The Observer Effect

Piotr

Czy nie ciekawe jak bardzo spadla plodnosc u2 od momentu, gdy b. Olin przestal publikowac swoj comiesieczny ranking ilosci postow roznych autorow
i u2 nie musi juz publikowac masowki aby tylko przescignac Niedzwieckiego czy innego Zwolana, da Lancie czy ostatnio - Man(t)olka.

If you count it, they will come, eh? ;-)
==
Piotr

Zexon

Właśnie miałem się was Piotrze spytać gdzie tak świetnie nauczyliście się języka Rosyjskiego?
Zgodnie z tym co podajecie Piotrze na „linkedin”:
„Russian: Full professional proficiency”

a a

Koziołek znów sie jakiegoś podłego zielska nażarł i atakuje, kopie,
a tak byl 2 tygodnie spokój
a co na to studenc i koziolka ?

https://www.ratemyprofessors.com/ShowRatings.jsp?tid=1389770

Quality
1.0
Difficulty
1.0
BIO1002
😖awful
Nov 11th, 2019
For Credit: Yes
Attendance: Mandatory
Would Take Again: No
Grade: C+
Textbook: Yes
Worst prof that I ever had in my life. Avoid at all costs. I would never recommend him to anyone. Made me actually want to cry every class through the semester!

Astralny Rębajło

Piotr napisał(a):
> [...]
>
> If you count it, they will come, eh? ;-)

Być może psychicznie się regeneruje, tutaj np. dominują negatywne niusy.
Być może jest chory.
Być może dostał jaką ciepłą posadkę.

Tajemnica to wielka.

Piotr

I to w umysle Zexona ma zwiazek ze spadkiem ilosci postow u2 po zaprzestaniu rankingow b. Olina ?

Piotr
P.S. Jak widac A. Strak nie jest jedynym, ktory ma problemy z koncentracja na temacie postu na
ktory "odpowiada".

Piotr

On Monday, September 27, 2021 at 7:31:46 PM UTC-2:30, Astralny Rębajło wrote:

> Być może psychicznie się regeneruje, tutaj np. dominują negatywne niusy.
> Być może jest chory.

raczej nie, bo calkiem nie zniknal, tylko przestalo mu zalezec, bo nie moze byc w CZYMS w swoim zyciu
na pierwszym miejscu.

> Być może dostał jaką ciepłą posadkę.

z intelektem prezentowanym na scp? ;-) Nawet Wydzial Propagandy Jedynie Slusznej Partii nie jest az w takiej
desperacji mimo ze sa powaznie "stretched thin" (musieli w koncu obsadzic i TVP i Polskie Radio).

> Tajemnica to wielka.

Meh. Jaki umysl, taka i wielkosc jego tajemnicy.
====
Piotr

Piotr

On Monday, September 27, 2021 at 7:30:54 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> Koziołek znów sie jakiegoś podłego zielska nażarł i atakuje, kopie,
> a tak byl 2 tygodnie spokój
> a co na to studenc i koziolka ?

to Ma(n)tolek ma studentow? AWF w Pacanowie? Pusci jakies anonimowe opinie z Internetu o nim,
to sie razem posmiejemy.
===
Piotr

a a

To Koziołkowi studenci już zwiali, bo nie mogli wytrzymać ?

Opinie z internetu nie sa nigdy anonimowe, bo autoryzowane

Anonimowe to mogą być jedynie pochwały, bo sponsorowane.

Ale i tak nowych brak, ani za, ani przeciw.

Cały świat sie przygotowuje na arktyczną zimę 100-lecia , z mrozami -60 C w Kanadzie

No i co Koziołek na to ?

Russet Bulba

> Piotr

Pan Piotr znow podrozuje w czasie? Moze i zajedzie na zapomniany przez siebie czerwony Uniwersytet Szczecinski :-))

Basia

Prawdziwa wielkosc umyslu i tajemnica Piotra
zawarta jest w pozytywnej korelacji nabierania
wody w usta w temacie marijuany.

" Lepiej byloby spytac Piotra o marihuane ale
wtedy Piotr nabierze wody w usta i zwyczajowo
szybciutko sie zmyje, ...by za chwile z jeszcze
wieksza pasja pojawic sie w jakims innym watku.

Istnieje pozytywna korelacja Zielonych, Ekologow,
Ociepleniarzy, Sierra Club czlonkow innych podobnych
np. wegetarian z uzywaniem marijuany.

Tutaj Green Party of Canada zaprasza na zielona kanape,
http://cannabisdigest.ca/greens-marijuana-legalization/

:)))
Basia

A precyzyjniej Basia znalazla na sciepie faceta,
Zielonego, ktory gdy mowa o marijuanie to nabiera
wody w usta :))

Woli nie zabierac glosu i juz sie z Basia zegna.

Do zobaczenia, mam nadzieje rychlego!

Oczywiscie w watku w ktorym nikt nie bedzie poruszal
tak wstydliwych czy niezgrabnych dla Piotra tematow. "

:)))
Basia

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/R9Q0NFIFIpM/m/Dqebri4YEgAJ

Piotr

I to w umysle [Andrew Straka] ma zwiazek ze spadkiem ilosci postow u2 po zaprzestaniu rankingow b. Olina ? ;-)

P.S. Dziekuje za piekne poparcie dla mojej odpowiedzi do Zexona:

- Ja: "Czy nie ciekawe jak bardzo spadla plodnosc u2 od momentu, gdy b. Olin przestal publikowac swoj comiesieczny ranking ilosci postow roznych autorow"
- Zexon: "Właśnie miałem się was Piotrze spytać gdzie tak świetnie nauczyliście się języka Rosyjskiego?"
- Ja: " I to w umysle Zexona ma zwiazek ze spadkiem ilosci postow u2 po zaprzestaniu rankingow b. Olina ? Jak widac A. Strak nie jest jedynym, ktory ma problemy z koncentracja na temacie postu na ktory "odpowiada".

P.P.S. Odwazne zagranie z tymi "podrozami w czasie" pamietajac, ze to Pan oskrazal mnie o podroze w czasie
- blyskotliwie zdemaskowal "przerwe w zyciorysie p. Piotra", ktora wg niego mialem stworzyc przy pomocy, no wlasnie - maszyny czasu - bo wg mgr Straka - obronilem swoja prace mgr nie na koniec, lecz na ... poczatku moich studiow,
i zeby bylo lepiej - z analizy taksonomicznej probek zebranych w ... przyszlosci !

Panowie i Panie - pan mgr Andrew Strak, taki jakim bedziemy go pamietac!
===
Piotr

Piotr

On Monday, September 27, 2021 at 9:09:46 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Prawdziwa wielkosc umyslu i tajemnica Piotra zawarta jest w pozytywnej korelacji nabierania wody w usta w temacie marijuany. " Lepiej byloby spytac Piotra o marihuane

Podsumowanie:

-Ja: "Czy nie ciekawe jak bardzo spadla plodnosc u2 od momentu, gdy b. Olin przestal publikowac swoj comiesieczny ranking ilosci postow roznych autorow "

Odpowiedzi na powyzsze:

1. Zexon: "Właśnie miałem się was Piotrze spytać gdzie tak świetnie nauczyliście się języka Rosyjskiego?"
2. Ma(n)tolek: "a co na to studenc i"
3. Strak: "Pan Piotr znow podrozuje w czasie? Moze i zajedzie na zapomniany przez siebie czerwony Uniwersytet Szczecinski"
4. Zwolan: " Lepiej byloby spytac Piotra o marihuane"

Co cztery glowy to nie jedna! ZMS-Z rules!

