Åbent brev til Folketingets medlemmer

Kære Folketingsmedlem,

Jeg har *pligt* til at oplyse Dem om følgende:

... (message will soon be send out) ...

Last OUTPUT: 13372 news:4e76fbef$0$316$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13459

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4e8964c1$0$287$1472...@news.sunsite.dk...
Liste over MF'ere
http://www.ft.dk/Folketinget/searchResults.aspx?letter=ALLE

NB! Nederst (i denne meddelse) også mulighed for samlet adresse-kartotek-download

Pia Adelsteen (DF)
pia.ad...@ft.dk

Karina Adsbøl (DF)
karina...@ft.dk

Alex Ahrendtsen (DF)
alex.ah...@ft.dk

Simon Emil Ammitzbøll (LA)
simon.am...@ft.dk

Eigil Andersen (SF)
eigil.a...@ft.dk

Hans Andersen (V)
hans.a...@ft.dk

Kim Andersen (V)
kim.an...@ft.dk

Liv Holm Andersen (RV)
liv.an...@ft.dk

Sophie Hæstorp Andersen (S)
sophie....@ft.dk

Christine Antorini (S)
sc...@ft.dk

-

Jørgen Arbo-Bæhr (EL)
jorgen.a...@ft.dk

Ida Auken (SF)
ida....@ft.dk

Christian Friis Bach (RV)
christian....@ft.dk

Pernille Vigsø Bagge (SF)
pernill...@ft.dk

Lars Barfoed (KF)
j...@jm.dk
Opdatering:
1

Gitte Lillelund Bech (V)
f...@fmn.dk
Opdatering:
2

Tom Behnke (KF)
tom.b...@ft.dk

Jacob Bjerregaard (S)
jacob.bj...@ft.dk

Liselott Blixt (DF)
liselot...@ft.dk

Mette Bock (LA)
mette...@ft.dk

-

Erling Bonnesen (V)
ve...@ft.dk

Trine Bramsen (S)
trine....@ft.dk

Stine Maiken Brix (EL)
stine...@ft.dk

Kirsten Brosbøl (S)
kirsten...@ft.dk

Morten Bødskov (S)
sm...@ft.dk

25-

Bent Bøgsted (DF)
dfb...@ft.dk

Anne Baastrup (SF)
anne.b...@ft.dk

Özlem Sara Cekic (SF)
ozlem...@ft.dk

Peter Christensen (V)
m...@skat.dk
Opdatering
3

René Christensen (DF)
rene.chr...@ft.dk

-

Villum Christensen (LA)
villum.ch...@ft.dk

Anne-Mette Winther Christiansen (V)
va...@ft.dk

Kim Christiansen (DF)
kim.chri...@ft.dk

Per Clausen (EL)
per.c...@ft.dk

Bjarne Corydon (S)
bjarne....@ft.dk

Jens Henrik Thulesen Dahl (DF)
jens.henrik....@ft.dk

Jonas Dahl (SF)
jonas...@ft.dk

Kristian Thulesen Dahl (DF)
dfk...@ft.dk

Lennart Damsbo-Andersen (S)
lennart.dam...@ft.dk

Thomas Danielsen (V)
thomas.d...@ft.dk

-

Mette Hjermind Dencker (DF)
mette....@ft.dk

Mikkel Dencker (DF)
dfm...@ft.dk

Lars Dohn (EL)
lars...@ft.dk

Jørn Dohrmann (DF)
jorn.d...@ft.dk

Pia Olsen Dyhr (SF)
pia.ols...@ft.dk

Uffe Elbæk (RV)
uffe....@ft.dk

Louise Schack Elholm (V)
louise...@ft.dk

Karen Ellemann (V)
m...@mim.dk
Opdateres:
4

Jakob Ellemann-Jensen (V)
jakob.elle...@ft.dk

Benny Engelbrecht (S)
benny.en...@ft.dk

50-

Lene Espersen (KF)
lene.e...@ft.dk

Søren Espersen (DF)
dfs...@ft.dk

Nadeem Farooq (RV)
nadeem...@ft.dk

Dennis Flydtkjær (DF)
dennis.f...@ft.dk

Thyra Frank (LA)
thyra...@ft.dk

Claus Hjort Frederiksen (V)
m...@fm.dk
Opdateres:
5

Mette Frederiksen (S)
mette.fr...@ft.dk

Lykke Friis (V)
m...@kemin.dk
Opdateres:
6

Steen Gade (SF)
steen...@ft.dk

Martin Geertsen (V)
martin....@ft.dk

-

Mette Gjerskov (S)
mette.g...@ft.dk

Karin Gaardsted (S)
karin.g...@ft.dk

Ane Halsboe-Larsen (S)
ane.h...@ft.dk

Carsten Hansen (S)
carsten...@ft.dk

Eva Kjer Hansen (V)
eva.kje...@ft.dk

Torben Hansen (S)
torben...@ft.dk

Orla Hav (S)
orla...@ft.dk

Jane Heitmann (V)
jane.h...@ft.dk

Mai Henriksen (KF)
mai.he...@ft.dk

Martin Henriksen (DF)
martin.h...@ft.dk

-

Preben Bang Henriksen (V)
preben.h...@ft.dk

Camilla Hersom (RV)
camilla...@ft.dk

Magnus Heunicke (S)
magnus....@ft.dk

Birthe Rønn Hornbech (V)
Birthe.Ron...@ft.dk

Henning Hyllested (EL)
henning....@ft.dk

75-

Karen Hækkerup (S)
karen.h...@ft.dk

Nick Hækkerup (S)
nick.ha...@ft.dk

Ole Hækkerup (S)
ole.ha...@ft.dk

Henrik Høegh (V)
m...@fvm.dk
Opdateres:
7

Bertel Haarder (V)
i...@im.dk
Opdateres:

