W rezultacie takiego celowego pokierowania zyciem danego
tworcy postepu, w swojej drodze zyciowej napotyka on i zmuszony jest
pokonywac najwyzszy z mozliwych oporow jaki tylko spoleczenstwo i
warunki w ktorych zyje sa w stanie stworzyc na jego drodze do celu.

Na odrebnej stronie internetowej o nazwie "totalizm_pl.htm"
zaprezentowana jest nowa filozofia codziennego zycia zwana "totalizm".
Niezwykloscia tej filozofii jest ze wyjasnia ona zaleznosc losow ludzi
od poziomu z jakim ludzie ci w swoim postepowaniu uwzgledniaja
dzialania trzech wielkosci moralnych - ktore przez filozofie totalizmu
sa zwane: "pole moralne", "energia moralna", oraz "prawa moralne".
(Najkrotsze z mozliwych wyjasnienie czym sa owe trzy wielkosci moralne
podane zostalo w punkcie #C1 totaliztycznej strony "stawczyk.htm".)
Jedna z zasad postepowania (praw) jakich zelazne przestrzeganie w
dzialaniach ludzi filozofia totalizmu nam nakazuje, stwierdza ze kazde
dzialanie ludzkie jest moralnie tym poprawniejsze, im bardziej stromo
pod gore pola moralnego wspina sie ono wzdluz tzw. "linii najwiekszego
oporu intelektualnego". (Owa "linia najwiekszego oporu
intelektualnego" reprezentuje bowiem najbardziej strome zbocze tzw.
"pola moralnego" - po dokladny opis "pola moralnego" i powyzszej
zasady postepowania nakazywanej ludziom przez totalizm, patrz
podrozdzial A4.1 z tomu 1 monografii [8/2] o tytule "Totalizm"
dostepnej za darmo ze strony "tekst_8_2.htm".) Ta sama filozofia
totalizmu wyjasnia nam rowniez, ze wykuwanie postepu dla ludzkiej
cywilizacji jest jednym z najbardziej moralnie poprawnych dzialan.
Poniewaz zas kazde dzialanie moralne musi sie wspinac pod gore "pola
moralnego" (czyli musi przebiegac wzdluz owej "linii najwiekszego
oporu"), to oznacza, ze na drodze kazdej osoby wykuwajacej postep dla
ludzkosci musza sie pojawiac nieustanne przeszkody formujace owa
"linie najwiekszego oporu". Owe wiec przeszkody nieustannie ustawiane
na drodze ludzi wykuwajacych postep powoduja wlasnie to przykre dla
wynalazcow zjawisko opisywane tutaj pod nazwa "przeklenstwa
wynalazcow".

Z filozoficznych rozwazan poprzedniego paragrafu wyraznie widac, ze z
punktu widzenia filozofii totalizmu to zmuszanie tworcow postepu do
kroczenia po "linii najwiekszego oporu" jest tylko rodzajem
nieustannie powtarzanej moralnej "lekcji" czy "wiadomosci" ktora stara
sie uswiadomic ludziom istnienie "pola moralnego" oraz zilustrowac
dzialanie "praw moralnych" ktore wymagaja iz 'kazde dzialanie moralnie
poprawne musi sie wznosic pod gore "pola moralnego" - czyli musi byc
realizowane wzdluz tzw. "linii najwiekszego oporu intelektualnego" '.
Poniewaz w spoleczenstwie ludzkim owa "linia najwiekszego oporu" jest
zawsze formowana przez postepowanie osobnikow o najnizszym poziomie
osobistej moralnosci, owa uparcie powtarzana nam moralna "lekcja" czy
"wiadomosc" stwierdza cos w rodzaju "to co wy ludzie mozecie osiagnac
jako spoleczenstwo czy jako cywilizacja, jest definiowane przez poziom

[...]