"TANGENTIAL THINKING: talking past or around the point; thoughts diverge from the topic.
The patient seems to understand most questions, but does not answer directly, bringing up another
topic or something context-wise entirely different."

Russet Bulba

Kiedy to obronil pan swoja prace, to pan wie, jako nastepna wielka tajemnice. Praca ta mialaby byc oparta na panskich badaniach 1981 roku, a z reguly pisze sie magisterke zaraz po badaniach a nie kilka lat pozniej. Tak na ogol jest Wiec stad moja pytanie kiedy pan ja napisal i zlozyl, skoro z zyciorysu wynika iz mogl pan studiowac do 1985 roku. Co w tym az tak dziwnego? Chyba tylko panska gleboka niechec do udzielenia odpowiedzi.

A swoja droga ciekawe, jak ta praca mogla byc podstawa panskiego artykulu o planktonie opartego na badaniach 1982 roku, w krorych pan fizycznie na Svalbardzie nie uczestniczyl aczkolwiek stworzyl pelne i obrazowe wrazenie swojego bezposredniego udzialu. Ktos inny w tym uczestniczyl i scedowal wszystkie za to kredyty na pana?

Basia

On Monday, September 27, 2021 at 6:28:51 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> A swoja droga ciekawe, jak ta praca mogla byc podstawa panskiego artykulu o planktonie opartego na badaniach 1982 roku, w krorych pan fizycznie na Svalbardzie nie uczestniczyl aczkolwiek stworzyl pelne i obrazowe wrazenie swojego bezposredniego udzialu. Ktos inny w tym uczestniczyl i scedowal wszystkie za to kredyty na pana?

Kolejny Wschodio-europejski plagiat
wielkim misterium? Prosze nie przesadzac.

Basia

Russet Bulba

Nie twierdze, ze plagiat lecz niezwykly zbieg okolicznosci u wiodacego moralizatora scp.

Piotr

> Kiedy to obronil pan swoja prace,to pan wie, jako nastepna wielka tajemnice.

eeee tam: "wielka tajemnice" - jaka to "wielka tajemnica". kiedy ryjac po Internecie w poszukiwaniu jakiegos haka na mnie nasz bardzo stabilny geniusz Andrew Strak, ROZGRYZL ja bez problemu w oparciu o swoja umiejteenosc czytania - dzoszedl do wniosku i publicznie oglosil,ze obronilem magisterke na poczatku swoich studiow. I to z analizy taksonomicznej probek z przyszlosci!

I to wlasnie dzieki tej mojej MASZYNIE CZASU , tak blyskotliwie zdemaskowanej przez
mgr Straka, zrobilem sobie miejsce w kalendarzu na te slynna "luke w zyciorysie pana Piotra" , wypelniona na pewno czyms specjalnym - no bo inaczej to z duzej chmury (wynalezienie maszyny czasu!, no less) - bylby maly deszczyk.

Chlopaki, nie mozna powiedziec, probuja:
- Zwolan - ze wykorzystywalem dane satelitarne o temperaturze morza aby ... podsluchiwac rozmowy telefoniczne opozycji,
- Strak - ze moze dostarczalem dane do Ukladu Warszawskiego aby przygotowac pamietna inwazje Danii przez Polske pod koniec lat 1980tych
- "John Smith, ze w porozumieniu z KGB, obalalem kapitalizm przy pomocy, wait for it, .... pokazu slajdow w osiedlowym domu kultury!

Edward Zwolan, Andrew Strak, John Smith!
Wielkie umysly mysla podobnie!
====
Piotr

Piotr

On Tuesday, September 28, 2021 at 8:15:00 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Nie twierdze, ze plagiat

Alez oczywiscie, pan Andrzej Strak jest CZLOWIEKIEM HONORU, a wiec jako taki
nigdy by sie nie znizyl do "typowej esbeckiej metody": proby niszczenia wiarygodnosci
oponenta insynuacjami. Wait a minute:

"pan Piotr wzial caly kredyt za badania przeprowadzone przez kogos innego"
Andrzej Strak
"Nie twierdze, ze plagiat", eh? ;-)

Albo pelnej moral "integrity" oskarzenia mnie o podrobienie jego podpisu:

Andrzej Strak: "He, he. Przeczytane chyba w Toronto Star"
ja : "Nie, na sciepie. Autor: "Andrew Strak"
A.Strak: - "Niech mi pan juz takich zaslug nie przypisuje"
- "czyli pan Piotr znow sie 'pomylil' a teraz troluje"
- wynika, ze mi pan podpisy podrabia, panie Piotrze. Wiem, ze to nie czek ale tym bardziej
spodziewam sie elementarnej rzetelnosci."
- "Podpisal sie pan moim imieniem i nazwiskiem, kiedy w oryginalnej mojej wypowiedzi ich nie bylo A wiec w jakim to celu, poniewaz byla to dzalalnosc najzupelniej swiadoma. W takim kontekscie sfalszowal pan moja wypowiedz udajac przy tym iz ja wiernie cytuja."

A tu oryginalny post, autor i jego podpis:
aby kazdy mogl sie przekonac o honorze pana Andrzeja Straka.
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/g7U3ADeorz0/m/nnJiuQiTHXEJ

Albo gdy nasz Andrew Strak dokonal FALSZERSWTA daty w swoim zrodle, aby BEZ ZMIENIENIA
DATY - nie moglby "przylapac" mnie klamstwie w celu ukrycia moich zwiazkow z ubecja.

Innymi slowy - pan Andrzej Strak robi dokladnie to o co oskarza mnie:
"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie [na sfalszowanie daty w celu] sformulowania zarzutu celem zniszczenia osobistej wiarygodnosci [oponenta] . I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"

Panowie i Panie - pan Andrzej Strak.
Piotr Trela
* wiecej przykladow honoru A. Straka. np. w.:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/4nlfxQ5QttE/m/C3cuUzFlCQAJ

Basia

Jezeli artykul Piotra Treli opublikowany
w 1989 roku nie zostal napisany samodzielnie
a przez kogos innego, na zlecenie Piotra
i w oparciu o Piotrowa prace magisterska
to moglo dojsc do nieporozumienia gdy
piszacy zalozyl ze zleceniodawca osobiscie
bral udzial w wyprawie na Svalbard w 1982r
i osobiscie na przelomie Czerwca i Lipca
1982 pobieral probki materialowe jak
prawdopodobnie stoi w Piotrowej
pracy magisterskiej.

Podobnie wiec napisal zlecony Mu
przez Piotra anglojezyczny artykul
gdy faktycznie Piotra w 1982 nie
bylo na Svalbardzie a probki pobieral ktos
inny, ...ale skad piszacy po angielsku
artykul mogl to wiedziec? Nie wiedzial!

Piotr pisal na soc.culture.polish w watku
"Hop, hop, ... pani Kleczkowska ???" ze
opuscil Svalbard w 1981 roku pozostawiajac
kolegow ktorzy znacznie pozniej bo w 1982
pobierali te probki.

