Stand by position - Re: At være Guds ejendom kan nogengang inkludere følgende ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, March 12, 2012, CET 23:34, GMT 22:34
Subject: At være Guds ejendom kan nogengang inkludere følgende ...
14116 news:4f5e7a0b$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/420f3cfa3dc8b00e

> [...]
>
> Jesus svarer ham: " ... Hvad angår det ... dig? Følg du mig!"
>
> (John 21,21-22)
>

> At være Guds ejendom kan nogengang inkludere følgende:
>
> At være taget til side, reserveret bort til anden side! Noget,
> som andre ikke skal blande sig i!
>
> Hvem er da du menneske, som tror, at du er kaldet af Gud til at rende
> rundt i tide og navnlig OGSÅ i utide og dømme ? - Som om du ved bedre
> end Gud, hvad Han bør gøre med sin ejendom (hvad enten det nu er
> apostlen Johannes eller You name it)!
>
> Giv folk den ære og respekt, der tilkommer dem, og pas - for øvrigt - så

Sagt til et menneske i kærlighed (men da sandheden nok er fór hård at
blive konfronteret med for vedkommende, oprettes hermed denne
"nødventil", se tillige John. 8,32.36):

"Har du overvejet *om* det er det samme "autoritets"-nummer,
du laver overfor din datter, Anja (or You name it) ?

Og at det måske er dérfor, at hun smækker med døren ?

Ingen bryder sig jo om at blive degraderet til en art anden
sortering, fordi der jo er usundt og med tiden giver en
mindreværdskomplekser!

Det er mulig, at du kan få nogle til at sidde engle-dingse-artige,
når du spejler dig i deres opmærksomhed, men det finder din datter
sig altså muligvis ikke i!

Syntax:
Wait for green ligt (Hebr. 4,12)!

-

Sagt til et andet menneske i kærlighed, som også har beskyttet sig bag
dét 'at ville kontrollere andre' (endskønt Kristus har købt dem til frihed,
så de kan få lov til at være de mennesker, de er, fremfor dårlige
efterligninger af andre eller You name it) ... nej!! Dét venter vi med til
en anden dag!

FUT sat til psykologi-gruppen af "uforklarlige" grunde!

Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14117

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, March 13, 2012, CET 08:40, GMT 07:40
Subject: Re: Stand by position -
Re: At være Guds ejendom kan nogengang inkludere følgende ...
14119 news:4f5ef9ef$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/e05f144a30d10d88

Interrupt RETURN from ...

Sent: Wednesday, March 14, 2012, CET 08:37, GMT 07:37
Subject: Re: At degradere Jesus - Jehovas Vidners vranglære
14132 news:4f604ab5$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2b411b65af5e65ad

På baggrund af denne hændelse følte jeg mig derfor inspireret til at
fortsætte, hvor jeg slap i går.

Jeg havde indenda ytret følgende til vedkommende:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f61cc18$0$283$1472...@news.sunsite.dk...
I tilfælde af at kvindeundertrykkeren alligevel skulle komme på
bedre tanker; *hvad* skal jeg da svare ham ?

14144 news:4f61fed4$0$290$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/6583c00ba4545299
https://groups.google.com/group/dk.videnskab.psykologi/msg/659ca8d842f52fbd

Se tillige ...

Sent: Monday, March 19, 2012, CET 17:15, GMT 16:15
Subject: Overbevisende argumantation *for* kvinders plads i menigheden
14153 news:4f675b93$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/88179f026ca4f16e

> [...]
> bibelundervisere og sjælesørgere. Hvorfor egentlig? For det er slet ikke
> bibelsk.
>
> [ ... ]
>
> Loren Cunningham og David Hamilton:
> Hvorfor ikke kvinder?
> 320 sider . 298 kr.
> Forlaget Himmelgrøn
>

> Compare with ...
>
> I er købt og prisen betalt,
> vær ikke menneskers trælle!
>
> (1.Kor. 7,23)
>
> Apropos kontrol, manipulation og magtmisbrug!
>
> (bogen må købes og læses ved lejlighed.)

Mere er der "vist nok" ikke at tilføje!

Last OUTPUT: 14059 news:4f4df260$0$286$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14154