Doris Jakobsen (SIU)
doris.j...@ft.dk

Marianne Jelved (RV)
mariann...@ft.dk

Jacob Jensen (V)
jacob....@ft.dk

Kristian Jensen (V)
kristia...@ft.dk

Leif Lahn Jensen (S)
leif....@ft.dk

Michael Aastrup Jensen (V)
michael...@ft.dk

Mogens Jensen (S)
mogens...@ft.dk

Peter Juel Jensen (V)
peter.ju...@ft.dk

Thomas Jensen (S)
thomas...@ft.dk

Karen Jespersen (V)
karen.j...@ft.dk

-

Jens Joel (S)
jens...@ft.dk

Edmund Joensen (SP)
edmundj...@gmail.com

Jan Johansen (S)
jan.jo...@ft.dk

Birgitte Josefsen (V)
birgitte...@ft.dk

Christian Juhl (EL)
christi...@ft.dk

Jan E. Jørgensen (V)
jan.jo...@ft.dk

Morten Marinus Jørgensen (DF)
morten.marin...@ft.dk

Benedikte Kiær (KF)
m...@sm.dk
Opdateres
9

Pia Kjærsgaard (DF)
dfpk...@ft.dk

Karen J. Klint (S)
karen...@ft.dk

100-

Jeppe Kofod (S)
jeppe...@ft.dk

Simon Kollerup (S)
simon.k...@ft.dk

Astrid Krag (SF)
astri...@ft.dk

Marie Krarup (DF)
marie....@ft.dk

Henrik Dam Kristensen (S)
henrik.k...@ft.dk

Christian Langballe (DF)
christian...@ft.dk

Rasmus Horn Langhoff (S)
rasmus....@ft.dk

Esben Lunde Larsen (V)
esben.lun...@ft.dk

Flemming Damgaard Larsen (V)
vf...@ft.dk

Henrik Sass Larsen (S)
henrik.sa...@ft.dk

-

Karsten Lauritzen (V)
karsten....@ft.dk

Bjarne Laustsen (S)
bjarne....@ft.dk

Mike Legarth (KF)
mike.l...@ft.dk

Lars Christian Lilleholt (V)
lars.li...@ft.dk

Annette Lind (S)
annett...@ft.dk

Lone Loklindt (RV)
lone.l...@ft.dk

Kristian Pihl Lorentzen (V)
kristian....@ft.dk

Marlene Lorentzen (RV)
marlene....@ft.dk

Karina Lorentzen Dehnhardt (SF)
karina.l...@ft.dk

Rosa Lund (EL)
rosa...@ft.dk

-

Mogens Lykketoft (S)
mogens.l...@ft.dk

Sophie Løhde (V)
sophie...@ft.dk

Anni Matthiesen (V)
anni.ma...@ft.dk

Brian Mikkelsen (KF)
m...@oem.dk
Opdateres:
10

Jeppe Mikkelsen (RV)
jeppe.m...@ft.dk

125-

Leif Mikkelsen (LA)
leif.mi...@ft.dk

Flemming Møller Mortensen (S)
flemming.m...@ft.dk

Per Stig Møller (KF)
m...@kum.dk
Opdateres:
11

Tina Nedergaard (V)
tina.ne...@ft.dk

Holger K. Nielsen (SF)
holger....@ft.dk

-

Sofie Carsten Nielsen (RV)
sofie.cars...@ft.dk

Karsten Nonbo (V)
karste...@ft.dk

Karin Nødgaard (DF)
karin.n...@ft.dk

Ellen Trane Nørby (V)
ellen.tr...@ft.dk

Ole Birk Olesen (LA)
ole....@ft.dk

Joachim B. Olsen (LA)
joachi...@ft.dk

Sara Olsvig (IA)
sara....@ft.dk

Maja Panduro (S)
maja.p...@ft.dk

John Dyrby Paulsen (S)
sj...@ft.dk

Torsten Schack Pedersen (V)
torsten.sch...@ft.dk

-

Jesper Petersen (SF)
sfj...@ft.dk

Rasmus Helveg Petersen (RV)
rasmus.helv...@ft.dk

Søren Pind (V)
m...@inm.dk
Opdateres:
12

Lisbeth Bech Poulsen (SF)
lisbeth...@ft.dk

Troels Lund Poulsen (V)
mini...@uvm.dk
Opdateres:
13

Rasmus Prehn (S)
rasmus...@ft.dk

Lars Løkke Rasmussen (V)
s...@stm.dk
Opdateres:
14

Troels Ravn (S)
troel...@ft.dk

Mette Reismann (S)
mette.r...@ft.dk

Merete Riisager (LA)
merete....@ft.dk

150-

Lotte Rod (RV)
lott...@ft.dk

Pernille Rosenkrantz-Theil (S)
pernille.rose...@ft.dk

Mads Rørvig (V)
ma...@ft.dk

Anders Samuelsen (LA)
anders.s...@ft.dk

Manu Sareen (RV)
manu....@ft.dk

Hans Christian Schmidt (V)
m...@trm.dk
Opdateres:
15

Johanne Schmidt-Nielsen (EL)
johanne.sch...@ft.dk

Hans Kristian Skibby (DF)
hans....@ft.dk

Pernille Skipper (EL)
pernille...@ft.dk

Julie Skovsby (S)
julie....@ft.dk

-

Sjurður Skaale (JF)
sjurdur...@ft.dk

Peter Skaarup (DF)
dfa...@ft.dk

Ole Sohn (SF)
ole....@ft.dk

Zenia Stampe (RV)
zenia....@ft.dk

Andreas Steenberg (RV)
andreas....@ft.dk

Inger Beinov Støjberg (V)
pmi...@bm.dk
Opdateres:
16

Finn Sørensen (EL)
elf...@ft.dk

Villy Søvndal (SF)
villy....@ft.dk

Hans Christian Thoning (V)
hans.t...@ft.dk

Helle Thorning-Schmidt (S)
he...@thorning-schmidt.dk

-

Ulla Tørnæs (V)
ulla.t...@ft.dk

Eyvind Vesselbo (V)
eyvind....@ft.dk

Margrethe Vestager (RV)
margrethe...@ft.dk

Annette Vilhelmsen (SF)
annette.v...@ft.dk

Nikolaj Villumsen (EL)
nikolaj....@ft.dk

175-

Nicolai Wammen (S)
nicolai...@ft.dk

Fatma Øktem (V)
fatma...@ft.dk

Morten Østergaard (RV)
morten.o...@ft.dk

Frank Aaen (EL)
frank...@ft.dk

E-mail-adresserne på MF'erne kan downloades aom et adressekartotek (tekstfil):

(NB! - 16 forhenværende ministres nye e-mail-adresser ej medtaget endnu)

https://sites.google.com/site/kallfiles1/politics/denmark/mfere

2011-10-03, GMT 09:31
163 MF'ere
https://sites.google.com/site/kallm0001/home/001/Folketinget2011-10-03%2Cversion3%2C163MFer.csv

How to install:

1.
Åbn Outlook Express

2.
Sørg for at dit adresse-kartotek er tomt
(husk at gemme det gamle adresse-kartotek først)

3.
Klik på filer (øverst oppe til venstre) og ...

4.
Vælg 'importer' samt ...

5.
Vælg 'Andet adressekartotek'

6.
Vælg (i nyt fremkommet vindue) nederste valgmulighed: 'tekstfil' + importer

7.
Guid programmet derhen, hvor du har downloaded csv-filen til, og åbn denne
(Givetvis adressen ... \Dokumenter\Hentede filer)

13460

Per

Kall, Mogens wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Liste over MF'ere
> http://www.ft.dk/Folketinget/searchResults.aspx?letter=ALLE

Hej Mogens !

