Ny asteroide-markør 744 fundet (2012 BX34). ET-warning to psychopath-assholes on Earth - Re: 2012 uge 4 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Saturday, January 28, 2012, CET 11:56, GMT 10:56
Subject: Ny asteroide-markør 744 fundet (2012 BX34).
13910 news:4f23d44b$0$283$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/175cfbb1112c73d0
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/2238b0b3bebb14a1

13911 news:4f23d77b$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/648cbfc19b557802
https://groups.google.com/group/no.fag.diverse/msg/ce6d082bcaf26245
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/750c13422ad36ee3
https://groups.google.com/group/se.vetenskap.astronomi/msg/088465a62137028d

Dette svarer til, at asteroiden kom tættest på Jorden udfor:

Breddegrad 55° 49m 42s South
(Latitude -55.828333°)

Længdegrad 150° 12m 10s West
(Longitude 150.202777°)

Altså et sted ude i Stillehavet Øst-Syd-øst for New Zealand
(ca. 1/3 på vej mod Sydamerika)
(ca. 1½ gang fra Sydpolen til den Sydlige Polarkreds)

Hmm ...

150 ?

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/600-numbers

Ee laver månebaser, de store, men har verdensrummet berørt vort liv
hidtil.
At få muslimerne ud er vigtigere