Zaprzepaszczenie szansy na awans cywilizacji przez prof. Pająka

Jacek Marcin Jaworski

Tu zamieszczam jako ciekawostkę, dyskusję prowadzić tu:
https://groups.google.com/g/pl.misc.paranauki/c/5PlUh1ohA-A

Zaprzepaszczenie szansy na awans cywilizacji przez prof. Pająka
autor:
Jacek Marcin Jaworski
pseudonim:
Energo Koder Atlant
pomocnicy autora:
BRAK
miejsce:
Pruszcz Gd.
utworzono:
2023-10-22
wersja: 196 z dnia:
2023-10-22
program składu:
Libre Office Writer
sys. op.:
Kubuntu

Spis treści
1 Wstęp 2
1.1 Teza 2
1.2 Streszczenie 2
1.3 Słownik Pojęć 2
2 Metoda badawcza 2
3 Fakty 3
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" w sprawie prof. Jana Pająka 5
5 Analiza działań prof. Jana Pająka w świetle wsk. Moralnej poprawności zwanym Pole Moralne 7
6 Podsumowanie 8
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa prof. Jana Pająka 8
6.1.1 Rewelacje 8
6.1.2 Zalety 8
6.1.3 Wady 8
6.1.4 Partactwa 9
6.2 Wnioski 9
6.3 Przewidywania na przyszłość 9
6.4 Zalecenia na teraz 9
6.5 Zalecenia na przyszłość 9
7 Bibliografia 10

1 Wstęp
Prof. Jan Pająk przez całą młodość był człowiekiem niemal idealnym nad którym czuwała opatrzność. Dla mnie osobiście był wzorem i mistrzem życiowym. Dziś wiem, że w jego zasięgu było podniesienie całej cywilizacji ludzkiej na zupełny nowy, wyższy poziom. I to pod względem moralnym jak i technicznym. Pod wz. moralnym zupełnie nową jakość życia dał by Totalizm (ale to nie totalitaryzm), a pod wz. technicznym Magnokraft wyniósł by nas do gwiazd. Niestety w Statnie Wojennym wpadło do jego pająkowej duszy nieskończenie małe ziarenko zła z którego wyrósł potwór jaki pożarł tego wcześniej praktycznie doskonałego człowieka. To jest ta smutna historia.
Piszę to wszystko nie przeciwko prof. Pająkowi, ale po prostu by został ślad o tym co się działo przez pierwsze 20 lat XXIw. w Internecie w związku z Totazlizmem i prof. Pająkiem.
1.1 Teza
Prof. Jana Pająka pożarł potwór jakiego w sobie wyhodował. Ten potwór całkowicie sparaliżował jego interakcje z innymi ludźmi i jest jego mini bogiem. Takim mini bogiem w jego mini raju jaki ma za małym domkiem.
1.2 Streszczenie
Prof. Jan Pająk popełnił dwa życiowe błędy: wyemigrował z Polski, przez co w ciągu dwóch lat zwariował od gadania w obcym j. ang.. A po drugie po emigracji z Polski zrezygnował ze wspierania przemysłu, to doprowadziło do degeneracji jego umiejętności i sprawności umysłowej – czas odkryć i nowych pomysłów po dwóch latach nieodwołalnie się skończył. Pająk zaczął odsuwać się od ludzi wymyślając różne debilne preteksty. To spowodowało brak jakiegokolwiek wsparcia w rozwoju społeczności totaliztów. To powoduje że nie ma żadnego następcy prof. Pająka ani żadnej grupy totaliztów. Gdyby choć trochę się zaangażował, to by wyszkolił pierwsze kadry „Świadomych Totaliztów” którzy mogli by próbować kontynuować jego misję i w końcu podjąć walkę o to by zmienić świat. Gdyby to się udało to efektywnie oznaczało by to podniesienie całej cywilizacji na kolejny, wyższy poziom pod względem moralnym i technicznym.
1.3 Słownik Pojęć

