Käännös on valmis!

Jyri Väätäinen

to Wordpress Suomenkielinen käännös
Hei kaikille!

WordPress-käännös on valmis sataprosenttisesti. Hienoa!

Julkaistaanko tänään vai huomenna virallisesti?

C. Hellberg

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Ei minusta kannata tänään. Käännös pitää vielä tarkistaa virheiden
varalta sekä tutkia sen järkevyys ja toimivuus kuunnolla. Jos se
väkisin runnotaan tähän iltaan, tarkistuksessa pitää hosua ja joutuu
korjaamaan paljon julkaisun jälkeen ja käännös on silloin
virheellisenä julkaistu ja vasta seuraava versio tuo korjauksen.
Lisäksi kenelläkään ei liene niin kiire saada sitä tänään käyttöön,
monikaan tuskin käyttää sitä yöllä.

> --
> Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän:  Wordpress Suomenkielinen käännös.
> Voit lähettää viestejä tähän ryhmään käyttämällä sähköpostiosoitetta wp-fi-t...@googlegroups.com.
> Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen, lähetä sähköpostia osoitteeseen wp-fi-transla...@googlegroups.com.
> Lisätoimintoja on ryhmän sivustossa osoitteessa http://groups.google.com/group/wp-fi-translate?hl=fi.

C. Hellberg

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Hei! Käännös on nyt valmis! Kävi läpi viimeiset käännökset äsken ja
nyt Wating-tilassa ei ole enää yhtään käännöstä. Käännös pitää vielä
oikolukea ja testata sen toimivuus ja oikeallisuus. Erityskiitokset
Jyrille ja Pettikselle, jota hoitivat käännöksen ansiollisesti!
Kiitokset myös muulle käännöstiimille, jotka olivat käännöksessä
mukana. En tiedä, oletko tavoitettavissa tällä hetkellä Daniel, mutta
ilmeisesti sinulla on käännöksen julkaisuoikeudet. Kiitos!

- C.Hellberg

C. Hellbeg

to Wordpress Suomenkielinen käännös
>Jyrille ja Pettikselle, jota hoitivat käännöksen ansiollisesti!

Ja vielä korjaan itseäni: Tarkoitin, että erityiskiitokset Jyrille ja
Petikselle, jotka hoitivat suuren osan loppukäännöksestä (sekä myös
kantoivat kortensa kekoon noin muutenkin käännöksessä)!

Daniel Koskinen

C. Hellberg

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Mitä oikolukuun tulee, olemme Jyri kanssa käyneet käännöksen läpi
webvoikolla sekä manuaalisesti ja korjanneet virheitä eilen ja tänään,
joten uskoisin, että se alkaa olla jo julkaisukuntoinen. MUn tiedostot
vielä vaativat tarkempaa tarkastusta, mutta itse WP:n perusosa on
mielestäni valmis.

C. Hellberg

to wp-fi-t...@googlegroups.com
Hei! Uskoisin, että pikaisen tarkistuksemme (Minun ja Jyrin) jälkeen
WP MU on myös valmis julkaistavaksi. Kuten sanoit, mikäli virheitä jää
(totta kai jää) niin niitä pystyy paikkaamaan myös jälkikäteen. Joten
Daniel, kun ehdit, niin viitsitkö panna jakoon? Kiitos!

- C.Hellberg