Osobiscie wierze, ze owa "nadprzyrodzona moc" ktora stoi za
"przeklenstwem wynalazcow", a takze za wszelkimi innymi zjawiskami
ktore powstrzymuja cywilizacyjny postep ludzkosci, bedzie przez az tak
dlugo traktowala ludzi owa "linia najwiekszego oporu", az w koncu
wszyscy zrozumiemy lekcje moralna nia wyrazana i zaczniemy stosowac
sie do tej lekcji w naszym codziennym zyciu. Praktycznie to oznacza,
ze juz niedlugo postep techniczny ludzkosci calkowicie zaniknie.
Zamiast tez wdrazac w zycie nowe wynalazki i zasady dzialania,
naukowcy i inzynierowie beda nieskonczenie "przezuwali" w kolko te
same stare idee i zasady. Wszakze juz obecnie w niektorych krajach
zaden przelomowy wynalazek NIE moze byc wdrozony do produkcji,
poniewaz poziom moralny tamtejszego spoleczenstwa tak wyeskalowal owa
"linie najwiekszego oporu", ze tworcy przelomowych wynalazkow NIE sa
tam w stanie przebic sie do swojego celu. Nawet bowiem jesli jakis
wynalazca zbuduje tam dzialajacy prototyp swego przelomowego
wynalazku, ciagle ci z jego krajanow ktorzy formuja "linie
najwiekszego oporu" tak mu utrudnia i uprzykrza zycie, ze NIE jest on
w stanie wynalazku tego wdrozyc do produkcji seryjnej. W rezultacie,
zamiast przelomowych wynalazkow i odkryc ktore formuja "faktyczny
postep", wprowadzany jest tam jedynie "falszowany postep" opisany w
nastepnym paragrafie. Wyraznie tez widac, ze eskalowanie "linii
najwiekszego oporu" wlasnie ma rowniez miejsce w praktycznie
wszystkich krajach swiata. Stad niemoznosc wdrozenia przelomowych
wynalazkow i odkryc, oraz zastapienie "faktycznego postepu" jedynie
"falszowanym postepem", juz wkrotce zapanuje praktycznie na calej
Ziemi.

Problem z "postepem" polega na tym, ze - jak wszystko w naszym swiecie
fizycznym, moze on byc "falszowany". Najlepszym przykladem
"falszowanego postepu" jaki codziennie widzimy w naszej obecnej
rzeczywistosci, jest "postep" w tzw. "przemysle samochodowym". Kiedy
bowiem ogladamy telewizje lub czytamy prase, wowczas jestesmy
bombardowani krzykliwymi reklamami rzekomego "postepu" jaki
poszczegolni producenci samochodow powprowadzali do swoich modeli.
Jesli jednak naukowo przeanalizujemy na czym ow ich "postep" polega,
wowczas sie okazuje, ze jest on jedynie odmiennym zastosowaniem tych
samych zasad dzialania i zjawisk ktore sa juz doskonale znane
ludzkosci od co najmniej stu lat. Innymi slowy, "falszowanym postepem"
wolno nazywac wszystkie udoskonalenia ktore stanowia jedynie odmienne
zastosowanie zasad i zjawisk znanych ludzkosci juz od dawna.
"Falszowany postep" faktycznie jest wiec "zapatrzony w przeszlosc" i
zamiast dzwigac nasza cywilizacje na wyzszy poziom rozwoju, powoduje
on ze cywilizacja ta bez przerwy drepcze w niemal tym samym miejscu.
Oczywiscie wskazywany powyzej przyklad dzisiejszego "przemyslu
samochodowego" jest tylko jednym z niezliczonych przykladow
"falszowanego postepu". W rzeczywistosci bowiem niemal wszystko co
obecnie "nowego" sie dzieje, wlaczajac w to obecne "programy
kosmiczne" i ogromna wiekszosc badan naukowych, praktycznie
reprezentuje kolejny przyklad takiego "falszowanego postepu".
Oczywiscie, tworcy "falszowanego postepu" NIE doswiadczaja na sobie
dzialania "przeklenstwa wynalazcow". Wrecz przeciwnie. Sa oni
nagradzani tym przeklenstwem za to ze formujac swoimi dzialaniami
"zaslone dymna pozornego postepu" ktora utrzymuje decydentow i
politykow we wierze ze postep ma miejsce tam gdzie faktycznie postepu
brakuje, przyczyniaja sie oni do powstrzymywania "prawdziwego postepu"
na Ziemi.

