Når Gud griber ind og genopretter et menneskesind - Was: ... debat ang. seksualitet

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, May 09, 2012, CET 22:02, GMT 20:02
Subject: 10 danske observatører til Syrien -
Re: 2012 uge 19 (news samlet)
14304 news:4faacd38$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/058f9826e107f5f7

> 9 May 2012 Last updated at 19:52 GMT
>
> Obama says same-sex couples should be able to marry
> http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18014102
>
> Kommentar:
>
> Hmm ... (memory on from) ...

and ...

Sent: Thursday, May 10, 2012, CET 10:39, GMT 08:39
Subject: To kraftige eksplosioner ryster Damaskus -
Re: 2012 uge 19 (news samlet)
14305 news:4fab7e9a$0$287$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/45bfaaf055a4e937

> DR S174 tor 10 maj 09:12:37
> 9.maj dr.dk/nyheder 22:52
>
> OBAMA: JEG GÅR IND FOR HOMOVIELSER
[ ... ]
> [...]
>
> Sæt nu man havde taget fejl; at man i virkeligheden slet
> ikke var transseksuel men var en hermafrodit i sit sind.
> da ville det jo være synd at ha' foretaget dette *ultimative*
> kirurgiske indgreb, ikke sandt ?
>
> Og måske BØR vi også opfatte vores sind som et træ, der
> pga. omstændigheder ikke altid får lov til at vokse sin
> naturlige vækst (fx. pga. lysmangel eller - vi taler jo om
> menneskerelaterede ting - en tyrannisk mor/far eller ...
> You name it)!
>
> Lille træ på væggen dér:
>
> Grow up and be strong and beautiful ... :-)

Æh ...

( ... Og inden du (og andre med forudfattede såkaldte korrekte
"kristne" meninger) nu kommer for godt igang ... )

Jeg regner med, at Gud er en *professionel* "fordboldspiller",
der kan sit håndværk (apropos John 14,16-17; 16,8)!

Så dét, vi skal gøre (som kristne), er at spille bolden videre over
til Ham, endskønt Han kan forekomme os og de andre usynlig (og
dermed TILSYNELADENDE 'ikke til stede'/fraværende).

Fordi ...

Hmm ... (memory on from)

The internal contact:

Input-time: Saturday, January 17, 2009, CET 13:21, GMT 12:21