Yea, ha, ha, ha ha....

Andrew Karts

Male jest wspaniale.

Andrew Karts

I jak zmotywowane wobec przeciwnosci.

Piotr

On Sunday, July 10, 2016 at 7:04:47 PM UTC-2:30, Andrew Karts wrote:
> Male jest wspaniale.

Male jest wspaniale, powiedzial Boleslaw Krzywousty dzielac Polske miedzy swoich synow.

Male jest wspaniale, powiedzial cesarz niemiecki gdy ww. synowie nie mogac
utrzymac suwerennosci swoich panstewek musieli zlozyc hold cesarzowi i oddac polskie ziemie w lenno.

Male jest wspaniale, powiedziala Katarzyna Wielka rozbierajac Polske i dzielac resztki na 3 jeszcze mniejsze czesci z Prusakami i Austriakami.

Male jest wspaniale, powiedzial Hitler przycinajac Polske to wspanialych
rozmiarow Generalnej Guberni.

Male jest wspaniale, powiedzial Stalin zmniejszajac powojenna Polske.

No chyba, ze dla Bulby "male" to tylko slowo zastepcza - i krepuje sie mowic ze tak naprawde to chodzi tu o czystosc rasowa - Portugalia - bardziej czysta rasowo niz Francja ktora tenze Bulba nazywa - "Afryka".
Stad jako nowonawrocony prawicowiec - Bulba trzyma kciuki przeciwko "Afryce".

==
Piotr

Taras Bulba

No i nie ma juz Rzeszy, ani CCCP, ani Imperium rosyjskiego a mala Szwajcaria czy Norwegia jak i Singapore maja sie swietnie. O Islandii vs Nowej Fundlandii juz debatowalismy. Oczywiscie, ze kooperuja ale i sa w swojej tozsamosci niezalezne. Nie zawsze wielkie jest lepsze o idwrotnie. Ale trzeba wiedziec kiedy, dlaczego, znac proporcje i miare.

narciasz

W dniu niedziela, 10 lipca 2016 22:15:21 UTC-4 użytkownik Taras Bulba napisał:
> No i nie ma juz Rzeszy, ani CCCP, ani Imperium rosyjskiego a mala Szwajcaria czy Norwegia jak i Singapore maja sie swietnie. O Islandii vs Nowej Fundlandii juz debatowalismy. Oczywiscie, ze kooperuja ale i sa w swojej tozsamosci niezalezne. Nie zawsze wielkie jest lepsze o idwrotnie. Ale trzeba wiedziec kiedy, dlaczego, znac proporcje i miare.

gdaczesz chuju jak kura (z małym wspaniałym mózgiem) głośno po zniesieniu jaja.

Piotr

On Sunday, July 10, 2016 at 11:45:21 PM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:
> No i nie ma juz Rzeszy, ani CCCP, ani Imperium rosyjskiego

tylko jakim kosztem dla ich ofiar.

Piotr

=====
========================

boukun

Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> No i nie ma juz Rzeszy, ani CCCP, ani Imperium rosyjskiego

tylko jakim kosztem dla ich ofiar.

Piotr

------------------------
Kapitalisci to kaci, a nie ofiary!
Ofiary kapitalistow ida w setki milionow, rok w rok...

boukun

Piotr

On Monday, July 11, 2016 at 10:57:25 AM UTC-2:30, boukun wrote:

> tylko jakim kosztem dla ich ofiar.
>
> Piotr
>
> ------------------------
> Kapitalisci to kaci, a nie ofiary!

Wielbiciel Putina powie to kapitalistycznym rodzinom wyslanym na Sybir, kapitalistycznym dzieciom na ktorych eksperymentowal Dr. Mengele,
czy kapitalistom zamordowanym w Katyniu.

Piotr

boukun

> [...]

kapitalistycznym dzieciom na ktorych eksperymentowal Dr. Mengele,
czy kapitalistom zamordowanym w Katyniu.

---------------------------------

Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod...

boukun

silvio

Am Montag, 11. Juli 2016 04:15:21 UTC+2 schrieb Taras Bulba:
> No i nie ma juz Rzeszy, ani CCCP, ani Imperium rosyjskiego a mala Szwajcaria czy Norwegia jak i Singapore maja sie swietnie. O Islandii vs Nowej Fundlandii juz debatowalismy. Oczywiscie, ze kooperuja ale i sa w swojej tozsamosci niezalezne. Nie zawsze wielkie jest lepsze o idwrotnie. Ale trzeba wiedziec kiedy, dlaczego, znac proporcje i miare.

A znacie moze przyczepiony miedzy Szwajcarie i Austrie Liechtenstein? Tamtejsze Alpy przeszedlem juz przed laty. Malutki kraj, taka mala Szwajcaria, czysty i spokojny. Dwa kilometry od stolicy Vaduz nie ma turystow, a w kosciele polski organista. Moze kiedys znowu wybiore sie na Drei Schwestern, Fürstensteig...?

u2

W dniu 2016-07-11 o 17:35, syfek pisze:
> A znacie moze przyczepiony miedzy Szwajcarie i Austrie Liechtenstein?

taaa, kolega żyd mówił, że można tam kupić dużo kołków osikowych, tanio
sprzeda jak by co:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Piotr

Nie napisal Pan czy ten Lichtenstein czysty rasowo (choc ten polski organista nie wrozy dobrze) - bo to nie wielkosc a czystosc rasowa jest prawdziwym kryterium wspanialosci dla p. Bulby (w meczu Niemcy Francja stawial na Niemcow mimo ze ich populacja wieksza).