Inaczej ma sie sprawa z "faktycznym postepem". Ten bowiem NIE
"przezuwa" po ktorys tam raz z kolei zasad i zjawisk jakie znane sa
juz od dawna. Odkrywa on bowiem i wprowadza do uzycia zupelnie nowe
zasady dzialania i zjawiska. Dlatego zamiast czerpac wzorce z
przeszlosci - tak jak to czyni "falszowany postep", dostarcza on
wzorcow dla przyszlosci. Niestety, przyklady takiego "faktycznego
postepu" pojawiaja sie na Ziemi ogromnie rzadko. To wlasnie jego
tworcy zawsze ciezko sa poszkodowywani przez "przeklenstwo
wynalazcow".

Poznanie istnienia i dzialania "przeklenstwa wynalazcow" jest zrodlem
roznorodnych korzysci dla kazdego poznajacego. Dokonajmy wiec tutaj
przegladu chociaz najwazniejszych z owych korzysci:

Dla wynalazcow i wnosicieli postepu dowiedzenie sie ze owo
przeklenstwo istnieje, oraz poznanie jak ono dziala, wnosi wydatna
ulge w torturach przez jakie oni przechodza. Wszakze uswiadmia to im
ze owe tortury sa uzasadnione, ze na przekor dotykania ich w bardzo
przykry sposob, sluza one wyzszemu dobru i celowi, oraz ze na przekor
posmaku kary i niesprawiedliwosci, faktycznie ich przykrosci beda
kiedys zrekompensowane.

Dla oczekujacych na dopracowanie konkretnych wynalazkow lub odkryc,
poznanie tego przeklenstwa pozwala zrozumiec dlaczego skrystalizowanie
sie nawet drobnych wynalazkow, lub upowszechnienie nawet
maloznaczacych odkryc, zajmuje tak duzo czasu i napotyka tak wiele
przeszkod. Wszakze wdrazajacy owe wynalazki i odkrycia musza pokonac
niezliczone przeszkody i utrudnienia jakie niemoralni ludzie
nieustannie wznosza na ich drodze.

Dla osob dobrej woli ktorzy zamierzaja usprawniac sytuacje naszej
cywilizacji, poznanie zasady dzialania "przeklenstwa wynalazcow"
umozliwia zrozumienie, ze sytuacja wszystkich nas ulegnie tylko
wowczas poprawie, kiedy poprawi sie moralnosc ludzi o najnizszym
poziomie moralnosci i o pasozytniczej filozofii. Stad zamiast
ochraniac granicami bogactwo przed bieda, trzeba raczej usuwac
granice. Zamiast eksploatowac tych co slabi i bezbronni, trzeba ich
wspierac i im pomagac. Zamiast odcinac dostep nieuprzywilejowanych do
wiedzy, trzeba dostep ten im ulatwiac. Itd., itp.

* * *

Powyzszy wpis jest adaptacja punktow #G1 do #G7 z totaliztycznej
strony internetowej o nazwie "eco_cars_pl.htm", aktualizacja datowana
7 pazdziernika 2009 roku, lub pozniej. Najnowsza aktualizacja strony
"eco_cars_pl.htm" juz zostala udostepniona m.in. pod nastepujacymi
adresami:
http://chi.maroc.to/eco_cars_pl.htm
http://members.fortunecity.com/timevehicle/eco_cars_pl.htm
http://propulsion.250free.com/eco_cars_pl.htm
http://totalism.50megs.com/eco_cars_pl.htm
Warto przy tym odnotowac ze na kazdej z witryn totalizmu, udostepniane
sa praktycznie wszystkie strony totalizmu. Dlatego niezaleznie od
omawianej tutaj strony, na kazdym ze wskazanych tutaj adresow
faktycznie powinny byc tez dostepne wszystkie inne strony totalizmu
wymienione w powyzszym poscie - chyba ze ktoras z nich zostala wlasnie
zasabotazowana, lub ze strona ta jest napisana lub aktualizowana az
tak ostatnio, iz na dany serwer jeszcze nie zdazylem jej zaladowac. (W
przypadku jednak gdyby danej strony z jakichs tam powodow nie bylo pod
danym adresem, na owym adresie ciagle beda dostepne MENU z linkami do
innych adresow (serwerow) totalizmu, na ktorych to innych adresach
poszukiwane strony totalizmu powinny byc juz dostepne.) Dlatego jesli
zechce sie przegladnac opisy z owych innych stron totalizmu, np. z
owych stron referowanych na niniejszym wpisie, wowczas w powyzszych
adresach, lub w dowolnym adresie stron totalizmu ktore znajdzie sie w
www.google.com , ostatnia nazwe z adresu, np. "eco_cars_pl.htm"
powinno sie zamienic na nazwe strony ktora chce sie przegladnac, np.
na nazwe strony "soul_proof_pl.htm", "przepowiednie.htm",
"bitwa_o_milicz.htm", "eco_cars_pl.htm", "boiler_pl.htm",
"free_energy_pl.htm", "fe_cell_pl.htm", "oscillatory_chamber_pl.htm",
"newzealand_pl.htm", "malbork.htm", "god_pl.htm", "god_proof_pl.htm",
"biblia.htm", "will_pl.htm", "dipolar_gravity_pl.htm",
"evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm", "nirvana_pl.htm",
"evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", "day26_pl.htm", "ufo_proof_pl.htm",
"explain_pl.htm", "katrina_pl.htm", itp., itd.

