Politisk tøjvask - Re: Sagt på Christiansborg

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.snak.vittigheder
Sent: Saturday, September 17, 2011, CET 19:58, GMT 17:58
Subject: Re: Sagt på Christiansborg
13355 news:4e74dfb5$0$312$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.snak.vittigheder/msg/655853b25c5407b3

Sent: Wednesday, May 25, 2011, CET 19:41, GMT 17:41
Subject: Re: Når Folketingskandidater ta'r røver på vælgerne (Per Ørum: Jeg står fast) -
Re: 2011 uge 21 (news samlet)
12836B news:4ddd3f5a$0$310$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/797b7be825fdba5d

[ ... ]

> Det hedder jo blandt sofavælgerne, at ... 'I ta'r røven på os'!
>
> Og dermed *underminerer* I jo hele folkestyret, ikke sandt! ... ?
> (med denne Jeres *illoyale* opførsel)

Tillad mig derfor at foreslå, at vi - i *respekt* for vælgernes afgørelse - stiller
som betingelse, at løsgængere (som søger optagelse i et parti) overdrager sit
mandat (indtil næste folketingsvalg) til en suppleant (som fortsat er sit parti loyalt),
ved mindre denne har fået over ca. 22.000 personlige stemmer.

Et politisk selvmål (eller i hvert fald noget, der snerper hen af en art selvdestruktiv
adfærd) ?

Ja, måske tilsyneladende, men også kun ved første øjekast, fordi ... (input memory
from) ...

Sent: Thursday, September 15, 2011, CET 10:06, GMT 08:06
Subject: Græd ikke over mistet valgkort. Du kan alligevel godt afgive stemme -
Re: 2011 uge 37 (news samlet)
13311 news:4e71b20a$0$304$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2eab51aba2676358

> DR1 S168 tor 15 sep 08:55:00
> 15.september dr.dk/nyheder 07:53
>
> GRÆD IKKE OVER MISTET VALGKORT
[ ... ]
> [...]
>
> Engang i 1980'erne stemte han på Kristeligt Folkeparti, skønt
> han overhovedet ikke er religiøs. Men han blev dybt skuffet, da
> Christian Christensen fra Kr.F. som miljøminister ikke levede
> 100% op til de løfter, som min ven syntes, partiet havde givet!
>
> Og sådan er der måske nok mange mennesker, der føler, at
> folketingsmedlemmerne har løbet fra deres løfter, og dermed
> skuffet dem og svigtet den tillidserklæring man havde betroet
> dem som vælger!
>
> Et råd er derfor:
>
> Lov ikke mer' end du kan holde, og indfri så de løfter du har

Der skal være orden i egne rækker, så folk ved, at man er til at stole på!

I modsat fald:

Den, der IKKE er tro i det små, vil nok heller ikke være det i større sager!

Og hvordan skulle man så kunne overdrage vedkommende et endnu større
ansvar?

Last OUTPUT: 13250 news:4e6b20f7$0$305$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13359

On 18 Sep., 09:45, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

du har din måde at hærge på,,,men vad gør de 24 ældste i
himlen,,hvordan virker det

michael

Den 18-09-2011 08:59, Kall, Mogens skrev:
> Tillad mig derfor at foresl�, at vi - i*respekt* for v�lgernes afg�relse - stiller
> som betingelse, at l�sg�ngere (som s�ger optagelse i et parti) overdrager sit
> mandat (indtil n�ste folketingsvalg) til en suppleant (som fortsat er sit parti loyalt),
> ved mindre denne har f�et over ca. 22.000 personlige stemmer.

Du sku' overveje at l�se Grundloven (http://www.grundloven.dk).

/michael

Bo Warming

Du h�ner n�r du kr�ver vi l�ser HELE grundloven

pr�ciser � ,
og copypaste lidt, som du netop her har i tankerne

"michael" <in...@mail.dk> skrev ...

Sent: Monday, September 19, 2011, CET 00:49, GMT (18/9-11) 22:49
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/46c005c2beda3f28

> Du sku' overveje at læse Grundloven (http://www.grundloven.dk).
>
> /michael

Jo tak, Mikael ... :-)

Den *henviste* jeg sådan set også til indirekte i mit indlæg, men denne passage blev
bortklippet (for ikke at gøre teksten al for lang).

Men åbenbart dummede jeg lig lige mht. denne redigering. Jeg burde måske ha' citeret
således:

> [...]
>hvis man helt tilsidesætter vælgernes ønsker.
>
>Og det var udelukkende dén side af sagen, som jeg gerne ville ha' belyst mhp. en eller

En mulig afklaring er at kopiere Kina der har droppet demokrati til
fordel for en kaptajn på skuden så de har arbejdet sig væk fra sult
og ejer snart hele verden

http://www.udfordringen.dk/debat.php

> [...]
> AgG 15,29)!
>
> Og for en sikkerhedsskyld må jeg derfor også *annullere* min stemmeafgivelse
> (min *tillidserklæring* til KD, skønt det ingen praktisk betydning har, da partiet
> slet ikke kom ind i Folketinget, indtil KD for bragt orden i disse utugtssager!
>

> Med venlig hilsen Dommerbogens Gideon (Dom. 7,3), havde jeg "vist nok" nær sagt!
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:j5csfv$8vt$1...@news.eternal-september.org...
Hvordan vil du ha', at Gud skal ku' velsigne *den* slags ting ?...

Og i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2011-09-21, Wednesday, day no 264, CET 16:38, GMT 14:38)
- "Svar mig."

Det strider jo imod hele Hans natur, ikke sandt ?