Det er ikke særlig god skik - at offentliggøre andres Email adresser - slet
slet ikke i et nyhedsforum som usenet.

Bare lige til din orientering, hvis du ikke var klar over det.

rigitg mange robotter støvsuger usenet for Email adresser.

Mvh. Per

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 03, 2011, CET 11:43, GMT 09:43
Subject: List over MF'ere og deres e-mail adresser -
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
13460 news:4e8983c8$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/116958229d124390

> Liste over MF'ere
> http://www.ft.dk/Folketinget/searchResults.aspx?letter=ALLE
>

> NB! Nederst (i denne meddelse) også mulighed for samlet adresse-kartotek-download

178 stk.
(Søren Pind mangler)
lars.b...@ft.dk

Gitte Lillelund Bech (V)
f...@fmn.dk
Opdatering:
2
gitte...@ft.dk
peter.ch...@ft.dk
karen.e...@ft.dk

Jakob Ellemann-Jensen (V)
jakob.elle...@ft.dk

Benny Engelbrecht (S)
benny.en...@ft.dk

50-

Lene Espersen (KF)
lene.e...@ft.dk

Søren Espersen (DF)
dfs...@ft.dk

Nadeem Farooq (RV)
nadeem...@ft.dk

Dennis Flydtkjær (DF)
dennis.f...@ft.dk

Thyra Frank (LA)
thyra...@ft.dk

Claus Hjort Frederiksen (V)
m...@fm.dk
Opdateres:
5
claus.hjort...@ft.dk

Mette Frederiksen (S)
mette.fr...@ft.dk

Lykke Friis (V)
m...@kemin.dk
Opdateres:
6
lykke...@ft.dk
henrik...@ft.dk

Bertel Haarder (V)
i...@im.dk
Opdateres:
8
bertel....@ft.dk
benedik...@ft.dk
brian.m...@ft.dk
... (mangler) ...
Måske:
soere...@ft.dk
eller
soren...@ft.dk

Lisbeth Bech Poulsen (SF)
lisbeth...@ft.dk

Troels Lund Poulsen (V)
mini...@uvm.dk
Opdateres:
13
troels....@ft.dk

Rasmus Prehn (S)
rasmus...@ft.dk

Lars Løkke Rasmussen (V)
s...@stm.dk
Opdateres:
14
lars.ra...@ft.dk

[...]

hans.s...@ft.dk

Johanne Schmidt-Nielsen (EL)
johanne.sch...@ft.dk

Hans Kristian Skibby (DF)
hans....@ft.dk

Pernille Skipper (EL)
pernille...@ft.dk

Julie Skovsby (S)
julie....@ft.dk

-

Sjurður Skaale (JF)
sjurdur...@ft.dk

Peter Skaarup (DF)
dfa...@ft.dk

Ole Sohn (SF)
ole....@ft.dk

Zenia Stampe (RV)
zenia....@ft.dk

Andreas Steenberg (RV)
andreas....@ft.dk

Inger Beinov Støjberg (V)
pmi...@bm.dk
Opdateres:
16
inger.s...@ft.dk
2011-10-03, GMT 15:44
178 MF'ere

2011-10-03, GMT 15:44
178 MF'ere
https://sites.google.com/site/kallm0001/home/001/Folketinget2011-10-03%2Cversion5%2C178MFer.csv

> [...]
> Guid programmet derhen, hvor du har downloaded csv-filen til, og åbn denne
> (Givetvis adressen ... \Dokumenter\Hentede filer)

"Per" <mes...@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4e89cee8$0$56796$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
Tror du virkelig det ? - Ja, så var det jo ikke så smart! ... :-(

Det må jeg prøve at huske til næste valg!

Last OUTPUT: 13372 news:4e76fbef$0$316$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13464

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i...

Sent: Monday, October 03, 2011, CET 09:31, GMT 07:31
Subject: Åbent brev til Folketingets medlemmer
13459 news:4e8964c1$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/13ac8978910e4041
Der står skrevet i GT, Bibelens gamle del (som vi kristne har til fælles med
jøderne), at ...

Hos en mand må du ikke ligge,
som man ligger hos en kvinde; det
er en vederstyggelighed.

(3.Mos. 18,22; 20,13)

Benyt evt. ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=3%20Mosebog%2018.22&version=DN1933

og ...

... (dødsstraf for denne utugt, som homoseksualitet er) ...

(3.Mos. 20,13)

Og dette laver Jesus IKKE om på i NT, Bibelens nye del (med det kristne budskab
om tilgivelse, genoprettelse af ødelagte liv osv.):

(Jesus siger:)

Tro ikke, at jeg er kommen for at
nedbryde loven ...

... før him-
melen og jorden forgår, skal end
ikke det mindste bogstav eller en
tøddel af loven forgå ...

(Matt 5,17-18)

Også Paulus skriver advarende i NT om denne utugt ...

(til menigheden i Rom)

Derfor gav Gud dem hen til van-
ærende lidenskaber; deres kvinder
ombyttede den naturlige omgang
med den unaturlige,

ligeledes vendte også mændene sig
fra den naturlige omgang med kvin-
den og optændtes i deres begær efter
hverandre, så at mænd øvede skam-
løshed med mænd og pådrog sig
den velfortjente løn og deres forvil-
delse.

(Rom. 1,26-27.32)

samt ...

(til menigheden i Korint)

Eller ved I ikke, at uretfærdige ikke
skal arve Guds rige? Far ikke vild!
hverken utugtige eller afgudsdyrkere
eller ægteskabsbrydere eller de, der
lader sig bruge til unaturlig utugt,
eller de, der øver den,

... skal arve Guds rige.

Og sådan har nogle af jer været;
men I lod jer aftvætte, ..