"...czlonkowie naszej studenckiej ekspedycji
z 1981 roku, ktorzy zostali na zime w PANowskiej
stacji naukowej na zime 1981/1982. Reszta wrocila
do Polski we wrzesniu 1981..."

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/NGV-A25x-eM/m/XimJu8iAAQAJ

Skad jednak piszacy artykul jezeli byla to
osoba inna od Piotra mialby takie detale znac?

"Musze Pana rozczarowac. W 1982 nie bylem na
Svalbardzie, bo wtedy nie dawali paszportow
nawet na wyjazdy do krajow socjalistycznych.
Prace pisalem w oparciu o wyniki z 1981."

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/NGV-A25x-eM/m/uAwAu5N5AQAJ
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/NGV-A25x-eM/m/XimJu8iAAQAJ

W 1989 roku Piotr byl zajety organizacja
swojego wyjazdu na studia doktoranckie
do Kanada, potrzebowal na predce
publikacji jakiegos najlepiej anglojezycznego
artykulu ktory bylby pomocny w przyjeciu na
zagraniczne studia doktoranckie.

Tak powstal artykul pisany dopiero w
1989 roku wiele lat po pracy magisterskiej
i wiele lat po pobraniu probek.

Piotr nie zauwazyl i nie zredagowal
malej niescislislosci, drobnego w sumie
szczegolu.

Biore wszystkon na czysta logike (!)

Ot, bylby to aby kolejny przypadek
wschodnio-europejskiego plagiatu,
kolejnej wschodnio-europejskiej pracy
naukowej napisanej na zlecenie. Nie
zadna w koncu nowosc.

Basia

Piotr

On Tuesday, September 28, 2021 at 7:45:29 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Jezeli artykul Piotra Treli opublikowany w 1989 roku nie zostal napisany samodzielnie
> a przez kogos innego, na zlecenie Piotra i w oparciu o Piotrowa prace magisterska

Jezeli Edzio Zwolan ma kolka, to jest tramwajem.
Jezeli Edzio Zwolan jest madrym czlowiekiem - to ma racje ze wietnamscy boat people mieszkajacy w Kanadzie sa pochodzacymi z Polski "bylymi PZPRowcami".
Jezeli Zwolan ma chocby przecietne IQ - to ma racje ze zaklady teledeteckji i kartografii morskiej
zajmuja sie ..."podsluchami telefonow" opozycji.
Jezeli, jezeli, jezeli ...

Basia

Po co wiec Piotr sprawial wrazenie jakoby
osobiscie pobieral probki do badan skoro
robili to inni? Mogl stwierdzic ze praca opiera
sie probkach pobranych przez innych ale
nie stwierdzil, a takich rzeczy sie w pracach
naukowych nie ukrywa.

Piszacy na zlecenie oczywiscie mogl
nie wiedziec, ...napisal z zalozeniem ze
"autor" byl czlonkiem 1982 ekspedycji i
pobieral probki samemu:

https://www.ices.dk/sites/pub/Publication%20Reports/Marine%20Science%20Symposia/Phase%202/Rapport%20et%20Proces-Verbaux%20des%20Reunions%20-%20Volume%20188%20-%201989%20-%20Partie%2040%20de%2071.pdf

Cytat:

Material and methods

During the Gdansk University Expedition to Svalbard,
sampling was conducted between 19 June and 21 July
1982 at 14 sites in Hornsund Fjord and the open sea off
southwestern Svalbard. A total of 22 horizontal tows
were made, each yielding three samples (Fig. 1). Di­
urnal sampling carried out at the Hyttevika site between
30 June and 2 July involved nine tows taken every six
hours.

Samples were taken with a 3-layer neuston-plankton
net constructed after Zaitsev (1970) (Fig. 2). The gear
consisted of three 300-nm mesh-size nets, each with a 60
x 20-cm opening. Two side floats kept the gear in such a
position that the uppermost net cut off the 0—5-cm
(“neuston”) microlayer, while two lower nets sampled
at 5—25 cm and 25—45 cm. Towing was conducted from
a small, anchored boat. The net was allowed to drift 30
or 50 m away from the boat and was then towed back to
the boat at a speed of about 1 m s-1. In some cases
towing was repeated, so the total distance towed was
doubled. The volume filtered was estimated by mul­
tiplying the net opening area by the distance towed.
The samples were preserved in 4% formaldehyde.
Most of them were examined whole. The six richest
samples (containing more than 3000 individuals each)
were split. Less common taxa were then selected and
counted. The remaining sample was brought to 100-cm1
volume and subsampled by taking five 2-cm3 replicates
with a stempel pipette, as described by Newell and
Newell (1967). All individuals in the subsample were
counted.

oraz

Acknowledgements

This work is based on the author’s M.Sc. thesis pre­
pared at the Institute of Oceanography, Gdansk Uni­
versity. The author wishes to thank Professor Krystyna
Wiktor and Dr Iwona Zmijewska for their help and
encouragement. The author would also like to express
his gratitude to Professor I. Drzycimski, Dr T. Rad-
ziejewska, and friends from the Gdansk University
Svalbard Expedition.

[...]

Zexon

No to gdzie na tak profesjonalnym poziomie poznaliście Piotrze rosyjski?

//

Piotr

> No to gdzie na tak profesjonalnym poziomie poznaliście Piotrze rosyjski?

i to w glowie Zexona ma zwiazek z postem na ktory "odpowiada"? ;-)

Zexon

Czy zbiegiem okoliczności jest, że Piotr nadał córce rosyjskie imię?

/

Piotr

odpowiedzi o osobiste sprawy domaga prawacka kreatura pod nazwa "Zexon", ktora nie ma
zamiaru dzielic sie ZADNYMI swoimi informacjami.

Jak Panska godnosc, panie(?) "Zexon"?
Ach, racja - nie ma Pan.

===
Piotr

Zexon

Bardzo proszę: przedstawiam się na moim kanale oraz pokazuje gdzie i jak mieszkam
https://youtu.be/vsGppMb3ILE

brat_olin

Zexon wrote:

> przedstawiam się na moim kanale oraz pokazuje gdzie i jak mieszkam
> https://youtu.be/vsGppMb3ILE

Fascynujace. Wiecej takich filmow!

--
Smart questions to stupid answers

Piotr

On Thursday, September 30, 2021 at 5:36:59 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> Fascynujace. Wiecej takich filmow!

Trafil swoj na swego. Dwa bratanki. Nic dziwnego, ze drugi bronil pierwszego jak niepodleglosci:

Katolicki anonim : " p. Prezes Kaczynski i premier Morawiecki rzucili te euro na stol! Polska staje sie dzisiaj platnikiem netto w eurokolchozie."

ja: " Brawo, p. Prezes Kaczynski i premier Morawiecki za zmienienie Polski z netto beneficjenta UE
w netto platnika UE. Oby Narod Wam tego NIGDY nie zapomnial! ;-) "

Zexon: "Piotr jest wściekły, bo jego lewacko-liberalno-pedalski Justin przegrywa w wyborach z kretesem!"

[ rzeczywistosc: "Justin Trudeau is on track to win a third term as Canada’s prime minister, with his Liberal party set to remain the biggest group in parliament." ]

andal

Trela, ty lepiej wroc do korzenii zeby cie pieklo nie pochlonelo

Zexon

On 9/30/2021 10:30 AM, Piotr wrote:

> Trafil swoj na swego. Dwa bratanki. Nic dziwnego, ze drugi bronil pierwszego jak niepodleglosci:
>
> Katolicki anonim :

Ja Piotrze pokazałem jak mieszkam tak, więc i wy pokarzcie ten krzyż naprzeciwko waszej sadyby.

