Re: dumme dyr

"Leif Neland" <le...@neland.dk> skrev ...

News:dk.videnskab
Sent: Saturday, February 11, 2012 8:19 PM
Subject: dumme dyr

i en meddelelse news:4f36bf55$0$284$1472...@news.sunsite.dk...
> Hvorfor måler man hjernevægt i forhold til kropsvægt?
>
> Skal der en større hjerne til at lave mere strøm for at bevæge en større
> muskelmasse?
>
> Det er vel den samme tankeprocess for at flytte fire ben, uanset hvor
> stor man er.
>
> Leif

Hmm ... (input memory from) ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f3b89f0$0$295$1472...@news.sunsite.dk...
Dette har til formål at fremme et *realistisk* selvbillede hos dem,
apropos asshole-über-alles ... :-)

13963

Bo Warming

vigtigere end dumme dyr er følgende

Da USA opfandt narkoforbud
Efter WW1 havde Washington erfaret skøn magtfordobling pr krig, så de
ville have intern koldkrig pr sprutforbud, og det gav AlCapone og John
Dilinger der gav FBI-Hoover, og masser af værdsat politi
Fordi WW2 gjorde cocktails til nationaldrik, måtte man opgradere til
narkoforbud i efterkrigstid incl nu, og omsider er hashdelen så
latterlig, at Københavns kommune kan bryde USAreglerne nu
USA fik mange coastguard helikoptere til at jage latinamerikanske
narkosælgere med, og sådant værdsætter eliten

Pædofilihysteriet er ny skud på forbudsstammen, der er gået bananas og
som samler penge om statens venner.

Og ekstrapoler vedr Islam

Leif Neland

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse