Jakie dowody na istnienie Boga, innego swiata, duszy, itp., biolodzy zatajaja przed spoleczenstwem (Pdi JP)

janp...@gmail.com

Coraz wiecej ludzi jest swiadomym ze przedstawiciele nauk fizycznych
(fizyki, mechaniki, astronomii, astrofizyki) zatajaja przed
spoleczenstwem caly ocean dowodow na istnienie Boga, duszy, innego
swiata, itp. Niewielu jednak ludzi juz sie zorientowalo, ze w podobny
sposób na szkode ludzkosci intensywnie zatajaja tego typu dowody
rowniez przedstawiciele innych dyscyplin naukowych, z naukami
biologicznymi na czele (biologii, medycyny, botaniki, zoologii, itp.).
Oni takze zatajaja przed spoleczenstwem caly ocean materialu
dowodowego na istnienie Boga, niesmiertelnej duszy, innego swiata,
itp. Jednoczesnie karmia spoleczenstwo najrózniejszymi bajkami w
rodzaju "teorii ewolucji", czy "holograficznego modelu pamieci
ludzkiej" - na poprawnosc których brak chocby najmniejszego
wytrzymujacego krytyke dowodu. W ten sposób przedstawiciele nauk
biologicznych takze aktywnie przyczyniaja sie do odbierania ludziom
szansy na podejmowanie "poinformowanej decyzji" w sprawach Boga,
duszy, innego swiata, itp. Wszakze aby podjac taka decyzje ludzie
musza wiedziec o owych dowodach. Poprzez jednak zatajanie tychze
dowodów, przedstawiciele nauk biologicznych sprawiaja na ludziach
wrazenie ze dowodów takich wogóle nie ma. W ten sposób biolodzy niemal
sila "wrabiaja" zwyklych ludzi w ateizm. Zgodnie zas z Biblia
(autoryzowana przez samego Boga) ateizm ma powazne nastepstwa dla jego
wyznawców. Innymi slowy, biolodzy maja na sumieniu "wieczne
cierpienia" calej masy ludzi którzy dali sie nabrac na ich klamliwe
zapewnienia ze nie ma dowodów na istnienie Boga, duszy, innego swiata,
itp.

Przegladnijmy teraz material dowodowy na istnienie Boga, duszy,
innego swiata, itp., o którym doskonale wiedza przedstawiciele nauk
biologicznych, tez jednak ani nie informuja o nim spoleczenstwa, ani
nie nauczaja o nim swoich studentów. Najwazniejsze przyklady tego
materialu sa jak nastepuje:

1. Kod genetyczny. Jak doskonale nam juz wiadomo kod genetyczny
jest rodzajem jezyka. Z kolei kazdy jezyk moze powstac tylko jesli
sformuluje go i uzywa jakas inteligencja. Kodu zas genetycznego nikt
nie byl w stanie stworzyc ani niezmiennie uzywac poza samym Bogiem.
Stad istnienie kodu genetycznego jest bezposrednim dowodem na
istnienie Boga. Kod ten uzyty zreszta zostal przez filozofe totalizmu
jako podstawa do sformulowania formalnego dowodu naukowego na
istnienie Boga, opracowanego metodami logiki matematycznej. Zarówno
opisy owego dowodu, jak i wiecej informacji na temat kodu
genetycznego, zawarte zostaly w punkcie #B3 strony internetowej o Bogu
- patrz strona "god_pl.htm", a takze w podrozdziale I3.3.4 monografii
[1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

2. Dzialanie mózgu oraz pamieci. Medycyna "na sile" wmawia
ludziom ze pamiec zawarta jest w ich ciele (mózgu) fizycznym.
Tymczasem wszystkie fakty empiryczne dowodza, ze pamiec zawarta jest
poza cialem fizycznym w ludzkiej duszy. Oczywiscie, powód tego
wmawiania jest jasny - medycyna nie chce przyznac ze dusza ludzka
istnieje. Material dowodowy który jednoznacznie wskazuje ze pamiec
jednak wcale nie jest przechowywana w ciele fizycznym (tj. mózgu), a w
naszej duszy, obejmuje tzw. OBE ("out of body experiences"), NDE
("near-death experience"), wielokrotne osobowosci, pamiec poprzednich
inkarnacji, itp. Biolodzy jednak sabotazuja badania tych zjawisk oraz
oklamuja spoleczenstwo w zakresie ich interpretacji. Wiecej na ten
temat wyjasniono w punkcie #C1.1 strony internetowej o nirwanie -
patrz strona "nirvana_pl.htm", a takze podrozdziale I5.4 monografii
[1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

3. Niezbednosc pary stworzen (tj. samczyka i samiczki) aby sie
rozmnazac. Naturalna (tj. czysto przypadkowa) ewolucja jaka propaguja
biolodzy, jest co najwyzej w stanie wyjasnic powstanie tylko jednego
nowego stworzenia. Prawdopodobienstwo bowiem, ze zupelnie przypadkowo
w dokladnie tym samym czasie wymutuja sie az dwa nowe stworzenia i ze
beda one parka samczyka i samiczki, jest niemozliwe do zaistnienia w
sposób przypadkowy. Parki wszelkich istnien mógl wiec tylko stworzyc
celowo sam Bóg. Ten fakt biolodzy zatajaja jednak przed
spoleczenstwem. Wiecej na temat stworzenia przez Boga parki wszelkich
istnien wyjasnione zostalo w punkcie #B6.2 strony o evolucji - patrz
strona "evolution_pl.htm", a takze podrozdziale I1.4.2 z tomu 5
monografii [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

4. Komunikacja pomiedzy ludzmi a zwierzetami i roslinami.
Empirycznie doskonale nam wiadomo, ze ludzie moga sie komunikowac ze
zwierzetami i roslinami i to bez uzycia mowy. Z kolei istnienie owej
komunikacji jest dowodem, ze istnieje uniwersalny jezyk (ULT), a takze
rodzaj mowy (telepatia) która umozliwia pozafizyczne komunikowanie sie
w tym jezyku. Aby taki jezyk mógl byc opracowany musi istniec Bóg. Aby
zas jezyk taki mógl byc slyszany za posrednictwem telepatii musi
istniec przeciw-swiat (tj. ten inny swiat w którym mieszka Bóg i nasze
dusze). Nic wec dziwnego ze biolodzy nie chca informowac spoleczenstwa
o mozliwosciach bezposredniej komunikacji pomiedzy ludzmi a
zwierzetami i roslinami, ani nie chca badac owej komunikacji. Po
wiecej informacji na temat jezyka ULT - patrz punkt #B4 strony
internetowej o telepatii - patrz strona "telepathy_pl.htm", a takze
podrozdzial I5.4.2 monografii [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