Piotr

On Thursday, September 30, 2021 at 2:54:02 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

w netto platnika UE. Oby Narod Wam tego NIGDY nie zapomnial! ;-) "

> Ja Piotrze pokazałem jak mieszkam tak, więc i wy pokarzcie ten krzyż naprzeciwko waszej sadyby.

"wy pokarzcie ten krzyż"
Zexon

;-) Pozdrowienia od Zygmunta F.

===
"My"

Zexon

Ale mnie wyczaiłeś +++++++

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

andal

On Thu, 30 Sep 2021 15:28:58 -0600, Zexon wrote:

> Ale mnie wyczaiłeś +++++++

szkolenie Jaskota!

Piotr

On Thursday, September 30, 2021 at 6:59:01 PM UTC-2:30, Zexon wrote:

> Ale mnie wyczaiłeś +++++++

Bez przesady - _takiego_ byka ortograficznego ("pokarzcie ten krzyż" (c) Zexon)
to kazdy Polak by zauwazyl.

No, moze prawie kazdy - bo taki Kowalik, ps. "Adolf", tak zauroczony da Lancia - pewnie nie:

"nie wiem skad masz tak doskonale zrudla o zydowskich zdrajcach. NATOMIAST
WIEM ZE [...] TWOJA ZASLUGA [w ich propagowaniu] BEDZIE OLBRZYMIA.
"Adolf" do "Andala"

andal

spieprzaj rasisto ubeku

Zexon

Wyłączyłem auto sprawdzacz

Zexon

Który mi właśnie tak mieszał

Piotr

Zlej baletnicy i kula u nogi przeszkadza.
Dla Polaka "wy pokarzcie ten krzyż" to jak szpilka w oko. Sprawdzacz pewnie tez poprawial "Zexona", a Zexon mu na to nie pozwolil a "wy pokarzcie ten krzyż" - nic nie zajarzylo pod kopulka?

Zexon

Głupi sprawdzacz myślał że chodzi o „pokaranie” i zmienił automatycznie.
Ja mogę pokazać te krzyże naprzeciwko twojej sadyby, o ile sobie życzysz.

//

Piotr

Na to juz odpowiedzialem poprzednim poscie:

Zexon

Znalazłeś już opcje w Windows jak dodać Polską klawiaturę?
Z dodaniem rosyjskiej jakoś nie miałeś problemu!

/

Piotr

I to ma odwracac uwage od wkladu Zexona do jezyka polskiego:
"wy pokarzcie ten krzyż"
(c) Zexon ?

> Z dodaniem rosyjskiej jakoś nie miałeś problemu!

ktore to dodanie istnieje tylko w glowie pacjenta.

Zexon

To, w jaki sposób udoskonalasz lub utrwalasz swój rosyjski?
Przecież wyraźnie napisałeś:
"Russian: Full professional proficiency"

Piotr

Zainstalowanie klawiatury nie jest ani warukiem koniecznym ani wystarczajacym dla znajomosci
jezyka.Zeby daleko nie szukac:

Zexon

Ja wam nie muszę pokazywać krzyży Piotrze wystarczy, że wyjrzycie przez okno

Zexon

Polecam Piotrze "Virtual Cyrillic keyboard - Russian and Ukrainian"
https://winrus.com/keyboard.htm

/

Piotr

i to ma odwracac uwage od kompromitacji jezykowej Zexona : "wy pokarzcie ten krzyż" ?

Zexon

Czas zmienić tego Hyundaia, bo już nieco sfatygowany

/

Piotr

Z calego rycia Internetu zeby cos znalezc na mnie - to najlepsze co ksywaZexon, wyryl?
Whau. Strach miec Pana za przeciwnika. Przynajmniej Panscy towarzyszy broni byli bardziej oryginalni:
Andrew Strak - zdemaskowal moja maszyne czasu (wg niego bronilem prace mgr na poczatku studiow z anlizy taksonomicznej probek zebranych w przyszlosci)
Edward Zwolan - odkryl ze Teledekcja i Kartografia Morska zajmuje sie podsluchiwaniem ... telefonow opozycji
ps. "John Smith" - ze obalalem kapializm , w porozumieniu z KGB, przy pomocy pokazu slajdow w dzielnicowym domu kultury

No i nie zapomijmy ile nasz kwartet egzotyczny - Zwolan, Smith, Strak i da Lancia wyczytali ze jednego zdjecia pierwszoklasistow sprzed pol wieku (zalacznik ponizej)

W porownaniu z tymi fantazjami - Zexonowe: "A u Was to nienajnowszy samochod!" - rather pedestrian.

Piotr
zlacznik: Obrazek do testu Rorschach, scp edition:
https://sphoto.nasza-klasa.pl/3608856/9/other/std/cb6e931e14.jpeg
Grupa pierwszoklasistow na grzybobraniu.

Wyniki testu:

1. skojarzenia p. Basia:

"To horrendalne zdjecie znowu!" zapominajac ze to ...on wyszukal to zdjecie na Internecie i promowal na scp ...

"Dzieci wygladaja najwyrazniej na molestowane. Jedno, trans-dzender wygladajce wydaje sie w jakis sposob wyrazac opozycje wobec tego co sie tam dzieje, inne jako jedyne sie usmiecha. Moze nie jest molestowane, moze lubi byc molestowane."

O tym ostatnim pan Zwolan, jako prawdziwa kobieta, mial wiecej do powiedzenia:

"Pan spojrzy na to zdjecie raz jeszcze panie Karts. Wiem ze trudno bedzie panu zrobic to kobiecym okiem ale prosze sprobowac, moze dac zonie, corce, do obejrzenia i spytac co sadzi. [...] wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia w Polsce."

2. p. Andrzej Strak o Basiowym "wypierdku komunistycznym": "Spoldzielnia Ucho?"

3. p. Andrzej da Lancia - "genetycznie predestynowany na szpiega"

4. Last, but not least:"John Smith":

a) mysli ze skompromituje pierwszoklasiste jako geja, tym ze stoi obok
... damskiej torebki, ktora nauczycielka postawila na ziemi aby zrobic zdjecie:

John Smith: "Ale, to nie byle jaka torba...! Teletubisie takie nosza: https://garcon-magazine.com/wp content/uploads/2017/12/tinky-winky.jpg
a szczegolnie, jeden..."

b) postawienie przez nauczycielki jej torebki na ziemi na czas zrobienia
zdjecia nasz przenikliwy John Smith zdemaskowal jako:
- "socjotechniczny eksperyment"
- w celu "indoktrynowania biednych polskich dzieci genderyzmem"
- "aby "zaburzyc osobowosc, w zakresie pelnienia rol spolecznych, w wieku dojrzalym"
- i dzieki temu "bezpiecznie kontrolować swoich obywateli bez potrzeby armii czy policji"

Scpowa Klasyka!
==================

Basia

On Monday, October 4, 2021 at 8:30:46 AM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
>
> "Pan spojrzy na to zdjecie raz jeszcze panie Karts. Wiem ze trudno bedzie panu zrobic to kobiecym okiem ale prosze sprobowac, moze dac zonie, corce, do obejrzenia i spytac co sadzi. [...] wypierdek komunistyczny sie usmiecha- wychowywany pewnie w przeswiadczeniu o swojej pre-destynacji do rzadzenia w Polsce."