(1.Kor. 6,9-11)

Og ligeledes i Apostlenes Gerninger står der skrevet, at ...

(Apostelmødet i Jerusalem)

Thi Helligånden og vi har besluttet
ingen yderligere byrde at lægge på
jer ud over dette nødvendige,

at I afholder jer fra ... utugt.

(Ap.G. 15,28-29)

Vi kristne lærer altså i Bibelen, at homoseksualitet er en synd (utugt kaldes det),
og at dette er noget, som vi skal *omvende* os fra (som kristne)!

Vi lever i et frit, demokratisk samfund, hvor enhver kan tænke og mene og synes,
som man vil - og gud ske tak og lov for det ... :-)

Enhver har således ret til at leve sit liv, som det passer en (når blot dette ikke er til
skade for andre), og vi vil derfor heller ikke ha', at andre skal pådutte os noget.

Og disse frihedsidealer skal vi påskønne meget, men ...

Vær *realister*:

Der er ting, som man IKKE kan stemme om!

Fx. kan man ikke beslutte, at jordkloden fremover skal være firkantet, for den
bliver jo ved med at være rund, ikke sandt ?

Og på tilsvarende vis mht. Kirken:

Det verdslige samfund kan ikke pådutte Kirken, hvad den skal tro og mene, fordi
det jo allerede er nedskrevet (i Bibelen)!

Når folk derfor alligevel forsøger på at pådutte Kirken en *vranglære*, fx. at det
er ok at bedrive homoseksualitet, da bygger dette angreb på en *livsløgn*, fordi
vi mennesker har IKKE kompetance til at ændre så meget som et komma i Bibelen;
vi er blot forvaltere af "godset" og altså ikke Godsejeren Hamselv!

Som sagt: Vær *realister*!

Det er en ærlig sag at sige, at man er ateist eller at man i hvert fald ikke er kristen, ...

Men derfra at gå skridtet videre, hvor man ligefrem *krænker* en befolkningsgruppes
demokratiske rettigheder til at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres
overbevisning, jævnfør Grundlovens bestemmelse herom §67 ...

Så er der noget galt!

(Det hedder *magtsyge* på dansk!)

Vi kristne kan jo IKKE sætte vores ben i en Kirke, når/hvis denne form for
afgudsdyrkelse (som utugten jo er et udtryk for) samtidig finder sted, fordi vi
jo ellers derved indirekte blåstempler synden (og dermed holder Gud for nar)
og lokker dermed jo også andre med på afveje (fx. ens egne børn) !!!

Dette står IKKE til forhandling! Mandatet fra Gud mangler!

Nu ér I advaret på forhånd om, at den åndelige *voldtægt* på Kirken, Guds Hus
(herunder Folkekirken i Danmark) kan få konsekvenser, endog med dødelig udgang!

Gud har - dersom Han vitterlig findes - nemlig ret til at straffe synd, og hvem skulle
kunne forhindre Han i det (apropos Rom. 12,19) ?

Tag Jer derfor i agt!

Der ér faktisk allerede givet op til flere "varselsskud":

Det startede symbolsk med, at Slotskirken til regeringsbygningen Christiansborg
nedbrændte (ved en "tilfældighed"):

Sent: Saturday, September 17, 2011, CET 17:56, GMT 15:56
Subject: Re: "Vejrudsigten": Landsomfattende katastrofe i vente -
Was: Gud forsvinder ...
Ihukom fyrværkeriulykken i Seest ...
Guds Ord til Danmark ...
2011 uge 37 (news samlet)
13353 news:4e74c33c$0$303$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2384cb4723e51150
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2384cb4723e51150

Kommentar:

Du kan ikke både spytte og ha' mel i munden på samme tid.
Du kan ikke både ha' del i Herrens bord og i onde ånders bord (1.Kor. 10,21)

Andre ting hændte herefter:

Landets øverste repræsentant for Folkestyret døde pga. hor ...

13353 news:4e74c33c$0$303$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2384cb4723e51150
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/2384cb4723e51150

> ... > > Ihukom Ivar Hansens død (landets øverste repræsentant for Folkestyret),
> ... > > hvor han blev taget på fast gerning i hor (skønt han som IM'er BURDE vide,
> ... > > at Gud har *forbudt* hor !!!
[ ... ]

Landets daværende statsminister Anders Fogh Rasmussen begynder
også at bole med afguderne, og 14 dage efter at *advarslen* bliver givet
til ham og Folketinget, da indtræffer "prøvesmagningen" ...

> [...]
> ... > > > containeren samt en anden 40 fods container, hvorefter der skete en stor
> ... > > > eksplosion klokken 15:25.
> ... > > >
> ... > > > Branden bredte sig også til de haller, hvor hovedparten af fyrværkeriet blev
> ... > > > opbevaret - en mængde på cirka 800 tons (ca. 284 ton NEM
> ... > > > (nettoeksplosivmængde)). Da denne store mængde sprang i luften kl. 17:45
> ... > > > ved tre store eksplosioner, fremkaldte de en så voldsom jordrystelse, at det
> ... > > > svarede til 2,2 på Richter-skalaen

Og senest nedbrænder KB Hallen "tilfældigvis" lige før en pornomesse ...

Sent: Thursday, September 29, 2011, CET 18:41, GMT 16:41
Subject: Afguderne skal styrte i grus -
Was: Brand i KB-hallen før erotikmesse
13428 news:4e849f98$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/d7700f26f9ee0112
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d7700f26f9ee0112

[ ... ]
> [...]
[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Moder Danmark! Jeg tror ikke, du helt har forstået *hvem* det er, som du har
> udfordret til duel!
>
> (Lad afguderne styrte i grus)...

Så nu ved I, hvordan landet ligger! Der er en regning (for denne *krænkelse* af Kirken),
der nu skal betales!

Hvis I medvirker på nogen-som-helst måde til denne åndelige *voldtægt*, som det
*blasfemiske* overgreb på Kirken jo er, så kan vi ikke udelukke, at også I bliver straffet
med døden (dog ej ved menneskehånd). Og i så fald: Jeres død således IKKE komme
ind over mit liv (apropos Ez. 33,8-9), fordi I var hermed advaret på forhånd!

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Subject: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken -
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
13466 news:4e8abf0a$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ee703e978988e5e3
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/ee703e978988e5e3

> [...]
> ind over mit liv (apropos Ez. 33,8-9), fordi I var hermed advaret på forhånd!