Niniejsza dyskusja na poruszany tutaj temat jest jedna z calego ciagu
dyskusji jakie na rozne totaliztyczne tematy prowadze na googlowskich
forach dyskusyjnych. Trzymam sie bowiem zasady, aby przedyskutowac z
chetnymi reprezentantami czytelnikow kazde co bardziej istotne
udoskonalenie lub poszerzenie wprowadzone do totaliztycznych stron.
Wszakze czasami dyskusja taka pozwala na dodatkowe udoskonalanie lub
poszerzenie wlasnie opracowywanej tresci totaliztycznych stron - co
uzasadnia trud podjecia i prowadzenia dyskusji. Adresy internetowe
wszystkich watkow dyskusyjnych ktore dyskutowane juz byly na
googlowskich forach dyskusyjnych (wyszczegolnione w porzadku
chronologicznym) zestawilem w punkcie #E2 z totaliztycznej strony
internetowej o nazwie "faq_pl.htm" - aktualizacja datowana 12 sierpnia
2009 roku, lub pozniej. Najnowsze aktualizacje owej strony (juz z owym
wykazem adresow do wszystkich googlowskich watkow dyskutujacych
totaliztyczne tematy) zainteresowani czytelnicy znajda m.in. pod
nastepujacymi adresami:
http://chi.maroc.to/faq_pl.htm
http://prawda.20fr.com/faq_pl.htm
http://prism.20fr.com/faq_pl.htm
http://totalizm.20fr.com/faq_pl.htm
Serdecznie zapraszam do skorzystania z tych adresow w celu szybszego
odnajdowania i zapoznawania sie z przebiegiem co istotniejszych lub co
ciekawszych dyskusji nad kolejnymi totaliztycznymi tematami.

Kazdy totaliztyczny temat dyskusji, w tym rowniez powyzszy wpis, jest
tez powtarzany az na kilku lustrzanych blogach totalizmu (niniejszy
wpis nosi tam numer #174). Kolejne z owych blogow mozna znalezc pod
nastepujacymi adresami:
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.blox.pl/html
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god
Na blogach tych publikowane byly juz takze inne wpisy dotyczace
"przeklenstwa wynalazcow", np. patrz tam wpisy #114 czy #164.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Marcin B.,Bydgoszcz

