Gaddafi arrested

http://www.youtube.com/watch?v=wOvv1hPHRP8

Time for freedom ... :-)

With kind regards,
Last OUTPUT: 13500 news:4e90ce37$0$281$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13569

Kurt H. Nedergaard

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4ea0107b$0$287$1472...@news.sunsite.dk...
Hvem er det så der gemmer sig i et kolonihavehus, i en haveforening her i
Danmark.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> wrote ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ea012e0$0$288$1472...@news.sunsite.dk...
> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> wrote ...

Og skønt denne blev uploaded allerede kl CET 13:58
var den først online kl CET 15:42 (eventuelt nogle minutter før)

I will call it - as it is - censorship, Google (YouTube) !!! ... :-(
http://www.youtube.com/watch?v=2c-zY-TxGYY

> [...]
> - "Congratulations."
>
> :-)
>
> Are You sure, that he is arrested (and dead) ?...

Hmm ... (mistanken har været der længe) ...

Google forsøger at censurere "visse" ting, heriblandt UFO-efterretningerne!

Hvorfor ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, October 20, 2011, CET 15:55, GMT 13:55
Subject: Re: Gaddafi arrested
13571 news:4ea02852$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/06742ce879ef4ec9
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/06742ce879ef4ec9

[ ... ]
Og *Google/YouTube-filtret* er FORTSAT i funktion:

Searchstring:
Gaddafi arrested and killed 2011 oct 20, around 11:30 GMT

Giver således kun 1 svar:
http://www.youtube.com/watch?v=Jq82WVe0q8c

Men der findes 2:
http://www.youtube.com/watch?v=wOvv1hPHRP8

(Det hedder at *manipulere* med fakta på dansk!)

Og det er denne *censur*, der er til at brække sig over! ... :-(

Hvem er de i lommen på ?

Cannibalistan ?...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps ET),
der sagde:
(2011-10-20, Thursday, day no 293, CET 23:27, GMT 21:27)
- "Svar mig!"

(23:27-ordene blev udtalt i bydeform!)

Godt Google IKKE også har herredømmet over disse her nyhedsgrupper ... :-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ea0939e$0$288$1472...@news.sunsite.dk...
http://www.youtube.com/results?search_query=Gaddafi+arrested+and+killed+2011+oct+20%2C+around+11%3A30+GMT&aq=f

Medtag bubletter:
http://www.youtube.com/results?suggested_categories=25%2C22&search_filter=0&search_query=Gaddafi+arrested+and+killed+2011+oct+20%2C+around+11%3A30+GMT

> [...]
> der sagde:
> (2011-10-20, Thursday, day no 293, CET 23:27, GMT 21:27)

Og gosch hvor jeg også FRYDER mig over, at de IKKE kan kontrollere dig! ... :-)

Og når blot *du* er med os, da har de onde (massemordere) god grund til at
frygte!!!

Og det er ALTID en *triumf*, når massemordere, uanset om de kommer fra...

CET 23:42
- "Baghdad."

Ja, ET ... :-)

Og det er ALTID en *triumf*, når massemordere, uanset om de kommer fra
Bagdad, Tripoli...

CET 23:43
- "Eller hvor-som-helst."

YES, ET ... :-)

Og det er ALTID en *triumf*, når massemordere, uanset om de kommer fra
Bagdad, Tripoli eller You-name-it bliver *forhindret* i at myrde deres
medmennesker ... :-)

Så fortsat *tillykke* med sejren, I folk fra Libyen, for nu kan Gaddafi i hvert
fald IKKE gøre mere skade...

CET 23:45
- "Vel ?"

I *love* You, ET ... :-)

You are my friend ... :-)

FOREVER ... :-)

http://www.youtube.com/watch?v=wOvv1hPHRP8

> Godt Google IKKE også har herredømmet over disse her nyhedsgrupper ... :-)

> [...]

http://jp.dk/udland/article2583138.ece

Hujende horde fangede Gaddafi
Af JACOB HOVE

Offentliggjort 20.10.11 kl. 19:45 - opdateret kl. 21:03

Video viser en levende Gaddafi i hænderne på en hårdhændet flok. Kort tid efter var han død.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ea096e2$0$286$1472...@news.sunsite.dk...
Først nu kl CET 02:23 medtages *originalen*

Det hedder altså *censur* på dansk, Google !

