Message to Egypt from the Lord (or ET) - Was: 2012 uge 24 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, June 11, 2012, CET 09:03, GMT 07:03
Subject: 2012 uge 24 (news samlet)
14400 news:4fd59852$0$286$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/b3170c028a800745

> [...]
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>
> -
>
> PS!
> Ignorér venligst stalkningen i opfølgningerne (der er jo tale om en psykisk lidelse).
> Se tillige fx. ... http://da.wikipedia.org/wiki/Stalking
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR S172 fre 15 jun 08:28:47
14.juni dr.dk/nyheder 23:31

VOLD KOSTER 35 LIVET I SYRIEN
En selvmordsbombemand sprængte torsdag
sig selv i luften tæt ved et vigtigt
tempel syd for Syriens hovedstad
Damaskus, netop som mange pilgrimme var
ved at samles i forbindelse med en
højtidsdag. Mindst 14 mennesker blev
såret ved attentatet.

På landsplan har vold og sammenstød
mellem regeringssoldater og oprørere
kostet mindst 35 mennesker livet
torsdag, oplyser Det Syriske
Observatorium for Menneskerettigheder.

Næsten samtidig med bombesprængningen i
Damaskus eksploderede en bombe i byen
Idlib. Her blev et endnu ukendt antal
syriske soldater dræbt, siger lokale
aktivister.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/06/14/233028.htm

-

DR S173 fre 15 jun 08:28:47
15.juni dr.dk/nyheder 04:00

EU RENSER SUNDHEDSRAPPORT FOR SEX
Sex, skilsmisse og selvmord. Tre emner,
der tilsyneladende intet har at gøre
med europæiske mænds velbefindende.

I hvert fald er de tre emner - sammen
med afsnit om homoseksualitet -
omhyggeligt blevet klippet ud af den
rapport om mænds sundhed i Europa, der
skulle give overblik over de største
sundhedsproblemer og dermed danne
grundlag for den nationale og fælles
europæiske indsats på området.

- Alt det øvrige optræder fuldstændig,
som vi sendte det ind, fortæller Svend
Aage Madsen, der er psykolog og forsker
på Rigshospitalet, og en af rapportens
hovedforfattere.

Læs også ...

Eksempler på ord der er klippet ud af rapporten

Ord_______________oprindelig___Det officielle resumé
Selvmord__________ 42 _________ 9
Skilsmisse_________ 10 _________ 0
Kondom__________ 16 _________ 0
Homoseksualitet_____ 7 _________ 0
Erectile *__________ 14 _________ 0
Seksuel___________ 81 _________ 10
Reproduktiv________ 17 _________ 0
Infertilitet___________ 7 _________ 0

Antal gange ordene optræder i rapporten. Der er oversat fra
engelsk

* For eksempel som i Erectile Dysfunction, altså
rejsningsproblemer.

Kilde: Sex og Samliv

Kommentar:

Og dét gør jo en sådan *censureret* rapport ENORM
"troværdig"!

Menneskets identitet er i særdeleshed omfattet vor
seksualitet, så når dette udelades, da er det ikke længere
en troværdig fremstilling af mennesker men blot en
"amputeret" krøbling!

Pga. noget vedr. sex kan fx. en jaloux ægtemand finde på i
affekt tilstand at ta' sit eget liv og ægtefællens!

-

DR S175 fre 15 jun 08:28:47
15.juni dr.dk/nyheder 05:46

SUDAN VIL GENOPTAGE SAMTALER
Sudan har indvilget i at genoptage
forhandlingerne med Sydsudan i næste
uge for at sætte en stopper for
kamphandlingerne mellem de to
ærkefjender. Det skriver det statslige
sudanske nyhedsbureau SUNA torsdag.

De to afrikanske nabolande var tæt på
at komme i krig, da en grænsestrid i
april førte til de værste uroligheder,
siden Sydsudan fik uafhængighed efter
en fredsaftale i 2005, der afsluttede
årtier med borgerkrig.

Begge lande vendte tilbage til
forhandlingsbordet under ledelse af Den
Afrikanske Union i slutningen af maj.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/06/15/0615054648.htm

-

115 Frygter militærkup i Egypten

Frygter militærkup i Egypten

15. jun. 2012 06.21 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/06/15/0615062148.htm

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

Sent: Thursday, January 26, 2012, CET 09:49, GMT 08:49
Subject: Russerne vil bygge en base på månen -
Re: 2012 uge 4 (news samlet)
13907 news:4f2113a0$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/3b4fe50274ec9718

> DR S129 tor 26 jan 09:22:25
> 26.januar dr.dk/nyheder 06:00
>
> TEGN PÅ MILITÆRKUP I NY GUINEA
> Militærkup er pr. definition IKKE demokratiske og derfor
> *úlovlige*. Og man kan derfor blive krævet til regnskab for
> denne *forbrydelse* ved en international domstol fx. ICC!
>
> Så ...
>
> Drop det der pis, *tyveknægt*! Der er IKKE plads til Jer
> længere på denne her planet!

and ...