Przeklenstwo wynalazcow ,ktory autor w latach 90tych tak bogato opisal
na swoich witrynach i opracowaniach jest moim skromnym zdaniem efektem
nie jakichs celowych utrudnien ze strony Boga ,lecz panujacego na
Ziemi układu sił.Ziemskich i pozaziemskich.Konfederacja cywilizacji
pozaziemskich(nie jakichs tymczasowych"zmyłkowych" symulacji,lecz
niektorych bardzo starych,liczacych miliony lat i wyprzedzajacych
znacznie ludzkosc technologicznie istot fizycznych ,takich jak my i
stworzonych na drodze ewolucji przez tę samą Siłę ,która rządzi
Wszystkim)od niepamiętnych czasow okupuje Ziemie i jej
mieszkancow,traktujac ich jak my bydlo hodowlane i wykorzystujac na
wiele sposobów(m.in. kradziez pozytywnej karmy ,wzbudzanie negatywnych
energii bedacych ICH pokarmem,etc.)Istoty te wszelkimi dostepnymi
sobie sposobami staraja sie blokowac wszelkie innowacje,gdyz dzieki
nim wlasnie zblizamy sie do faktu zdania sobie sprawy z bycia
OKUPOWANYM i staniemy sie dla nich zagrozeniem,szczegolnie ze postep
nuokowy mimo tych dzialan jest wyjatkowo szybki w porownaniu z innymi
planetami(mamy korzystne warunki).Prof. Jan Pajak ktory sam wynalazł
kilka rewolucyjnych urzadzen oraz rozpropagował fakt OKUPACJI ,co sie
dzało w czasie pisania kluczowego traktatu,sam autor doskonale
wiele.Np. smierc ukochanego kota po zaimplantowaniu mu w nocy
hiperzlosliwego raka,mimo ze czytalem o ty dawno-do tej pory powoduje
moje wzburzenie.Oprocz tego:wielokrotne uprowadzenia,przecinanie
paznokci,aby nie pisac na klawiaturze,zepsucie lodowki w tropikalnym
kraju ,prysznic samoistnie wlaczony w czasie wizyty waznego
goscia,zlamanie palca w trakcie fotografowania góry z bazą Obcych.Tego
po prostu jest zbyt wiele.Ilu mieszkancow Ziemi przezywa podobne
historie? Te liczby idą w miliony.Wynalazcy zaś są szczególnie na oku
pozaziemskiej okupacyjnej mafii UFO-nautow. Obecnie Ufo-nauci tak
steruja politykami,aby wprowadzili ustrój faszystowski,który panuje na
ich rodzimych planetach,czy stacjach kosmicznych.Ten ustrój nazywa sie
New World Order i z krok po kroku sie do niego zblizamy.Rok 1984
Orwella jest coraz blizej...

Marcin B.,Bydgoszcz

Dodam jeszcze przy okazji mój pogląd nt. Boga. Jest to nadrzędna siła
o niewyobrazalnej dla nas inteligencji,a co za tym nieuchronnie idzie
(uwaga!) niewiadomych i nieodkrytych jeszcze zamierzeniach wobec
kazdego zywego organizmu jaki stworzyl,kazdej cywilizacji we
wszechswiecie.Jednego mozemy sie domyslac:skoro ISTNIEJEMY ,to takie
zamierzenia rzeczywiscie istnieją.Wiele wskazuje ze tym wyznaczonym
celem jest niustanne doskonalenie.Nie jestem jednak absolutnie w
stanie zaakceptowac twierdzenia,iz Ziemia z jej mieszkancami jest
jedynym takim tworem we Wszechswiecie.Badania znalezionych szkieletów
prawdopodobnie pozaziemskiej Chupacabry wskazuja ze sklada sie ona,jak
i my z atomow materii(nie antymaterii).Planety i cywilizacje,a takze
zycie w formie nam znanej i nieznanej MUSI byc zjawiskiem
powszechnym.Ale stwórca był tylko jeden.Byc moze kazda cywilizacja
otrzymuje wskazowki i wybitne jednostki ,jak u nas Jezus,Budda
itp.ktore mają wskazywac kierunek w jakim mamy podazac.W naszym
przypadku,niestety jak to golym okiem widac-niewiele z tego zostało
wcielone w zycie.Natomiast fakt ze jestesmy okupowani wynika z tego
samego co np.nasz stosunek do zwierzat.Mamy nad nimi techniczna i
intelektualna przewage ,uwazamy wiec ze mamy prawo zabijac i
wykorzystywac.Tak samo uwazają bioroboty,Szaraki, Reptylianie w
stosunku do ludzi .I z całą pewnością nie jest to "tymczasowa
symulacja".Twierdzenie iz Ziemia jest jedyna zamieszkałą planetą we
wszechswiecie,a reszta to dodatek jest twierdzeniem zywcem wzietym z
niechlubnego okresu sredniowiecza.Nie wracajmy na tę drogę...