Du har nu - in the name of the Father° - *fuldstændig* MISTET din troværdighed !!!

FUSKER !!!

Monny-God-worshipper ?

Så må vi andre bare takke for, at det Gudskelov IKKE er dig, der skal sætte
dagsordenen i verden, hverken mht. det arabiske forår, Jasmin3e eller noget som helst
andet!

Operation Jerickö on!

CET 02:25
- "Continue."

Yes, Sir!
13582

Bo Warming

Hermed et par fremragende telegramstil-læserbreve vedrLibyen mm - lidt
flyvske men - tankevækkende, døm selv

Libyenoprør gav hævnmord og ingen forhåbning om den forsoning, der
begejstrede ved SydAfrika, da apartheid faldt. Tydeligvis var det
overkommeligt med kompromis, da kristne var skurke, men når en muslim
er skurk , overgås de mest bestialske retsoprør

Det er deprimerende, at afsløring o hippiebogen om Thylejr-nedtur og
araberforår nedtur rammer os samtidig.
Oprørerne i Libyen evner ikke forsoning, Som Camus skrev om dødsstraf
i nabolandet Algeriet 1960: det handler om hævn.
Kløvedalerne i Thy påberåbte sig at være Mao-disciple, men fik ikke én
brugsforening op at stå ifl. den ny Øvig-bog,

Afsløringene om Thylejrens fallit 1970 falder sammen med Libyens
oprøres fallit nu.
De ku ha læst hos Camus-litteratur fra nabolandet om, at
henrettelser er uundskyldelig hævn, men valgte at overgå Algeriets
retsopgør i kortsigtethed

At danse med bare bryster -opnåede Thy andet i 1970?
Der spredtes sinds- og kønssygdom, oplyser den ny hippiebog. Kim
Larsen ikke ville stå ved smitten, for de var ikke blevet så
overvågnings-moderne som vi er i dag, hvor PET har lært os at skulle
stå ved sandheden.
Libyenoprøret er lige så deprimerende. trods det, at
Camus-litteraturen fra 1960 burde have lært dem ikke at gå den golde
kortsigtede mord-hævns vej.
Forsoning havde Syd-Afrika i sin tid , men modenhed i Nord-Afrika er
mindre.

Thylejr 1970 og Libyen oprør 2011 var begge om had og ikke kærlighed
ser vi nu. Hippierne spredte sinds-og kønsssygdom og havde ikke vor
tids PET-skabte parathed til at stå ved sandheden.
Hævnmord og ikke forsoning er læren fra Libyen.

Kortsigtethedens manglende evne til samarbejde, er en del af
Hippie-bogens beskrivelse af Thy-lejren 1970.(Øvig, nyudkommen)
Der er ikke én solstrålehistorie om en lejrskabt brugsforening til
salg af brune ris.
Lige så deprimerende er araberforårets hævnmord på en omringet ufarlig
diktator .

Flowerpower i Thy 1970 slog fejl og solstrålehistoriene i Øvigs ny
tobindsværk er der langt imellem. Man spredte sinds- og køns-sygdom.
Libyens kortsynethed viser også at Camus klassikeres om dødsstraf
læres ikke af. Ingen forsoning, men hævnmord

Når Thylejrhippierne ikke evnede at få en brunris-brugsforening op at
stå, hvordan sku så Libyen-oprørerne præstere langsigtet forsoning og
nul-hævn?
Øvigs Hippiebog om hvor overfladiske Kim Larsen budskaberne var i
1970, er så deprimerende som land-afslutningen af Natos befrielseskrig

Nato gjorde det let for Libyenoprørerne at afprøve fangenskab og
forsoning, havde de haft modenhed til det.
Men Sharia-mentalitet er ikke til langsigtethed.
Lige så deprimerende er det at læse dansk 1970-historie om
flowerpower-lejren i Thy. De spredte køns- og sinds-sygdom, men havde
ikke vor tids PET-skabte vilje til at stå ved sandheden