Rosja ma już plan na Mariupol

boukun

Według rosyjskiego Ministerstwa Obrony od poniedziałku poddało się
959 ukraińskich żołnierzy, którzy przebywali na terenie kombinatu
Azowstal w Mariupolu.

W tym samym komunikacie Ukrainska Prawda przytacza słowa lidera
tzw. Donieckiej Republiki Ludowej Denysa Puszylina, który
oświadczył, że na miejscu zakładów metalurgicznych Azowstal ma
powstać park technologiczny lub po prostu park. Puszylin
powiedział również, że Mariupol zostanie odbudowany, a nacisk
będzie położony na biznes kurortowy – napisała Ukraiska Prawda
powołując się na rosyjskie media.

https://wiadomosci.wp.pl/wojna-w-ukrainie-niepokojace-doniesienia-
o-zolnierzach-wywiezionych-z-azowstalu-relacja-na-zywo-6769978581678592a

To przede wszystkim ten pułk Azowa Rosjanie określali nazistami,
których Rosjanie podjęli się denacyfikować.
--
boukun

----Android NewsGroup Reader----

a a

dada
powstanie fitness park na stalowych rusztowaniach
turyści się będą wspinać po kontrukcjach na 100 metrów wysokości a potem odbywać skoki na linie
a w podziemiach powstana restauracje i kina

Basia

On Wednesday, May 18, 2022 at 7:18:08 AM UTC-7, boukun wrote:

> Według rosyjskiego Ministerstwa Obrony od poniedziałku poddało się
> 959 ukraińskich żołnierzy, którzy przebywali na terenie kombinatu
> Azowstal w Mariupolu.

Przestan tu propagandyzowac
czerowna onuco.

W USA obowiazuje wersja komunikatu
Zelenskiego, mowiaca o wypelnieniu
przez Ukrainskich bohaterow ich misji
bojowej w Mariupolu i ewakuacji z
Azovstal do Donieckiej Republiki Ludowej,

...czyli wglab Rosji :))))

Nie zartuje, w USA nie pisze sie o
zadnym poddaniu sie, pewnie Departament Dezinformacji
zabronil (?), media masowo donosza o ewakuacji:

"Ukraine says 264 'heroes' evacuated from Azovstal steel works as Mariupol 'combat mission' ends"

https://www.yahoo.com/news/ukraine-says-264-heroes-evacuated-042734800.html

Basia

Russet Bulba

Faszysci sie wzieli za dezanyfikscje:-)). Gdyby nie mieli mniejszosci do sluzby w armii, to sami byliby nazistami. Ale tak jak jest, to na takie luksusy nie moga sobie pozwolic. Jeden z tych rechotow historii. Jezeli juz banderowcy to raczej napewno zachodnia Ukraina.

Basia

On Wednesday, May 18, 2022 at 7:45:45 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> zabronil (?), media masowo donosza o ewakuacji:
>
> "Ukraine says 264 'heroes' evacuated from Azovstal steel works as Mariupol 'combat mission' ends"

A tu za CNN, ani slowa o poddawaniu sie:

The battle for Mariupol nears end as Ukraine declares ‘combat mission’ over

Ukrainian forces have completed their “combat mission” in Mariupol, according to a statement by the country’s military, bringing the months-long battle for the besieged city close to an end.

Commanders of units stationed at the city’s massive Azovstal steelworks plant have been ordered “to save the lives of their personnel,” the statement by the General Staff of the Armed Forces of Ukraine added.

Hundreds of people were evacuated on Monday from the steel plant, the last holdout in a city that had become a symbol of Ukrainian resistance under relentless Russian bombardment.

Ukraine’s Deputy Defense Minister Hanna Malyar described the evacuation operation in a separate video statement, noting that some Ukrainian forces remain at Azovstal.

https://www.cnn.com/2022/05/16/europe/azovstal-siege-halt-mariupol-intl/

Russet Bulba

Mozna tylko podziwiac. Nawet zaden sovietskij soldat na filmie nie wytrzymalby wiecej. Beda mieli wielki pomnik w Ukrainie.

Basia

On Wednesday, May 18, 2022 at 8:05:52 AM UTC-7, Basia wrote:

> A tu za CNN, ani slowa o poddawaniu sie:

W koncu w Goncu tez ani slowa o poddawaniu
sie nigdy nie bylo.

Basia (Ona/Jej)

boukun

Basia <abj...@sbcglobal.net> Wrote in message:r
> On Wednesday, May 18, 2022 at 7:18:08 AM UTC-7, boukun wrote:> Według rosyjskiego Ministerstwa Obrony od poniedziałku poddało się > 959 ukraińskich żołnierzy, którzy przebywali na terenie kombinatu > Azowstal w Mariupolu. Przestan tu propagandyzowac czerowna onuco.W USA obowiazuje wersja komunikatu Zelenskiego, mowiaca o wypelnieniu przez Ukrainskich bohaterow ich misji bojowej w Mariupolu i ewakuacji z Azovstal do Donieckiej Republiki Ludowej, ...czyli wglab Rosji :))))Nie zartuje, w USA nie pisze sie o zadnym poddaniu sie, pewnie Departament Dezinformacjizabronil (?), media masowo donosza o ewakuacji:"Ukraine says 264 'heroes' evacuated from Azovstal steel works as Mariupol 'combat mission' ends"https://www.yahoo.com/news/ukraine-says-264-heroes-evacuated-042734800.htmlBasia

Te śmiecie zachodnie tak pisali 2 dni temu:

Rosyjscy wojskowi wzięli łapówki. Tak rozpracowano akcję specjalną
wobec obrońców Azowstalu

Podziel się

Ostatni obrońcy Mariupola, którzy chronią się w podziemiach
fabryki Azowstal, mogą zostać zabici bronią chemiczną. Jednak,
aby uniknąć oskarżeń o zbrodnię, Rosjanie chcą wykorzystać innych
ukraińskich jeńców i ogłosić, że to jest właśnie załoga huty,
którą wzięto do niewoli. Przed takim scenariuszem ostrzegli w
niedzielę wywiadowcy z serwisu InformNapalm, powołując się na
informacje uzyskane od przekupionych rosyjskich wojskowych.

https://wiadomosci.wp.pl/rosyjscy-wojskowi-wzieli-lapowki-tak-rozp
racowano-akcje-specjalna-wobec-obroncow-azowstalu-6769508316572544a

boukun

Russet Bulba <cyrylme...@gmail.com> Wrote in message:r
> On Wednesday, May 18, 2022 at 12:05:52 PM UTC-3, Basia wrote:> On Wednesday, May 18, 2022 at 7:45:45 AM UTC-7, Basia wrote: > > On Wednesday, May 18, 2022 at 7:18:08 AM UTC-7, boukun wrote: > > > > > Według rosyjskiego Ministerstwa Obrony od poniedziałku poddało się > > > 959 ukraińskich żołnierzy, którzy przebywali na terenie kombinatu > > > Azowstal w Mariupolu. > > > > Przestan tu propagandyzowac> > czerwona onuco.> > > > W USA obowiazuje wersja komunikatu > > Zelenskiego, mowiaca o wypelnieniu > > przez Ukrainskich bohaterow ich misji > > bojowej w Mariupolu i ewakuacji z > > Azovstal do Donieckiej Republiki Ludowej, > > > > ...czyli wglab Rosji :)))) > > > > Nie zartuje, w USA nie pisze sie o > > zadnym poddaniu sie, pewnie Departament Dezinformacji > > zabronil (?), media masowo donosza o ewakuacji: > > > > "Ukraine says 264 'heroes' evacuated from Azovstal steel works as Mariupol 'combat mission' ends" > > > > https://www.yahoo.com/news/ukraine-says-264-heroes-evacuated-042734800.html> A tu za CNN, ani slowa o poddawaniu sie: > > The battle for Mariupol nears end as Ukraine declares ‘combat mission’ over > > Ukrainian forces have completed their “combat mission” in Mariupol, according to a statement by the country’s military, bringing the months-long battle for the besieged city close to an end. > > Commanders of units stationed at the city’s massive Azovstal steelworks plant have been ordered “to save the lives of their personnel,” the statement by the General Staff of the Armed Forces of Ukraine added. > > Hundreds of people were evacuated on Monday from the steel plant, the last holdout in a city that had become a symbol of Ukrainian resistance under relentless Russian bombardment. > > Ukraine’s Deputy Defense Minister Hanna Malyar described the evacuation operation in a separate video statement, noting that some Ukrainian forces remain at Azovstal. > > https://www.cnn.com/2022/05/16/europe/azovstal-siege-halt-mariupol-intl/Mozna tylko podziwiac. Nawet zaden sovietskij soldat na filmie nie wytrzymalby wiecej. Beda mieli wielki pomnik w Ukrainie.