5. Nadprzyrodzone mozliwosci cial (leczenie, synteza
brakujacych pierwiastków, kroczenie po ogniu lub po ostrzach,
lewitacja, itp.). Dusza zawarta w cialach istot zyjacych potrafi nadac
owym cialom niezwyklych cech. Przykladowo koty kiedy widza chorobe u
swoich panów, klada sie na chorym miejscu i swoim "purrr" przywracaja
zdrowie - tak jak ludzcy uzdrowiciele. Niektóre zwierzeta i rosliny sa
w stanie dokonywac syntezy brakujacych im pierwiastków - np. kury
potrafia syntezowac brakujace im wapno z miki. Wszyscy zapewne
slyszeli ze niektorzy ludzie moga chodzic po ogniu lub po ostrzach
brzytew bez zadnych uszkodzen ciala. Niektórzy ludzie moga lewitowac.
Zadne z tych nadprzyrodzonych mozliwosci ciala nie bylyby mozliwe w
wylacznie fizykalnym swiecie pozbawionym Boga, duszy, innego swiata,
itp. Po wiecej informacji na ten temat patrz podrozdzialy I7 oraz KB3
z tomów 5 i 10 monografii [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

6. Hipnoza. Hipnoza az na kilka sposobów potwierdza istnienie
innego swiata, duszy, Boga, itp. Pierwszym z tych sposobów jest
mechanizm hipnozy. Mianowicie hipnoza polega na przelaczeniu sie
naszej swiadomosci ze swiata fizycznego do przeciw-swiata. (Nasza
swiadomosc jest podobna do "kursora" na ekranie komputera, tez
mogacego sie przelaczac z jednego "okienka" na inne.) Przeciw-swiat
jest niemal dokladna kopia swiata fizycznego. Dlatego zahipnotyzowani
po przelaczeniu swej swiadomosci do przeciw-swiata ciagle widza tam
wszystkie te sam obiekty które istnieja w swiecie fizycznym. Jednak w
przeciw-swiecie mozliwe jest natychmiastowe przemieszczanie sie w
czasie i w przestrzeni. Stad zahipnotyzowani moga tam wedrowac w
dowolne miejsce i dowolny czas. Innym sposobem na jaki hipnoza
potwierdza istnienie Boga, duszy, przeciw-swiata, itp., jest
przeznaczenie hipnozy. Bóg nadal swoim stworzeniom tylko te mozliwosci
które sa do czegos potrzebne. Hipnoza nie jest potrzebna ludziom,
chociaz ludzie nauczyli sie z niek korzystac i ja naduzywac. Jest ona
jednak potrzebna Bogu aby w krytycznych chwilach sterowac
postepowaniem ludzi. Jako taka tez potwierdza ona istnienie i
dzialania Boga. Nic dziwnego ze decydenci nauki zabraniaja swym
podwladnym prowadzenie badan nad hipnoza. Wiecej na temat hipnozy
wyjasnione zostalo w podrozdzialach I5, I5.1, I5.4, oraz I7 z tomu 5
monografii [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

7. Zjawiska przysmiertne (NDE, OBE, przybycie umarlych
bliskich, przeglad calego zycia, "blysk smierci", utrata wagi przez
cialo tuz po smierci, itp.). To co dzieje sie na krótko przed smiercia
i w chwili smierci nie daje sie inaczej opisac jak zbiór dowodow na
istnienie duszy, innego swiata, Boga, itp. Nic dziwnego ze decydenci
nadzorujacy ludzkie badania naukowe nie pozwalaja tych zjawisk badac.
Co jednak mnie osobiscie rozczarowuje, to ze przedstawiciele nauk
biologicznych poslusznie wykonuja ten zakaz badan i odmawiaja badania
owych zjawisk oraz informowania o nich spoleczenstwa. Jesli juz ktos
bada te zjawiska, musi czynic to w ukryciu, niemal jako swoje osobiste
hobby, oraz zawsze potem ma trudnosci w opublikowaniu wlasnych
ustalen. Zamiast tych ogromnie kazdemu potrzebnych badan,
przedstawiciele nauk biologicznych wydaja miliony na bezuzyteczne
poszukiwania "brakujacych ogniw" czy dowodów na istnienie "naturalnej
ewolucji". Tymczasem przykladowo sporo wierzacych w Boga ale bojacych
sie smierci raportuje na krótko przed smiercia przybycie swoich
umarlych bliskich którzy pomagaja danej osobie przejsc przez ta trudna
transformacje do innego swiata. Wielu umierajacych doswiadcza tez OBE
(out of body experience) oraz NDE (near death experience) - dla
których jedyne racjonalne wytlumaczenia sa mozliwe jesli uwzgledni sie
istnienie duszy, Boga, innego swiata, zycia pozagrobowego, itp. Niemal
kazdy umierajacy przechodzi przez "przeglad calego zycia" który w
calej swej rozleglosci moze nastapic w króciutkim przedziale czasu gdy
ktos np. ciagle spada z dachu, jednak w którym spadajacy przezywa
ponownie kazda chwile konczonego wlasnie zycia. W przegladzie tym
czesto wspóluczestniczy Bóg który z humorem komentuje niektóre
fragmenty zycia umierajacego. W samym momencie smierci cialo wyrzuca
potezny blysk promieniowania elektromagnetycznego zwykle nazywany
"blyskiem smierci". Blysk ten jest doskonale rejestrowalny z uzyciem
dzisiejszych urzadzen pomiarowych. Cialo umarlego wazy tez mniej niz
moment wczesniej kiedy dana istota ciagle byla zywa. Wiecej na ten
temat wyjasnione zostalo w podrozdziale H7.3 z tomu 4 oraz w
podrozdziale I7 z tomu 5 monografii [1/5] - patrz strona
"tekst_1_5.htm".

8. ESP, instynkt, wielokrotne osobowosci, oraz inne tego
rodzaju zjawiska. Nie sa one mozliwe do zaistnienia gdyby nie istniala
dusza, inny swiat, Bóg, itp. Jednoczesnie wiadomo z cala pewnoscia, ze
zjawiska te faktycznie istnieja. Wiecej na ich temat wyjasnione
zostalo w podrozdziale I8.2 z tomu 5 monografii [1/5] - patrz strona
"tekst_1_5.htm".

9. Istnienie "zwierzecych geniuszy". Jest ich wprawdzie
niewiele. Jednak co jakis czas dowiadujemy sie o zwierzetach które
wiedza i potrafia wiecej niz ludzie. Ich przyklady opisane sa m.in. w
podrozdziale I8.1 z tomu 5 monografii [1/5] - patrz strona
"tekst_1_5.htm". Ja osobiscie wierze, ze sa nimi wlasnie owi
"serpenci" okupujacy nasza planete jacy zgineli w jakims wypadku i
zostali reinkarnowani przez Boga w owe zwierzeta. (Bóg uwaza ich za
zwierzeta, stad i reinkarnuje ich w zwierzeta - po szczegoly patrz
punkt #F3 strony "evil_pl.htm".) Aby wytlumaczyc niezwykla wiedze i
inteligencje owych zwierzat, trzeba jednak uwzglednic istnienie duszy,
innego swiata, Boga, itp.

10. Dzialanie i efektywnosc magii, telekinetycznego leczenia,
bezkrwawych operacji, itp. Ich zaistnienie tez nie byloby mozliwe
gdyby nie istnial jeszcze jeden swiat, dusza, Bóg, itp. Jednak z cala
pewnoscia wiadomo, ze dzialania takie sa mozliwe i faktycznie
praktykowane w róznych czesciach swiata. Wiecej na ich temat
wyjasnione zostalo w podrozdzialach I5.7, I6.1, I3.5 i kilku innych, z
tomu 5 monografii [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm".

