Osama Bin Laden død. Ekspert: Her er Al-Qaedas nye leder + voice of Heaven Re: 2011 uge 18 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dbe51b2$0$310$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> 8. jan 2011
> http://www.youtube.com/watch?v=HK36jis12Rc
>
> eller ...
>
> http://www.youtube.com/user/Oflerttest?feature=mhum#p/c/254B917CF9F7B07F/2/HK36jis12Rc
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/group/miguel-moreno
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Osama bin Laden begravet i havet

02. maj 2011 10.34 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/05/02/095910.htm

-

Barfoed: Terrortruslen er den samme

02. maj 2011 10.42 Politik
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/05/02/103649.htm

Bin Laden boede i luksusfæstning

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 10:21 af ritzau / dabu
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39413133
:bin-laden-boede-i-luksusf%C3%A6stning.html

-

Osama Bin Laden begraves i havet

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 10:04 af Trine Fisker, tr...@tv2.dk
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 2/5 2011; 11:18)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39413252
:osama-bin-laden-begraves-i-havet.html

-

Bin Laden satte sig til modværge

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 10:29 af ritzau / dabu
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39412006
:bin-laden-satte-sig-til-modv%C3%A6rge.html

-

VIDEO: TV 2 til sejrsfest i Washington

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 10:31 af Trine Fisker, tr...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39414183
:video-tv-2-til-sejrsfest-i-washington.html

-

Bin Laden dræbt efter hård ildkamp

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 07:28 af Kristian Jakobsen,
kr...@tv2.dk for TV 2 Nyhederne (opd. d. 2/5 2011; 11:11)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39408501
:bin-laden-dr%C3%A6bt-efter-h%C3%A5rd-ildkamp.html

-

DEBAT: Var det okay at skyde Bin Laden?

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 10:58 af David Buch / da...@tv2.dk

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39415048
:debat-var-det-okay-at-skyde-bin-laden.html

-

Folk tænder lys på Ground Zero

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 11:04 af Trine Fisker, tr...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39415388
:folk-t%C3%A6nder-lys-p%C3%A5-ground-zero.html

-

Ekspert tror ikke på havbegravelse

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 11:07 af Sofie Sparre, so...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39415390
:ekspert-tror-ikke-p%C3%A5-havbegravelse.html

Kommentar:

Nej, fordi hvis der skulle komme nogen-som-helst tvivl om, *om*
det er den rigtige mand, man har fanget, da er liget borte
(hvorved undersøgelsen jo er saboteret)!

-

Ekspert: Her er Al-Qaedas nye leder

Mandag d. 2. maj 2011 kl. 11:37 af Jakob Skov, ja...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39416224
:ekspert-her-er-alqaedas-nye-leder.html

Kommentar:

I'm Your leader ! ... :-)
(I got the signs from the sky 61, 61, 744)

And then I heard a voice from Heaven said:
(2011-05-02, Monday , day no 122, CET 11:46, GMT 09:46)
- "Come to me."

I don't think the voice this time came from ET. It was more
likely the voice-of-Jesus.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dc641d7$0$306$1472...@news.sunsite.dk...

> Du profilerer på andre menneskers bekostning, og dét er usmageligt!...
>
> CET 09:06
> - "Dérfor."
>
> Derfor hvad ?
>
> CET 09:07
> - "Forkaster (jeg dig)."

Kanske det alligevel er Skaberen selv, der her taler!

> Du iscenesætter de mest ækle, ...
>
> CET 09:08
> - "(Modbydelige)."
>
> ... rovmord på *uskyldige* mennesker, bare for at fremstå som "korrekt" muslim.
>

> 12674

Ovenpå denne *urene* ånds tilsvining er det måske meget godt at få renset luften med lidt
lovsang:

Tim Hughes - Happy Day (Hillsong Conference 2010)
FluiXX | Oprettet: 06/11/2010
http://www.youtube.com/watch?v=dtiZEZdD3oI

+

O, Happy Day (tim hughes) - Kingsgate Community Church Live on BBC1.
Fra: TheRuthJones | Oprettet: 02/06/2009
http://www.youtube.com/watch?v=2nK0Qk6eIDY

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, May 08, 2011, CET 09:47, GMT 07:47
12675 news:4dc64a93$0$307$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/4b5280ef0a2df046

> [...]
>
> +
>
> O, Happy Day (tim hughes) - Kingsgate Community Church Live on BBC1.

