Morder troede han var 'Guds profet' - Was: Styret i Syrien fortsætter med brutalitet. ... 2011 uge 19 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, May 15, 2011, CET 09:33, GMT 07:33
Subject: Styret i Syrien fortsætter med brutalitet. Også flygtninge bliver nu myrdet -
Re: 2011 uge 19 (news samlet)
12736 news:4dcf81bd$0$302$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8474b55a26f5bb71

> [...]
> med at en fjerdedel af landets befolkning blev myrdet uden
> rettergang eller noget-som-helst!
> Nazisterne myrdede jo også bare enhver, der ikke passede ind i
> formen deres. Og den iranske revolution i 1979 medførte jo også
> at tusindvis af uskyldige mennesker blev myrdet, bare fordi de
> var anderledes.
> Og hvis "paradis" skal bygges på de præmisser, så er der noget
> galt. Og det er dét, vi demokrater har indset!
>
> Vi er derfor blevet enige om, at vi må *anerkende* hinanden som
> ligeværdige (trods vores forskelligheder)

Jo, men lad os bare lige tale sandhed et øjeblik:

Det er meget tænkeligt, at Muhammed var *sygelig* selvoptaget. Han ville være i centrum
og bestemme alt.

(Og det er derfor, der er mistanke om, at han led af narcistisk personlighedsforstyrrelse).

Men i det daværende eksisterende samfund kunne han ikke udråbe sig selv til at være en Gud,
for hertil krævede man overnaturlige beviser fx. i form af, at man ku' gå på vandet.

Næstøverste taburet i hierarkiet (dét, at være 'Guds profet') kunne dog godt besættes af et
menneske.

Men også her løb han ind i vanskeligheder, fordi jøderne IKKE ville anerkende ham og gjorde
givetvis sikkert nar af ham (apropos Muhammedtegningerne).

Derfor - fordi han ikke ku' tåle denne ubarmhjertige hårde kritik - blev han *hævngerrig* og
opdigtede de Sûravers, hvori han forlander jøder myrdet!

Bevares!

Dette kan være meget vanskeligt for dig at forstå, da du jo er opflasket med loyalitet overfor
Koranen, men for os andre kan der sagtens umiddelbart gøres associationer til ... Morder
troede han var 'Guds profet'.

For det er nok sandheden i en nøddeskal. Manden blev en morder, og mordere kommer
IKKE i paradis (ifølge Kristendommen, se fx. 1.Kor. 6,9-10).

Og det er derfor bl.a. at vi kriste kan tillade os at sige, at Muhammed var en *falsk* profet
(Matt. 7,15-20). Gerningerne hans *afslørede*, at der var noget riv rask ruskende galt!

Last OUTPUT: 12690 news:4dc79c0e$0$313$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12737

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dcf8962$0$303$1472...@news.sunsite.dk...

Jo, men hav' med korsfarerne, spørger du.

Og heri må jeg gi' dig fuldstændig medhold. Disse mennesker *troede* måske nok, at de
kæmpede for sandheden, men deres gerninger *afslørede*, at der også her var noget riv
rask ruskende galt. Det sejlede jo i blod!

Læg mærke til, hvordan de også fanatisk troede, at de skulle erobre Jerusalem i Det Hellige
Land, og det på trods af, at der står skrevet, at vores (altså de kristnes) bolig er i det
*himmelske* Jerusalem!

Så ...

Disse mennesker fulgte IKKE deres Herre, Jesus Krist!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps ET):
(2011-05-15, Sunday , day no 135, CET 10:22, GMT 08:22)
- "Amen."

(10:22-ordene blev udtalt på engelsk)