Zamiast zlepka powyjmowanych z kontekstu
cytatow podaje link do historycznego watku
w temacie "Piotr Trela" zatytulowanego
"Dr. Ciesielczyk w Kanadzie"

...gdzie mozna sie lepiej zapoznac z tym
osobnikiem, jego zachowaniami, metodyka
dyskusji z oryginalnych zrodel i tekstow:

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/6MseEAMZtTA/m/skTqyeLmAwAJ

Basia

Russet Bulba

Znow panem Piotrem dzisiaj rzuca. A wiec ustalilem panska date przybycia do Kanady na podstawie panskiego oswiadczenia w domenie publicznej, jak ponizej. Zgadza sie pan z tym faktem?

Andrew Karts's profile photo
Andrew Karts
Nov 3, 2017, 2:58:00 AM

A tutaj artykul pana Piotra w Gazette. Zaledwie w 3 tygodnie po przyjezdzie do Kanady. Strona 7. Ten sam pan Piotr. Tylko mniej goryczy:

http://dalspace.library.dal.ca/xmlui/bitstream/handle/10222/52077/dalhousiegazette_volume122_issue4_september_28_1989.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Co do panskiej pracy magisterskiej, to miala byc ona podstawowym materialem do panskiego artykulu o planktonie na Svalbardzie. Tylko jak nim byc mogla, skoro artykul dotyczyl roku 1982 w ktorym to na Svalbardzie pana nie bylo a w istocie rzeczy panska praca byla oparta o materialy zbierane przez pana w 1981 roku. A skoro studiowal pan do 1986 roku, to zaczynal pan tam studia od magisterki? Czyli jak bylo naprawde, panie Piotrze? Ale pan jak ten wikary.

Zexon

On 2021-10-04 4:38 p.m., Russet Bulba wrote:

> [...]
>
> Co do panskiej pracy magisterskiej, to miala byc ona podstawowym materialem do panskiego artykulu o planktonie na Svalbardzie. Tylko jak nim byc mogla, skoro artykul dotyczyl roku 1982 w ktorym to na Svalbardzie pana nie bylo a w istocie rzeczy panska praca byla oparta o materialy zbierane przez pana w 1981 roku. A skoro studiowal pan do 1986 roku, to zaczynal pan tam studia od magisterki? Czyli jak bylo naprawde, panie Piotrze? Ale pan jak ten wikary.

Bad Bains
by Piotr Trela
The world is plain to under-stand. There are only four rules to memorize. I call them the Hardial
Rains Method. nil you do not like some-one (something), call them Ott- fascist." 3) If you like
someone /something). call them lit) "Marrist•teninist." ?) If arguments contradict your theory. call
them ”propaganda." 4) If arguments support your theory. call them "theonly truth." That's all. This
is a universal answer to all your philosophical problems. Naturally, if you would like to gain a
reputation as an outstandingorator. you would us• a more florid vocabulary. According to the
formula: Fascist Hitlerian it imperialist, = so called "democratic" (don't forget about irony);
Propaganda = false facts =Goebtxds' plot =imperialis-tic abuse;
the only truth = well
established facts = unquestionable records. Observers would have learned this recipe if they had
gone to the !route "On the 50th Anniversary of the Invasion of Poland" by Hardial Rains, National
Leader of the Marxist-Leninist Party. in the International Study Centre. Saint Mary's University,
Sep-tember 21. I went there for two purposes. First, the lecture would be about Poland. f came to
Canada from Poland just three weeks ago. It is always interesting to find out how other people see
your coun-try, your history. Second, I wanted to see a believ-ing Marxist-Leninist with my own eyes.
Spending 29 years in a Marxist-Lertinist country. 1 hadn't met any. Marxism-Leninism simply
nauseates the majority of people in Polandafter15 years of experience. Of course, there is also a
Communist Party with 2 million members. Most of them, however, joined the party for the sake of
career and privileges, not for ideology. They don't even know much about their own the-ory. In
Poland the best experts in Marxist theory work as professors at Catholic universities. For a
communist. Marxism is like a street lamp for a drunken person — not a source of light, but a source
of support. Commu-nists have been using Marxism to explain why they must have a monopoly on all
decisions. from politics to economics, from infor-mation to education. "Marxism-Leninism
scientifically proves the historical necessity" of such monopoly. Naturally, Fin of. society does
not appreciate this
scientific approach, so Marxist argument is usually supported by open or veiled threat of a
neigh-bourly visit by truly Marxist armies. Anyway. for most party members in Poland,
Marxism-Leninism remains a kind of for-eign language used only on official occasions. Therefore I
was anxious to see my first live Marxist-Leninist. Rains' speech went far beyond all my
expectations. An Indian•botn, good-looking man. Hardial Rains caused a total re-evaluation of all my
historical and political knowledge. I learned from him that there was not any secret protocol
between Germany and the Soviet Union in 1939 (imperialistic propaganda)! Russians came to Poland
just to save its inhabitants from Hitler-ian troops. The Red Army came to the Baltic Republics to
bring freedom: before liberation these countries were ruled by fascist governments.

Several thousand Polish offic-ers captured by the Red Army during the liberation were killed later,
not by Russians of course (Goebbels propaganda). but by. Germans ( well-pr oven fact ). Moreover.
during Stalin's time nobody was killed or even badly treated' I always suspected that some members
of my family who returned after several years in Siberia (others have not shown up yet) were liars
manipulated by Goebels and American propa-ganda. All accusations against Stalin are false. There has
not been any formal case against him. because any independent court would obviously reject all
accusations. Russian fascists (e.g. KruscheY1 killed Stalin and tried to incrimi-nate him. In their
calumnious campaign they closely cooperated with the Western press. This press is controlled by
imperial-ists. who earlier killed President Roosevelt. the only good presi-dent in US history,
because of his sympathy to Stalin.
Continued on page 14

Piotr

Gdzie "oswiadczenia w domenie publicznej" to ... list do studenckiej gazetki uniwersytetu z ktorym nie jestem zwiazany od cwierc wieku, ktory znalazl Andrew Strak w ramach swojego rycia po internecie w poszukiwaniu osobistych informacji o mnie ktore moglby zupelnie swiadomie uzyc do niszczenia mojej wiarygodnosci (tzw. "typowa esbecka metoda" (c) A. Strak.

Problem byl w tym, ze TRESC mojego listu do redakcji - nie za bardzo sie nadawala - bo wysmiewalem
komunistyczna prosowiecka propagande o Polsce a wiec w 3 tygodnie po przyjezdzie do Kanady
robilem to czego przez poprzednie prawie dekade Andrew Strak, zajety rabaniem dolarkow, nie byl ZAINTERESOWANY
w robieniu - milczal w latach 1982-1988, a wiec przez caly okres antysolidarnosciowej propagandowej ofensywy
ubecji majacej na celu odizolowania Solidarnosci, poprzez zniechecenie Zachodu do jej popierania.