File 13466 afsendt til ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Subject: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb p� Folkekirken -
Was: �bent brev til Folketingets medlemmer

> [...]
>

> Dette st�r IKKE til forhandling! Mandatet fra Gud mangler!
>

> Nu �r I advaret p� forh�nd om, at den �ndelige *voldt�gt* p� Kirken, Guds Hus
> (herunder Folkekirken i Danmark) kan f� konsekvenser, endog med d�delig udgang!
>
> Gud har - dersom Han vitterlig findes - nemlig ret til at straffe synd, og hvem skulle
> kunne forhindre Han i det (apropos Rom. 12,19) ?
>
> Tag Jer derfor i agt!
>
> Der �r faktisk allerede givet op til flere "varselsskud":
>

> Det startede symbolsk med, at Slotskirken til regeringsbygningen Christiansborg

News:

Kirkeminister: Homoseksuelle par bliver ikke �gtef�ller

1. november 2011
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/438736:Kirke---tro--Kirkeminister--Homoseksuelle-par-bliver-ikke-aegtefaeller

Vielser i folkekirken betyder ikke, at homoseksuelle par
bliver �gtef�ller, lyder det nu fra kirkeminister Manu
Sareen

Homoseksuelle skal have mulighed for at blive gift i
folkekirken, men de kan ikke blive �gtef�ller.

Kommentar:

Men mandatet fra Gud *mangler* som sagt!

(fordi homoseksuel praktisering er defineret som en synd
i Bibelen)

-

Homoseksuelle: Helt fint med forskellige vielsesritualer

1. november 2011
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/438730:Kirke---tro--Homoseksuelle--Helt-fint-med-forskellige-vielsesritualer

Landsforeningen for B�sser og Lesbiske f�ler sig ikke
diskrimineret, hvis folkekirken laver et andet
vielsesritual for homoseksuelle. Regeringen bebuder
ellers et k�nsneutralt ritual for alle for ikke at
diskriminere mellem k�n

[...]

Og *blasfemien* fortsætter med afguds-ministeren i spidsen -

Was: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer
13634 news:4eb01ddc$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/62b56133acf2d95e
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/62b56133acf2d95e>

13635

tkruse

On 4 Okt., 09:22, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

det at føle sig unormal er straffen
eller som Jesus siger,, de er allerede straffet
men går man lidt i dybten og ser hvorfor nogle bliver ludere
så kan det være fordi at nogle føler at fabriksarbejde er en støre
straf
så ve dig og din fidusmager fabrik
vækkeurs fabrikken som gør det muligt , at du kan komme tidlig af sted
om morgenen
og bindes til idiotarbejde
jeg hørte engang en udsendelse i radioen hvor kvinder græd ved tanken
om arbejdet i morgen på fabrikken
vækkeursfabrikken

Zuzuki Torben

"tkruse" <tkr...@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 4 Okt., 09:22, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

Undskyld men ku i tumber ikke holdes jeres idioti i kristendomsgruppen hvor
det hører hjemme.

*PLONK*

Andreas Falck

Zuzuki Torben skrev i

> Undskyld men ku i tumber ikke holdes jeres idioti i kristendomsgruppen
> hvor det hører hjemme.
>
> *PLONK*

Endnu en tåbe der kun ønsker at udsprede sin intollerance og nedlandende
attitude.

Ivannof

On 2 Nov., 09:58, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Zuzuki Torben skrev inews:j8qlvh$q5v$1...@speranza.aioe.org
Hmm, det var da ellers meget nedladende og intollerant ytring fra din
side!?

Mon ikke du skulle prøve at tolerere intolerancen i stedet for selv at
promovere intollerancen?

Hilsen Ivan

Torben Zuzuki

Det hedder indtålerence, fjols. *Kun et l* . Koncentrer du dig
nu bare om at forstå din kæreste, så går det hele meget
nemmere for os andre.

Kærlig hilsen

Torben Z

Andreas Falck

Torben Zuzuki skrev i

> Det hedder indtålerence, fjols. *Kun et l* .

Og så fremturer tåben med at angribe på en stavefejl, uden at overveje om
der måske ligger noget ordblindhed bag.

Men sådan er det jo med tåber, der heller ikke selv er i stand til at stave
korrekt !!!

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)

"Torben Zuzuki" <t...@tz.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Nå så det hedder "indtålerence", ha ha ha... Hvor er det dog dejligt at vi
har sådan et stavegeni som Torben Z til vores rådighed, jeg kunne nemlig
nemt have troet at det skulle staves "intolerance".

LOL LOL LOL

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2...@gmail.com

Jørgen Farum Jensen

Ordblinde = tåber?
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Harald Mossige

Den 02.11.2011 15:24, skreiv Jørgen Farum Jensen:

> Ordblinde = tåber?

Neida. Det er ikke ordblind. Det er språklig inkompetanse. (Men den
inkmpetansen er uvesentlig.)

tkruse

On 2 Nov., 06:54, "Zuzuki Torben" <2...@get2net.dk> wrote:

> Undskyld men ku i tumber ikke holdes jeres idioti i kristendomsgruppen hvor
> det hører hjemme.
>
> *PLONK*

jeg svare i dk.livssyn.kristendom

skulle det komme andre steder hen
jeg er magtesløs

Jens Bruun

tkruse <tkr...@gmail.com> skrev i meddelelsen
54d5a96a-c47b-40a4...@v5g2000vbh.googlegroups.com:

> jeg svare i dk.livssyn.kristendom
>
> skulle det komme andre steder hen
> jeg er magtesløs

Nej. Så er du bare inkompetent.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

tkruse

godt at vejen også er for dem som halter
og hvad ved du om din fremtid

Andreas Falck

Jens Bruun skrev i

> tkruse <tkr...@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 54d5a96a-c47b-40a4...@v5g2000vbh.googlegroups.com:

> Nej. Så er du bare inkompetent.

det hedder vel "språklig nkmpetansen"

det er der da i al fald en nordmand der mener ;-)

Vidal

Den 02-11-2011 17:09, Andreas Falck skrev:

> det er der da i al fald en nordmand der mener ;-)

Hovhov, går du nu ikke i Zuzuki Torbens fodspor?

Andreas Falck

Vidal skrev i

> Hovhov, går du nu ikke i Zuzuki Torbens fodspor?

Nope!

