Mutaties Gekentekende Voertuigen

Marco Ruijter

Jul 21, 2024, 3:09:04 PM (6 days ago) Jul 21
to RDW Open Data
Bestaat er een mogelijkheid om alleen mutaties vanaf een bepaalde datum op te vragen uit de dataset. Aangezien de dataset behoorlijk groot is, is het niet wenselijk deze telkens volledig door te lopen op zoen naar mutaties. Ik vorige berichten heb ik gelezen dat dit in het verleden wel mogelijk was.

JacoV

Jul 22, 2024, 3:21:43 AM (5 days ago) Jul 22
to RDW Open Data
Technisch gezien bestaat die mogelijkheid, maar door implementatie probleem aan de RDW zijde werkt dit niet correct.
Door updated_at en created_at system fields zou je moeten kunnen filteren.
Laatste status daar vermeld:  tweede kwartaal op de (voorlopige) planning (dit gaat over 2024, dus die deadline is helaas niet gehaald)
Ik hoop met jou dat dit snel opgelost kan worden.

Marco Ruijter

Jul 23, 2024, 2:04:32 AM (4 days ago) Jul 23
to RDW Open Data
Dat is inderdaad een flinke manko, dit betekent dat je de complete dataset moet doorlopen voor actualisatie.

JacoV

Jul 23, 2024, 3:59:04 AM (4 days ago) Jul 23
to RDW Open Data
Zeker. En het probleem is ook al anderhalf jaar bekend.
Laatste update uit de genoemde conversatie:  "na intern na te hebben gevraagd, hebben we te horen gekregen dat het serviceteam dit in het tweede kwartaal op de (voorlopige) planning heeft staan."
Deze deadline is ook helaas alweer voorbij...

RDW

Jul 25, 2024, 4:22:47 AM (2 days ago) Jul 25
to RDW Open Data
De meeste datasets worden weer in delta bijgeladen.
Alleen de datasets voor de Terugroepacties en Brandstoffen op postcode moeten nog worden aangepast.

Groeten,
RDW Team Open Data