Sent: Wednesday, June 13, 2012, CET 22:07, GMT 20:07
Subject: Syrisk opposition: Vi er ikke i borgerkrig, for det sidestiller morderen
og ofret -
Was: 2012 uge 24 (news samlet)
14404 news:4fd8f318$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/d23cb9f120529dae

> Paradisøerne der blev kuppet
>
> 13. jun. 2012 10.02 Udland
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/06/13/091611.htm
>
> Kommentar:
>
> Kun et demokratisk styre anerkendes (uanset hvor)!
>
> Hvis der kuppes et demokrati, da står man automatisk
> strafskyldig for domstolen (fx. ICJ/ICC)!

Som sagt: Hvis der kuppes et demokrati, da står man
*automatisk* strafskyldig for domstolen (fx. ICJ/ICC)!

-

Livslinjen: Kommissionens rapport-klipperi kan koste liv

15. jun. 2012 07.00 Indland

EU lider nok af berøringsangst!

Men hvis man ikke kan passe sit job pga. problemer vedr.
blufærdighed, da er det måske nok værd at overveje ...
fyrreseddel!

-

EU-politiker: Kommissionen må forklare sig om censur-anklager

15. jun. 2012 08.03 Indland

120 Kirke-højrefløj kupper biskopper

Frygter forsøg på militærkup i Egypten

Torsdag d. 14. jun. 2012 kl. 22:39 af Maria Bundgaard, ma...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51113784
:frygter-fors%C3%B8g-p%C3%A5-milit%C3%A6rkup-i-egypten.html

-

Læger i Bahrain er blevet frikendt

Torsdag d. 14. jun. 2012 kl. 23:39 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51113796
:l%C3%A6ger-i-bahrain-er-blevet-frikendt.html

-

Blodige kampe koster 48 livet i Yemen

Torsdag d. 14. jun. 2012 kl. 23:42 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51127536
:blodige-kampe-koster-48-livet-i-yemen.html

-

Overmedicinering i hovedstaden kulegraves

Fredag d. 15. jun. 2012 kl. 04:17 af ritzau / nabr
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51127822
:overmedicinering-i-hovedstaden-kulegraves.html

-

Thorning undlod at forsvare Cypern i Tyrkiet

Fredag d. 15. jun. 2012 kl. 04:32 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51127824
:thorning-undlod-at-forsvare-cypern-i-tyrkiet.html

Kommentar:

Forræder! Det var Tyrkiet, der under militærdiktaturet
startede den *sygelige* besiddertrang ved at besætte andre
landes territorium!
De er gudskelov kommer på bedre veje nu, men det er
IKKE ensbetydende med, at militær magtanvendelse skal
belønnes, navnlig IKKE på bekostning af andre menneskers
frihed!
Og dét er et minimumskrav, at man SKAL respektere andre,
hvis man skal gøre sig nogen som helst forhåbninger om at
blive optaget i EU, fordi dette er en af demokratiets
grundsøjler (respekt for andre mennesker, endskønt de måske
ikke kan forsvare sig selv. Det gælder både de små fx.
patienter på psykiatrisk afdeling og de store befolkninger
fx. i Georgien (som jo blev overfaldet af psykopatiske
massemordere fra Rusland) osv.)!

-

EU-rapport renset for sex og vold

Fredag d. 15. jun. 2012 kl. 06:18 af ritzau / nabr
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51127827
:eurapport-renset-for-sex-og-vold.html

-

Egypterne venter på fredagsbønnen

Fredag d. 15. jun. 2012 kl. 09:07 af Keld Andersen
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51128901
:egypterne-venter-p%C3%A5-fredagsb%C3%B8nnen.html

Kommentar:

Du må IKKE *fuske* på vægtskålen, og dette gælder også mht.
stemmesedlerne. Du må IKKE *bedrage* din næste
(3.Mos.19,11)

'Jeg er Herren, din Gud', havde jeg nær sagt. Men dette
ord hørte jeg faktisk ikke fra Himlen, men dset var tæt på!

'Jeg er Herren, din Gud, og Jeg straffer i 3-4 generationer
uret'!...

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET) sige:
(2012-06-15, Friday, day no 167, CET 09:21, GMT 07:21)
- "Ihukom det."

... (Exodus 2.Mos. 20,5)