Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Denizo

ungelesen,
06.02.2008, 09:33:0106.02.08
an eLiberaProgramaro
Cxu ni povus krei tian ilon por OOo?

Jen la fonto de la dana vortdividilo:

Hyphenation dictionary
----------------------

Language: Danish (da DK).
Origin: Based on the TeX hyphenation tables
License: GNU LGPL license.
Author: conversion author is Marco Huggenberger<ma...@by-night.ch>

This dictionary is based on syllable matching patterns and therefore
should
be usable under other variations of Danish

HYPH da DK hyph_da_DK

Ari Caldeira

ungelesen,
08.02.2008, 09:18:3608.02.08
an eLiberaProgramaro
Saluton, Denizo!

Mi kredas vi ne vidis mian antaŭan mesaĝon pri tiu afero:
http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro/browse_thread/thread/ca980fd8b5c4ace1

Mi jam kreis tiun dosieron, por dividi silabe vortojn en Esperanto.

La dosiero estas en la dosierujo de GoogleGroups, kaj la rekta ligilo
estas:

http://eliberaprogramaro.googlegroups.com/web/hyph_eo.dic-1.1.tar.bz2?gda=MaH-vEgAAABqLPTO8OYuoMMHpOTtwdPnsRsujPmCFrhDKoMMaoy5QmG1qiJ7UbTIup-M2XPURDRgB5ycttsOzkWaukbFWQCF5M9aTLjMQXcEEMzHAOZTng

Mi ĵus ĝisdatigis ĝin, aldonante regulojn por dividi vortojn kiel
ŝnuro kaj ŝminki: en kunmetoj kiel lipŝminko kaj harŝnuro, la silaboj
devas esti dividita lip-ŝmin-ko kaj har-ŝnu-ro.

Denizo

ungelesen,
08.02.2008, 13:19:1608.02.08
an eLiberaProgramaro
Agrable!

Kiel ni oficialigas tiun dosieron?
Cxu vi povus tion esploreti? Kontaktu ekz. tim morley la prizorganto
de OOo en eo

Amike

On 8 feb, 16:18, Ari Caldeira <aricalde...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Mi jam kreis tiun dosieron, por dividi silabe vortojn en Esperanto.
>
> La dosiero estas en la dosierujo de GoogleGroups, kaj la rekta ligilo

Bertilo Wennergren

ungelesen,
08.02.2008, 21:28:2608.02.08
an eliberap...@googlegroups.com
Denizo skribis:

> Agrable!

> Kiel ni oficialigas tiun dosieron?
> Cxu vi povus tion esploreti? Kontaktu ekz. tim morley la prizorganto
> de OOo en eo

Nepre faru tion. Mi ĵus instalis la vortodividan dosieron, kaj ĝi
ŝajnas bone funkcii (sed mi ankoraŭ nur tre supraĵe testis).

Certe temas pri tre simpla komenco, sed almenaŭ ĝi estas komenco.

--
Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>

Ari Caldeira

ungelesen,
10.02.2008, 15:27:5910.02.08
an eLiberaProgramaro
Mi guglis la jenon:

http://lingvakritiko.com/2006/12/20/silabo-kaj-silabado

Tre interesa!

Surbaze de tiu artikolo, mi ĝisdatigis la regulojn, ĉar mankis kelkajn
regulojn por silaboj kiel -kn, -gn, -ĉj, -nj

Mi ankaŭ kreis pitonoskripton por pli facile krei la regulojn.

Ambaŭ, la skripto kaj la fina regulodosiero estas en la dosierujo de
la grupo.

La programo, kiun mi uzas por kontroli la regulojn, mi elŝutis el
http://downloads.sourceforge.net/hunspell/hyphen-2.3.tar.gz?modtime=1195747943&big_mirror=0

Mi nur kompilis ĝin, kaj uzis la dosieron "example" por kontroli la
regulojn kontraŭ la listo da vortoj kiu troviĝas en
http://pagesperso-orange.fr/kursoj/studoj/silab.htm

Bertilo, mi provis aliĝi al la Tekstaro de Esperanto, sed ne sukcesis.
Kvankam la dosieroj tie estas plenaj da htmlaĵoj, eble la tekstoj
povas taŭgi por pliperfektigi la regulojn, kvankam tiuj, mi kredas,
jam kovras pli ol 90% de la eblaj silabodisigadoj.

Amike,

Ari Caldeira

Tim Morley partoprenas tiun ĉi grupon, sed mi kontaktos lin rekte,
eble li ne ofte legas la forumon.

Bertilo Wennergren

ungelesen,
10.02.2008, 20:44:2410.02.08
an eliberap...@googlegroups.com
Ari Caldeira skribis:

> Bertilo, mi provis aliĝi al la Tekstaro de Esperanto, sed ne sukcesis.

Strange. Mi jhus provis alighi mem, kaj senprobleme sukcesis.

> Kvankam la dosieroj tie estas plenaj da htmlaĵoj,

Uzighas en la bazaj dosieroj ne HTML, sed TEI (XML-a marklingvo).
Per bona tekstoredaktilo oni povas facile forigi chiujn markojn,
se oni volas uzi la nuran tekstenhavon. Ekzemple en la redaktilo
Vim oni povas komandi jene:

%s!<[^>]\+!!g

> eble la tekstoj
> povas taŭgi por pliperfektigi la regulojn, kvankam tiuj, mi kredas,
> jam kovras pli ol 90% de la eblaj silabodisigadoj.

Mi nun laboras pri nova versio de la Tekstaro, kun multaj korektoj
kaj kun tute reprogramita serchilo kaj serchilinterfaco. Tamen
kredeble ne estos novaj tekstoj (bedaurinde).

La malnovan version de la Tekstaro vi povas rekte elshuti de
la jena adreso (sen bezono alighi):

http://bertilow.com/tekstaro/elshuti/tekstaro.zip

En la nova versio de la Tekstaro mi forigos chion pri alighado
kaj ensalutado.

Allen antworten
Antwort an Autor
Weiterleiten