Powyzsze to tylko kilka najwazniejszych przykladów materialu
dowodowego z obszaru nauk biologicznych, który to material dokumentuje
istnienie Boga, niesmiertelnej duszy, innego swiata, itp. Wiecej tego
typu dowodów, wraz z lepszymi ich wyjasnieniami, znalezc mozna glównie
w tomie 5 (a nieco i takze w tomie 4) mojej najnowszej monografii
naukowej [1/5] - patrz strona "tekst_1_5.htm". Szkoda ze nauczyciele i
wykladowcy nauk biologicznych sa zbyt zaangazowani we wmawianie swoim
studentom iz Bóg, dusza, ani inny swiat nie istnieja, aby dla balansu
swiatopogladowego poinformowac ich takze o powyzszych faktach. Gdyby
bowiem fakty te byly wiadome kazdemu czlowiekowi na Ziemi, nasza
cywilizacja wygladalaby zupelnie inaczej, zas zycie kazdego z nas
(wlaczajac w to zycie owych ateistycznych wykladowców) byloby
niepomiernie bardziej moralne, szczesliwe i spokojne.

Ja osobiscie czuje wielki zal dla swoich wykladowców z nauk
fizycznych i biologicznych, ze z cala pewnoscia wiedzac o wiekszosci
materialu dowodowego opisanego na stronie "biblia.htm" w punktach #F2
oraz #F1, nigdy nie zdobyli sie na odwage aby nas, swoich studentów, o
materiale tym poinformowac. Uwazam ze przez zaniedbanie swojego
obowiazku poinformowania, popelnili oni az caly szereg niecnosci. Te
same niecnosci popelniaja tez dzisiejsi wykladowcy i nauczyciele
którzy wiedzac o owym materiale dowodowym ciagle nie maja odwagi aby o
nim poinformowac swoich studentów w sposób formalny lub nieformalny.
(A przeciez kazdy wykladowca i nauczyciel ma setki mozliwosci aby taka
wiedze przemycic jakos do swoich wykladow - nawet jesli dla dokonania
jej przegladu zmuszony bylby do jej skrytykowania.) Wyliczmy tutaj
najwazniesze z owych niecnosci. (1) Zmuszanie swoich uczni do
popelnienia "samobójstwa duchowego". Wiadomo przeciez ze chociaz kazdy
ma prawo samemu uczynic cos niemoralnego i zlego, np. popelnic
samobójstwo, jest wysoce niemoralne i kryminalne jesli ktos ten zmusza
tez kogos innego do uczynienia tej niemoralnosci. Odebranie zas
dostepu do prawdy o Bogu jest faktycznie zmuszaniem do popelnienia
samobójstwa duchowego. (2) Kolaborowanie z wrogami ludzkosci. Istoty w
Biblii opisywane pod nazwa "serpenci" (ktore wlasnie kieruja ludzkosc
ku ateizmowi) zawsze byly i zawsze beda zajadlymi wrogami ludzkosci.
Kolaborowanie z ich dzialaniami, jest wiec równoznaczne ze zdrada
ludzkosci. (3) Robienie kup w miejscu gdzie sie samemu zyje.
Odbieranie dostepu do wiedzy o Bogu w sensie spolecznym oznacza
zwiekszanie poziomu niemoralnosci, przestepczosci, nalogowosci, itp.
Symbolicznie jest wiec tozsame z robieniem kup w miejscu w którym sie
zyje. (4) Bawienie sie w "psa ogrodnika". Jest rodzajem szujowatego
postepowania "samemu NIE jesc i innemu nie dac". Tak jednak zachowuja
sie ci dzisiejsi wykladowcy nauk fizycznych i biologicznych, którzy
samemu nie wierzac w Boga, uniemozliwiaja innym znalezienie drogi do
Boga poprzez zatajanie przed tymi innymi istotnych informacji na temat
dowodow na istnienie Boga. (5) Zaniedbywanie obowazków za jakie
pobieraja pensje. Nauczyciele sa placeni przez podatników aby
udostepniali tzw. "zbalansowana wiedze". Wiedza zas czysto ateistyczna
jest tendencyjna, czyli wcale nie jest wiedza zbalansowana. Poprzez
wiec tendencyjne naklanianie do ateizmu zaniedbuja oni swoich
obowiazków zawodowych. Jesli wiec i ty czytelniku jestes wykladowca
lub nauczycielem w którejs z opisywanych tutaj nauk, zastanów sie co
czynisz. Wszakze jako wykladowca lub nauczyciel masz tysiace
formalnych i nieformanych okazji aby jednak poinformowac swoich uczni
o tym istotnym dla ich zycia duchowego rodzaju materialu dowodowego.

Jeszcze bardziej poszerzona informacja na temat omawianych powyzej,
zatajanych przez wykladowcow i nauczycieli dowodow na istnienie Boga,
duszy, innego swiata, itp., zawarte jest w punktach #F1 I #F2 strony
internertowej "biblia.htm", aktualizacja datowana 1/12/07, lub
pozniej. Owa strona "biblia.htm" powinna byc dostepna pod
nastepujacymi adresami:

http://dhost.info/nirvana/biblia.htm
http://energy.atspace.org/biblia.htm
http://evidence.ueuo.com/biblia.htm
http://evil.thefreehost.biz/biblia.htm
http://evolution.docspages.com/biblia.htm
http://fruit.sitesled.com/biblia.htm
http://fruit.xphost.org/biblia.htm
http://god.pandela.com/biblia.htm
http://karma.freewebpages.org/biblia.htm
http://memorial.awardspace.info/biblia.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/biblia.htm
http://parasitism.about.tc/biblia.htm
http://parasitism.xphost.org/biblia.htm
http://pigs.freehyperspace.com/biblia.htm
http://rubik.hits.io/biblia.htm
http://tornado.99k.org/biblia.htm
http://wszewilki.greatnow.com/biblia.htm

Prosze odnotowac, ze kazdy z powyzszych adresow faktycznie powinien
zawierac tez wszystkie inne strony totalizmu wskazywane w niniejszym
wpisie. Jesli wiec ktos zechce przegladnac opisy z owych innych stron
totalizmu, np. ze stron referowanych w niniejszym wpisie, wowczas w
powyzszych adresach nazwe "biblia.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "god_pl.htm",
"dipolar_gravity_pl.htm", "evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm",
"nirvana_pl.htm", "evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", itp.

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. Jeszcze tylko pozwole sobie zacytowac motto z punku #F2 strony
"biblia.htm":
"Tolerancja to nie tylko pogodzenie sie wierzacych, ze innym wolno
wogóle nie wierzyc, albo wierzyc w cos zupelnie innego, ale takze
powstrzymywanie sie niewierzacych od zapedów aby uniemozliwiac
uwierzenie tym co wierzyc zechca."

janp...@gmail.com

"Paweł W."

janp...@gmail.com pisze:

> Zgodnie zas z Biblia
> (autoryzowana przez samego Boga) ateizm ma powazne nastepstwa dla jego
> wyznawców.