Andreas Falck

P.N. skrev i

> Men Andreas folkene ovre i dk.politik ønsker ikke at debatere Mogens Kalls
> underlige og syge indlæg, så hvorfor skal de så tvangsindlægges til at
> læse jeres pis. Du ville vel heller ikke acceptere hvis Bo Warming sendte
> sine politiske indlæg hertil, så stop med det krydsposteri.

Det er kun tåber der vil kalde over 2 milliarder menneskers livssyn for
idioti

FUT: dk.snak.mudderkastning

Andreas Falck

P.N. skrev i

> Der er tale om at vi vil have lov til at være i fred.

At du vælger at ville misforstå er så alene dit eget problem.

Og I kaldte altså stadig 2 milliarder menneskers livssyn for idioti!

FUT mudderet

Bo Warming

On Wed, 2 Nov 2011 08:45:00 -0700 (PDT), tkruse <tkr...@gmail.com>
wrote:
Ring Bo 35861000

Bo Warming

Ring 35861000, please

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
Ord, der skal ihukommes:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, January 19, 2012, CET 10:17, GMT 09:17
Subject: EU gør klar til nye sanktioner mod Syrien -
Re: 2012 uge 3 (news samlet)
13893 news:4f17dfac$0$281$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/5191cace80308b57

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
> [...]
Interrupt RETURN from ...

Sent: Tuesday, April 03, 2012, CET 09:30, GMT 07:30
Subject: Assad fortsat på fri fod. Nabolande lukker grænserne til Mali -
Re: 2012 uge 14 (news samlet)
14201 news:4f7aa72e$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d4810d48ba2e81c5

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/457171:Danmark--SF-eren-Mattias-Tesfaye--Jeg-brugte-min-ungdom-paa-at-vriste-mig-fri-af-kommunismen?all=1

> SF'eren Mattias Tesfaye brød som yngre med et lille,
> stalinistisk parti. Derfor gjorde det ondt at blive sat
> i bås med kommunisterne af en partifælle, fortæller han
>
> Kommentar:
>
> Når/hvis majoriteten *dikterer* hvad minoriteten skal
> tro, tænke og mene (apropos den aktuelle åndelige
> voldtægt på Kirken, som SF deltager i), da er der både
> tale om formynderi og noget, der snerper "lidt" hen af
> (kommunistisk) *diktatur*! ... :-(

Illustrativt kunne man godt sammenligne problemet med en operationsstue,
hvor *alting* skal foregå sterilt, hvis en operation skal lykkes!

Da nytter det jo ikke noget at grisse rummet til med urenheder, ej heller
selvom det "kun" fx. foregår om lørdagen.

Hvis operationsstuen skal fungere, da er der adgang *forbudt* for
urenheder 24 timer i døgnet året rundt!

Og på tilsvarende vis mht. Kirken:

Homoseksualitet kaldes i Biblen en *perversitet* (se fx. 3.Mos. 20,13),
og menighedens medlemmer må derfor IKKE praktisere dette. Velsignelse
kan derfor slet ikke overhovedet komme på tale!

Men bevares!

Hvis du i dit *oprør* mod Kirkens Herre fortsat insisterer på at TVINGE
Kirken til denne afgudsdyrkelse, da kom ikke bagefter og sig, at du ikke
var advaret mod denne din åndelige voldtægt, for ...

Jeg tvivler - oprigtig talt - på, at det i så fald forbliver ustraffet (apropos Sodoma
og Gomorra)!

Last OUTPUT: 14188 news:4f780632$0$283$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14202

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
> [...]
Interrupt from ...

Jo man kan se Gudsord som GODE ANBEFALINGER og opforde til frivillig
efterlevelse

Det kan kombineres med at Kirken vier bøsser

Du bør kun fremme din egen levevis ved argumenter, ikke forbud

"i er alle æltede af svagheder og vildfarelser; lad os gensidigt
tilgive hverandre vore dumheder, det er naturens første lov.Voltaire
(1694-1778)

De to gamle glædede hinanden og skadede ingen

De sov i samme hus men gjorde de noget pervers og hvordan definerer du
det?

Bo Warming

Ignorer homosex

Biblen er ikke dansk straffelov

News:

DR S168 man 07 maj 08:25:46
6.maj dr.dk/nyheder 15:17

KL-FORMAND JAN TRØJBORG ER DØD
Borgmester i Horsens Kommune og formand
for KL, Jan Trøjborg, er død, 56 år.

Trøjborg døde af et hjertetilfælde
under et motionscykelløb i anledning af
Giro d'Italia-starten i Horsens, som
løber af stabelen mandag.

- Vi har haft et meget stort motionsløb
i dag i forbindelse med girostart i
morgen, og der cyklede Jan med sammen
med borgmesterkolleger, siger
kommunikationschef Lars Bjørn Petersen
fra Horsens Kommune til Ritzau.

Cirka midtvejs på cykelruten får
Trøjborg et hjertetilfælde, lyder det.

Læs også ...

Memory on from ...

Sent: Tuesday, March 13, 2012, CET 14:13, GMTG 13:13
Subject: Helle Thorning-Schmidt spotter de kristnes Gud ved at pådutte Kirken
blasfemi, som er forbudt !!! -
Re: 2012 uge 11 (news samlet)
14126 news:4f5f480e$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/d05ad21c71fa6f03
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f3b33274d6551f68

> [...]
>
> - For mig og regeringen er det helt
> naturligt og et rigtigt skridt i et
> moderne Danmark, siger statsministeren.
>
> Det bliver op til den enkelte præst at
> bestemme, om de vil vie homoseksuelle i
> kirken, oplyser statsministeren.
>
> Læs også ...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/03/13/113441.htm
>
> Kommentar:
>
> Og dermed har du gjort dig personlig til fjende af Gud
> pga. af, at du pådutter Kirken denne *vranglære*!!!
>
> Og er man først fjende af Gud kan hvad-som-helst ske!!!
>
> INGEN garanti haves længere, idet Englevagt ikke længere

Hmm ...

Fjern din ulækre klamme hænder fra skøgen (bolledyret Folkekirken)!

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14283

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 08:50, GMT 06:50
Subject: Jan Trøjborg død -
Was: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer
14283 news:4fa7709a$0$281$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/97446690d575cde6
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/97446690d575cde6

Kopi af meddelsen er sent til MF'erne i dag klokken ...
Sent: Monday, May 07, 2012 9:02 AM
...med tilføjelsen:

Who's next ?

