Re: Merkel hoppede i Psykopatistanfælden vedr. Syrien (af frygt for al-Qaedas terror) - Re: 2012 uge 22 (news samlet)

Sent: Friday, June 01, 2012, CET 20:16, GMT 18:16
Subject: Merkel hoppede i Psykopatistanfælden vedr. Syrien

> vækker bekymring for, at Sudan måske er
> ved at indføre sharia eller islamisk
> lovgivning efter sidste års deling fra
> det hovedsagelig ikke muslimske
> Sydsudan.
>
> Læs også ...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/06/01/112014.htm
>
> Kommentar:
>
> Som sagt: Barbarer (uden nåde og barmhjertighed, hvor den
> dødsdømte skal pines og plages til døde gennem
> *unødvendig* tortur)! Ad! ... :-(

Når vi har at gøre med, at folk skal pines og plages (til døde),
da er der - reelt set - tale om sadisme!

Se evt.

Sadist

http://da.wikipedia.org/wiki/Sadist

Begrebet sadist bruges også om følelsesmæssigt kolde, mentalt
forstyrrede personer der nyder at påføre smerte på andre mennesker
i en ikke-seksuel sammenhæng jf. den oprindelige definition på sadisme.

+

Sadisme

http://da.wikipedia.org/wiki/Sadisme

Og i så fald må en sådan Sharia-lovgivning være et udtryk for,
at guddommen (eller dem, der *foregiver* at være guddommen)
er sadist !!!

I så fald er Muhammed sadisten !!!

Uha! ...

*Tør* vi ha' en lille smule selvkritik ?

Eller ...

Bliver vi nu nød til at flyve ind i deres skyskrabere IGEN for at
lukke munden på dem ?

Det er nemlig slet ikke Muhammed-tegningerne, der er problemet,
apropos Gak-gak-istan!

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14369

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4fc9cafe$0$286$1472...@news.sunsite.dk...
*Sadisten* forlanger af sine undersåtter betingelsesløs underkastelse,
hvorved enhver form for kritik er udelukket PÅ FORHÅND, apropos
mig har helle-for-delle!

Muhammed-tegningerne fremstillede Muhammed i et knap så
glorificerende lys, hvor det blev AFSLØRET, at manden har en
skrue løs, og det var dérfor, det glade vanvid blev sat i gang, for
at lukke munden på disse anderledes tænkende, som nægter
knæfald for afguden, for sæt nu undersåtterne fandt på noget
tilsvarende og forlangte ytringsfrihed, apropos det arabiske forår!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> Was: Merkel hoppede i Psykopatistanfælden vedr. Syrien
> (af frygt for al-Qaedas terror) ...

Merkel er ligeglad med syrernes patologiske selvaflivning og hun er
ikke psykopat, eller sadist eller optaget af Al Quedas HELT
UFORUDSIGELIGE VOLD

Bo Warming

Old-grækerne karikerede fremmedsproget volapyk ved at sige bababababa

Det forkortedes til Bar-bar-talende

Martin Larsen

Og kinesere siger sjovt nok yi og får fint styr på dem og os

Bo Warming

Folk på denne ng er ret afslappede og ikke GUDDOMME eller sadister

I s/m erotisk leg kan drille-sadisme være et sjovt indslag

Ring evt 35861000

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Alle b�r ku t�le sm�forn�rmelse a la profettegning