Näyteikkuna ja 3.0.1

Jyri Väätäinen

Aug 7, 2010, 5:38:21 PM8/7/10
to Wordpress Suomenkielinen käännös
Milloin 3.0.1 päivitetään sivuille? Suomennos valmis, kuka laittaisi?

Entä koska näyteikkuna?

C. Hellbeg

Aug 30, 2010, 12:08:01 PM8/30/10
to Wordpress Suomenkielinen käännös
3.0.1 on näemmä poissa ollessani julkaistu, vielä Näyteikkuna työn
alla?

Daniel Koskinen

Sep 13, 2010, 4:08:24 AM9/13/10
to wp-fi-t...@googlegroups.com
Moro! Tämähän jäi vastaamatta...

3.0.1 pistettiin ulos juu. 3.1:n käännöksestä oli eilen Jyrin kanssa puhetta, ja rauhoittelin sen osalta, ettei minusta kannata hirveästi paukkuja käyttää sen kääntämiseen ennen marraskuun loppua / joulukuun alkua, joka on tällä hetkellä arvioitu "string freezen" eli merkkijonojen lukkoonlyömisen ajankohta. Varsinkin tällä hetkellä on iso riski tehdä turhaa työtä, koska 3.1:n ominaisuuksia ei ole täysin lyöty lukkoon, saati että ne olisivat lähellekään valmiita. Kannattaa seurata Dev blogia, http://wpdevel.wordpress.org .

Näyteikkuna on tosiaan vielä työn alla, haluaisitko Christian ottaa sen vastuullesi? Pahoin pelkään ettei minulla siihen aika riitä.

terveisin
Daniel

2010/8/30 C. Hellbeg <kaannokse...@gmail.com>
--
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän:  Wordpress Suomenkielinen käännös.
Voit lähettää viestejä tähän ryhmään käyttämällä sähköpostiosoitetta wp-fi-t...@googlegroups.com.

--
Daniel Koskinen
Website: http://danielkoskinen.com

Daniel Koskinen

Sep 13, 2010, 7:14:35 AM9/13/10
to wp-fi-t...@googlegroups.com
Development blogin linkki tuli laitettua väärin, eli osoite on siis http://wpdevel.wordpress.com

C. Hellberg

Sep 13, 2010, 9:30:19 AM9/13/10
to wp-fi-t...@googlegroups.com
Ok, kiitos napakasta yhteenvedosta.  Kiitos myös kehitysblogin linkistä, olen joskus tuolta seuraillutkin aikatauluja. Voin mielelläni ottaa Näyteikkunan työn alle.

Christian

C. Hellbeg

Sep 13, 2010, 2:10:59 PM9/13/10
to Wordpress Suomenkielinen käännös
Olen tänään laittanut Näyteikkuna-hanketta eteenpäin ja jotakin
sivustoja voikin nyt jo ihailla Näyteikkunassa.

On 13 syys, 16:30, "C. Hellberg" <kaannokset.hellb...@gmail.com>
wrote:
> Ok, kiitos napakasta yhteenvedosta.  Kiitos myös kehitysblogin linkistä,
> olen joskus tuolta seuraillutkin aikatauluja. Voin mielelläni ottaa
> Näyteikkunan työn alle.
>
> Christian

Daniel Koskinen

Sep 13, 2010, 2:57:11 PM9/13/10
to wp-fi-t...@googlegroups.com
Hieno homma Christian!

C. Hellbeg

Sep 14, 2010, 9:48:21 AM9/14/10
to Wordpress Suomenkielinen käännös
Näemmä eilen vaihtamani WP:n kuva on tänään tullut näkyviin.
Ihmettelen vain, että Showcase ei ole missään käännöstiedostossa. Onko
sinulla mitään tietoa siitä Daniel?