Dam każde pieniądze, z Biblię z autentycznym autografem Boga (bo jaki
inny dowód na autoryzację?).
2- niesłuchanie się przykazań boskich może mieć poważne następstwa dla
Jego wyznawców, ale jak to jest, że ateista jest Jego wyznawcą?
Skąd założenie, że biblijny Bóg jest jedyny i że jest prawdziwy? Uważam,
że krzywdzisz wyznawców innych religii i bogów.

A reszta to stek bzdur i fałszywych faktów.

Pozdrawiam,
Paweł W.

pawelek_79
poczta.onet.pl

janp...@gmail.com

On Dec 3, 5:49 am, "Paweł W." <pawelek...@poczta.onet.pl> wrote:

> Dam każde pieniądze, z Biblię z autentycznym autografem Boga (bo jaki
> inny dowód na autoryzację?).

Autoryzowanie moze byc dokonywane na wiele odmiennych sposobow.
Przykladowo, niniejszy wpis ja autoryzuje, jednak nie znajdziesz tutaj
mojego autentycznego autografu. Z kolei banknoty wielu krajow sa
autoryzowane przez rzady owych krajow, jednak tez nie znajdziesz na
nich autografow owych rzadow. Sposob na jaki manifestuje sie
autoryzowanie Biblii przez samego Boga jest wyjasniony w formalnych
dowodach naukowych na autoryzacje Biblii przez samego Boga, ktore to
formalne dowody mozna znalezc albo na stronie internetowej
"biblia.htm" ktorej adresy wskazywane sa powyzej w oryginalnym wpisie,
albo tez na jednym z blogow totalizmu, adresy ktorych to blogow sa jak
nastepuje:
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.myblog.net
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god

> Skąd założenie, że biblijny Bóg jest jedyny i że jest prawdziwy? Uważam,
> że krzywdzisz wyznawców innych religii i bogów.

To nie jest zalozenie. To jest konkluzja przeanalizowania swietych
ksiag co bardziej znanych religii. Za wyjatkiem Biblii, nie mozna
bowiem znalezc na naszej planecie zadnej innej swietej ksiegi, na
autoryzacje ktorej przez samego Boga swiadczyloby az tyle cech co w
Biblii. Wprawdzie istoty ktore w Biblii opisywane sa pod nazwa
"serpenty", "smoki", "diably", "zle", itp. (zas ktore my dzisiaj
nazywamy "UFOnautami") jakie od zarania dziekow okupuja Ziemie i
kontroluja wszelkie sprawy na Ziemi, juz wielokrotnie probowaly
przekazywac na Ziemie najrozniejsze swoje "swiete ksiegi" w ktorych
usilowaly podrobic owe niezwykle cechy Biblii, jednak podrobienie owo
nigdy im sie nie udawalo. Na "prawdziwosc" jedynego Boga ktory
autoryzowal Biblie bezblednie wskazuja wiec owe niezwykle cechy Biblii
- jakie ja opisuje w formalnych dowodach naukowych na autoryzacje
Biblii przez samego Boga. Natomiast jesli chodzi o roznorodnosc
religii na Ziemi, to faktycznie w owej Biblii autoryzowanej przez
samego Boga NIE MA ani jednego stwierdzenia ktore wskazywaloby
jakakolwiek religie jako lepsza lub poprawniejsza od innych religii.
To zas nalezy interpretowac, ze powstanie Biblii bylo zwiazane z
faktem osoby Jezusa (znaczy osobistego wyslanca owego jedynego i
prawdziwego Boga), a nie zwiazane z jakakolwiek religia. Jako taka,
Biblia jest ksiega z wytycznymi Boga adresowana do wszystkich
wierzacych, bez wzgledu na to jaka religie praktycznie wyznaja.
Prawdopodobnie Bog wiedzial, ze owi "serpenci-UFOnauci" podszywajacy
sie pod wiodace figury kazdej religii, faktycznie z czasem wypacza
wszystkie religie na Ziemi. Dlatego Bog nie wskazal w autoryzowanej
przez siebie Biblii ani jednej religii jaka jest calkowicie poprawna,
a jedynie ograniczyl sie do wskazania jakie wymogi trzeba wypelnic aby
przestac zaliczac sie do kategorii zwierzat i zaczac zapracowywac
sobie na nagrody od Boga. Biblia nie krzywdzi wiec wyznawcow zadnych
religii. Dodaje im jedynie jeszcze jedna swieta ksiege do ich wlasnych
ksiag, gwarantujac ze ta jedyne swieta ksiega jest autoryzowana przez
samego Boga. Tak tez ostatnio dzieje sie na swiecie. Coraz wiecej
wyznawcow roznych religii siega po Biblia i to w Biblii znajduje
wytyczne od sameg Boga.

> A reszta to stek bzdur i fałszywych faktów.

Bzdury i falszywe fakty latwo zdemaskowac jako wlasnie owe bzdury. To
wlasnie w taki sposob ja demaskuje dzialania i stwierdzenia serpentow-
UFOnautow okupujacych nasza planete - ktore sa jedynie stekami
absolutnych bzdur, wyzwisk, wykrecania kota ogonem, podrywania
autrorytetu, zastraszania, terroryzowania, itp. (znaczy wszystkim
innym poza prawda) - po przyklady owego demaskowania patrz wpisy
http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/browse_thread/thread/9064ff411a6d0e09#6f277bc3ae132091
oraz http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/browse_thread/thread/7b7ccdb93fa3120d/31cc41e8dffe5a79#31cc41e8dffe5a79
Jesli wiec "kumie" twierdzisz ze reszta tego co ja pisze to to "stek
bzdur i falszywych faktow" to - jak to mawiaja Anglicy "put money
where your mouth are" (znaczy "pokaz ze NIE czynisz d... ze swojej
geby") i wykaz ze naukowe fakty jakie ja przytaczam jako dowody na
istnienie Boga, duszy, innego swiata, itp., faktycznie sa - jak to
okreslasz "bzdurami". Wszakze po to jest niniejsza grupa dyskusyjna
aby dokopywac sie do prawdy i demaskowac bzdury.

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. Jeszcze tylko przytocze motto z punktu #E2 w/w strony
internetowej "biblia.htm". Motto to stwierdza, cytuje: "Kiedy ludzie
dyskutuja, ich celem jest ODKRYCIE prawdy; kiedy serpenci-UFOnauci
wlaczaja sie do dyskusji, ich celem zawsze jest UKRYCIE prawdy."

Artur M. Piwko

In the darkest hour on Mon, 3 Dec 2007 18:23:51 -0800 (PST),
janp...@gmail.com <janp...@gmail.com> screamed:

> [...]
> mojego autentycznego autografu. Z kolei banknoty wielu krajow sa
> autoryzowane przez rzady owych krajow, jednak tez nie znajdziesz na

Zły przykład. Mogę podjechać pod siedzibę danego rządu i umówić się
na spotkanie z mniejszym lub większym szczęściem - stąd będzie dowód.
Gdzie mam podjechać, żeby bóg się ze mną spotkał? Znasz konkretny adres?