Na nieszczescie dla jego celow - TRESC moich "oswiadczen w domenie publicznej" nie za bardzo nadawala sie na dorabianie mi geby agenta ubecji - owszem pan Andrzej Strak "latwo wytlumaczyl" moje prostowanie
klamstwa katynskiego jako .... zupelnie prawopodobny dowod na moja ubeckosc, ale poniewaz nikt tej hucpy nie kupil
-postanowil zniszczyc moja wiarygodnosc typowa esbecka metoda - ZFALSZOWANIEM faktu w celu zniszczenia
wiarygodnosci przeciwnika - tu nasz pan Andrzej Strak PRZESUNAL date z mojego listu do redakcji
o miesiac w tyl - bo BEZ tej ZMIANY DATY tylko potwierdzilby, ze mowilem prawde cytuje:

" Artykul ukazal sie 28 wrzesnia 1989 roku a meeting z kanadyjskim komunista Bainsem mial miejsce 21 sierpnia 1989 roku. W sumie musial sie spieszyc z pisaniem i jak sam wyznaje byl do tego momentu w Kanadzie dopiero przez 3 tygodnie. A wiec przyjechal przed powolaniem rzadu Mazowieckiego a za czasow Rakowskiego-Kiszczaka. Prawdopodobnie z tego powodu Piotr ustalil date upadku komunizmu w Polsce na 4 czerwca 1989 roku a w porywach nawet jest sklonny oddalic ja do obrad Magdalenki."
Andrew Strak
W rzeczywistosci zrodlo na ktore pewnym tonem powoluje sie A. Strak podaje prawdziwa date spotkania z Bainsem -
21 WRZESNIA 1989 roku - no ale z PRAWDZIWA data pan Andrzej Strakow nie moglby "przylapac" mnie na klamstwie z celu ukrycia moich zwiazkow z ubecja.

I to ten sam Andrzej Strak ktory oskarzal mnie o esbeckie metody:
"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"
Andrzej Strak

"Zgadza sie Pan z tymi faktami" panie Strak? A tu inne fakty o etyce anonima, kiedys podpisujacego swoje posty jako Andrzej Strak:

*** 1. b. "Andrzej Strak", o mnie: "Kiedy ja wyjechalem, to granice byly otwarte dla kazdego, a kiedy pan - to byly zamkniete. Taka jest miedzy nami roznica, panie Piotrze",

2. by wykazac co oznaczal wyjazd "gdy granice byly zamkniete" - Strak wyszukuje i dedykuje mi artykul z Money.pl
ze gdy granice byly zamkniete - wystapienie o paszport oznaczalo dobrowolne wystawienie sie na "szantaz i naciski"
sluzb bezpieczenstwa

3. gdy postanowilem sprawdzic uczciwosc p. Straka, i wyszukalem oryginal z Money.pl - okazalo sie, ze pan Strak URWAL cytowanie ZANIM doszedl do zdania:

" emigracja w latach 1988-1989 przybrała rozmiar prawdziwego exodusu i stanowiła ponad połowę całkowitej liczby emigrantów w tej dekadzie." Money.pl

a wiec A. Strak urwal przed zdaniem, ktore wykazywalo FALSZ jego oryginalnego klamstwa z p. 1) i obracalo jego insynuacje dobrowolnego uwiklania sie z ubecja z p. 2) ze mnie na niego (bo w 1981 granice byly duzo bardziej "zamkniete" niz podczas "prawdziwego exodusu" w 1989).

4. zrobiwszy tak bezczelna manipulacje w celu obrony swojego klamstwa i budowanych na nim insynuacji wobec mnie - pan Andrzej Strak ma czelnosc pouczania mnie o ...to co sam robi:

- "A tutaj to samo zrodlo bez piotrowego szatkowania. Do uzupelnienia"
-" Myszy by lepiej nie pociely tekstu, tak jak pan Piotr to potrafi."
- "taksty szreduje i skleja coraz wiecej niedorzecznosci piszac"
- "Jak beda mial cos waznego do poszredowania, to zwroce sie do pana Piotra. Po starej znajomosci."
[autor wszystkich: ten sam b. "Andrzej Strak"]

i poucza mnie:
"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"
ten sam b. "Andrzej Strak"

Niezniechecony przylapaniem go na manipulacji cytatem z Money.pl, nasz Andrew Strak manipuluje ... NASTEPNYM swoim zrodlem - postanowil uwiarygadniac moje zwiazki z ubecja tym, ze ubecja werbowala agentow do rozpracowywania pro-solidarnosciowych srodowisk na Zachodzie na jesieni 1989.

Ja zwrocilem uwage, ze w tym czasie komuna ODDAWALA wladze w Polsce Solidarnosci, a wiec nie miala potrzeby rozpracowywac ... pro-solidarnosciowych srodowisk w Kanadzie, oczywiscie w odroznieniu od jesieni 1981, gdy wyjezdzal pan Strak, bo wtedy ubecja nie tylko ze nie oddawala wladzy , ale wrecz przeciwnie - werbowala agentow do infiltracji srodowisk na Zachodzie, zeby kontrolowac reakcje Zachodu na planowany wlasnie stan wojenny.

Teza Straka byla od poczatku karkolomna - wiec pan Strak postanowil sobie pomoc FALSZERSTWEM - gdy ja napisalem ze wyjechalem gdy komuna oddawala wladze w Polsce i premierem byl juz Mazowiecki - pan Strak .... SFALSZOWAL date w zrodle na ktore sie powolywal:
===
[...]

Oczywiscie gdyby pan Strak NIE ZMIENIL "wrzesnia 1989" na "sierpnia 1989" to NIE MOGLBY "przylapac" mnie na klamstwie, i nie moglby uzywac tego tak "udowodnionego" mi klamstwa, aby insynuowac mi proby ukrycia moich zwiazkow z bezpieka.

I gdy mu wykazalem to falszerstwo - nie tylko, ze nie wycofal sie z insynuacji na nim opartych, a wrecz nie mial sobie nic do zarzucenia.

Oraz insynuowal mi moja ubeckosc - tym razem na dowod mojej agenturalnosci podajac to, ze w liscie do studenckiej gazetki prostowalem .... sowieckie klamstwa o Katyniu. Na nasz pan Strak "latwo wytlumaczyl":

"latwo to wytlumaczyc proba zalegitymizowania sie jako anty-komunista w [Kanadzie]. Zwlaszcza, ze tak gorliwie pan to uczynil."
autor: Andrzej Strak

Powyzsze cytaty podalem mu chyba juz dziesiatki razy. A pan Strak wytrwale udaje, ze nic mu nie podalem, bo takie cytaty w ogole nie istnieja ("Rozumiem, iz trudne, bo i niemozliwe" A. Strak)

Russet Bulba

Zadanie bylo proste, a mianowicie ustalenie na zadanie samego Piotra daty jego przyjazdu do Kanady. A wiec Piotr otrzymal, czego sie domagal. Wyjechal i zajechal za wicepremiera oraz ministra bezpieczenstwa Kiszczaka, ktoremu podlegalo Biuro Paszportowe. Co do tego mial Mazowiecki? Osobiscie wreczal panu Piotrowi jego paszport oraz bilety lotnicze w dniu swego powolania o drugiej nad ranem? A ponadto, czy mozna bylo dokonac rezerwacji lub zakupu biletow lotniczych bez waznego paszportu? Nie mowie juz o samym procesie zalatwiania stupendium. Mam nadzieje, ze nie kosztem jakiegos nieszczesnego solodarnosciowca. Jak to u pana bylo?