Den er faktisk ret fed, denne her lovsang. Den udtrykker spontan livsglæde ... :-)

Her er nogle flere versioner:

Oh, Happy Day! Tim Hughes
newsongmedia | Oprettet: 24/01/2007
http://www.youtube.com/watch?v=qjJrbB8vxR4

Jesus Culture - HAPPY DAY - Jesus is Alive
PatrikCT46 | Oprettet: 09/05/2010
http://www.youtube.com/watch?v=sW2qpMVO7oY

O Happy Day - Bethel Kim Walker Smith.mpg
Ankavela | Oprettet: 28/12/2009
http://www.youtube.com/watch?v=Xx1LRPiRO7I

Og sangteksten herfra er:
(the songtext:)
_______________________________________

The greatest day in history
Death is beaten, You have rescued me

Sing it out
Jesus is alive

The empty cross, the empty grave
Life eternal, You have won the day

Shout it out
Jesus is alive

He's alive...

And, oh happy day, happy day
When You washed my sin away

And, oh happy day, happy day
I'll never be the same

When I'm standing in that place
Free at last, meeting face to face

I am Yours
Jesus You are mine

Endless joy and perfect peace
earthly pain, finally has ceased

Celebrate Jesus is alive
He's alive...

And, oh happy day, happy day
When You washed my sin away

And, oh happy day, happy day
I'll never be the same

And oh, what a glorious day
What a glorious way

That You have saved me

And oh, what a glorious day
What a glorious name

JESUS

And, oh happy day, happy day
When You washed my sin away

And, oh happy day, happy day
I'll never be the same

And, oh happy day, happy day
When You washed my sin away

And, oh happy day, happy day
I'll never be the same

_______________________________________

http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&source=hp&q=troner+på+vor+lovsang
Internal code: Rom 12.1

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2011-05-08, Sunday , day no 128, CET 12:35, GMT 10:35)
- "Stå op fra de døde."

:-)

Last OUTPUT: 12500 news:4d99795e$0$23759$1472...@news.sunsite.dk

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12676

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4dc6722a$0$316$1472...@news.sunsite.dk...

Jo oftere du synger i nye tunger (Rev. Åb. 14,3), desto mere veludbyggede bliver de
fysiske nerveforbindelser, som styrer al dette. Billedlig talt bliver en lille sti til en befærdet
motorvej. Det bli'r mer' og mer' *helliget* Herren. Og på dét grundlag er det så, at
profetiens Ånd udspringer (eller rettere sagt: kan udspringe).

Vi kan ikke forklare det videnskabeligt, hvad det helt præcist ér, der foregår mht. profetiens
Ånd, men det ville være dumt at fornægte det blot på den baggrund, fordi ...

Der er jo mange ting, som vi ikke kan forklare videnskabeligt. Eksempelvis hvordan hele
dette univers opstod (altså: hvor kom energien fra, der skabte Big-Bang)! INGEN har
hidentil kunnet gi' et fornuftigt svar. Men vi fornægter jo ikke hele Universets eksistens
blot fordi vi ikke kan forklare det, vel ?

12693

tkruse

On 9 Maj, 10:44, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hidentil kunnet gi' et fornuftigt svar. Men vi fornægter jo ikke hele Universets eksistens
> blot fordi vi ikke kan forklare det, vel ?

ingen har nogensinde set det siger Jesus
,,så vi kan kun håbe
at det at dyrke den gode følelse af os selv
skaber et paradis omkring os
og den hjælp vi får i Jesus navn,
, stammer fra et folk i universet som er mestre til at velsignelse kun
,,ren velsignelse er paradiset selv
og for at blive i velsignelse,,må du velsigne
men det er vigtigt at hade sig selv først
for at forst forskellen
,,når du forstå forskellen
så bliver du automatis tilhænger af Jesus ord
velsin kun

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...