Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości

boukun

https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja-
janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a

"Zauważyłeś, że domy są prawie nietknięte (prawdopodobnie nie…)?
Zastanawiałeś się, dlaczego ludzie chowani są w masowych grobach
– a nie pochowani przez ich bliskich (w Buczy mieszkało 36 tys.
osób)? Krewni usuwają te ciała z ulicy?"; "Spójrz i pomyśl! To
nie boli" - napisał w niedzielę na swoim profilu poseł
Konfederacji, komentując zamieszczony film z Buczy. W dalszej
części przekonuje, powołując się na rosyjskich oficjeli, że cała
"rzekoma zbrodnia", jak nazywa ją propaganda, to "ukraińska
prowokacja".

W poniedziałek pojawił się jego kolejny wpis. "Jest to TYPOWE
błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są
zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie
Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są
zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie
widzą" - napisał Janusz Korwin-Mikke.

Ja w tej wojnie kibicuję Ukrainie - nie dlatego, że kocham
Ukrainę, tylko dlatego, że taki jest interes Polski. A wielu
Ukrainę po prostu kocha i nie może znieść wytykania jej wad. Po
poprzednim wpisie, absolutnie nie pro-rosyjskim, po 15" było 20
"ruskich onuc"; chyba automat?
--
boukun

----Android NewsGroup Reader----

A. Filip

boukun <bou...@gmail.com> pisze:
JKM kłamie! Myślenie boli (wielu)! :-)

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Ulgen i Erlik mają jedne drzwi. (Przysłowie ałtajskie)

Russet Bulba

Jest to po prostu smieszne. Dowodow wizualnych jest cala masa i nie z jednej kamery lecz wielu. Katyn tez swego czasu byl zmyslonym. Nawet wedlug tego naszego uwielbianego gierkowskiego PRL-u.

Gwałciciel moralności werbalnej

boukun napisał(a):
Głupi Kurwin. Ostatecznie pogrzebał konfederację patrzącą "ż" na ręce.
I tak oto z 15% zjechali do 4%.

Wklejka dla mr.Zalka, zapodaję ze względu na nazywanie ukraińców
nazistami, a za chwilę "ż". Jak widać RU buda jest niekonsekwentna,
podobnie niekonsekwentna jest PL opozycja w wymyślaniu prześmiewczych nazw na pisy.

http://boro.da33.ru/upload/users/1/19915_boro.da33.ru.jpg lata to to po tliterze

> [...]

> podobnie niekonsekwentna jest PL opozycja w wymyślaniu prześmiewczych nazw na pisy.

Tak czy siak, "ż" nie bombujet ukraińców, ich bombujet rasija.
Skoro tak, wybór jest prosty.

boukun

Russet Bulba <cyrylme...@gmail.com> Wrote in message:r
> Jest to po prostu smieszne. Dowodow wizualnych jest cala masa i nie z jednej kamery lecz wielu. Katyn tez swego czasu byl zmyslonym. Nawet wedlug tego naszego uwielbianego gierkowskiego PRL-u.On Tuesday, April 5, 2022 at 5:25:23 AM UTC-3, boukun wrote:> https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja- > janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a > > "Zauważyłeś, że domy są prawie nietknięte (prawdopodobnie nie…)? > Zastanawiałeś się, dlaczego ludzie chowani są w masowych grobach > – a nie pochowani przez ich bliskich (w Buczy mieszkało 36 tys. > osób)? Krewni usuwają te ciała z ulicy?"; "Spójrz i pomyśl! To > nie boli" - napisał w niedzielę na swoim profilu poseł > Konfederacji, komentując zamieszczony film z Buczy. W dalszej > części przekonuje, powołując się na rosyjskich oficjeli, że cała > "rzekoma zbrodnia", jak nazywa ją propaganda, to "ukraińska > prowokacja". > > W poniedziałek pojawił się jego kolejny wpis. "Jest to TYPOWE > błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są > zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie > Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są > zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie > widzą" - napisał Janusz Korwin-Mikke. > > Ja w tej wojnie kibicuję Ukrainie - nie dlatego, że kocham > Ukrainę, tylko dlatego, że taki jest interes Polski. A wielu > Ukrainę po prostu kocha i nie może znieść wytykania jej wad. Po > poprzednim wpisie, absolutnie nie pro-rosyjskim, po 15" było 20 > "ruskich onuc"; chyba automat?

Ale przyznasz, że masakra w Donbasie wyglądała o wiele bardziej
makabrycznie i bardziej realnie?