Wiec okazalo sie, ze ja wyjechalem przez Austrie do Turcji na zwyklym turystycznym paszporcie na okres 2 tygodni, ktore masowo wydawano i to przez biura podrozy a pan Piotr musial wyjechac na lata cale na specjalnym, w okreslonym kierunku i na okreslona juz duzo zaklepana pozycje o szczegolnym interesie dla polskiego wywiadu, jak to dokladnie opisala swego czasu Gazeta Wyborcza. I bylo to takie nadzwyczajnie latwe bez zadnych konkurentow? Nie bylo takich,co tez chcieli sle ich nie zarekomendowano w tej politycznej instytucji? A pan Piotr ma jakis nadzwyczajny wstret do tego artykulu poparty selektywna pamiecia i teraz zamula sprawe na trzy ekrany.

Russet Bulba

Płk Henryk Bosak, rezydent PRL-owskiego wywiadu, twierdzi w rozmowie z "Gazetą Wyborczą", że służby specjalne interesowały się tymi, którzy wyjeżdżali za granicę służbowo. W polu zainteresowań funkcjonariuszy wywiadu były placówki naukowe (czyli np. uczelnie, PAN), MSZ i centrale handlu zagranicznego. Funkcjonariusze zajmujący się nimi typowali, z kim SB powinna rozmawiać przed wyjazdem, komu podsunąć kwity do podpisania, czyli kogo zwerbować. Interesujący byli ci, którzy wybierali się do Stanów, Wielkiej Brytanii czy Kanady. Większej uwagi wywiad nie zwracał na tych, którzy mieli wyjechać np. do Holandii, Szwecji, Szwajcarii czy Włoch - wyjaśnia dziennik.

"Nie było szablonu takiej instrukcji. Funkcjonariusze opracowywali je sami. Dostosowywali do konkretnych przypadków" - mówi płk Bosak.

Rozmówca "Gazety Wyborczej" twierdzi, że chociaż nie było przepisu, który uzależniałby wydanie paszportu od podpisania instrukcji wyjazdowej, to w praktyce ten, kto odmówił podpisania takiego dokumentu, nie mógł liczyć na paszport służbowy.(PAP)

Piotr

On Tuesday, October 5, 2021 at 9:37:12 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Zadanie bylo proste, a mianowicie ustalenie na zadanie samego Piotra daty jego przyjazdu do Kanady.

Tak, zadanie Andrzeja Straka bylo proste : "najzupelniej swiadomie zdecydowac sie na sformulowanie zarzutu celem zniszczenia osobistej wiarygodnosci oponenta. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"

W zwiazku z tym zadanien ktory sobie wyznaczyl, pan Andrzej Strak ustalil date mojego przyjazdu do Kanadyna poczatke wrzesnia 1989. Niestety dla jego zadania ta data nie byla dobra bo potwiedzala, ze mowilem prawde przez to nie nadawala sie do zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci W zwiazku z tym pan Andrzej Strak zastosowal typowa metode esbecka - SFABRYKOWAL NOWA date i w oparciu o te SFABRYKOWANA przez siebie date - "przylapal" mnie na klamstwie w celu ukrycia moich zwiazkow z ubecja, cytuje:

" Artykul ukazal sie 28 wrzesnia 1989 roku a meeting z kanadyjskim komunista Bainsem mial miejsce 21 sierpnia 1989 roku [FALSZYWA DATA SFABRYKOWANA przez Andrzeja Straka - przyp. PT ] W sumie musial sie spieszyc z pisaniem i jak sam wyznaje byl do tego momentu w Kanadzie dopiero przez 3 tygodnie. A wiec przyjechal przed powolaniem rzadu Mazowieckiego a za czasow Rakowskiego-Kiszczaka. Prawdopodobnie z tego powodu Piotr ustalil date upadku komunizmu w Polsce na 4 czerwca 1989 roku a w porywach nawet jest sklonny oddalic ja do obrad Magdalenki."
pan Andrew Strak, scp

Po przylapaniu go na goracym uczynku powzyszego falszerstwa daty w celu zniszenia wiarygodnosci oponenta - pan Andrzej Strak, nie mial innego wyboru i uczciwie wzial odpowiedzialnosc za swoje czyny i publicznie przeprosil za falszerstwo daty w celu zniszenia wiarygodnosci oponenta. Just kidding - wybral oczywiscie ucieczke w hucpe - twierdzac ze on nie dokonal zadnego falszerstwa daty w uzywanym przez siebie zrodle i ramch zasady ze atak najlpesza obrona - oskrazal mnie o swoje czyny - o falszowanie cytatow w celu zniszczenia wiarygodnosci oponenta:

[...]
I to wszystko co trzeba wiedziec o tym jakim czlowiekiem jest pan Andrzej Strak. Po ich owocach poznacie ich.
Piotr Trela

P.S. Dla tych ktorzy chcieliby dodatkowego dowodu na etyke i honor pana Straka - polecam inne slowa pana Straka
ktorych przypomnienie on dyskredytowal jako "zamulanie" dyskusji [(c) A. Strak]:

===

andal

Trela, pokaz paszport zamiast gadac

a a

On Tuesday, 5 October 2021 at 19:58:00 UTC+2, andal wrote:
> Trela, pokaz paszport zamiast gadac
Nie wiedziałem, że IPN wykorzystuje useneta do przesłuchiwania świadków

andal

napisz do nich, moze ci wiecej powiedza co robia i jak

Russet Bulba

Wiec spotkanie z komuchem mialo miejsce 21-go wrzesnia, jak oryginalnie podawalem z linkiem do referencji. I w czasie pozniejszym moglem sie pomylic w pismie, jak przyznalem, lecz po co mialem falszowac samego siebie i z jaka korzyscia, skoro rzad Mazowieckiego zostal powolany dopiero 12-go wrzesnia 1989 roku. Tak wiec Mazowiecki stal na czele komunistycznego rzadu Kiszczaka do 12-go wrzesnia. Sam Kiszczak mial wiele waznych funkcji i do 12-go wrzesnia 1989 roku byl Ministrem Spraw Wewnetrznych a po 12 wrzesnia byl nadal tym samym ministrem i w dodatku wicepremierem. A wiec pelna ciaglosc funkcji i Biuro Paszportowe bylo w resorcie i gestii Kiszczaka. Chyba, ze Mazowiecki sam osobiscie wreczal niektorym paszporty w trybie pilnym o 2-giej nad ranem.

