Term Paper- Dilek Karagöz

ilkel benlik

to benl...@gmail.com, sociology-o...@googlegroups.com
Arkadaşlar,

Başka derslerden sınavlardan zaman yedim. Sonunda bitirdim -bu kadar oldu-.
Paylaşayım istedim.

Bu arada tekel işçilerinin direnişi ne de güzel değil mi :)
Bugün dört tanesi bizde oturdu biraz, sohbet ettik..
'ben beş vakit namaz kılan komünist oldum' diyeni anlattılar..
Biz meğer ne yanılmışız ama artık kim neciymiş biliyoruz diye konuştular..
neyse..

Hepimize kolay gelsin..

Bir de özgülcüm, bırakabilirim demiştin, hala bırakabilirsen çok sevinirim..
haber ver olur mu?

--
Dilek
SJ-Serdar Turgut yazısı Analizi- Dilek Karagöz.doc

basak turan

to sociology-o...@googlegroups.com
arkadaşlar önce gruba yüklemeyi denedim ama başarılı olamadım :((
ekte gönderiyorum

görüşmek üzere...

başak

19 Ocak 2010 00:50 tarihinde ilkel benlik <benl...@gmail.com> yazdı:
sociology of journalism-world news.doc

ertan zaferoglu

to sociology-o...@googlegroups.com
Merhabalar,
Ödevi ekte göderiyorum. Herkese kolay gelsin.
Görüsmek üzere,

Doğan Hoca'ya Not: Hocam ödevin çıktısını yarın bir arkadağım karınızın odasına bırakacak. Size teslim edemediğim için kusura bakmayın.

Ertan

20 Ocak 2010 20:45 tarihinde basak turan <basakt...@gmail.com> yazdı:
Relation of Media Ownership with Politics_The Case of AKP and Calik Group.doc

L.Dogan TILIC

to sociology-o...@googlegroups.com
Umarım, hepiniz bana paperları yazılı/basılı olarak vereceksiniz. Buraya attıklarınız benim için değil...
dt

ilkel benlik

to sociology-o...@googlegroups.com
Hocam,
Bugün Özgül benim ödevimi bırakacaktı.
Aldıysanız teyit ederseniz sevinirim.

Dilek

20 Ocak 2010 23:06 tarihinde L.Dogan TILIC <dogan...@gmail.com> yazdı:

--
Dilek

L.Dogan TILIC

to sociology-o...@googlegroups.com
Dilek, Başak, Okan... Elimde bu üç paper var.
dt