Z ręką podniesioną z rzymskim pozdrowieniem.

Basia

On Wednesday, May 18, 2022 at 8:44:09 AM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Mozna tylko podziwiac. Nawet zaden sovietskij soldat na filmie nie wytrzymalby wiecej. Beda mieli wielki pomnik w Ukrainie.

OK, now you're talking!

Wreszcie moze bedzie mozna zastanowic
sie co dalej, jezeli sie odrzuci sie propagande,
i przyjmie do wiadomosci ze Putyn Ukraine
i Ukraincow pozamiata, ...co juz ma miejsce!

Wnioskuje, ze wojna miala byc w Donbasie,
i to tam mial byc drugi Afganistan, i to
tam Aretowicz doradca Zelenskiego mial
na mysli ze wygra z pomoca USA wojne
z Rosja (wywiad byl podawany na scp)

Putyn uprzedzil taki rozwoj wydarzen
najazdem, zaskakujac Bidena i spolke,
ktora nie spodziewala sie ze pojdzie
na takie ryzyko.

W desperacji rzucono wiec na Rosje
wszystkie mozliwe sankcje, skradziono
nawet 300 bilion USD rezerw w nadziei ze
Rubel i cala ekonomia szybko sie zalamie
a Putyn zostanie odsuniety od wladzy,.

Nic z tego!

Ekonomii nie dalo sie wysadzic w powietrze.

Wszystko wskazuje na to ze konflikt
przechodzi w faze chroniczna i nastepne
wydarzenia i dalszy rozwij sytuacji to bedzie
impakt rosyjskich sankcji energetycznych
na Europe ale i reszte swiata.

Nalezalo by sie teraz zastanawiac co
USA zrobia dalej, po przegranej na Ukrainie.
Moja teza beda probowac podbudowac
wartosc dolara by moc swoimi zakupami
wspierac rozpadajaca sie gospodarke Europy,
oraz obloza sankcjami Chiny i Chinski towar,
...i beda czekac az dlugofalowy efekt
sankcji wysadzic w powietrze i Rosje i Chiny.

Jak podnudowac dolara?

Podnoszac stopy procentowe drastycznie,
by kapital ze swiata sciagnac do siebie
a rownoczesnie uderzyc w Bitcoin i
wprowadzic na rynek forse zamrozona
w Bitcoinie forse by wysokie stopy procentowe
nie zmrozily za bardzo gospodarki.
Byc moze dodatkowo odpuscic zadluzenia
studentom, by wzmocnic nieco popyt
w gospodarce (tutaj trudno powiedziec bo
splaty dlugow do Rzadu tez stymuluja
gospodarke dgy Rzad te pieniadze wydaje).

Jak by nie bylo, jak sie przyjmie do
wiadomosci niech tentatywnie
przegrana wojne, to mozna zastanawiac
nad potencjalnym dalszym rozwojem
wydarzen.

Konflikt jest juz w dlugofalowym stadium.

Basia

Russet Bulba

Lepszy od masowego mordercy polmongola Lenina.

Russet Bulba

USA jest najwiekszym na swiecie producentem ropy i gazu ziemnego. Kanada rowniez produkuje wiele. Ponadto USA ma olbrzymie zasoby wegla. Co im potrzebne, to wyzsze ceny energii i produkcja idzie pelna para. Kto jest udupiony, to Rosja z wojna na wlasnym progu, ktora zreszta glupio wywolala i sankcjami, powiekszonym NATO oraz Europa Zachodnia a zwlaszcza Niemcy ze swoim uzaleznieniem surowcowym od Rosji. Teraz sa uzaleznieni od USA, ktore jednym skokiem znalazly sie w siodle i zdominowaly calkowicie EU.

a a

==USA jest najwiekszym na swiecie producentem ropy i gazu ziemnego. Kanada rowniez produkuje wiele. Ponadto USA ma olbrzymie zasoby wegla

co za blaga

właśnie w Hameryce brak jest gazu, bo głupkowy się skończył, bo wszystko wywierecili, a pozatym ukrywali w podziemnych zbiornikach gaz zaimportowany jeszcze za czasów Reagana, jako rezerwy strategiczne, ale zbiorniki sa puste i gazu niet.

Ropy nie mają po katastrofie w Zatoce M eksykanskiej przewieźli platfpormy do Norwegii i tam stworzyli ropny biznes.

Hameryka miala wungiel ale brunatny, czyl;i zanieczyszczony, niskokaloryczny, mokry, wydobywany odkrywkowo, ale to już prehistoria, wystarczy poczytać Coal Age.
Epoka wungla się skonczyła w Hameryce 30 lat temu

Czyli podsumowując

Nie mają gazu, bo importują
Nie maja ropy, bo importują
Nie mają wungla ale nie importują bo nie mają koksowni, ani hut stali

Hameryka sie chciala podłaczyć do Nord Stream II i skraplać róski gaz i wywozić za Atlantyk, ale się nie dogadala co do cen,
bo naprodukowała zielonych buliony i gaz zdrożał jako commodity 500%

Zatem B rokselka nie jest uzalkeżniona od Hamerylki, bo ta nie ma paliw.

Występuje jedynie jako handlarz i pośrednik i co gdzie kupi na Bl;iskim Wschodzie, sprzedaje 100% drożej

I to cały interes
i cala tajemnica

Ale mamy krach na Ulicy Murzanej , najwiekszy od 20 lat
a jutro kolejny odcinek horroru i setki spółek zbankrótóją już jutrop, za tydzioen i za miesiąc, bo większośc to wairtualne piramidy finansowe

Google już zbankrutowało w Rosji

Cisco szoruje dno

Tesla szoruje dno i ma wypadki śmiertelne

Tłiter tonie

Za co się nie wexmie Melon to wszystko bankrótóje.

A kryptośmieci już zatonęły

US
Europe
Asia
FX
Rates
Futures
Crypto
Range
Dropdown Markets
Bitcoin USD 28,874 -331 -1.13%
Ethereum USD 1,923.99 -38.75 -1.97%
XRP USD 0.4075 -0.0082 -1.96%
Bitcoin Cash USD 187.51 -4.45 -2.32%
Litecoin USD 66.5500 -1.1700 -1.73%
Monero USD 156.06 -2.90 -1.82%

---
US
Europe
Asia
FX
Rates
Futures
Crypto
Range
Dropdown Markets
Dow 31,490.07 -1,164.52 -3.57%
S&P 500 3,923.68 -165.17 -4.04%
Nasdaq 11,418.15 -566.37 -4.73%
GlobalDow 3,736.56 -12.59 -0.34%
Gold 1,812.80 -3.10 -0.17%
Oil 108.30 -1.29 -1.18%

Basia

Dobrze, dobrze ale toksycznego wplywu
wzrastajacych cen energii, mineralow oraz
zywnosci nie da sie uniknac. Co oznacza
zapasc ekonomiczna w Europie. Jak temu
przeciwdzialac po za czekaniem na dlugofalowy
efekt sankcji na Rosje, ktory sie zmaterializuje
albo i nie, a przynajmniej w stopniu co by
cos zmienilo.

Kto bedzie kupowal drozejace europejskie
eksporty? Gdyby dolar zwyzkowal dramatycznie
jak w latach 82-84 a Chinski towar zostal oblozny
clami, USA moglo by wesprzec Europe.

W przeciwnym razie skapituluja wobec Putynia,
wyborcy zaczna po prostu obalac Rzady po
kolei, i takim sposobem w drugiej fazie konfliktu
Putyn wypchnie permanentnie USA z Europy.

Basia

Basia

Bym zapomniala, ...chyba ze w planie jest
moja teza z 2 kwietnia:

On Saturday, April 2, 2022 at 1:48:12 PM UTC-7, Basia wrote:

Basia zaryzykuje teze ze jezeli
Zelenski podpisze pokoj w ktorym
sceduje Krym, inne terytoria, na
rzecz Rosji czy Republik Donieckiej,
Luganskiej, itp., ...do tego na Ukrainie
nie dojdzie do wojny partyzanckiej,
do insurekcji sponsorowanej przez
USA- ktorej zycza sobie nasza parka
Sikorskich, a embargo i sankcje nie
odniosa nalezytego efektu, to znienacka
atak atomowy USA na Rosje nastapi
gdy tylko Amerykanie udoskonala
swoje rakiety hipersoniczne."

Warto tutaj dodac ze nuklearna
doktryna wojenna USA przyzwala
na atak atomowy, jako pierwsze
uderzenie.

Biden refuses to rule out first-strike use of US nuclear weapons
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10654341/Biden-refuses-rule-strike-use-nuclear-weapons-extreme-circumstances.html

Russet Bulba

Russet Bulba

Watpie, czy zaatakuja. A ze Biden nie zaprzecza, to i dobrze. Dlaczego ma zaprzeczac, gdy inni sa na taki atak gotowi? Basia nie ma co robic, tylko czeka na atak nuklearny?

Po dyktatorach mozna sie wszystkiego spodziewac, to prawda. Ich choroby psychiczne odbijaja sie negatywnie na losach ludzkosci.

Basia

Gdybym "czekala" na atak, gdyby by takowy
bezposrednio byl juz mozliwy nie siedziala
bym w USA, ...nie bylo by mnie juz na
polnocnej polkuli.

Jestem w miare w bezpiecznym miejscu,
w malym miasteczku i w poblizu poligonu
atomowego. Mam nadzieje nikt nie bedzie
pustkowia bombardowal, ...mam tez liste
wymogow ktore uwazam za konieczne
by takowy mogl nastapic wiec mam reke
na pulsie i jak cos bede probowac sie
ewakuowac.

Zelenski jest jeszcze w bojowym nastroju,
a Ukraincy wciaz sie bija, wiec i pokladajacy
w nich nadzieje dalecy sa od rozpaczy.
Pokoju nikt jeszcze nie podpisal, by przegrana
zostala przypieczetowana, ...co bardzo istotne.

Aczkolwiek z tego co rozumiem "Afhanistanem"
dla Rosji mial byc Donbas, i to tam obiecywal
Ukraincom pomoc wojskowa i wygrana
wojne McCain z Lindsey Grahamem, to
istniej mozliwosc ze do wojny partyzanckiej
i sponsorowanej przez USA wojny partyzanckiej
moze dojsc, wiec znowu bylaby dla pragnacych
wojny nadzieja.

Dopoki nie zostana wyczarpane wszystkie
te mozliwosci kontynuacji konfliktu nie
spodziewam by atak atomowy byl
konieczny, ...stad nie "czekam" na takowy
jak Bulba napisal, co zreszta widac,
pisze sobie na scp.,i daleko mi jeszcze
do ewakuacji.

Basia (Ona/Jej)

Basia

Do powyzszego, dodam ze partycypanci
konfliktu sa tak pewni siebie i w tak dobrym
humorze ze daleko jeszcze do nacisniecia
guzika, ...pozwalaja sobie nawet na zarty.

https://www.yahoo.com/news/mean-ukraine-former-u-president-044757341.html

Reagan lubial propagandowo zartowac
z ZSRR ale robil to taktownie, i nie w tak
perwersyjny i arogancki sposob.
Sadze ze zblizamy sie do dnia ale
jeszcze nie-czas sie ewakuowac,
chcociaz wajdolki najwyrazniej nalezy
sie trzymac juz spakowane.

https://www.yahoo.com/news/mean-ukraine-former-u-president-044757341.html

Zalek...@hotmail.com

A mnie Pani Basia przekonala: Putin zaskoczyl Bidena osiagajac to o
czym Amerykanie dawno marzyli:
kraje NATO zwiekszyly wydatki na wojsko
Szwecja i Norwegia wejda do NATO
Ukraina znienawidzila Rosje
Ceny ropy, gazu ziemnego i wegla wzrosna i Ameryce bedzie sie oplacalo
exportowac te produkty

Putin powinien dostac Amerykanski Medal of Fredom!
http://sciepa.org/pictures/putin-medal.png

zalek

Russet Bulba

No i przekonal wszystkich, ze nie sa w stanie w dwa dni byc w Kijowie, a co dopiero w tydzien nad Atlantykiem. Nawet juz Aeroflotom.

Basia

Oj, oby po wszystkim Biden sie
nie zalapal na Bohatera Zwiazku
Radzieckiego.

Basia

> zalek

Zenek Kapelinder

A Basia czy jak kto woli Wasia może w sposób jasny i przejrzysty zadeklarować czy popiera puttina czy go potępia za ludobójstwo i napaść na inny kraj? Co do Doniecka Krymu itp. Jeśli granicę Ukrainy i Rosji zostały ustalone w oparciu o porozumienie pomiędzy tymi dwoma krajami. A ich przebieg został zgłoszony do ONZ i nie było protestu. To nie ma żadnych możliwości żeby któraś ze stron mogła je samodzielnie modyfikować.

Basia

Wszystko bylo walowane na scp
ze Kapelinder spal albo byl na warcie
gdzies indziej to Basia ma Mu teraz
zdawac relacje, meldowac, opowiadac
od poczatku dzieje swiata, tak?

Przypomne i zacytuje dyskusje z watku
"Polskie wojsko wyjezdza na ulice!"
gdzie pisalam ja ponizej:

Link:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/DaT5uMOX3eA/m/7KUPH-dgAwAJ

Cytat:

"Istnieje pewien ciag wydarzen i jezeli sie go
ignoruje to dyskusja staje sie powtarzaniem
aby w kolko tego samego.

1). W 1990-01 USA/Nato obiecuje ZSRR/Rosji
ze po zjednoczeniu Niemiec nie bedzie ani
centymetra dalszej ekspansji na Wchod.

2) Z uwzglednieniem powyzszych obietnic
USA/NATO- ze nie bedzie ekspansji na Wschod,
Rosja podpisuje porozumienia z Budapestu,
godzi sie wycofanie z Ukrainy ruskiej broni
atomowej i gwarantuje Ukrainie jej granice.