Prezes Rady Ministrów Mieczysław Rakowski (PZPR) 27 września 1988[1] 2 sierpnia 1989
Wiceprezes Rady Ministrów Kazimierz Olesiak (ZSL) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister rolnictwa, leśnictwa i gospodarki żywnościowej 14 października 1988[2] 12 września 1989
Wiceprezes Rady Ministrów Janusz Patorski (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Wiceprezes Rady Ministrów Ireneusz Sekuła (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister sprawiedliwości Łukasz Balcer (SD) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister gospodarki przestrzennej i budownictwa Bogumił Ferensztajn (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister edukacji narodowej Jacek Fisiak (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister-kierownik Urzędu Postępu Naukowo-Technicznego i Wdrożeń Zbigniew Grabowski (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister-szef Urzędu Rady Ministrów Michał Janiszewski (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister współpracy gospodarczej z zagranicą Dominik Jastrzębski (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Minister transportu, żeglugi i łączności Janusz Kamiński (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989

Minister spraw wewnętrznych Czesław Kiszczak (PZPR) 14 października 1988[2] 12 września 1989
Prezes Rady Ministrów 2 sierpnia 1989[3] 24 sierpnia 1989[4]

Rada Ministrów Tadeusza Mazowieckiego (1989–1991)
Funkcja Imię i nazwisko Czas pełnienia funkcji
Od Do
Prezes Rady Ministrów Tadeusz Mazowiecki (UD) 24 sierpnia 1989[3] 4 stycznia 1991
Wiceprezes Rady Ministrów Leszek Balcerowicz 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991
Minister finansów 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991
Wiceprezes Rady Ministrów Czesław Janicki (PSL) 12 września 1989[4] 6 lipca 1990[5]
Minister rolnictwa i gospodarki żywnościowej[b] 12 września 1989[4] 6 lipca 1990[5]
Wiceprezes Rady Ministrów Jan Janowski (SD) 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991
Minister-kierownik Urzędu Postępu Naukowo-Technicznego i Wdrożeń 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991

Wiceprezes Rady Ministrów Czesław Kiszczak 12 września 1989[4] 6 lipca 1990[6]
Minister spraw wewnętrznych 12 września 1989[4] 6 lipca 1990[6]

Minister-szef Urzędu Rady Ministrów Jacek Ambroziak (UD) 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991
Minister-członek Rady Ministrów Artur Balazs 12 września 1989[4] 12 stycznia 1991

Piotr

On Tuesday, October 5, 2021 at 8:52:41 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Wiec spotkanie z komuchem mialo miejsce 21-go wrzesnia, jak oryginalnie podawalem z linkiem do referencji.

I poniewaz prawdziwa data NIE NADAWALA SIE do "najzupelniej swiadomego zdecydowania sie na sformulowanie zarzutu celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci" , bo dowodzila, ze mowilem prawde, pan Andrzej Strak zastosowal swoja "typowa metode esbecka" - SFABRYKOWAL NOWA DATE, przesuwajac w ten sposob moj przyjazd o miesiac wstecz, BO TYLKO PO TAKIM ZMIENIENIU prawdziwej daty - mogl mnie tryumfalnie "przylapac" na klamstwie w celu ukrycia moich rzekomych zwiazkow z ubecja, cytuje

[...]
autor: pan Andrew Strak, scp

I reszta jak poprzednio:

"Po przylapaniu go na goracym uczynku powyzszego FALSZERSTWA daty w celu zniszenia wiarygodnosci oponenta - pan Andrzej Strak, wybral oczywiscie .... ucieczke w hucpe - twierdzac ze on nie dokonal zadnego falszerstwa daty w uzywanym przez siebie zrodle i mysl zasady, ze atak najlepsza obrona - oskazzal mnie o .... swoje czyny, konkrentnie o manipulacje cytatami
[...]
anonimowy oszust, kiedys pisujacy jako "Andrzej Strak"

=== Inne przyklady jakosci etyki i honoru Andrew Straka ==============
[...]

oraz obracalo jego insynuacje dobrowolnego uwiklania sie z ubecja (p.2) ze mnie na niego - bo w 1981 granice byly duzo bardziej "zamkniete" niz podczas "prawdziwego exodusu" w 1989.

[...]
b. "Andrzej Strak"

Ladies and Gentlemen - Mr. Andrew Strak!
====

Russet Bulba

Na jakim to klamstwie ja pana przylapalem w tym temacie poz panskim artykulem ‘naukowym’ o planktonie, panie Piotrze? W czym pomylkowa zmiana z wrzesnia na sierpien w jednym przypadku poza wieloma innymi prawidlowymi, sprostowaniem i podawaniem bezposredniego linku do referencji mialby cokolwiek zmienic na panska niekorzysc. Raczej to ja bylem jedyna osoba, ktora mogla z tego tytulu ucierpiec. Ale to w niczym nie zmienia faktu, ze panski wyjazd byl skomplikowanym procesem, przeprowadzonym w okresie gdy komuna dzierzyla rzady, bez porownania bardziej zawilym niz zwykly paszport turystyczny na dwutygodniowe wakacje i wymagajacym zrozumienia i kooperacji ze strony ekipy rektors Jaskota. I chyba nie wbrew jemu? A pan po prostu unika jakiejkolwiek odpowiedzi pozostawiajsc sytuacje wieloznacznymi i otwarte do spekulacji z wiadomym prawdopodobienstwem i to wszystko.

Piotr

On Wednesday, October 6, 2021 at 5:00:32 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Na jakim to klamstwie ja pana przylapalem w tym temacie.

Znowu rznie Straka? Przeciez podalem w poscie na ktory "odpowiada" . I w poprzedzajacym poscie na ktory takze "odpowiadal". I w poprzedzajacym tamten post , na ktory takze odpowiadal. No ale skoro rznie glupa - to mu jeszcze raz przypomne:

A. Strak:

Tak wiec Andrzej Strak doskonale ZNAL prawdziwa date spotkania - w koncu to on, ryjac po Internecie w poszukiwaniu
osobistych informacji o mnie - wyryl list do redakcji ... studenckiej gazetki sprzed 30 lat z archiwow uniwersytetu na ktorym nie bylem od prawie cwierc wieku. Znajac prawdziwa date spotkania - wiedzial ze mowilem prawde
ze gdy wyjezdzalem z Polski na poczatku wrzesnia - premierem byl juz Mazowiecki (od 24 sierpnia 1989).

No ale przyznanie mi, ze mowilem prawde nie "zniszczyloby mojej osobistej wiarygodnosci" - wiec pan Andrzej
Strak najzupelniej swiadomie zdecydowal sie na .... fabrykacje NOWEJ daty, zmieniajac "wrzesien" na "sierpien",
i dzieki tej fabrykacji daty - mogl mnie oskrazyc ze klamalem mowiac ze wyjechalem gdy Mazowieki
byl juz premierem, cytuje na wypadek gdyby A. Strak po raz czwarty (?) w tym watku doznal sklerozy:

A. Strak: "A wiec przyjechal PRZED powolaniem rzadu Mazowieckiego A ZA czasow Rakowskiego-Kiszczaka."
i zrobic z tego "klamstwa" dowod na moje ukrywanie moich zwiazkow z ubecja:
A. Strak: "Prawdopodobnie z tego powodu Piotr ustalil date upadku komunizmu w Polsce na 4 czerwca 1989 roku a w porywach nawet jest sklonny oddalic ja do obrad Magdalenki."

I fabrykacja tej date UMOZLIWILA mu sformulowanie zarzutu [mojego klamstwa w celu ukrycia zwiazkow
z ubecja] w celu zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci.
I pelna hucpa - oskraza ... mnie o to co sam robi:

"[Pan] najzupelniej swiadomie zdecydowal sie za sformulowanie zarzutu celem zniszczenia mojej osobistej wiarygodnosci. I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze"
"Andrzej Strak"

Panie i Panie - pan Andrzej Strak i jego "typowa metoda". Ponizej inne przyklady jego metody:

[...]

Ladies and Gentlemen - Mr. Andrew Strak and his "typical method".
By their methods you shall know them.