Burn it (Sûra 115) - Was: WAKE UP, robot (1.Kor. 6,3) ... 2012 uge 8 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.religion
Sent: Friday, February 24, 2012, CET 13:06, GMT 12:06
Subject: Burn it (Sûra 115) -
Was: WAKE UP, robot (1.Kor. 6,3) ...
2012 uge 8 (news samlet)
14031 news:4f477d4d$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/c1eaa34dd867ec19
https://groups.google.com/group/dk.videnskab.religion/msg/c1eaa34dd867ec19

> [ ... ]

> Interrupt RETURN from ...

"Åbenbaret" 16 dage efter at bæklatten var kommet ud af
bæormens narcissistisk forstyrrede bæhylster!

Med andre ord:
Søg lægehjælp, religiøse galninge!

> Burn it (Sûra 115)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 14003 news:4f42c256$0$292$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14031

PS!
FUT sat udelukkende til ...
News:dk.videnskab.psykologi
... (herunder psykiatri, herunder behandling af narcissistisk personligsforstyrrelse)
af "uforklarlige grunde!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Trist at de ikke kan tilgive et par brændte koraner = døde ting

De lader som om de ønsker tilgivelse jvf

"Det sletteste menneske er den, der ikke tager imod en
undskyldning, ikke slår en streg over en synd og ikke tilgiver en
fejl". Koranen