3). Nato ignoruje wczesniejsze obietnice
i rozszerza sie na Wschod, nieprzerwanie,
cztero czy pieciokrotnie. Rosja ignoruje
kazda kolejna ekspansje NATO."

----------------
Przerywam cytat i dodaje podpunt:

3.a) Putyn w 1999/2000 gdy zostal Prezydentem,
chcac integrowac Rosje z Europa i pragnac
by wraz z upadkiem komunizmu zakonczyc
towarzyszaca konfliktowi ideologicznemu
rywalizacje militarna proponuje by Rosja
weszla do NATO. Zostaje przez Clintona
zignorowany czy nawet wysmiany.

Powrot do cytatu:

4). W 2008 NATO obiecuje Ukrainie
czlonowstwo. Putyn mowi ze ze wzgledow
bezpieczenstwa Ukraina w NATO jest dla
Rosji nie do zaakceptowania.

5). W 2013-14 z Majdanowa pomoca USA
obalony zostaje legalny rzad Janukowicza,
i wladze na Ukrainie przejmuja sily pragnace
przylaczenia do NATO, wspierane przez
USA.

6). W 2014 Putyn nie godzac sie na powyzsze
zaczyna rozbior Ukrainy, zajmuje najpierw Krym.
Pozniej z pomoca Rosji powstaja Republiki
Luhanska i Doniecka ktore pragna odlaczenia
sie od Ukrainy.

7). W 2022 nie uzyskawszy zapewnienia
od wladz Ukrainy o nie pozadaniu czlonkowstwa
w NATO, ani gwarancji bezpieczenstwa dla Rosji
od NATO, Rosja dokonuje inwazji Ukrainy
gdyz tak jak w 2008 Putyn stwierdzil Rosja ze
wzgledow wlasnego bezpieczenstwa nie moze
zaakceptowac Ukrainy w NATO.

Raczej wszystko to koherentne i jedno logicznie
z drugiego wynikajace."

Dodac nalezy do tego podzeganie w 2016
roku Ukraincow do wojny przez Senatorow
amerykanskich z Arizony McCaina, i Pld.Karoliny
Lindsey Grahama. Nie naklanianie Ukrainy
przez USA/NATO do wypelnienia umow z
Minska, ...i staje sie jasne ze nie mozna
jednoznacznie obwiniac Putynia.

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

Jest specyficzna rosyjska prawda to i jest specyficzne rosyjskie prawo. Tak moze oznaczac tak lub moze oznaczac nie. Wiadomo kto interpretuje. To samo z kolorami. Wielki filozof Dugin to juz jakis czas temu wytlumaczyl. W rosyjskim angielskim. Basia na obecnym etapie jest w oczywisty sposob uczennica Dugina. Nie tak dawno przekonywala, ze Krym mimo iz historycznie bardziej rosyjski niz ukrainski winien wrocic do Ukrainy, jako ze tak USA razem z Rosja oraz UK Ukraine upewnily podpisujac budapesztanskie memorandum.

Basia

On Thursday, May 19, 2022 at 3:59:26 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Basia na obecnym etapie jest w oczywisty sposob uczennica Dugina.

Tak, uczniem Dugina sa tez Papiez
Franciszek, ...oraz profesor Mersheimer
z Univ.of Chicago:
https://www.youtube.com/watch?v=ZmnllaCMaJw

...takze uczniem Dugina byly ambasador
USA w Rosji Jack Matlock:
https://www.youtube.com/watch?v=Hg3WKP2iirs

...takze uczniem Dugina znany w swiecie
ekonomista Jeffrey Sachs:
https://www.youtube.com/watch?v=G12TI3rSqhE

...oraz prof. Steven F. Cohen:
https://youtu.be/bpASSqz1hGc?t=1

....i wielu, wielu, innych ktorzy maja
nieco wiedzy o historii i rozwoju
wydarzen zwiazanych z Ukraina!

Wszyscy studenci jakiegos Dugina,
pomimo ze wielu na dlugo przed
pojawieniem Dugina ostrzegala
ze ekspansja NATO na Wschod
doprowadzi do konfliktu z Rosja.

Jedz Bulba wiecej ryb, zebys
wiecej i dluzej pisal swoje glupoty,
jestes najlepszym dowodem
spoleczna uzytecznosc smierci,
(gdy juz jednostka nie jest w stanie
dostrzegac rzeczywistosci i
modyfikowac swoich przekonan).

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

NATO bylo pretekstem a celem byla cala Ukraina i to od dawna. Spolegliwe wobec Moskwy ukrainskie rezymy gwarantowaly pozory ukrainskiej suwerennosci, jak w przypadku Bialorusi. Obalenie Janukowicza bylo dla Putina sygnalem do rozbioru i wchloniecia Ukrainy. Etapami i na drodze odrywania po czesci w postaci tych wszystkich republik typu luzanskiego. To pozwala byc formalnie w jakiejs zgodzie z prawem miedzynarodowym. Ludzie sie buntuja, chca autonomii, ukrainski rzad wprowadza represje, zRosja nie moze dopuscic do ludobojstws wiec interweniuje chroniac istnienie republik, potem spolecznosc republik prosi o wlaczenie do Rosji i dalej po tej samej linii, az panstwo zniknie, tak jak nasza Rzeczpospolita swego czasu. W ten sposob nie ma potrzeby nawet na pozorna Ukraine, co gwarantuje, iz nie bedzie grozby odbudowy tego panstwa w przyszlosci.

Basia

On Thursday, May 19, 2022 at 5:03:55 PM UTC-7, Basia wrote:

> Tak, uczniem Dugina sa tez Papiez
> [...]

Pomijajac opinie tych ludzi, Basia
od dawna prezentowala wlasny
aspekt postrzegania problemow
w regionie, dzialan Unii Europejskiej
ktore w koncu okreslila jako majace
na celu obalanie rzadow i zmiany
granic na Wschodzie.

Przypomne swoje dwa teksty:

"Jakby ktos nie wierzyl to moze sprawdzic
naplyw forsy z EU ponizej, otwierac kazdy
coroczny plik od 2004r i sprawdzic saldo.

https://www.gov.pl/web/finanse/transfery-polska-ue-unia-europejska

Naplywowi gotowki z EU nie ma konca,
pomimo ze transfery mialy rzekomo po
pewnym czasie malec by w koncu zniknac
po dekadzie czy niewiele wiecej.

Tak nie jest!

EU bezustannie napompowywuje Polska
ekonomie pomimo ze nie ma to zadnego
ekonomicznego sensu. Gospodarka jest
od lat w stanie boom'u, istnieje makabrycznych
rozmiarow babel spekulacyjny, od blisko 10 lat.

Teoria ekonomii nakazuje przeciw cykliczne
dzialania, w tym wypadku redukcje ciaglego
stymulujacego efektu influxu pieniedzy z
zagranicy, ...w zadnym wypadku kontynuacje
czy nawet wzrost naplywu funduszy, i dalsza
ekspansje kredytu, i rownolegly naplyw setek
bilionow dolarow spekulacyjnego kapitalu
podazajacego za unijnymi funduszami.

Basia dochodzi do wniosku ze Unia Europejska
jest organizacja wojenna prowadzaca wojenne
dzialania na terenie Polski.

NATO jest organizacja wojenna specjalizujaca
sie w wojnie kinetycznej, a dzialania EU maja
charakter wojny ekonomicznej.

Ciagle nadmuchiwanie polskiej ekonomii naplywem
nowych funduszy, ....gospodarki ktora od lat jest
juz w stanie permanentnego Boom'u nie ma zadnego
ekonomicznego sensu!

