Token

Слободан

to Српска отворена рачунарска терминологија
Претражујући по Сорти, једина дискусија која садржи „token“ је https://groups.google.com/d/topic/sorta/FpU3aNxX_K4/discussion из давне 2011
где се уз главни део спомиње и „токен“ тј. „токен поузданости“.

Може ли се стога сматрати да је „токен“ одомаћен у свакодневном говору те га користити транскрибованог и не тражити неке
алтернативе попут „жетона“, „симбола“, „кода“ или шта већ „token“ у одређеном контексту у апликацји представља?

поздрав

salepetronije

to Српска отворена рачунарска терминологија
Тока.

Žile

to Српска отворена рачунарска терминологија
Ја сам досад налазио превод „жетон”, али се „токен” користи у већим терминологијама (Гугл, Мајкрософт).

Милош Поповић

to so...@googlegroups.com
Жетон је по мени сјајан превод, само ми делује да се токен већ
одомаћио.

У чет, 19. 03 2020. у 06:39 -0700, Žile пише: