Sähköpostiosoite käännöksissä

Jyri Väätäinen

to Wordpress Suomenkielinen käännös
Mitäs mieltä olisitte, jos käännöksessä Sähköpostiosoite olisi pelkkä
Sähköposti? Monet teemat ovat "rikki", kun niihin haetaan
automaattisesti tämä pitkä muoto käännöksestä kommentointivalintaan.
Sähköposti on ymmärrettävä ja lyhyempi. Minusta Sähköposti on yhtä
ymmärrettävä ja englanniksikin on lyhyt muoto E-mail tms. käytössä.
Lähinnä kommentointivalinnassa tuo voisi ainakin olla lyhyempi, koska
monissa teemoissa "rikkoo" hieman teemaa tai menee
kommentointilomakkeen alle. Muualla voisi sitten käyttää pidempääkin
muotoa.

Saako tämä kannatusta?

Daniel Koskinen

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Kannatan! Vaihdetaan vaan lyhyempään muotoon.

Daniel Koskinen
+358 45 633 6124
http://danielkoskinen.com
http://twitter.com/danielck

> --
> Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän: Wordpress Suomenkielinen käännös.
> Voit lähettää viestejä tähän ryhmään käyttämällä sähköpostiosoitetta wp-fi-t...@googlegroups.com.
> Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen, lähetä sähköpostia osoitteeseen wp-fi-transla...@googlegroups.com.
> Lisätoimintoja on ryhmän sivustossa osoitteessa http://groups.google.com/group/wp-fi-translate?hl=fi.

pdonner

to Wordpress Suomenkielinen käännös
Sähköposti on tässä ok. Itse käytän usein tuota lyhennettä s-posti.

C. Hellberg

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Minusta sitten S-posti olisi parempi, jos kerran lähdetään lyhentämään.

27. toukokuuta 2011 18.05 pdonner <pdo...@znak.fi> kirjoitti:
Sähköposti on tässä ok. Itse käytän usein tuota lyhennettä s-posti.

Olli

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Hei,

Itse kannattaisin Sähköposti-vaihtoehtoa.

Olli

Daniel Koskinen

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Samoin. Neljän merkin säästäminen ei jotenkin tunnu kovin tarpeelliselta.
Dani

2011/5/30 Olli <ollin...@gmail.com>

--
Daniel Koskinen