Całą resztę bzdur na zasadzie "X jest autoryzowane przez Y ponieważ
zawiera szereg Z (gdzie Z nie daje dowodu na Y) wyciąłem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
[ 08:47:19 user up 11545 days, 20:42, 1 user, load average: 0.36, 0.95, 0.09 ]

Traditionally most of Australia's imports come from overseas. -- K. Enderbery

wm

Już św. Augustyn powiedział w V w. n.e., że dowody na istnienie Boga nie są
po to, by niewierzący uwierzyli, ale po to, by wierzących w wierze
utwierdzić.
Niestety, wciąż pojawiają się zapaleńcy, którzy wywalają od dawna wyważone
drzwi.

Pozdrawiam
Warcisław Machura
wmac...@wp.pl

janp...@gmail.com

On Dec 4, 2:22 am, "wm" <wmach...@wp.pl> wrote:
> [...]
> utwierdzić.
> Niestety, wciąż pojawiają się zapaleńcy, którzy wywalają od dawna wyważone

Niestety, wiekszosc dzisiejszych ludzi nie ma dostepu do dowodow na
istnienie Boga ktore byly znane w V w.n.e. Za to jest zalewana oceanem
zapewnien zezwierzeconych istot w Biblii nazywanych "serpentami" (zas
dzisiaj znanych jako "UFOnauci") ze Bog wcale nie istnieje zas zadnych
dowodow na istnienie Boga nie ma. Zapewnienia te sa dzis powtarzane
wszedzie: w edukacji, prasie, telewizji, filmach, posunieciach rzadow,
itp. Stad dla przeciwwazenia klamstwom owych "serpentow-UFOnautow"
konieczni sa na Ziemi "zapalency" ktorzy przypominaja ludziom, w tym
takze owym wierzacym, ze Bog jednak istnieje oraz ze faktycznie to
dostepny jest caly ocean wysoce naukowych dowodow na istnienie Boga,
niesmiertelnej duszy, innego swiata, itp. (tyle tylko ze nauczyciele i
wykladowcy ktorzy powinni owe dowody obiektywnie zaprezentowac swoim
studentom, sa zbyt sterroryzowani i zastraszeni przez owych UFOnautow-
serpentow, aby miec odwage cokolwiek na ten temat powiedziec
oficjalnie).

A ze istnieja na Ziemi istoty gotowe wyskoczyc z wlasnych spodni aby
tylko ludzi odwiesc od Boga, wyraznie to widac nawet po wpisach z
niniejszego watka. Istoty te uciekaja sie tez do wszelkich mozliwych
trickow aby wmawiac ludziom ze dowody takie wogole nie istnieja, zas
ludzie ktorzy dowody te prezentuja nie maja autorytetu aby to czynic.
Na szczescie, faktycznymi "bzdurami" i "belkotem od rzeczy" jest
wlasnie wszystko co owi serpenci plota, na przekor ze krzykliwie
obwieszczaja oni "bzdurami" prawde na temat Boga. Latwo to odnotowac,
po sposobie na jaki rzucaja wyzwiskami, podwazaja autorytet, strasza,
oklamuja i uzywaja wszelkich innych "chwytow ponizej pasa", jednak nie
sa w stanie zaprezentowac ani jednego fachowego argumentu na poparcie
swoich wykrzykiwan, przeklenstw i opluwania.

Warto tutaj tez odnotowac, ze dowody z zakresu nauk biologicznych
zaprezentowane na niniejszym watku sa tylko mala kropla naukowych
dowodow na istnienie Boga ktore sa obecnie juz znane. Przykladowo,
takie dowody z obszaru nauk fizycznych zaprezentowalem juz wczesniej
na innym watku dostepnym pod adresem
http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/1f8fab45d59defe1#b86e3942132a81a1
. Podobne dowody z zakresu nauk fizycznych sa tez zaprezentowane na
blogach totalizmu dostepnych pod adresami wskazanymi juz powyzej.

Boblia stwierdza na temat serpentow-UFOnautow skrycie okupujacych
Ziemie od zarania dziejow, cytuje: (Ksiega Rodzaju, 3:1-4) "A serpent
był chytrzejszy niz wszystkie dzikie zwierzeta które Pan Bóg
stworzyl." To samo mowi za siebie. Oznacza bowiem, ze owi UFOnauci
uzywaja falszerstwa, klamstwa, trickow, straszenia, sabotazy, oraz
innych "chwytow ponizej pasa" aby utrzymywac swoja kolonie na Zemi w
nieustanym zniewoleniu. Aby zas to czynic, nie moga pozwolic aby
ludzie zyli moralnie. Wszakze moralnym ludziom nie daje sie nakazac
popelniania wszystkich owych swinstw na swoich bliznich, jakie to
popelnianie owi diaboliczni UFOnauci nakazuje niemoralnym ludziom. To
wlasnie dlatego UFOnauci uniemozliwiaja ludziom poznanie prawdy na
temat Boga. Ten bowiem co zna prawde na temat Boga przestanie
popelniac swinstwa innym ludziom i zaczyna zyc moralnie.

Problem z owycmi UFOnautami jest tez taki, ze sa oni bliskimi
krewniakami ludzi. Poza wiec kilkoma malenkimi szczegolikami
anatomicznymi (takimi jak wlosy rosnace pod gore ich glowy i majace
tendencje do krecenia sie, czy posladko-podobne bulwy na podbrodku)
owi serpenci-UFOnauci niczym nie roznia sie od ludzi. Swobednie wiec
mieszaja sie z ludzkim tlumem, zajmujac wiodace pozycje w ludzkich
rzadach, co wazniejszych instytucjach, edukacji, nauce, itp. Stad
naprawde trudno nam sie bedzie pozbyc tego szatanskiego pasozyta
zerujacego na zywej tkance ludzkosci.

Wiecej na temat serpentow-UFOnautow, wlaczajac w to zdjecia
ilustrujace ich nieco odmienne cechy anatomiczne, zawarte jest na
stronie "evil_pl.htm". Adresy tej strony sa jak nastepuje:

http://dhost.info/nirvana/evil_pl.htm
http://energy.atspace.org/evil_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/evil_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/evil_pl.htm
http://evolution.docspages.com/evil_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/evil_pl.htm
http://fruit.xphost.org/evil_pl.htm
http://god.pandela.com/evil_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/evil_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/evil_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/evil_pl.htm
http://parasitism.about.tc/evil_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/evil_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/evil_pl.htm
http://rubik.hits.io/evil_pl.htm
http://tornado.99k.org/evil_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/evil_pl.htm

[...]

powyzszych adresach nazwe "evil_pl.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "memorial_pl.htm",
"god_pl.htm", "biblia.htm", "totalizm_pl.htm", "parasitism_pl.htm",
"timevehicle_pl.htm", czy "hurricane_pl.htm".

wm

Użytkownik <janp...@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

Niestety, wiekszosc dzisiejszych ludzi nie ma dostepu do dowodow na
istnienie Boga ktore byly znane w V w.n.e.

Baba swoje, a dziad swoje. Czy mógłbym prosić najpierw o zrozumienie mojego
postu, a dopiero potem o tworzenie swojej wypowiedzi. I jeśli można to niech
ta wypowiedź będzie choć odrobine inna niż wszystkie poprzednie.

Pozdrawiam
Warcisłąw Machura
wmac...@wp.pl

janp...@gmail.com

On Dec 4, 11:34 pm, "wm" <wmach...@wp.pl> wrote:
..
> Baba swoje, a dziad swoje. ...