Og jeg "fristes" nu over evne til at tilføje yderligere kommentar:

1.Sam. 5,7a

"Kunden" bør jo altid vide besked (når der er kommet nyt fra the
frontline, for sæt nu nogle havde fortrudt deres gudsbespottelse)!

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14285

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 09:15, GMT 07:15
Subject: Re: Jan Trøjborg død -
14286 news:4fa77695$0$294$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/043b14a802f502a0
> En *skøge*, der skal en tur i genopdragelsesanstalten (apropos 1.Pet.4,18) ?
>

> 14286

Og hva' mht. Assad ?..

Og i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET), der talte
(henvendt direkte til Assad, Syriens diktator):

(2012-05-07, Monday, day no 128, CET 09:28, GMT 07:28)
- "Jeg kommer efter dig"

CET 09:28
- "Din slyngel."

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

61, 61, 744, 744 ...

Smid en asteroide i skalden på svinet. så han ikke findes længere blandt
de levende - in the name of the Father°!

Op og dingle i galgen, dit onde menneske, Assad! Du fortjener ikke at
leve længere. Din *ondskab* er for stor...

CET 09:38
- "Modbydelig!"

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14287

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 09:08, GMT 07:08
14285 news:4fa774da$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/30572370ff9bb16b
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/0c5578b64e2ad818

Interrupt from ...

Markør JD:
Date: Mon, 7 May 2012, CET 09:08:15, GMT 07:08:15

Hmm ...

Svar:

Compare with:
ApG 12,23
http://www.biblegateway.com/passage/?search=Acts%2012.21-23&version=DN1933
+
1.Sam. 5,1-7a
http://www.biblegateway.com/passage/?search=1.Sam.%205.1-7&version=DN1933

Men bevares! Lad det komme an på en prøve (det er jo ikke
mit liv, der *gambles* med)!

-

Interrupt from ...

Markør JO:
Date: Mon, 7 May 2012, CET 09:45:03, GMT 07:45:03

Hmm ...

Svar:

Input memory from Melodi:
Ti Små cyklister
http://www.youtube.com/watch?v=cJbA0M24BN8

Jeg tvivler oprigtig talt på, at din hånende "medicinkur" kan
få Jan og andre op af graven!

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 08:50, GMT 06:50
Was: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer
Dødsdagen er - for øvrigt - "lidt" besynderlig, fordi den indeholder en tal-markør,
som DIREKTE kan associeres tilbage til Afsenderdatoen (Advarslen til
Folketingspolitikerne), idet denne dag også indeholder en tal-markør:

Input:
Afsenderdato:
Advarsel Sendt: Tuesday, October 04, 2011,
CET 10:08, GMT 08:08, day no 277 in the year

Output:
Dødsdato:
Sunday, May 06, 2012, day no 127 in the year

Compare with ...

The ET-starmap (inside the Bible)

Object no 1 (G.lon. 127) and 2 (G.lon. 277)

https://sites.google.com/site/etbible/home

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/05-xxx/05-7xx/05-797

Cygnus-A's position (som man heller ej kendte dengang) målt i
600-længdegrad-systemet ér netop 127.

[ ... ]

Input kort nr. 2

Searchstring 277 (127 + 150 = 277)

Found 7-stjernen (the Pleiades, M45)

Aha ... så det var *derfor*, at 7-tallet er blevet valgt i markør 7-0-7.

M45's position er ...

Galactic longitude 166,6666°
Noa-Galactic longitude 277,7776...°

Og dette indikerer, at dødshændelsen næppe blot kan være en tilfældighed!

Langt mere sandsynligt er det, at nogen (eller noget) gennem dette ønsker
at gøre os opmærksom på "et-eller-andet" (apropos *advarslen*) !!!

Hmm ... (input memory from) ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 16:18, GMT 14:18
14289 news:4fa7d996$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ab5e6a77eaa30ee4
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/648604f3104a617f

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14291

Bo Warming

"Hvis skøgen sælger befamling så har nok begge parter fordel af
handlen

"Stol ikke på én, som ikke bliver bragt ud af fatning ved synet af et
smukt kvindeligt bryst. Auguste Renoir

"Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er fantastisk! Du
skulle få brystimplanter, John, så ville jeg være sammen med dig. Vi
ville endelig være sammen. Howard Stern til John Stamos

En maler der har et godt forhold til bryster og baller, kan
ikke gå galt i byen. August Renoir 1841-1919

Man bliver ikke et bedre menneske af at skjule at man har bryster.
Iksela Vega

Og så mangen en god opfindelse er der til, at det er som en
kvindebarm: nyttigt og samtidig rart. Nietzsche

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 16:18, GMT 14:18

Sent: Tuesday, May 08, 2012, CET 10:06, GMT 08:06
Subject: Angrende Bali-bomber beder om tilgivelse -
Re: 2012 uge 19 (news samlet)
14293 news:4fa8d3e3$0$288$1472...@news.sunsite.dk
( ... google-link still NOT online yet, CET 10:24, sorry. Use link-entry ...
https://sites.google.com/site/kallfiles0000/14-xxx/14-2xx/14-29x/14-293
or ...
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/207fe698741fcebd
... )

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14295

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 09:08, GMT 07:08
Was: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer

Interrupt from ...

Markør OH:
Date: Tue, 8 May 2012, CET 09:13:25, GMT 07:13:25

Hmm ...

Svar:

Hvad har næstekærlighed med *voldtægt* af gøre ?

Hvis jeg var Gud, så ville jeg sige: Du skal aldeles ikke knalde
min kone; hun er min, IKKE din. Jeg har købt hende og prisen
ér betalt, så nallerne væk væk fra *min* kone, din horebuk!!!

Magtens sprog er desværre det eneste (vist nok), I forstår nu! ... :-(

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

14296

Bo Warming

Klogt, ja børn kan godt tænke når du tør dialog

Sent: Tuesday, May 08, 2012, CET 10:47, GMT 08:47
Subject: OH -
Was: Jan Trøjborg død ...
14296 news:4fa8dd99$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/8f75a9da6d55ba49
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8f75a9da6d55ba49

> Interrupt from ...
>
> Markør OH:
> Date: Tue, 8 May 2012, CET 09:13:25, GMT 07:13:25

Der er også blevet fundet en anden markør!

Der er heri et særligt budskab til ALLE muslimer!