Sens jest wojenny!

Skreowanie tak wielkiego babla inwestycyjnego i
tak wielkiego dobrobytu by doprowadzic do zmian
politycznych i terytorialnych w panstwach osciennych.
Innego wytlumaczenia nie widze.

EU jest organizacja wojenna, to co robi obecnie
na terenie Polski jest dla mnie dowodem."

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/4uTdFi2xsTU/m/nVy4lU5DBAAJ

Oraz:

"Nie istnieja obecnie ekonomiczne powody
(pomijam COVID) by latami calymi kontynuowac
stymulowanie egospodarki naplywem progresywnie
coraz wiekszej ilosci nowej forsy, ekspansja kredytu,
gdy gospodarka i tak jest od lat w stanie boom'u.

Nauki ekonomiczne sugeruja przeciwcykliczne
dzialania majace za zadanie redukcje fluktuacji
w gospodarce. W Polsce EU prowadzi
dzialania pro-cykliczne , zwieksza magnitude
i duracje Boom'u co musi sie skonczyc
zwiekszona pozniej i bardziej dlugotrwala
zapascia.

To nie sa dzialania oparte w nauce ekonomii
ale dzialania wojenne. EU to organizacja
prowadzaca na terenie Polski dzialania o
charakterze wojennym. Nie wojny kinetycznej
ale ekonomicznej, kreowanie sztucznego
dobrobytu w celu doprowadzienia do zmian
politycznych i terytorialnych w panstwach
osciennych."

Ma powyzsze cokolwiek wspolnego
z Duginem, jak lunatyk Bulba twierdzi ze
Basia jest uczennica Dugina?

O ile mi wiadomo, nikt oprocz Basi nie
zwracal i nie zwraca uwagi na majace
na celu destabilizacje Wschodniej Europy
dzialania EU, ...a mianowicie kreowanie
dramatycznych roznic w dochodach,
manipulacje poziomem dochodow, dla
wywolywania spolecznego niezadowolenia
w panstwach osciennych, w nadziei badz to
obalania rzadow na Wschodzie, badz tez
zmian terytorialnych, albo onacczej mowiac
dzialania majace na celu wywolywanie
wojen.

Ktos oprocz Basi zaproponowal teze
EU jako organizacji wojennej specjalizujacej
sie w przeciwienstwie do NATO nie w wojnie
kinetycznej ale w dzialaniach ekonomicznych
majacych na celu wywolywanie konfliktow
i wojen?

Basia

Russet Bulba

W czym az tak rozne od amerykanskiej ekspansji ekonomicznej w Azji wlaczajac w to Chiny? Generowanie nowych rynkow jak i potencjalu produkcyjnego na rynek wlasny oraz unikanie wojen i militaryzacji poprzex kreowanie atrakcyjnych alternatyw wzrostu i rozwoju. Ukraina chciala byc jak Polska i w silnych zwiazkach z zachodem widziala i widzi swoja szanse. To automatycznie oznacza wydostawanie sie spod wplywow zRosji i wzmocnienie odrebnej od niej tozsamosci narodowej. Zbyt wiele aby Rosja Putina mogla tolerowac w swoich planach odbudowy panslawinistycznego imperium pod egida zRosji.

Basia

USA nie maja programu udzielania
jakichs funduszy wyrownawczych,
sciagania kasy z budzetu Panstwa
i wysylania do dyspozycji Rzadu
w Chinach.

Unia Europejska sciaga pieniadze ze
wszystkich swoich czlonkow i alokuje
tam gdzie chce, w iloci w jakiej chce
i na przestrzeni czasu jaki sobie zyczy,
nazywajac Funduszami Wyrownawczymi,

...robiac te inwestycje calkiem wbrew
naukom ekonomicznym, tworzac bable
inwestycyjne, nadwyzki kapitalowe,
mal-inwestycje itp., Zawyzajac dochod
jednej grupie mieszkancow Unii a
obnizajac innej.

Unia robi to w celach politycznych, i jak
postawilam teze w celu wywolywania
konfliktow i wojen, ...to organizacja wojenna,
jej zachowanie we Wschodniej Europie
u granic Ukrainy, Bialorusi, i Rosji,
w tym w Polsce jest dowodem.

Basia

Basia

Balcerowicz niedawno stwierdzil, Basia
podawala link do wideo, ze 50% dochodow
polskiej wsi to wynik subsydiow EU.

W miastach moze byc nie inaczej, bo
za funduszami EU podaza prywatny kapital
spekulacyjny lokujacy sie w z-urbanizowanych
centrach, ...wiec w polskich maistach byc
moze wiecej nizeli polowa dochodow jest
kreowana naplywem pieniedzy z zagranicy.

Ten influx trwa, zamiast malec po dekadzie
czlonkowstwa w EU to wykazuje jeszcze
tendencje wzrostowe.

Bez tak dramatycznego, sztucznie
wygenerowanego zroznicowania dochodow
pomiedzy Polska a Ukraina, nie doszlo by
nigdy do wojny, ...jako ze u Ukraincow nie
powstala by ekspektacja wielkiego dobrobytu
(na Polska modle) z racji tylko przylaczenia
sie do EU/NATO.

Powtorze, EU to organizacja wojenna ktorej
udalo sie we Wschodniej Europie wywolac
w XXI wieku wojne.

Basia (Ona/Jej)

boukun

> [...]
> On Thursday, May 19, 2022 at 9:03:55 PM UTC-3, Basia wrote:> On Thursday, May 19, 2022 at 3:59:26 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote: > > > Basia na obecnym etapie jest w oczywisty sposob uczennica Dugina.> Tak, uczniem Dugina sa tez Papiez > Franciszek, ...oraz profesor Mersheimer > z Univ.of Chicago: > https://www.youtube.com/watch?v=ZmnllaCMaJw > > ...takze uczniem Dugina byly ambasador > USA w Rosji Jack Matlock: > https://www.youtube.com/watch?v=Hg3WKP2iirs > > ...takze uczniem Dugina znany w swiecie > ekonomista Jeffrey Sachs: > https://www.youtube.com/watch?v=G12TI3rSqhE > > ...oraz prof. Steven F. Cohen: > https://youtu.be/bpASSqz1hGc?t=1 > > ....i wielu, wielu, innych ktorzy maja > nieco wiedzy o historii i rozwoju > wydarzen zwiazanych z Ukraina! > > Wszyscy studenci jakiegos Dugina, > pomimo ze wielu na dlugo przed > pojawieniem Dugina ostrzegala > ze ekspansja NATO na Wschod > doprowadzi do konfliktu z Rosja. > > Jedz Bulba wiecej ryb, zebys > wiecej i dluzej pisal swoje glupoty, > jestes najlepszym dowodem > spoleczna uzytecznosc smierci, > (gdy juz jednostka nie jest w stanie > dostrzegac rzeczywistosci i > modyfikowac swoich przekonan). > > Basia (Ona/Jej)NATO bylo pretekstem a celem byla cala Ukraina i to od dawna. Spolegliwe wobec Moskwy ukrainskie rezymy gwarantowaly pozory ukrainskiej suwerennosci, jak w przypadku Bialorusi. Obalenie Janukowicza bylo dla Putina sygnalem do rozbioru i wchloniecia Ukrainy.

Przewrót siłowy i obalenie Janukowycza było w 2014 roku, w którym
to bardzo duży udział miała USA i Polska, szczególnie polscy
Żydzi. Do lutego 2022 roku Rosja była cierpliwa, A Nato coraz
bardziej nachalnie szczekało u drzwi Rosji.