Piotr

narciasz

W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 11:35:03 UTC-4 użytkownik silvio napisał:

> A znacie moze przyczepiony miedzy Szwajcarie i Austrie Liechtenstein? Tamtejsze Alpy przeszedlem juz przed laty. Malutki kraj, taka mala Szwajcaria, czysty i spokojny. Dwa kilometry od stolicy Vaduz nie ma turystow, a w kosciele polski organista. Moze kiedys znowu wybiore sie na Drei Schwestern, Fürstensteig...?

A ile to poznać: https://www.youtube.com/watch?v=qVoI3GHn3x4

Kiedyś, może bym i się skusił by liść za takimi cyckami? Dziś, z tytanowym biodrem byłoby mi za ciężko. Wolę kliknąć i se pooglądać.

Pamiętam z "Krzyżaków", że jedyny związek Lichtensteinu z Polactwem miał nie jaki Kuno von Lichtenstein w bitwie pod Grunwaldem gdzie dowodził prawym skrzydłem armii zakonnej. Szlag go trafił gdy walczył w chorągwi wielkiej komturii. Jakiś Jasiek Niecnota zajebał go spisą.

Według Długosza uchodził za jednego z najlepszych szermierzy ówczesnej Europy, ale ze spisą Jaśka nie miał szans by wyjść cało z opresji.

bronek...@gmail.com

użytkownik boukun napisał:

> Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod...

Boukunie, ja czytał dziś sobie FOZZ, jak to
towarzysze kasą dysponowali:
http://polskieafery.pl/afera/39/major/#9

Przecież to fumfle Kiszczaka wielkiego patrioty
rypali polaków.

silvio

Nie znam tej historii, ale mysle, ze gosc mogl byc z innych Lichtensteinow. Nazwa jest dosc popularna w obszarze niemieckojezycznym. Np. kolo Wiednia zwiedzalismy zamek pt. Liechtenstein, ktory nawet ma cos wspolnego z ksieciem z Vaduz (byly tam ich zdjecia), a w naszych okolicach sa tez ruiny zamku Liechtenstein, calkowicie frankonskie, a nie allemanskie. Chyba byla tam polska kelnerka. A ten Liechtenstein nadrenski to bardzo zasluzony kraik, w ktorym banki pomagaja moznym z okolic unikac podatkow, a ksiaze ma wladze absolutna. Nasz Wojtyla zrobil tam diecezje jakiemus szwajcarskiemu biskupowi, ktorego owieczki nie chcialy. A wiec drugi slad polski.
pl.wikipedia.org/wiki/Lichtenstein

Taras Bulba

Moze i sp. Kuno byl stamtad. Ten ktoregu ubil Macko pod Grunwaldem. Nastepne polonicum. Pan Piotr nie cierpi sukcesow malych. Maly powinien byc pokorny i dac sie ssac za unemployment insurance. Jak jego prowincja. I nie moze byc inaczej. Dlaczego nFLD nie moze byc jak ten Lichtenstein czy nawet Islandia? A ten ksiaze, to Kaczor jakis i bez TK.

Piotr

On Tuesday, July 12, 2016 at 1:05:17 AM UTC-2:30, Taras Bulba wrote:

> Moze i sp. Kuno byl stamtad. Ten ktoregu ubil Macko pod Grunwaldem. Nastepne polonicum. Pan Piotr nie cierpi sukcesow malych. Maly powinien byc pokorny i dac sie ssac za unemployment insurance. Jak jego prowincja. I nie moze byc inaczej. Dlaczego nFLD nie moze byc jak ten Lichtenstein czy nawet Islandia?

O uczciwosci Bulbowej analizy "mojej prowincji" pisalem we wczesniejszym watku, wiec nie bede sie powtarzal, zwlaszcza gdy to proba odwracenia uwagi od tego ze w tym watku mowilem o kryteriach wspanialosci Bulby:

> A ten ksiaze, to Kaczor jakis i bez TK.

Czyli kraj nie tylko ze czysty rasowo to jeszcze bez demokracji - pelny zachwyt Bulby.

Piotr
===
- To jest cudowne, CUDOWNE, znaczy to przejrzenie p. Andrzeja. To jak Saul najsamprzod gromiacy chrzescijan, a - zaraz po przejrzeniu na drodze do Damaszku - juz jako sw. Pawel WYTYCZAJACY zreby pozniejszego katolicyzmu! Prawdziwy Polak z Umea

silvio

Am Dienstag, 12. Juli 2016 14:01:23 UTC+2 schrieb Piotr:

> [...]
>
> Czyli kraj nie tylko ze czysty rasowo to jeszcze bez demokracji - pelny zachwyt Bulby.

Zachcialo mi sie tego Liechtensteinu, poszukalem i zobaczylem, ze sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana. Z jednej strony mamy dziesiatki zamkow i miejscowosci w obecnej Austrii, Niemczech i Czechach noszacych te nazwe (czasem bez "e"), z drugiej liczne rodziny arystokratyczne i inne Li(e)chtensteinow. I tu mamy problem: istniala pewna rodzina, ktorej glowa byl Lewe (Leo, Leib, Löw) Oppenheimer i ktora w roku 1606 przeszla na chrzescijanstwo, przyjmujac nazwisko Lichtenstein. Nie maja oni podobno zadnego zwiazku z frankonska rodzina Lichtensteinow (zamek Lichtenstein, a wlasciwie jego ruiny sa w naszych okolicach) ani z domem ksiazecym Liechtenstein. Pisze "podobno", bo chyba nie wystarczy sciepowym weszaczom?
https://de.wikipedia.org/wiki/Lichtenstein_(Familie)
A moglem wspomniec o Andorze, San Marino lub Luksemburgu, wzglednie Kanarach, Maderze czy Sycylii, tez malych, w ktorych zdarzylo mi sie byc.