ET advarsel to Mankind mod global atomkrig (future-simulering irt. Beethoven's Moonlight)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.edb.videoredigering
Sent: Thursday, October 06, 2011, CET 22:10, GMT 20:10
Subject: Re: Afklipning af lydspor i MP4-filer
13494 news:4e8e0b29$0$290$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.edb.videoredigering/msg/112329c968f736f1?hl=da

[ ... rekonstruktion start ... ]

[ ... rekonstruktion slut ... ]

> Jo tak ... :-)
>
> Jeg downloadede programmet herfra:
> http://my-mp4box-gui.zymichost.com/download.html
>
> Og det virker faktisk fint. Hurtig, nemt og enkelt, så mange tak ... :-)

Om medens jeg nu sidder og downloader mhp. at redigere i videoerne og
uploade dem igen (uden lyd), kom jeg til (i Oflerttest-stakken):

Beethoven, Moonlight, Laura Sullivan,
Download from YouTube AudioSwap,
Clouds 2011-01-19,
Freeware
Uploadet af http://www.youtube.com/user/Oflerttest den 20/01/2011
http://www.youtube.com/watch?v=c7ScRugmbPE

Og da gik mine tanker tilbage på associationen, som jeg tidligere i livet mit har gjort
mig mht. Måneskinssonaten. Jeg genopfriskede minder fra ...

Sent: Monday, March 01, 2004 5:25 PM
Subject: Re: Offentliggørelse af Kall-dokumenter
01608 news:eEI0c.102128$jf4.6...@news000.worldonline.dk
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/7625ab10aa6b2422

> [...]
> Ligesom da Moses stod på toppen af Pisga og skuede ud over Det For-
> jættede Land (5.Mos. 34,1-4); dog uden at drage ind i det - således
> opblever vi det også nu. "I have a dream (Martin Luther King)" var ik-
> ke længere borte end et stenkast - lige dérovre Far!
> Blomsterne dérovre duftede så dejligt. Dit skaberværks pragt. Et vid-
> nesbyrd om Dit kærlige Væsen.
>
> Men med et trådte Ibliz frem for Dit Åsyn og forlangte at terrorisere
> fredsplanen. "Mon nu også Dine tjenere vitterlig elsker Dig af et rent
> hjerte ? - Næh! Giv mig fri lejlighed til at forpeste de menneskelige
[ ... ]
> [...]
> græder jeg, tårerne strømmer ned ad mine kinder. Jeg sid-
> der i kælderen og varmer mine forfrostne hænder ved bålet
> af nogle fotografier. Jeg ser på billederne. De vidner om
> dengang, jeg og mine kære havde lykkelige stunder - og
> træerne, skovene, engene - den dejlige planet.
> Det er fortid nu. Mit højtelskede barn ligger dødt i
> mit skød. Batteri-grammofonen spiller Beethoven's moon-
> light-sonate.
> Udenfor raser atomvinteren. Sneen kommer ind gennem
> revnerne i kælderens loft. Den sidste dag!"
>
> Nøgleord: Hun tænkte ikke på, hvordan det ville ende (v 9).

Og medens jeg sad og forestillede mig dette, og i mit indre blik så - som var det
en video - ild fortære familiebillederne og hørte den melankolske måneskinssonate
live ...

Netop da lød der en røst fra Himlen (perhaps ET),
der sagde (til Menneskeheden):
(2011-10-07, Friday, day no 280, CET 09:55, GMT 07:55)
- "What have you done ?"

En *advarsel* til menneskeheden fra ET!

Last OUTPUT: 13372 news:4e76fbef$0$316$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13495

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, October 07, 2011, CET 10:28, GMT 08:28
13495 news:4e8eb809$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/6ce06e846af47349
Video now online:

ET-message to the planet Earth 2011-10-07

Uploadet af Olferttest001 den 19/10/2011
http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e9fa99a$0$283$1472...@news.sunsite.dk...
Nå ja ...

Jeg glemte lige at notere, at ...

Og her var det så, at røsten fra himlen (still perhaps ET) fortsatte med ordet ...

(2011-10-20, Thursday, day no 293, CET 06:08-9, GMT 04:08-9)
- "Mankind."

... under selve video-tilblivelsen!