Dkladnie zgadza sie - "baba swoje a dziad swoje". Wszakze powtarzajac
motto z PS kilka moich wpisow wczesniej, "Kiedy my ludzie
dyskutujemy, naszym celem jest ODKRYCIE prawdy. Kedy jednak serpenci-
UFOnauci wlaczacie sie do dyskusji, celem owych serpentow zawsze jest
UKRYCIE prawdy." Dlatego proponuje ze jesli ktos ma pecha nalezec do
okupacyjnych sil istot zwanych "serpentami" (lub "UFOnautami"), ktore
Bog w autoryzowanej przez siebie Biblii konsystentnie zakwalifikowuje
do kategorii zwierzat a nie ludzi (na przekor ze sa oni bliskimi
krewniakami ludzi z Ziemi), aby raczej zajal sie znajdowanie wlasnej
drogi do Boga, zamiast na niniejszym forum obrzydzac ludziom ich
poszukiwania prawdy o Bogu. Wszakze serpenci tez NIE sa absolutnie
"niesmiertelni", na przekor ze znalezli metode wydluzania swojego
zycia w nieskonczonosc poprzez cofanie sie w czasie do tylu do lat
swojej mlodosci (takie nieskonczone dlugie zycie uzyskane poprzez
cofanie sie w czasie do tylu opisane jest na totaliztycznych stronach
"god_pl.htm" oraz "timevehicle_pl.htm" pod nazwa "uwiezionej
niesmiertelnosci".) Bog bowiem wstawil zabezpieczenie na czas kiedy
serpentow tych zechce sie pozbyc. Zabezpieczenie to opisane jest pod
nazwa "nieistniejace istnienie" - tez opisane na w/w stronach
god_pl.htm" oraz "timevehicle_pl.htm". Pewnego wiec dnia, kiedy Bog
nie bedzie juz wiecej mogl tolerowac nonsensow i zla owych serpentow,
nagle wszyscy serpenci odkryja ze juz wcale nie zyja - i to na przekor
ze im sie wydawalo ze beda zyli wiecznie. Wlasnie dla czasow jakie
przyjda dla nich po owej chwili, proponuje jednak owym serpentom aby
rozwazyli czy warto byc tak zajadlym wrogiem Boga i czy naprawde warto
przeszkadzac ludion w znajdowaniu ich wlasnej drogi do Boga. Bog
bowiem ma wiele czasy - faktycznie to cala wiecznosc, moze wiec
cierpliwie czekac co owi serpenci nawyprawiaja, a potem wystawic im
rachunek za wszystko.

Na wypadek gdyby ktos zechcial sobie poczytac jaka wiadomosc Bog nam
stara sie przekazac poprzez konsystentne zakwalifikowania w Biblii
ludzkich krewniakow zwanych "serpentami" do kategorii zwierzat a nie
ludzi (a takze dlaczego Bog zakwalifikowuje do zwierzat owych bliskich
krewniakow ludzi), to wiadomosc ta jest omowiona w punktach #F2 i #F3
strony internetowej "totalizm_pl.htm", ktora mozna sobie poogladac pod
nastepujacymi adresami:

http://dhost.info/nirvana/totalizm_pl.htm
http://energy.atspace.org/totalizm_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/totalizm_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/totalizm_pl.htm
http://evolution.docspages.com/totalizm_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/totalizm_pl.htm
http://fruit.xphost.org/totalizm_pl.htm
http://god.pandela.com/totalizm_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/totalizm_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/totalizm_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/totalizm_pl.htm
http://parasitism.about.tc/totalizm_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/totalizm_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/totalizm_pl.htm
http://rubik.hits.io/totalizm_pl.htm
http://tornado.99k.org/totalizm_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/totalizm_pl.htm

Symbolicznie bowiem w Biblii na przykladzie serpentowe Bog ostrzega
tez ludzi co sie z nimi stanie jesli pozwola sie zwiesc przez owych
serpentow i zostana ateistami - tak jak serpenci.

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

P.S. Wiadomosc ta byla juz dyskutowana na niniejszej grupie w watku
pod adresem:
http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/browse_thread/thread/025c1913bf3c9737/3491c8a219bdeaa3#3491c8a219bdeaa3

Kamil K.

proszę zauważyć, że ten wątek nijak nie pasuje na grupe biologia, ani
w ogóle na grupę sci.
może założy Pan Panie profesorze jakąś stronę internetową np.
"UFOnauci są wśród nas" i tam będzie szerzył swoje poglądy? :)
może nawet dostanie Pan autoryzacje od Najwyższego przy okazji...
zwykle pozdrawiam na końcu, ale to zrobię wyjątek
jeśli ten tytuł jest prawdziwy to mam tylko nadzieję, że nikt nie musi
się z Panem męczyć na jakichkolwiek zajęciach

Kamil

UFO

Witam!

Na wstępnie chciałbym zaznaczyć, że moim celem nie jest dyskusja na temat życia
pozagrobowego, istnienia Boga,tak samo jak przekonywanie kogoś do wyższości
jakiegoś sytemu wiary nad innym. Każdy wierzy w co wierzy, a mnie mało obchodzi
w co, dopóki nie robi mi bezpośrednio krzywdy.

Niemniej jednak niektóre argumenty przedstawione w tym poście, mogłyby z
powodzeniem trafić na BASHA. Czy Bóg istnieje czy też nie, są one śmieszne i nie
można przedstawiać ich jako dowody.

Spójrzmy np. na pkt 3, który szczegónie mi się podoba:
[...]

No po prostu śmiech na sali.
Po pierwsze, mutacja, którą można zauważyć fenotypowo
(np. powodująca wytwarzanie nowego białka w organiźmie),
nie oznacza, że taki osobnik nie może rozmnażać się z innym osobnikiem danego
gatunku! Co z tego wynika-może się rozmnażać i przekazywać tą cechę dalej
(jeśli nie jest ona letalna i jest korzystna). Dalej warto poczytać sobie o
oogenezie, spermatogenezie, crossing-over itp.
Kłamstwem lub ignorancją jest więc stwierdzenie, że mutacja musi zajść u dwóch
stworzeń jednocześnie!
Cóż, te wiadomości dostępne są już w liceum.

Spójrzmy też szybko na retorykę autora,na przykładzie pkt 1,w którym
ponumerowałem po kolei zdania:
"1) Kod genetyczny.
2) Jak doskonale nam juz wiadomo kod genetyczny
jest rodzajem jezyka.
3) Z kolei kazdy jezyk moze powstac tylko jesli

sformuluje go i uzywa jakas inteligencja.

4)Kodu zas genetycznego nikt
nie byl w stanie stworzyc ani niezmiennie uzywac poza samym Bogiem(...)"
5)Stad istnienie kodu genetycznego jest bezposrednim dowodem na
istnienie Boga

Gdzie logika w tych zdaniach? Przecież zdanie 4 nijak ma się do zdań 2-3(nie
dowodzą one zdania czwartego).
Chyba, że założymy, iż inteligencja to tylko Bóg, jednak wtedy ludzie nie mogą
używać języka(słowo "używać"). Gdyby zaś zdanie 4 miało być niezależne (choć
moim zdaniem autor doskonale zdaje sobie z tego sprawę,podobne sztuczki
retoryczne stosuje przez całą swą wypowiedź) to-kto ustalił, że kodu genetycznego
nikt nie był w stanie stworzyć?Czy może to zdanie z Ewangelii Św.Marka? Czy może
Pan?
Jest to fałszywa logika,świadoma manipulacja językowa-stosowana bez przerwy w
całym tekście.

