Indien har sendt fartøj mod Månen - Was: ... (biologisk decentralisering, The "lokke"-mad, He-3)

"Jesus-loves-you" skrev
8102 news:gd4h1h$1v7p$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> (The "lokke"-mad, He-3)
>
> Subject: Det interne notat - Was: ... Egon har en plan ...
> 8087 news:gcloj9$2ebp$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

DR1 s137 ons 22 okt (2008, CET) 09:42:16

04:15

Indien opsender månefartøj

Indien sendte fredag (fejl: onsdag, red.) morgen sit første
månefartøj - Chandrayaan-1 - ud i
rummet.

Hvis alt går som planlagt, skal
fartøjet kredse om månen i to år, mens
den skanner overfladen for vand og
værdifulde metaller.

Et lille fartøj vil blive sendt helt
ned på månen, hvor det skal tage prøver
fra overfladen.

Blandt andet vil inderne lede efter det
meget sjældne stof, Helium 3.

Det kan bruges i en fusionsreaktor og
kan derfor komme til at spille en stor
rolle for verdens energiforsyning.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s127 Ons 22 Okt (2008, CET) 09.51.47

Indien har sendt fartøj mod Månen

Klokken otte minutter i tre i nat dansk
tid blev der jublet og klappet i
Sriharikota på Indiens sydøstkyst. På
netop det tidspunkt strøg Indiens
første ubemandede månefartøj
Chandrayaan-1 nemlig op mod himlen med
kurs videre ud i det ydre rum.

Med opsendelsen tager Indien et kæmpe-
skridt ind i rumkapløbet, hvor inderne
stadig er langt bagefter Kina, Rusland,
USA og europæisk rumfart. Hvis alt går
som planlagt, skal Chandrayaan-1 gennem
to år være i kredsløb om månen, mens
den skanner måneoverfladen for vand og
værdifulde metaller.

22. okt 08:02

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 Text (p128, Norway) Ons 22.okt (2008, CET) 10:15:31

India på vei til månen

Med norsk teknologi i lasten ble
Indias første månesonde natt til
onsdag norsk tid skutt opp fra
Sør-India. Den ubemannede sonden har
som hovedformål å ta høyoppløselige
bilder av månens topografi, melder
CNN. I lasten finnes blant annet et
spektrometer som styres med
norsk utviklet teknologi.

=== citat slut ====

Wish You luck, India ... :-)

Hmm ...

Hvorfor i grunden ikke slå pjalterne sammen, apropos den Internationale
Rumstation ?
(det er jo i længden langt billigere)

Øh ... (memory on from) ...

Subject: The deal - Was: Den galaktiske byttehandel ? ... Husleje ?
7442 news:NBMNj.23$Ab4...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> En aftale/handel må nødvendigvis indeholde videreformidling af know-how
> angående fusionskraft.
>
> Do we have a deal (, ET) ?...
>
> ET-Break:
> (2008-04-17, Thursday, day no 108, CET 20:13, GMT 18:13)
> - "Bestemt."
>
> Fine ... :-)
>
> Øh ... Det haster en "anelse", ET. Arterne er (allerede) ved at
> uddø ... :-(

samt ...

7996 news:gafrte$12q8$1...@newsbin.cybercity.dk

> ... > Der er så store mængder olierigdomme i Jeres land, at INGEN kommer
> ... > til at lide tab, skønt dette er et *fælleseje*.
> ... >
> ... > (På tilsvarende vi[s] mht. fremtidige oliefund i Irak)

For en god ordens skyld bør jeg nok lige meddele, at ingen private
organisationer eller Nationer kan påberåbe sig som værende ejermænd af
Månens overflade og undergrund (eller dele heraf); idet Månen *forbliver*
Menneskehedens fælleseje (ligesom resten af solsystemet, herunder Sydpolens
Antarktis).

Eventuel udnyttelse af Månen og dens naturrigdomme må derfor ske på samme
vilkår som tilfældet er på fx. den norske ø, Svalbard, hvor enhver kan
foretage minedrift osv.

Dog( har vi som menneskehed)...

ET-Break:
(2008-10-22, Wednesday, day no 296, CET 10:51, GMT 08:51)
- "Klausul."
<
Øh. Lige et øjeblik, ET. Jeg tror godt, jeg ved, hvad det er, du vil komme
ind på.

Dog har vi som Menneskehed ret til at påberåbe os som værende ejermænd af
denne solsystem og muligvis også ledsager-solsystemer.
Proxima (vor nærmeste stjernesol) hører således med til det 3-dobbelte
stjernesystem, Alfa Centauri, og en hel gruppe/klynge stjernesystemer kan
muligvis opfattes som værende ét (samlet) system, dannet under samme
forhold, og derfor blot én ejermand, såfremt de andre enheder i gruppen
oprindelig er ubeboede.

Vi kan således tillade os at forlange, at man skal behandle denne vor natur
med respekt.

Interrupt from UDN:...

CET 10:54
- "Det er et krav."
<
Ja, selvfølgelig, ET. Men vent nu lige lidt. Som sagt fornemmer jeg, hvad
det er, du har i tankerne. Og dette krav er fuldt ud rimeligt, apropos
Genesis 18,4...
<
CET 10:56
- "Netop."

ETs krav, klausulen, er, at enhver rejsende (fra et andet solsystem) har ret
til - for en rimelig modydelse, selvfølgelig - at købe brændstof; idet det
er en *forudsætning* for overhovedet at kunne komme videre på rejsen. I
modsat fald kunne de rejsende omkomme (strande i Rummet mellem stjernerne).

Dét, vi (som Menneskehed og forvalter af dette solsystem) kan tillade os at
forlange, foruden at man tager hensyn til vor natur, er, at ...

Subject: Dansk støtte til
Demokratiernes Alliance (DA),
United Democratic Nations (UDN),
Forenede Demokratiske Nationer (FDN),
Nationernes Liga (NL)
8104 news:gd4rhc$23ej$1...@newsbin.cybercity.dk

and ...

5630 news:YZeGg.25$N4...@news.get2net.dk

> [ ... ]

> (and other arrest-orders)
[ ... ]

and ...

Subject: The Wedding - Was: "Counter strike" ...
6019 news:wfbxh.117$cT7...@news.get2net.dk
6017 news:Ji4xh.50$c%3....@news.get2net.dk

... kriminelle (uanset hvor de kommer fra) ingenlunde skal benytte dette
vort solsystem som en art fristed (herunder "benzin-tankstation").

Med lov skal land bygges (til gavn og glæde for Menneskeheden og andre
partnere from somewhere else) !

Long live the Life ... :-)

-

Coming up:

The main-program (message from ET, Aliens) ...
8117 news:gdlq7u$1e7c$1...@newsbin.cybercity.dk

Last OUTPUT: 8118 news:gdlu85$1g31$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8119