'Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer uret - Was: Message to Egypt from the Lord (or ET) ... 2012 uge 24 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Friday, June 15, 2012, CET 09:25, GMT 07:25
Subject: Message to Egypt from the Lord (or ET) -
Was: 2012 uge 24 (news samlet)
14410 news:4fdae37f$0$283$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/ff8910e06524b078
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dce3370b304786a

> 115 Frygter militærkup i Egypten
[ ... ]
> Som sagt: Hvis der kuppes et demokrati, da står man
> *automatisk* strafskyldig for domstolen (fx. ICJ/ICC)!
[ ... ]
> [...]
> :egypterne-venter-p%C3%A5-fredagsb%C3%B8nnen.html
>
> Kommentar:
>
> Du må IKKE *fuske* på vægtskålen, og dette gælder også mht.
> stemmesedlerne. Du må IKKE *bedrage* din næste
> (3.Mos.19,11)
>
> 'Jeg er Herren, din Gud', havde jeg nær sagt. Men dette
> ord hørte jeg faktisk ikke fra Himlen, men dset var tæt på!
>
> 'Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer
> uret'!...
>
> Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET) sige:
> (2012-06-15, Friday, day no 167, CET 09:21, GMT 07:21)

(Mærk dig mine ord:)

I min familie er der sket mange tragedier. Hvorfra det oprindelig
stammer vides ikke. Blot dette ved jeg, at min mormor, forfatterinden
Else Faber, tog til Berlin under 2. Verdenskrig og legaliserede dermed
indirekte Hitlers Nazityskland (inkl. al den uret, der foregik).

Om der pga. dette skete noget i den åndelige verden, kan ikke dokumenteres
bogstav for bogstav, men 3 led i familien har sidenda i hvert fald været nærmest som forbandet!

Gudskelov der skete noget *mirakuløst* for mig, da jeg som ganske ung
gav mit liv til Jesus: Jeg blev løskøbt fra al dette (djævelens tyranni) ... :-)

Men jeg ved, at hvis jeg træder udenfor korsets BESKYTTELSE (fx. ved
at bedrive hor), så vender alle dæmonerne tilbage (apropos Matt. 12,43-45a)!

More 'message to Egypt' ?...

CET 09:48
- "Begin."
(engelsk)

CET 09:48
- "Rapport."
(dansk)

Mærk dig mine ord!

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14411

Vidal

Den 15-06-2012 09:50, Kall, Mogens skrev:
> [...]
>
> Men jeg ved, at hvis jeg træder udenfor korsets BESKYTTELSE (fx. ved
> at bedrive hor), så vender alle dæmonerne tilbage (apropos Matt. 12,43-45a)!

Apropos dit subjekt:

Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer uret -
er det noget, der hører jødedommen til.

Fædrene spiser sure druer,
og sønnerne får stumpe tænder.
v3 Så sandt jeg lever, siger Gud Herren: I skal ikke mere bruge dette ordsprog
i Israel. v4 Alle menneskers liv tilhører mig; faderens liv såvel som sønnens
liv tilhører mig.

Bo Warming

On Fri, 15 Jun 2012 12:02:16 +0200, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

>Apropos dit subjekt:
>
>Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer uret -

arvesyn er om DNA = genetik
>er det noget, der hører jødedommen til.
>
>Fædrene spiser sure druer,

at børnenes tænder blir sure er om syreætsning der er ret uskadelig

eller måske jøderne åd rosiner nok til få karies

Bo Warming

Gud har en bog med ordsprog i biblen - har han trukket det om tand-arv
TILBAGE ? sikker? - han er som en klippe og ikke vægelsindet

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Thursday, June 14, 2012, CET 22:50, GMT 20:50
Subject: Dansk territorium tilsmudset (En kannibal kom til byen) -
Was: 2012 uge 24 (news samlet)
14407 news:4fda4e9a$0$289$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/e3bc9f028ef4632d

> Hvorfor kan kirken ikke velsigne homoseksuelle parforhold?
>
> Tilføjet til udfordringen.dk: 13.06.2012, 14:39
> Artiklen bragt i Udfordringen uge 24/2012
>
> http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=24052
> http://www.udfordringen.dk/print.php?ID=24052
>
> Af Ole Backer Mogensen
> Sognepræst i Græsted
>
> Kommentar:
>
> Kronikken er ret god. Læs den i sin helhed her:
> [...]

Mine understregninger:

... at Gud skaber mennesket i sit billede, som mand og
kvinde. ... Jesus *genbekræfter* talen om gudsbilledlighed
og køn i Mattæus-evangeliet.

Ægteskab ... mere end blot en borgerlig ordning. Det
bærer noget sakramentalt over sig, ...

> Velsignelse kan ikke skænkes som ret og krav

Mine understregninger:

... Velsignelse er i sin natur en gave, som skænkes,
og den mister sit indhold af gave, når den bliver til
rettighed eller krav.

> Kirkens enhed truet

Mine understregninger:

... skilsmisser, hvor det ikke nødvendigvis er den,
som bryder ud af ægteskabet, der står tilbage som
"den skyldige part", men den som brød grundlaget for
ægtepagten ...

> Brud med traditionen
> Troende marginaliseres
> Derfor kan kirken ikke velsigne homoseksuelle parforhold
> Dem og os
> Identiteten findes i vor relation til Kristus
> Vi inviteres alle - til at være Jesu disciple
> Vi kan forløses

Mine understregninger:

Der findes en række vidnesbyrd om kristne mænd og
kvinder, som har oplevet Guds berøring i forholdet
til den seksuelle identitet, ...

Nogle taler om indre lægedom og nogle endda om en
ændring i identiteten.

> En misforståelse at alt er gudvillet
> Anfægtelsen
> Hvor er den sande kirke?
>
> Mine understregninger
> (dette må vente til senere)
>
> -
>
> 14407

Endvidere blev der også sagt bl.a. følgende i Udfordringens leder
http://www.udfordringen.dk/print.php?ID=24053

Nu har vi så fået en folkekirke, som velsigner det,
som Bibelen kalder for synd. Et sådant hus vil ikke
kunne bestå.

Og "lidt" i tilknytning til dette (at høre Jesus til),
blev der også sagt i Udfordringens prædiken bl.a.
følgende:
http://www.udfordringen.dk/print.php?ID=24054

Om at være Jesu discipel

Lukas 14,25-35

(Jesus siger:)

Den, der vil følge mig, må give afkald på
sin far og mor, hustru og børn, brødre og søstre
- ja, han må give afkald på sit eget liv
for at kunne være min discipel. ...

Kærligheden kræver
[ ... ]
Måske skulle vi overveje, om vi i daglig tale skulle
droppe udtrykket 'sygelig jalousi'. Der findes nemlig
en jalousi, som er både sund og befriende. Det er den
kærlighed og jalousi, som siger 'Min elskede er min,
og jeg er hans'.

Du kan nemlig ikke både (som kristen) stå med benene i Guds
lejr samtidig med, at du hylder satans løgne! Gud kræver
dig 100% ... :-)

Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14416

Bo Warming

Alle bøsser har altid ku finde en kirke der frivilligt ville give en
ægte dybfølt velsignelse men da ka li at få en tvungen

- dyrt opnåede goder er mere værd

Det gratis foragtes hvis man er snob

Måske enkelte bøsser sku rejse et par km - big deal

KL

"Vidal" <vi...@webspeed.dk> wrote in message

> Apropos dit subjekt:
>
> Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer uret -
> er det noget, der hører jødedommen til.

Ja, også den.

> [...]
> i Israel. v4 Alle menneskers liv tilhører mig; faderens liv såvel som sønnens

...dette ordsprog.

Bo Warming