Russet Bulba

Jaka masakra? Z ostrzalu artyleryjskiego? Kazda masakra wyglada strasznie. Ci ludzie w Buczy nie zgineli od ostrzalu. Zgineli w wyniku zwyklego morderstwa z bezposredniego dystansu. I zgineli na terenie zajetym przez Rosjan i przez nich, a wiec na terenie okupowanym za ktory odpowiadali. Zgineli w krotkim okresie czasu a nie na przestrzeni lat i teraz po miesiacu takich miejsc jest pelno i tysiace pomordowanych. Setki zabitych na drodze do Charkowa w samochodach prywatnych od broni maszynowej i porozjezdzanych czolgami. Sprawdzali im paszporty i pytali sie, ktory Rosjaninem a ktory Ukraincem zanim rozjechali?

boukun

> [...]
> On Tuesday, April 5, 2022 at 12:43:17 PM UTC-3, boukun wrote:> Russet Bulba <cyrylme...@gmail.com> Wrote in message:r > > Jest to po prostu smieszne. Dowodow wizualnych jest cala masa i nie z jednej kamery lecz wielu. Katyn tez swego czasu byl zmyslonym. Nawet wedlug tego naszego uwielbianego gierkowskiego PRL-u.On Tuesday, April 5, 2022 at 5:25:23 AM UTC-3, boukun wrote:> https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja- > janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a > > "Zauważyłeś, że domy są prawie nietknięte (prawdopodobnie nie…)? > Zastanawiałeś się, dlaczego ludzie chowani są w masowych grobach > – a nie pochowani przez ich bliskich (w Buczy mieszkało 36 tys. > osób)? Krewni usuwają te ciała z ulicy?"; "Spójrz i pomyśl! To > nie boli" - napisał w niedzielę na swoim profilu poseł > Konfederacji, komentując zamieszczony film z Buczy. W dalszej > części przekonuje, powołując się na rosyjskich oficjeli, że cała > "rzekoma zbrodnia", jak nazywa ją propaganda, to "ukraińska > prowokacja". > > W poniedziałek pojawił się jego kolejny wpis. "Jest to TYPOWE > błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są > zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie > Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są > zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie > widzą" - napisał Janusz Korwin-Mikke. > > Ja w tej wojnie kibicuję Ukrainie - nie dlatego, że kocham > Ukrainę, tylko dlatego, że taki jest interes Polski. A wielu > Ukrainę po prostu kocha i nie może znieść wytykania jej wad. Po > poprzednim wpisie, absolutnie nie pro-rosyjskim, po 15" było 20 > "ruskich onuc"; chyba automat? > > Ale przyznasz, że masakra w Donbasie wyglądała o wiele bardziej > makabrycznie i bardziej realnie?> -- > boukun > > > ----Android NewsGroup Reader---- > https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.htmlJaka masakra? Z ostrzalu artyleryjskiego? Kazda masakra wyglada strasznie. Ci ludzie w Buczy nie zgineli od ostrzalu. Zgineli w wyniku zwyklego morderstwa z bezposredniego dystansu. I zgineli na terenie zajetym przez Rosjan i przez nich, a wiec na terenie okupowanym za ktory odpowiadali. Zgineli w krotkim okresie czasu a nie na przestrzeni lat i teraz po miesiacu takich miejsc jest pelno i tysiace pomordowanych. Setki zabitych na drodze do Charkowa w samochodach prywatnych od broni maszynowej i porozjezdzanych czolgami. Sprawdzali im paszporty i pytali sie, ktory Rosjaninem a ktory Ukraincem zanim rozjechali?

Do niedawna było tylko 300 cywili i nie wiadomo z której strony

Piotr

On Tuesday, April 5, 2022 at 5:55:23 AM UTC-2:30, boukun wrote:
> [...]
> Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są
> zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie

Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".

Na wypadek gdyby ktos pomyslal, ze to przypadek:

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps. "boukun" w JEGO watku "Polacy chcą by wkorczył tu Putin"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/bO5Wcwx15RU/m/HAAn-HONQ8gJ

- "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps."El Comandante", w JEGO watku: "to jedyny narod ktory przechytszyl zydow"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/uKShJs7a6iU/m/X0HXQFVpAA4J

- "Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps. "boukun", o zamordowanych w Katyniu, w JEGO poscie:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/2yxYk3wz8Rk/m/utPUjajzBQAJ

A. Filip

Russet Bulba <cyrylme...@gmail.com> pisze:
> Jest to po prostu smieszne. Dowodow wizualnych jest cala masa i nie z
> jednej kamery lecz wielu. Katyn tez swego czasu byl zmyslonym. Nawet
> wedlug tego naszego uwielbianego gierkowskiego PRL-u.

