Traducció Tabs Responsive

monic...@gmail.com

to wp-cat
Bon dia,
fa uns anys tenia permisos per publicar traduccions a la web però ara ja no en tinc. Us faig arribar les traduccions del plugin per si les podeu carregar de forma massiva.

Espero que sigui d'utilitat.

Cordialment,
tabs-responsive-ca.po
tabs-responsive-ca.mo

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 3/6/21 a les 12:53, monic...@gmail.com ha escrit:
> [...]
> fa uns anys tenia permisos per publicar traduccions a la web però ara ja
> no en tinc. Us faig arribar les traduccions del /plugin/ per si les

actualitzat.

Quin usuari tens al WordPress Mònica?

--
Atentament, cubells.

monic...@gmail.com

to wp-cat
Bon dia!
el meu usuari és: mgra...@xtec.cat

Fa uns anys tenia permisos per afegir i validar cadenes (https://groups.google.com/g/wp-cat/c/T4vt2KpHy_M/m/Xh3x_E-4DwAJ). No se si seria possible tornar a tenir aquests permisos.

Salutacions,

El dia dijous, 3 de juny de 2021 a les 13:37:12 UTC+2, cubells va escriure:

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 4/6/21 a les 8:43, monic...@gmail.com ha escrit:
> [...]
> (https://groups.google.com/g/wp-cat/c/T4vt2KpHy_M/m/Xh3x_E-4DwAJ). No se
> si seria possible tornar a tenir aquests permisos.

comprova que ara pots.

--
Atentament, cubells.

monic...@gmail.com

to wp-cat
Hola,
doncs ara puc però només al plugin Tabs.
Des del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya tenim diferents connectors que anem mantenint (Projectes Àgora-Nodes i XTECBlocs)i ens agradaria poder col·laborar-hi afegint aquí les traduccions. Podria tenir permisos per a tot com abans?
Salutacions,

El dia divendres, 4 de juny de 2021 a les 8:57:27 UTC+2, cubells va escriure:

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 4/6/21 a les 9:04, monic...@gmail.com ha escrit:
> [...]
> <https://agora.xtec.cat/nodes/> i XTECBlocs <https://blocs.xtec.cat/>)i
> ens agradaria poder col·laborar-hi afegint aquí les traduccions. Podria

fet.

Però és estrany que això s'hagi canviat.

--
Atentament, cubells.

Mònica Grau

to wp-...@googlegroups.com
Doncs sí!
potser com vaig estar fora del projecte durant un parell d'anys...
Moltíssimes gràcies!

Salutacions,

Mònica Grau

Missatge de cubells <vic...@vcubells.net> del dia dv., 4 de juny 2021 a les 9:11:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" dels Grups de Google.