In the Name of the Father°:

Input:

Andagtetekst fra Bibelnøglen udgivet af www.blr.dk

(NB! Andagtsteksten indtastet i andagtshæftet og trykt FØR 9. marts 2012)

=== citat start ===

Søndag 6. maj (2012)

Guds syn

Sl 149

Det er vanskeligt at forholde sig til den hævntærst, vi møder
i sidste del af dagens salme.

Det virker som om, denne salme går stik imod Jesu forkyndelse
on, at man skal elske sine fjender og vende den anden kind til.

=== citat slut ====

Anhold tekst-markør "vende den anden kind til"

Compare with ...

Sent: Thursday, January 19, 2012, CET 10:25, GMT 09:25
Subject: Ord, der skal ihukommes -
Was: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev ...
13894 news:4f17e174$0$283$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/24fd2b5a70367d6d
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/24fd2b5a70367d6d

[ ... ]
Anhold tekst-markør "vende den anden kind til"

Hvad er det afsenderen forsøger at sige til os (gennem denne "anholdelse"
af teksten via markører)?

At det er OK at flyve ind i bygninger og myrde tusindvis af uskyldige mennesker ?

Næppe!

Lyt til ordene:

Compare with ...

I elskede, tag Jer ikke selv til rette ...
(Rom.12,19)

Gud ønsker at *(gen)opdrage* dig, fordi Han ELSKER dig og ved, at
det er pga. afmagt og frustration, at du flipper ud og vil myrde dem,
som du synes er nogle dumme svin (apropos John 16,2).

Gud ved, at du tror, at du dyrker Ham ved at ihjelslå - du er jo også
blevet indoktrineret dertil af onde ledere - men Gud viser dig nu, at der
findes en bedre vej end hævn osv.:

Overvind det onde med det gode!
(Rom. 12,21)

Sådan *overvinder* du vanæren og skammen (andre har påført dig) ... :-)

Du viser jo, at deres ondskab IKKE får magt over dig, så du også trækkes
med ned i støvet, hvor menneskesjælen går til grunde!

Du viser, at mennesker KAN SEJRE over det onde!

Tør du lade Gud BRUGE dig hertil ?

Vidste du - for øvrigt - at når Gud begynder at (gen)opdrage mennesker,
da er det et udtryk for, at Han regner os for *Hans* børn, modsat en
fremmed (Hebr. 12,7) ... ?

Og dét vil jo så - med andre ord - sige, at Gud regner med dig, at du skal
frelses og være med i Paradiset!

Og dét er da ikke så ringe endda, vel ? ... :-)

Så mit råd til dig er: Lad dig forme og dannes af Ham. Lyt til Ham, for Han
vil dig det bedste. Tag imod irettesættelsen, når Han opdrager på dig. Han
gør det jo til dit eget bedste, netop for at du kan få det liv i overflod, som
Han har lover os, der tror på Ham, Skaberen°

Tag imod Hans Ånd i dit hjerte - invitér Ham indenfor - for Han ønsker at
bo ikke blot iblandt os men også indeni os, så vi altid har en hjertens god
ven og forbundsfælle, OGSÅ endskønt vi nogengange føler os alene og
forladt. Tillad Ham at være din rytter, hvis du var en hest. Tillad Ham som
rytter at guide dig igennem livet og dets storme. Tillad Ham at prikke dig på
skulderen og anvise dig vejen, hver gang du farer vild. Tillad Ham at være
din Far, som har *omsorg* for dig ... :-)

Tillad Ham at overvinde mørkets magter, fremfor at vi selv forsøger, men
undervejs går til grunde pga. hævnens had osv.

Gud kalder på dig i dag ... :-)

Tillad Ham at FRELSE dig fra mørkets magter!

Dette er Hans syn på sagen: Du er fór værdifuld til at gå fortabt!

'Come with Me', kan jeg ligesom høre Ånden sige til dig.

Have a nice day ... :-)

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14298

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, May 07, 2012, CET 08:50, GMT 06:50

Sent: Wednesday, May 09, 2012, CET 09:58, GMT 07:58
Subject: S stiller stærkeste hold, men It won't help You, din horebuk!
Kun en selvmorder handler så (voldtager anden mands brud) -
Re: 2012 uge 19 (news samlet)
14299 news:4faa2391$0$282$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/b68be1aa54dece8c

> DR S117 ons 09 maj 09:20:09
> [...]

Og mens jeg underede over dette hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2012-05-09, Wednesday, day no 130, CET 10:03, GMT 08:03)
- "Du har krænket Min brud."

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14300

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer
Anhold forrige "responce" på advarsel:

Fyrværkeriulykken i Seest nov. 2004

> [...]
> ... > News:
> ... > (2004-11-03, CET around 14:00)
> ... > Danish fireworks-factory blow up (Kolding)

Anhold markører 14

Compare with ...

(a part of the) ET-stjernekortet inside the Bible

Search-string:
de 14 trin

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Godt at blasfemi bliver lovligt

Bo Warming

Trist at gruppeeksamen nu igen skal legalisees - det lægger op til
snyd og at inkompetente muslimer består ved at andre i gruppen klarede
det svære

Bo Warming

Der er vist ikke meget politik i datomarkører - er du ikke offtopic?

Bo Warming

At Trøjborg døde var så usandsynligt - han var kun 56

Så at læger taler om skanning viser de kun tænker på at skabe job til
deres speciale

Bo Warming

Jeg frygter man vil bruge racisme§ mer når man afkrimaniliserer
blasfemi=gudbespottelse

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, May 09, 2012, CET 10:11, GMT 08:11
Was: Jan Trøjborg død ...
Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken ...
Åbent brev til Folketingets medlemmer
14300 news:4faa26ad$0$293$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/4280d38d8ab4f528
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/082354a329e21936
Og så hændte der følgende:

On 20 Aug., 21:09, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>
wrote:
> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> skrev ...

når Gud tager ånden fra jer for at prøve jer
så ser han hvordan i beder,,han ser det er forkert og giver jer ånden
tilbage
og det gør Gud utallige gange
men den dag Gud tager ånden fra jeg uden at i mærker det ,,så har i
bestået prøve og er blevet til sande vingårdsmænd
i producere nu ånd og er fuld udlærte
når i forstår dette er jeres indlæg guld,,men nu nej,,,i er snare
ødelæggere og blokere vejen for mange som ville kunne blive redet og
lære at producere ånd
herlig ånd som er hel rent er hellig ånd
rent Guld

tkruse