Zenek Kapelinder

Dlaczego Bасиa masz problem z deklaracja po której stronie stoisz?

Russet Bulba

Cierpliwa byla do momentu, kiedy Putin nie mial armii, na ktorej w swojej zludzie nie moglby polegac jako efektywnym narzedziu polityki poprzez militarny konflikt. Wykladnia mysli Putina wisi na scianie Kremla od lipca 2021 roku do wgladu i analizy publicznej. Mozna sobie przetlumaczyc na polski z angielskiego, jak sie nie zna i wszystko jasne. NATO, poza USA jest juz od dluzszego czasu militarnie bezzebna instytucja. Na ile grozne, to ostatnia reakcja Putina na aplikacje Szwecji i Finlandii do Nato wskazuje dobitnie. Wzruszyl ramionami i tyle. Ma wazniejsze zmartwienie na glowie a jest nim Ukraina, prawdziwie tj cywilizacyjnie niezalezna i mentalnie ciazaca na Zachod. Putin tez widzi Rosje jako odrebna od Zachodu cywilizacje. Politycznie taka napewno jest poprzez swoj mongolski despotyzm. Z tym, ze nie jest prawie dla nikogo pociagajaca alternatywa. Naturalnie grawitacyjnie slaba a sama podatna na wplywy zachodu.

Russet Bulba

Russia should watch other countries’ innovations, Putin said, “but never forget that we have a solid base of our own.”

“Without basic science, research schools and engineers, we would never have had the modern types of high-tech weapons that no other country in the world has, at least as of yet.”

Putin’s remarks for the “Moscow. Kremlin. Putin” weekly show on the state-run Rossia television channel were recorded in September 2019.

The interview was first broadcast Sunday, days after Putin chaired a meeting on genetic technology where the CEO of state oil giant Rosneft asked for a tax exemption for its investments in the field.

Putin’s rumored daughter, endocrinologist Maria Vorontsova, has been reported to be supervising the work of Rosneft’s genetic research center that plans to sequence and analyze its 350,000 employees.

Putin allocated almost $2 billion toward genetic research in 2018 and decreed last year that all Russians be assigned “genetic passports” by 2025.

a a

wy tu gadu gadu do obiadu
a dzisiaj wruble znow wysoko latają i było nawet +7%

https://www.marketwatch.com/investing/currency/rubpln?mod=mw_quote_recentlyviewed

Russian Ruble/Polish Zloty
Watchlist
Last Updated: May 20, 2022 at 6:39 a.m. EDT

0.073749
0.003091 4.37%

rosnąc w takim tempie wruble zaczną tak wysoko latac jak zielone, pod koniec roku

Russet Bulba

Kazachstan jest potulnym ale i tak Rosja zamierza go ograbic z polowy terytorium. Demograficznie rosyjski zywiol w Kazachstanie slabnie a kazachski rosnie. Jak rosyjski trend w Ukrainie. Tak wiec imperialna Rosja nie ma na co czekac. Genetyczne paszporty rozstrzygna, kto jest Rosjaninem lub Slowianinem, a kto azjatyckim popaprancem. Rosja bedzie nazistowska.

boukun

> [...]
> On Friday, May 20, 2022 at 2:49:47 AM UTC-3, boukun wrote:> Russet Bulba <cyrylme...@gmail.com> Wrote in message:r> > On Thursday, May 19, 2022 at 9:03:55 PM UTC-3, Basia wrote:> On Thursday, May 19, 2022 at 3:59:26 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote: > > > Basia na obecnym etapie jest w oczywisty sposob uczennica Dugina.> Tak, uczniem Dugina sa tez Papiez > Franciszek, ...oraz profesor Mersheimer > z Univ.of Chicago: > https://www.youtube.com/watch?v=ZmnllaCMaJw > > ...takze uczniem Dugina byly ambasador > USA w Rosji Jack Matlock: > https://www.youtube.com/watch?v=Hg3WKP2iirs > > ...takze uczniem Dugina znany w swiecie > ekonomista Jeffrey Sachs: > https://www.youtube.com/watch?v=G12TI3rSqhE > > ...oraz prof. Steven F. Cohen: > https://youtu.be/bpASSqz1hGc?t=1 > > ....i wielu, wielu, innych ktorzy maja > nieco wiedzy o historii i rozwoju > wydarzen zwiazanych z Ukraina! > > Wszyscy studenci jakiegos Dugina, > pomimo ze wielu na dlugo przed > pojawieniem Dugina ostrzegala > ze ekspansja NATO na Wschod > doprowadzi do konfliktu z Rosja. > > Jedz Bulba wiecej ryb, zebys > wiecej i dluzej pisal swoje glupoty, > jestes najlepszym dowodem > spoleczna uzytecznosc smierci, > (gdy juz jednostka nie jest w stanie > dostrzegac rzeczywistosci i > modyfikowac swoich przekonan). > > Basia (Ona/Jej)NATO bylo pretekstem a celem byla cala Ukraina i to od dawna. Spolegliwe wobec Moskwy ukrainskie rezymy gwarantowaly pozory ukrainskiej suwerennosci, jak w przypadku Bialorusi. Obalenie Janukowicza bylo dla Putina sygnalem do rozbioru i wchloniecia Ukrainy. > > Przewrót siłowy i obalenie Janukowycza było w 2014 roku, w którym > to bardzo duży udział miała USA i Polska, szczególnie polscy > Żydzi. Do lutego 2022 roku Rosja była cierpliwa, A Nato coraz > bardziej nachalnie szczekało u drzwi Rosji.> -- > boukun > > > ----Android NewsGroup Reader---- > https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.htmlCierpliwa byla do momentu, kiedy Putin nie mial armii, na ktorej w swojej zludzie nie moglby polegac jako efektywnym narzedziu polityki poprzez militarny konflikt.

Bełkot

brat_olin

cyrylme...@gmail.com wrote:

> [...]
> toward genetic research in 2018 and decreed last year that all Russians be assigned

Wow, nie wiedzialem o tym. Jesli to prawda, to za 3 lata bedziemy miec
blueprint rasyjskowo czelowieka. Znaczy Putin i KGB miec beda, bo nie sadze,
by to bylo opublikowane. Podobnie zreszta by wyniki byly niedostepne, gdyby
China-Joe chcial miec blueprint US-(wo)mana w oparciu o badania pracownikow
Walmartu czy General Motors

--
Smart questions to stupid answers

Basia

Jestes propagandysta do tego glupawym
stad zadajesz glupawe pytania. Wyjasnilam
sytuacje, Putyn nie jest bez winy ale wojna
zostala sprowokowana przez Zachod-USA-Nato.

Jak sobie wyobrazasz wojne?
Ludzi partycypujacych w group-sex
kochajacych sie na froncie?

Mam wrazenie ze Zachod-USA-NATO
przygotowywalo Ukraine do wojny z
Rosja w dalekim Donbasie. To tam,
z daleka od granic EU mial miec
miejsce drugi Afganistan, wykrwawiac
Rosji, ...a w EU zwlaszcza wschodnim,
w Polsce, miala kontynuowac sie hossa,
Boom i prosperita.

Ukraincy zostali przez prawie dekade
napompowani Nacjonalizmem, Nazizmem
Banderyzmem, uzbrojeni i przygotowani
przecwiczeni przez Natowskich doradcow
do wojny w Donbasie, ...a Putyn towarzystwo
zaskoczyl i wjechal na cala Ukraine.