Pozostałe "argumenty" też w większości nie są żadnymi dowodami. Można je bowiem
wyjaśnić w inny sposób. Choć oczywiście zawsze znajdzie się kilku pociesznych

Prof. dr inż. (tak tak-zauważyliśmy, to na pewno nie osłabi Pańskich
argumentów), którzy uważają, że Bóg, WSZECHMOGĄCY Bóg, który stworzył Niebo i
Ziemię, nie miał innych sposobów na sterowanie ludźmi niż stworzenie hipnozy.
Chyba, że miał gorszy dzień:)

Na zakończenie chciałbym zaznaczyć, iż jestem biotechnologiem(więc wiem sporo na
temat biologii, fizyki czy chemii) interesującym się filozofią, psychologią
i kulturą Wschodu. Ćwiczę medytację, jogę snu i śnienia.
Miałem kontakt z bioenergoterapeutami, ludźmi zajmującymi się ezoteryką czy
hipnotyzerami, jak (oczywiście) również ludźmi wierzącymi-co oczywiście nie
znaczy, że jestem ich "wyznawcą"(choć czemu nie-jak szaleć to szaleć(żartuję):))

Post ten napisałem właściwie z nudów, bo nie mam dostępu do pianina i chciałem
jakoś rozruszać palce.
A na zakończenie kawałek notki o panu Pająku z Wikipedii.Tak na poprawę humoru:

"Znaczna część publikacji Jana Pająka jest poświęcona teorii spiskowej, wg
której Ziemia okupowana jest od 40000 lat przez istoty pozaziemskie zwane przez
niego UFOnautami, dawniej uważanych za diabły lub pogańskie bóstwa."

I pomyśleć, że gdy zacząłem czytać ten pocieszny post, myślałem, że mam do
czynienia z nawiedzonym Moherem ;).

janp...@gmail.com

On Dec 10, 12:27 pm, "UFO" <szak...@op.pl> wrote:

> [...]
> stworzeń jednocześnie!
> Cóż, te wiadomości dostępne są już w liceum.
Ale te "serrpenty-UFOnauty" potrafia wykrecac kota ogonem oraz wmawiac
naiwnym ludziskom ze biale to czerne. Chyle czola przed ta
umiejetnoscia. Przykladowo patrz powyzszy komentarz. Jakiez to madre
(naukowe) slowa on zawiera. A ze slowa te przeslaniaja bzdurowata
logike - to juz nie ma wiekszego znaczenia. Wszakze dobroduszni ludzie
nawykli juz do naukowego belkotu - jesli wiec cos zabrzmi naukowo bo
zawiera naukowa terminologie, to musi byc prawda - bez wzgledu na to
jakie zbdury ktos ukrywa poza owymi blyskotliwymi terminami naukowymi.

Jesli ktos nie odwola sie do zdrowego rozsadku i do rzeczywistosci,
wowczas czytajac powyzsze informacje bedzie mial wrazenie ze gdyby
"naturalna ewolucja" czlowieka faktycznie zaistaniala (pisze "gdyby" -
bowiem nigdy jej nie bylo), wowczas nawet jesli wymutowal sie tylko
jeden czlowiek, ciagle gatunek ludzki mogl zaistniec. Wszakze autor
powyzszej informacji stwierdza autorytatywnie i "naukowo", ze ten
jedyny czlowiek rozmazal sie potem ze swoimi przodkami. Powyzsza
informacja wmawia nam tez, ze takie wlasnie wyjasnienie uczy sie
obecnie juz w liceum (nie uczono tego jednak w moich czasach -
najwyrazniej nauczyciele mieli wowczas wiecej logiki niz przecietny
dzisiejszy "serpent" wymachujacy ogonem na niniejszej grupie).

Nie wiem czego w liceum ucza teraz, jednak w moich czasach uczono ze
"czlowiek wymutowal sie z malpy". I do dzisiaj tez nauka ziemska wcale
nie znalazla tzw. "brakujacego ogniwa", czyli stworzeni ktore lezalyby
pomiedzy czlowiekiem i malpa. Czyli - zgodnie z ewolucjonistami -
naszym bezposrednim przodkiem jest wlasnie malpa. Gdyby wiec wziasc
powaznie to co autor powyzszej uwagi stwierdza, wowczas trzebaby
akceptowac, ze pierwszy czlowiek ktory wymutowal sie do z owej malpy
ludzkiej formy "sparzyl sie" z malpa (wszakze to malpa byla jego
przodkiem), zas w efekcie tego sparzenia powstal rod ludzki. Co za
logika! Faktycznie godna umyslow tak wspanialych istot jakimi sa owe
opisywane w Biblii zwierzeta zwane tam "serpentami" (dzisiaj my je
nazywamy "UFOnautami). Tylko bowiem owe serpety mogly wymyslic
sztuczke, jak to czlowiek krzyzujac se z malpa stworzy nowy gatunek
ludzki. Moje gratulacje tej serpentowskiej logiki, oraz tego
serpentowaskiego "wykrecania kota ogorm" i ukrywania prawdy poza
belkotem naukowej terminologii. Jedynie co mnie w tym wszystkim
zastanawia, to fakt z jakiego sufitu autor powyzszej informacji
wyczytal ze ludzie i malpy moga sie rozmnazac i ze wynikiem tego
rozmnazania beda ludzie. Wszakze empirycznie nam wiadomo, ze czlowiek
NIE moze rozmnazac sie z zadnym gatunkiem malpy. Nawet tak pokrewne do
siebie stworzenia jak kon i osiol nie sa w stanie stworzyc potomstwa
ktore by dalej sie rozmnazalo. Autor powyzszej notatki wymysla wiec
wlasne prawa natury i pisze wlasny rodzaj biologii - w ktorej jak
widac wszystko jest mozliwe. A cala ta gimnastyka tylko po to aby
dobrodusznym ludziskom wmawiac ze nie ma dowodow na istnienie Boga.
Wow, zaiste prawda jest co Biblia stwierdza na temat serpentow w
Księdze Rodzaju, 3:1, cytuje: "A serpent był bardziej przebiegły niż
wszystkie bestie lądowe, które Pan Bóg stworzył."

Na reszte komentarzy autoryzowanych przez powyzszego serpenta nie bede
tu juz nawet odpowiedal, bo sa one rownie umiejetnym "wykreceniem
kota ogonem" i wmawianiem naiwnym ludziskom ze biale to czarne, jak
fragment ktory omowilem powyzej. Ich dyskutowanie byloby wiec jedynie
traceniem mojego cennego czasu dla mizernych wypocin jakiegos tam
serpenta i to zapewne z podrzednej kasty. Przypomne tutaj jedynie
jeszcze raz owo motto jakie przytoczylem juz w PS jednej z poprzednich
odpowiedzi, a jakie oryginalnie wywodzi sie z punktu #E2 strony

internetowej "biblia.htm". Motto to stwierdza, cytuje: "Kiedy ludzie
dyskutuja, ich celem jest ODKRYCIE prawdy; kiedy serpenci-UFOnauci
wlaczaja sie do dyskusji, ich celem zawsze jest UKRYCIE prawdy."