Ależ sowiecka Komisja Burdenki potwierdziła zbrodnię Katyńską na
oficerach RP2 *dokonaną przez hitlerowców* [A]. <ironia> Ty nie mas
wstydu dalej wierzyć w kłamstwa propagandy Goebbelsa?! </ironia>

A w sprawie Katynia politycznie interesujące w 21 wieku jest jak bardzo
długo USA było po drodze z wersją sowiecką [wersja bardzo litościwa to
"milcząca zgoda"], dokładnie kiedy i dlaczego przestało.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Niko%C5%82aja_Burdenki

boukun

Piotr <petr...@gmail.com> Wrote in message:r
> On Tuesday, April 5, 2022 at 5:55:23 AM UTC-2:30, boukun wrote:> https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja- > janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a > > "Zauważyłeś, że domy są prawie nietknięte (prawdopodobnie nie…)? > Zastanawiałeś się, dlaczego ludzie chowani są w masowych grobach > – a nie pochowani przez ich bliskich (w Buczy mieszkało 36 tys. > osób)? Krewni usuwają te ciała z ulicy?"; "Spójrz i pomyśl! To > nie boli" - napisał w niedzielę na swoim profilu poseł > Konfederacji, komentując zamieszczony film z Buczy. W dalszej > części przekonuje, powołując się na rosyjskich oficjeli, że cała > "rzekoma zbrodnia", jak nazywa ją propaganda, to "ukraińska > prowokacja". > > W poniedziałek pojawił się jego kolejny wpis. "Jest to TYPOWE > błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są > zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie > Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są > zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie > widzą" - napisał Janusz Korwin-Mikke. Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".

Pojebany psychol profesorek Trela hejtuje. WP, która wprowadziła
cenzurę od początku wojny na Ukrainie Jak i inne polskojęzyczne
Media i która szczerze tylko jednostronną zjadliwa anty rosyjską
propagandę, według psychola Treli nagle stała się kremlowskimi
mediami, bo ośmieliła się skrytykować korwina-mikke przy okazji
cytując co krytykuje

Russet Bulba

Rosja jako CCCP byla w Ii Wojnie niezbednym sojusznikiem i jako takiego nie krytykowano jej, aby nie podwazac wysilku wojennego i mobilizacji spoleczenstwa amerykanskiego na rzecz pomocy Rosji. Ponadto media wowczas, jak i dzisiaj, byly glownie liberalne a Rosja byla dla tych liberalow niemal bogiem i ojczyzna. Tak wiec wiele czynnikow sie skladalo na tworzenie pozyrywnego wizerunku Rosji, ktory gleboko zapadl w swiadomosc spoleczna. A nawe, gdy Rosja byla juz wrogiem, to Katyn mial miejsce w okresie wojennym i byl to okres walki z faszyzmem i dalej trudno bylo stawiac wojennego sojusznika na tym samym poziomie, co nazistow. Stad i trudnosci z otwarta krytyka ludobojstwa glodem na Ukrainie czy tez represjach i ludobojstwie zeslaniemdo gulagu..

Piotr

On Wednesday, April 6, 2022 at 4:21:28 AM UTC-2:30, boukun wrote:

> [...]
> według psychola Treli nagle stała się kremlowskimi mediami, bo ośmieliła się skrytykować korwina-mikke przy okazji

NIKT nie nazywal WP "kremlowskimi mediami", o Dumo Swidnicy. \
"Kremlowskie media" to NIE opinia "psychola Treli" o WP, LECZ cytat z TYTULU tego watku, tytulu wybranego przez .... Niedzwieckiego:

Subject: "Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie widzialy galy co pisaly, czy wczesny poczatek demencji?

Podsumujmy:
1. W swoim artykule, WP pisze ze slowa Mikkego sa wykorzystywane przez kremlowskie media (Agencja RIA Novosti i inne)
do kwestionowania mordowania cywilow przez armie rosyjska.

2. Ja:: "Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".

3. Nasz Wybitny Intelekt Jaroslaw Niedzwiecki czyta to, zapomina o "kremlowskimi mediach" w artyklue ktory cytuje i w
tytule watku, ktory sam tu otworzyl i nazywa .... mnie "pojebanym psycholem", bo wg niego ja atakuje krytykujaca
Rosje WP nazywajac WP .... "kremlowskimi mediami". I zeby bylo lepiej - nazywam ja tak za to, ze WP .... "ośmieliła się skrytykować korwina-mikke" !

Whau - gdybym cos takiego zmyslil - to by powiedziano mi ze przegialem. ze nikt nie jest AZ TAKIM IDIOTA...

Ale jak widac - rzeczywistosc przerasta fikcje: Jaroslaw Niedzwiecki - everybody !