Stanislaw Sidor

Newsuser "Marcin B.,Bydgoszcz" <ls...@o2.pl> wrote ...

> Badania znalezionych szkielet�w

> prawdopodobnie pozaziemskiej Chupacabry wskazuja ze sklada sie ona,jak
> i my z atomow materii(nie antymaterii).

A co by bylo, gdyby ja znaleziono i skladala sie antymaterii?

--
(STS)
Kosmetyka - to nauka o kosmosie kobiety. [Karl Kraus]

Marcin B.,Bydgoszcz

Chodzi o to ze prof.Jan Pajak twierdzi ,iz w najnowszych badaniach
doszedl do odkrycia iz ufo-nauci sa tymczasowa symulacja Boga
skonstruowana dla nas,abysmy mieli dodatkowy klopot z rozszyfrowaniem
rzeczywistosci ,oraz ze skladaja sie one z plynnej przeciw-materii
(antymaterii).Znalezienie szkieletów chupacabry(obecnie to juz
ufologiczne zjawisko globalne) sformowanej ze zwyklej materii -
zaprzecza tej tezie Profesora.

Jacek

On 18 Paź, 01:30, "Marcin B.,Bydgoszcz" <l...@o2.pl> wrote:
> [...]
> skonstruowana dla nas,abysmy mieli dodatkowy klopot z rozszyfrowaniem
> rzeczywistosci ,oraz ze skladaja sie one z plynnej przeciw-materii

Co ty opowiadasz? Symulacje Boga są doskonałe i nie do rozróżnienia
pod względem fizycznym od prawdziwych rzeczy istniejących cały czas.
To tylko dr. Jan Pająk wpadł pod wpływem olśnienia że Bóg robi nam
psikusa.
http://pajakowo.blogspot.com/
Blogg na temat Jana Pająka i jego teorii

Marcin B.,Bydgoszcz

Jezeli symulacje sa nie do odroznienia to w takim razie w jaki sposob
mozemy w 100% dowiesc ,co jest taka symulacją ,a co nią nie
jest.Posuwając sie tą ściezką można by tak samo powiedziec ze MY
jestesmy symulacja ,a wszystko inne nia nie jest.Wg.mnie obecna teoria
Profesora jest przykładem tzw.myślenia życzeniowego(bo miło jest
sądzić że jestesmy wyjatkowi,a Bog ma wobec nas jakis szczegolny plan.)
To slepa uliczka.Mozna sie tu przerzucac polemiką przez całe miesiące
bez zadnego konstruktywnego kompromisu i wniosku.Popatrzmy na
pojęcia:czym jest ta "prawdziwa" materia ,a czym materia
symulowana,skoro się niczym wobec siebie strukturalnie nie
różnią.Materia to po prostu specyficzny stan energii.Czasem się on
zmienia i właśnie wówczas zachodzą tzw.zjawiska paranormalne,a wtedy
tzw "racjonalnie myślacy" rozdziawiają buzie ze zdziwienia ,gdy zdarzy
sie im cos takiego zobaczyc.Bog jest uniwersalny.Cala wszechswiatowa
materia i antymateria są jego tchnieniem.Wszystkie wymiary i gęstości-
również.I co za tym idzie: takze wszystko co żyje.Plan jest
tajemnicą ,ale musi istniec.To w co sie w tym momencie bawimy to
wybieranie tej samej torebki w sklepie ,tylko w roznych
kolorach.Jednym podoba sie czarny,innym niebieski,a komus jeszcze
innemu-czerwony.Ale to wciąż ta sama torebka.Dlaczego mądre
starohinduskie kultury okreslaja rzeczywistosc jako "maya"-złudzenie ?
Ano dlatego ze materia=pewien stan energii=złudzenie STAŁOŚCI.
Powtórze jednak :dotyczy to WSZYSTKIEGO,a nie wybranych
elementów.Twórcy filmów "Matrix" albo "Truman show" to wyraznie
wyczuwali(ten drugi,to nie tylko film o reality shows).Pozdrawiam,M.B.