Przypomne tez tutaj jeszcze raz, ze na niniejszej grupie, podobnie jak
w calym internecie, panosza sie doskonale poukrywane za swoimi maskami
sztanskie istoty, o ktorych istnieniu Biblia nas ostrzega pod nazwa
"serpenty", "smoki", "diably", itp. (w dzisiejszych czasach ludzie
nazywaja owe istoty "UFOnautami"). Istoty te skrycie okupuja ludzkosc
od zarania dziejow. Moga to czynic bezkarnie bo sa bliskimi
krewniakami ludzi a stad wygladaja niemal identycznie do ludzi. W
dzisiejszych czasach istoty te wpadly w przerazenie ze ludzkosc dowie
sie o ich istnieniu i o ich dzialaniach na Ziemi. Poniewaz zas narazie
glownie to totalizm i moja osoba propaguja prawde na ich temat,
wyszydzaja one, sabotazuja i niszcza wszystko co dotyczy totalizmu i
mojej osoby. Niniejszy watek jest jednym z doskonalych przykladow ich
metod dzialania.

Dla tych czytelnikow ktorzy zechcieliby poznac cechy osobowosciowe
owych "serpentow", to cechy te opisalem dokladniej w punkcie #D2.2.
strony internetowej o nazwie "dipolar_gravity_pl.htm". W owym punkcie
staralem sie bowiem wprowadzic "naukowa" wersje owych serpentow
poprzez wprowadznie do uzycia unaukowionej idei tego odwiecznego wroga
ludzkosci ktora bylaby naukowym odpowiednikiem dla "Demona Maxwella"
albo dla "Kota Schrodingera". Owe strony internetowe
"dipolar_gravity_pl.htm" powinny byc dostepne pod nastepujacymi
adresemi (oczywiscie jesli "serpenty" jeszcze ich tam nie
zasabotazowaly):

http://bible.webng.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://energy.atspace.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/dipolar_gravity_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://fruit.xphost.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://god.ez-sites.ws/dipolar_gravity_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://magnocraft.jp.md/dipolar_gravity_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/bible.htm
http://newzealand.myfreewebs.net/dipolar_gravity_pl.htm
http://nirvana.scienceontheweb.net/dipolar_gravity_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/dipolar_gravity_pl.htm
http://parasitism.about.tc/dipolar_gravity_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://rubik.hits.io/dipolar_gravity_pl.htm
http://tornado.99k.org/dipolar_gravity_pl.htm
http://users3.nofeehost.com/devils/dipolar_gravity_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/dipolar_gravity_pl.htm

sza...@op.pl

Witam!
Cóż, ogłaszam, że teraz już oficjalnie niusy.onet.pl/biologia zostały nowym
następcą Basha.

Zbyt naukowe słownictwo-ale co konkretnie-mutacja, spermatogeneza,crossing-over?
Powiem krótko-liceum,nawet okrojona biologia.Liceum,może nawet gimnazjum.

Przypomnę tylko, że Homo sapiens sapiens (człowiek rozumny[czyli dzisiejsi
ludzie]-abym nie był oskarżony o zbyt naukowe słownictwo, to nie pierwszy
człowiek w historii: dość wspomnieć australopiteka czy Homo erectusa.
No, ale pan JP już nie będzie dyskutował z serpentami.Bez komentarza.

A, zresztą,co mi tam, niech się chłopak cieszy,wyjawię wam prawdę: jestem
serpentem-UFOnautą!!!
Moi przodkowie wylądowali wiele tysięcy lat temu na Waszej planecie, aby siać
zło,zniszczenie i propagandę.
Zdradzę wam coś jeszcze-Żydzi i masoneria są naszymi sługami pomagajcymi w tym
zadaniu.

Ja sam, choć podobny do człowieka, żyję już wiele tysięcy lat i jako szakal5
próbuję przejąć władzę nad światem razem z moimi kamratami pisząc posty na
www.niusy.onet.pl

Mimo wszystko pozdrawiam

"Paweł W."

janp...@gmail.com pisze:

> Ale te "serrpenty-UFOnauty" potrafia wykrecac kota ogonem oraz wmawiac
> naiwnym ludziskom ze biale to czerne. Chyle czola przed ta
> umiejetnoscia.
Jarek K. też tak mówi. Tylko on nie mówi o jakichś serpentach, tylko o
Onych, Układzie, itp :)

"Paweł W."

Jak ja lubię tu czasem wpaść i poczytać takie teksty. Od razu czuję się
lepiej. Chociaż zacięte dyskusje z KK były dużo bardziej wartościowe i
poznawcze.

wm

Jan Pająk działa statystycznie. Jakość argumentów zastępuje ilością licząc,
że może jakis trafi.
A mit serpentów? W sumie wiara w nich jest lepsza od wiary w spisek Żydów
czy masonów.
Serpentem może być każdy, ale żadnego nie można ujawnić (nie są obrzezani
ani nie noszą kielki). Trudno więc wepchnąc ich do komory gazowej.
Serpenci działają więc jak metadon dla heroinistów. Łagodnie utrzymują przy
życiu i nie pozwalają na popełnianie szaleństw.
Chwała serpentom!
Pozdrawiam i kończę temat by nie nadużywać cierpliwości grupy
Warcisław Machura
wmac...@wp.pl
http://www.wojna.machura.slupsk.pl

> [...]

> ludziom ze pamiec zawarta jest w ich ciele (mózgu) fizycznym.
> Tymczasem wszystkie fakty empiryczne dowodza, ze pamiec zawarta jest

Widzę kolego że Twoja wiara jest bardzo płytka skoro potrzebujesz
dowodów. "Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli".

Przyczepię się do pierwszego lepszego Twojego "dowodu" jako zacytowałem.

Weź ciężki młotek i stuknij się bardzo mocno w łeb. Pewno stracisz
przytomność a być może i zaczną się - choćby krótkotrwałe - kłopoty z
pamięcią. Czyli masz dwa w jednym : działanie mózgu od młotka i pamięć tego
zdarzenia.

I oto wg kolegi przy momocy młotka spowodowaliśmy działanie na duszę skoro to
ona jest odbiornikiem naszych przeżyć.

Drugi dowód, że się mylisz. Teoretycznie jest to możliwe, że można człowieka
schłodzić do np. - 200 stopni C i w takim stannie trwać rok bez oddychania i
działania innych funkcji życiowych. Jak ciało jest hibernowane - gdzie jest
dusza ??. Po roku budzimy do życia człowieka i wszystko wraca do normy, w tym
działanie mózgu i pamięć. Można zmienić t na 0 C i czas hibernacji kilka h.
Nie zmienia to sensu experymentu. A ciała hibernowane są - innym problem czy
uda się je przywrócić do życia bo być może na dzień dzisiejszy źle są
schłodzone.

Reszta to bełkot dobry dla moherów ( czyli ludzi zwykle po 50 i niskiej
wiedzy ).

A.