===
Piotr

boukun

> [...]
> On Wednesday, April 6, 2022 at 4:21:28 AM UTC-2:30, boukun wrote:> Pojebany psychol profesorek Trela hejtuje. WP, która wprowadziła cenzurę od początku wojny na Ukrainie > Jak i inne polskojęzyczne Media i która szczerze tylko jednostronną zjadliwa anty rosyjską propagandę, > według psychola Treli nagle stała się kremlowskimi mediami, bo ośmieliła się skrytykować korwina-mikke przy okazjicytując co krytykuje"NIKT nie nazywal WP "kremlowskimi mediami", o Dumo Swidnicy. \"Kremlowskie media" to NIE opinia "psychola Treli" o WP, LECZ cytat z TYTULU tego watku, tytulu wybranego przez .... Niedzwieckiego:Subject: "Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości" ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Nie widzialy galy co pisaly, czy wczesny poczatek demencji?Podsumujmy: 1. W swoim artykule, WP pisze ze slowa Mikkego sa wykorzystywane przez kremlowskie media (Agencja RIA Novosti i inne) do kwestionowania mordowania cywilow przez armie rosyjska.2. Ja:: "Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".3. Nasz Wybitny Intelekt Jaroslaw Niedzwiecki czyta to, zapomina o "kremlowskimi mediach" w artyklue ktory cytuje i w tytule watku, ktory sam tu otworzyl i nazywa .... mnie "pojebanym psycholem", bo wg niego ja atakuje krytykujaca Rosje WP nazywajac WP .... "kremlowskimi mediami". I zeby bylo lepiej - nazywam ja tak za to, ze WP .... "ośmieliła się skrytykować korwina-mikke" ! Whau - gdybym cos takiego zmyslil - to by powiedziano mi ze przegialem. ze nikt nie jest AZ TAKIM IDIOTA...Ale jak widac - rzeczywistosc przerasta fikcje: Jaroslaw Niedzwiecki - everybody !===Piotr

Głąbie kapuścianym, Wejdź na ten artykuł z podanego linku i
spróbuj go udostępnić poprzez jakąkolwiek aplikację i zobaczysz
jaki tytuł się wklei. To nie jest mój tytuł tylko tytuł
Wirtualnej Polski a co ty napisałeś to każdy widzi

Piotr

On Wednesday, April 6, 2022 at 6:08:51 PM UTC-2:30, boukun wrote:

> Głąbie kapuścianym, Wejdź na ten artykuł z podanego linku i
> spróbuj go udostępnić poprzez jakąkolwiek aplikację i zobaczysz jaki tytuł się wklei.

Juz sie robi, panie Niedzwiecki - udostepniam i o, patrz Pan jaki tytul sie "wkleil"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/PXeG-Iop56E/m/IUZ8c79JCQAJ
Hmm, jest Pan pewien, ze TEN SAM tytul co tytul niniejszego watku? ;-)

I nawet GDYBY NIE DALO sie zmienic tytulu - to co to ma zmieniac - oznaczaloby jedna z dwoch mozliwosci:

- albo Jaroslaw Niedzwiecki udostepnia artykul .... ktorego tytulu i tresci NIE ZNA - a gdy zwrocono mu na to uwage
- ZAMIAST przeczytac je - nazywa ...oponenta " Pojebanym psycholem"

- albo Jaroslaw Niedzwiecki przeczytal tytul i artykul ... i z faktu ze WP pisze ze Mikke jest wykorzystywany przez
"kremlowskie media" jak (Agencja Prasowa "Novosti") .... WYWNIOSKOWAL, ze .... ja atakuje WP, nazywajac WP
.... "kremlowskimi mediami" i to za to, ze WP .... "ośmieliła się skrytykować korwina-mikke" !

Klasyka, panie Niedzwiecki, klasyka. Pan pozwoli, ze nominuje Pana do Zlotego Kleczkowskiego 2022,
w kategorii "Umiejetnosc Czytania i Logika" . Oto uzasadnienie:

========
https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja-janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a
WP: "Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego"
Świat jest wstrząśnięty tym, co wydarzyło się w Buczy. Masowe groby, ciała rozstrzelanych na ulicach ludzi. Janusz Korwin-Mikke podaje jednak w wątpliwość odpowiedzialność Rosjan za te zbrodnie. Jego skandaliczną wypowiedź wykorzystują prokremlowskie media. [...]
Skandaliczne słowa polskiego parlamentarzysty skwapliwie podchwyciła rosyjska propaganda. Agencja Ria Novosti zamieściła depeszę zatytułowaną: "Poseł RP zakwestionował 'masową śmierć' ludzi w Bucha". Przedrukowało ją wiele rosyjskich dzienników i portali internetowych.

Jaroslaw Niedzwiecki czyta powyzszy tytul i tekst i konkluduje:
"Pojebany psychol profesorek Trela hejtuje. [...] według psychola Treli [Wirtualna Polska] nagle stała się kremlowskimi mediami, bo ośmieliła
się skrytykować korwina-mikke"
======