Franciszek podobno apelowal do Zelenskiego
by w tym wypadku nie stawiac oporu, ale
po tym co Zachod zrobil z Ukraincami
nie bylo to juz mozliwe. Gdzie w samym
Donbasie w ograniczonej wojnie mogli liczyc
na sukces, odbicie separatystycznych
Republik, czy nawet moze Krymu, to w
walce z Rosja na terenie calej Ukrainy
gdzie Rosja dodatkowo uprzedzajacym
atakiem okrazyla ich wojska skomasowane
wczesniej Donbasie i pozbawila armie
ukrainska mobilnosci, nie maja szans
na wygrana nawet z ograniczona
pomoca NATO, ...i widzimy ich powolne
rozbijanie.

Wolania Franciszka by nie stawiac oporu
byly nie do spelnienia w sytuacji maksymalnego
napompowania przez Zachod Ukraincow do
walki z Rosja, ...ktora miala z tego co rozumiem
miec miejsce na wschodnich runiezach Ukrainy
i z dobrym dostepem dla doplywu natowskiej
broni.

Putyn te plany Zachodu zastopowal!

Basia (Ona/Jej)

Russet Bulba

Trudno Basiu chyba o lepszy cyrk niz ten ponizej. Wiadomo, zachodnia propaganda. Ciekawe, kto tak dobrze zagral role Putina. A wiec minister mowi o aneksji, gdy tymczasem Putin mowi o…niepodleglosci. No i ten paniczny strach:

https://youtu.be/o9A-u8EoWcI

A o naziolstwie Wowki i tych 80%, co go popieraja, to za innym postem.

Russet Bulba

NATO nie wyposazylo Ukrainy w bron ofensywna przed atakiem Rosji. Pozniej podeslalo troche starych sowieckich czolgow oraz Migow. Oczywiscie, posiadanie jakiejkolwiek broni, nawet 100% defensywnej bylo postrzegane przez Putina jako zagrozenie legitimizujace napasc. Po tej samej linii Basie nie powinna miec zadnych kalachow i drzwi trzymac caly czas otwarte.

andal

fancja w ten sposob ocalila swoj kraj od zniszczenia w ww2

andal

*francja

Basia

Ja o jednym, Bulba o drugim.

USA/Nato latami przygotowywalo
Ukraincow do walki w Donbasie,
oraz na Krymie. Amerykanie nie
wykazywali zadnego wrecz
zainteresowania implementacja
umow Minskich.

Dla potrzeb wojny w Donbasie Ukraincy
mieli wystarczajco wlasnej broni, ...przy
tym mogli liczyc na szmugiel pomniejszej
broni z Zachodu.

Putyn zatrzymal ofensywe w Donbasie
dokonujac inwazji calej Ukrainy.

NATO najpierw podgrzewalo Ukraincow
do boju bo spodziewalo sie ze wojna
bedzie miala miejsce na rubiezach,
z daleka od EU, ...teraz wojska NATO
sie biernie przygladaja z zagranicy.

Nie sa i nie byly gotowe angazowac
Rosji. Ukraincy zas gina tysiacami
w wojnie ktorej nie moga wygrac.

Sa rozne filmiki sprzed lat ukazujace
rozne wspolne cwiczenia, manewry
jak by to Ukraincy mieli razem z MATO
walczyc. Do tego ich przygotowywano
wprowadzajac w blad, ...dzisiaj gina sami.

https://www.youtube.com/watch?v=sfxO5pMGxEM
https://www.youtube.com/watch?v=o-rnCjaMaXA

Basia (Ona/Jej)

andal

Baska wychowala sie na tym?

file:///home/andrzej/Downloads/WA303_79144_B155-Polska-T-5-2001_Romek.pdf

Basia

To chyba link do Andala dowload plikow
na Jego kompie. Jakimis waznymi dokumentami
chcial sie pochwalic?

Basia

andal

Basia

Widze ze jakas PRL'owska propagande trzymasz
na swoim kompie, ...chyba sam sie na tym wychowales
przypisujesz innym.

Basia (Ona/Jej)

andal

On Fri, 20 May 2022 11:32:45 -0700 (PDT), Basia wrote:

> Widze ze jakas PRL'owska propagande trzymasz na swoim kompie, ...chyba
> sam sie na tym wychowales przypisujesz innym.
>
> Basia (Ona/Jej)

przetrzyj oczy i napisz ktora czesc dokumentu opracowales

brat_olin

Basia wrote:
> andal wrote

> Widze ze jakas PRL'owska propagande trzymasz
> na swoim kompie, ...chyba sam sie na tym wychowales
> przypisujesz innym.

Cytuje: "Ze stonka nie ma zartow". Znaczy polemizuje Pani, p. Basiu?

Basia

On Friday, May 20, 2022 at 1:46:00 PM UTC-7, brat_olin wrote:

> Cytuje: "Ze stonka nie ma zartow". Znaczy polemizuje Pani, p. Basiu?

W Newadzie stonki nie ma, panie Leszku.

Basia (Ona/Jej)

A. Filip

Basia <abj...@sbcglobal.net> pisze:
Za Kolorado nie dotarła? [Stonka Ziemniaczana = Żuk Kolorado]

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

Basia

On Friday, May 20, 2022 at 2:09:48 PM UTC-7, A. Filip wrote:

> Za Kolorado nie dotarła? [Stonka Ziemniaczana = Żuk Kolorado]

O tutaj rosna kartofelki a na nich stonka:

https://www.planetware.com/wpimages/2022/03/nevada-pictures-beautiful-places-to-photograph-cathedral-gorge-state-park.jpg
https://www.planetware.com/pictures/nevada-usnv.htm

W post-komunie co innego, stonka w glowach
siedzi- to traumatyczny temat, dla odwaznych
polemika.

Basia (Ona/Jej)

A. Filip

Czyli to dlatego RP3 musi blokować RT.com tak jak PRL zagłuszało radio
USAńska Wolna Europa? :-)

Piotr

On Friday, May 20, 2022 at 2:19:00 PM UTC-2:30, andal wrote:
> fancja w ten sposob ocalila swoj kraj od zniszczenia w ww2

Ruskie trolle od samego poczatku zachwalaly zalety bezwarunkowej kapitulacji
- poniewaz Rosja bedzie zabijac cywilow - za ich smierc odpowiedzlany mial by.... Zelenski,
bo nie poddal Ukrainy. You made us kill you ....

Andla ma juz gotowe haslo - jego intelektualni koledzy z Zachodu protestujacy przeciwko obecnosci Amerykanow w Europie wolali: "Better Red than Dead", ignorujac najbardziej prawdopodobna mozliwosc ze wybierajac Red - skoncza Red and Dead (patrz losy kierownictwa KPP).

===
Piotr

Basia

On Friday, May 20, 2022 at 3:17:24 PM UTC-7, A. Filip wrote:

> Czyli to dlatego RP3 musi blokować RT.com tak jak PRL zagłuszało radio
> USAńska Wolna Europa? :-)

Byc moze, ale osobiscie sadze ze to
raczej dynamika i uroki PRL-bis'u.
Ojciec zagluszal/cenzurowal w PRL'u
syn zaglusza/cenzuruje w PRL-bisie.

Basia (Ona/Jej)

andal

nie mądrzyj się moskiewski rabie

Piotr

On Saturday, May 21, 2022 at 2:28:47 PM UTC-2:30, andal wrote:

> nie mądrzyj się moskiewski rabie

kto jest moskiewski - widac po ich wypowiedziach o napasci Rosji na Ukraine.

andal

a aoto Trela czrwona szmata manipulator:

Po 25 latach do sciepowego watku o ks. Jankowskim, TW Delegat, wlacza sie
ze swoja ubecka metodyka dyskursu i cala gama powyjmowanych z kontekstu
cytatow, nie kto inny tylko uczen Kazimierza i Antoniny Jaskotow, Piotr
Trela.

Trela byl aktywny na scp w 1997r ale wolal nie angazowac sie w watek o
Jankowskim.

25 lat temu, w 1997r gdy otwarto ten watek,
PRL-bis mial ledwie 8 lat, a kolaboranci SB'ecji w tym Ci z Uniwersytetu
Szczecinskiego nie obrosli jeszcze w piorka, ...nie wykazywali sie
zuchwaloscia. Nie bylo wtedy jescze wiadome czy dojdzie do i jak wygladac
bedzie w Polsce proces lustracji.

Dzisiaj czasy sie zmienily. Zmienil sie tez,
inaczej o wiele bardzioej zuchwale dzisiaj piszacy na scp. Piotr Trela.

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych komunistow
Jaskotow.

2. Kazimierz Jaskot byl rektorem Czerwonego uniwersytetu kompletnie
spenetrowanego przez SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany SB'eckie oraz
wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego wlasnie SB'eckiego
Uniwersytetu i znajdowal zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji
specjalizujacym sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku jego wspolokatorzy w
akademickim pokoju wpadali denuncjowani w rece SB'ecji, pozniej skazywani
byli na wieloletnie wyroki wiezienia.

5. Piotr bral udzial w licznych protestach i zadymach przeciwko komunie,
min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal!
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem by nie zostac pojmanym przez
ZOMO, Piotr pozostawal w miejscu.

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na oczy Jaskota, Rektora
uniwersytetu na ktorym byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona pedagogicznego).

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem (patrz
cytat grozba donosu oraz pobicia w wypadku powrotu do Polski!)

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste pytania z ktorymi nikt na
emigranckiej grupie spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu -
przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na Zachodzie zawarl
donos. Poinformowal kanadyjska publike ze Komunisci w Polsce nie sa
prawdziwymi Marksistami-Leninistami.

10. Piotr w przeciagu 25 lat dzialalnosci na grupie dyskusyjnej
soc.culture.polish napisal tysiace reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej
nizeli kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc dopiero wtedy gdy
zostalo to zauwazone w 2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych
opinii a gromadzeniem cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom ograniczajac swobode
wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by wszyscy Internauci podpisywali
sie swoimi prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł że Grzegorz Braun mial
prawo nazwac profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal ograniczyc
swobode wypowiedzi Brauna argumentujac ze uczciwy system to taki w ktorym
"lepiej by winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Braun nie domagal sie kary dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako
proponent internetowej cenzury, nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o dokladna date swojego wyjazdu z
PRL’u do Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego i Kiszczaka czy tez
pozniej gdy uzyskanie paszportu nie bylo powiazane z probami werbunku do
wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym i bezpowrotnym zerwaniem
wieloletniego kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego oczywiscie niewiem. Z pewnoscia
wiem tylko ze na Jaskotowym Uniwersytecie, i nie tylko,
byli tacy! Gdy zas komuna padala w 1989r istniala czy tez mogla byc
postrzegana grozba ze donosiciele moga zostac zdemaskowani i ukarani.

Z pewnoscia wladze uniwerku (SB'ecja,
Rektor Jaskot) czynili jakies kroki by zapewnic donosicielom nalezyte
bezpieczesntwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie czasu i jako prawcownik
uniwerstytetu (!)
z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza na szkolenia
doktoranckie do Kanada.
Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia."

A tutaj fotka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")
----------

Basia

fatso

W przeciwienstwie do sciepowerstwa ja sam bylem tam gdzies nad Morzem Azowskim. Rowne 50 lat temu-wraz z grupa studentow warszawskich. Nie w samym Mariupolu ale gdzies obok, w kurorcie sowieckim gdzie przelewala sie woda w kiblach. Pamietam ze M.Azowskie byloi nadzwyczaj plytkie i cieple. Trzeba bylo dlugo wchodzic w wode by sie tam utopic. Nie daje wiec temu miejscu szans na jakas rozwinieta turystyke po wojnie.
A obroncow Azov-stali zapewne czeka przykrosc po wzieciu do niewoli. Beda rozstrzelani.

Russet Bulba

On Sunday, May 22, 2022 at 8:48:33 AM UTC-3, fatso wrote:
> [...]
> A obroncow Azov-stali zapewne czeka przykrosc po wzieciu do niewoli. Beda rozstrzelani.

Moze i, kiedy tradycje i mentalnosv Katynia sa tak tam pielegnowane. Tylko, ze ci nasi w Katyniu nie walczyli we wrzesniu przeciw bolszewikom ale i tak to im nie pomoglo jak i przed nimi setkom tysiecy rozstrzelanym Polakow oraz milionom wywiezionym na Syberie. Swego czasy pan boukun tutaj perorowal nieco, iz tych pomordowanych w Katyniu spotkal zasluzony los. Czyzbym mnie pamiec zawodzila? A jak nie zasluzony, to co to takiego? Przeciez nie tyfus ich zabil.

Swoja droga zbrodnie sowieckie to nie ludobojstwo. Niejaki Zuroff swego czasu argumentowal dlaczego za takie nie moga byc uznane.

andal

fatso, zapomniales powiedziec jaka cipe tam wyruchales

Eksuperancjusz Dociekliwy

środa, 18 maja 2022 o 16:18:08 UTC+2 boukun napisał(a):
> [...]
> oświadczył, że na miejscu zakładów metalurgicznych Azowstal ma
> powstać park technologiczny lub po prostu park.

cyt. z dnia dzisiejszego:
Rosja "lituje się" nad ludnością cywilną:
W Mariupolu pod gruzami jednej z piwnic znaleziono 200 ciał.
Ze względu na odmowę miejscowej ludności zebrania
i zapakowania ciał zmarłych rosyjskie Ministerstwo
Sytuacji Nadzwyczajnych opuściło miejsce zdarzenia.

A. Filip

Eksuperancjusz Dociekliwy <alojzy....@gmail.com> pisze:
Cytat z Gala Anonima?

Bez podania/wskazania źródła [link] "cytaty" są wielkie gówno warte
szczególnie gdy (wojenna) propaganda szaleje.
Ja się zajmuje spamem emailowym. Ja WIEM że napisać da się wszystko.

boukun

Eksuperancjusz Dociekliwy <alojzy....@gmail.com> Wrote in
message:r
> środa, 18 maja 2022 o 16:18:08 UTC+2 boukun napisał(a):> Według rosyjskiego Ministerstwa Obrony od poniedziałku poddało się > 959 ukraińskich żołnierzy, którzy przebywali na terenie kombinatu > Azowstal w Mariupolu. > > W tym samym komunikacie Ukrainska Prawda przytacza słowa lidera > tzw. Donieckiej Republiki Ludowej Denysa Puszylina, który > oświadczył, że na miejscu zakładów metalurgicznych Azowstal ma > powstać park technologiczny lub po prostu park. cyt. z dnia dzisiejszego:Rosja "lituje się" nad ludnością cywilną:W Mariupolu pod gruzami jednej z piwnic znaleziono 200 ciał. Ze względu na odmowę miejscowej ludności zebrania i zapakowania ciał zmarłych rosyjskie Ministerstwo Sytuacji Nadzwyczajnych opuściło miejsce zdarzenia.

Jakiś francuski żołnierz i dziennikarz pisał, że wszystkich
zbrodni wojennych na Ukrainie dokonują nacjonaliści ukraińscy.

--
boukun