2 Metoda badawcza
Opieram się na dok. które prof. Jan Pająk publikuje na s. WWW totalizm.pl . Jednak przywołuję też wspomnienia z mojej korespondencji z prof. Pająkiem. Niestety w dawniejszych czasach nie prowadziłem pełnej księgowości dlatego nie wszystko co istotne mam udokumentowane. Jednak waga poruszanych tu spraw jest absolutnie kluczowa dla ludzkości. Dlatego postanowiłem to wszystko spisać i opublikować gdy mam jeszcze taką możliwość.
3 Fakty
Jak podaje prof. Jan Pająk w [1]: zdał maturę w 1964r. Z sukcesem studiował przez 6 lat mechanę na polibudzie wrocławskiej (dostał nawet stypendium za wyniki w nauce). Dyplom mgr inż. obronił w 1970r. Na tej samej polibudzie podjął studia doktorskie z informy, które skończył w 1974r. Co istotne podjął też pracę na pół etatu w zakładach Mera-Elwro (w latach 1975-1977), oraz w Polmo-Jelcz (w latach 1978-1982). Należy podkreślić, że nie tylko teoretyzował przy tablicy ale też angażował się we wsparcie polskiego przemysłu. Jest to kapitalna informacja która świadczy o jego wysoce moralnej postawie w tamtym czasie i wysokiej aktywności intelektualnej i zawodowej. Dodatkowo prof. Pająk zawsze podkreślał jak ważny był dla niego kontakt z ludźmi: w szkole średniej organizował dyskoteki, miał zespół muzyczny, chodził na parady, a na studiach chodził na pokojowe demonstracje studenckie.
D. 1982-04-09 dr Pająk wylądował w NZ. Oczywiście od tamtej pory praktycznie z każdym napotkanym człowiekiem rozmawiał w j. ang. W tym samym r. podjął jednoroczne studium po doktorskie na uniwerku Canterubry w Chistchurch w NZ. Od chwili emigracji nie zadawał się z przemysłem.
Do 1985r. wpadał na świetne pomysły:
1. W 1980r. wymyślił Magnokraft czyli statek kosmiczny o napędzie magnetycznym;
2. W 1981r. Pająk dowiódł, że obserwacje NOL, to magnokrafty zbudowane przez obce cywilizacje.
3. W 1984r. Pająk wymyślił Komorę Oscylacyjną, czyli napęd Magnokraftu.
4. W 1985r. Pająk starał się o otwarcie przewodu habilitacyjnego na PWr.
5. W 1985r. Pająk wymyślił Koncept Dipolarnej Grawitacji (KDG). Koncept ten ujawnia m.in. istnienie Wszechświatowego Intelektu, czyli Boga. Co więcej Pająk twierdzi, że Wszechświatowy Intelekt wymyślił i uruchomił w całym Wszechświecie prawa moralne które są egzekwowane automatycznie z żelazną konsekwencją (bez wybaczania i bez litości).
6. W 1985r. Pająk wymyślił filozofię Totalizmu, czyli wydzielił część KDG która dotyczy Boga i praw wszechświata którym podlegają ludzie.
To wszystko się skończyło nagle w 1985r. Czyli po ok. 3 latach młotkowania się j. ang. i brakiem aktywności zawodowej (bo ograniczył ją wyłącznie do wygłupów przy tablicy).
Po 1985r. prof. Pająk zaczął spisywać swoje wcześniejsze pomysły w formie monografii. Spisywał to wszytko w coraz to nowych wersjach. Ostatecznie porzucił tą formę twórczości w 2007r. Po tym czasie jedynie haniebnie ocenzurował wszystkie wcześniejsze wydania swoich monografii (po chamsku się odwołuje w nich do „późniejszych wersji” – nawet zadbał o umieszczenie dat w których te matactwa ukończył).
Ja z monografiami prof. Pająka pierwszy raz spotkałem się na przełomie wiosny i lata 2002r. Byłem zachwycony „Piramidą Myśli” – nawet ją wydrukowałem na swojej drukarce.
W tamtym czasie prof. Pająk w nieznanym mi celu angażował się w czaty totalizmu i co chwilę twierdził, że jest konieczność założenia nowego. Ja też wlazłem na jeden taki czat i zadawałem tam pyt. bezpośrednio do prof. Pająka, jednak albo wcale nie odpowiadał, albo odpowiadał bezosobowo – do ogółu - luźno nawiązując do mojego pyt. Prof. Pająk wtedy wszędzie widział „sprzedawczyków” którzy go denerwowali.
W końcu wymyślił i wmówił uczestnikom czata tota...@hydepark.pl konieczność przeprowadzenia uchwały „Uznania że NOL istnieje. Że NOL to pojazdy analogiczne do Magnokraftów. Oraz że Ziemia jest skrycie okupowana przez załogantów NOL.”. Uchwałę tą przepchnął w d. 2003-03-24 (w dniu „wyzwolenia” przedmieść Gdańska z którego wyłoniono miasto bez praw miejskich, czyli Pruszcz Gd. W którym przebywam w areszcie domowym od 45 lat). Ja byłem tego świadkiem, ale nie głosowałem. W uchwale rzekomo głosowało 161 osób z całej Polski i ponoć było 100% na TAK. Nie wiem po co to było potrzebne, ale po tym „sukcesie” zniknęły czaty totalizmu, a prof. Pająk na swoich stronach poinformował, że podobnie jak pasożytniczy profesorowie ortodoksyjnej nauki on też nie zamierza odpowiadać anonimowym nadawcom, ale deklarował że czyta z uwagą wszystkie wiadomości nadchodzące do jego skrzynek poczty el.
Po tym czasie wielokrotnie pisałem do prof. Pająka w sprawach ważnych dla Totalizmu. Na moje listy prawie nigdy nie odpowiadał, a jak odpowiadał to jednym akapitem i to raczej nonsensownie. Do prof. Jana Pająka pisałem w spr.:
1. Pisałem że obaliłem kilkanaście ewidentnych przypadków gdy w nazmyślał swoich publikacjach i wypisywał głupoty. To mu przedstawiłem, bo w monografiach powtarza, że „Totalizm z natury jest niedoskonały i jest otwarty na ulepszenia” – jednak to czysta propaganda nigdy niczego nie zmienił mimo silnej argumentacji. Np. zwracałem mu uwagę, że na 100% karma nie działa na zasadzie „oko-za-oko” „ząb-za-ząb” – podawałem mu przykłady z mojego życia – odp. brak.
2. Sugerowałem mu podjęcie pracy jako programista – jako rozw. na jego przedłużające się bezrobocie – odp. brak.
3. Gdy postanowiłem przeczytać od deski do deski monografię 1/5 zaproponowałem mu darmową korektę całości – odp. brak.
4. W końcu się kapnąłem że jako prof. powinien zadbać o wyszkolenie swoich zastępców. Dlatego proponowałem pomoc w zorganizowaniu internetowego kursu dla Totaliztów (zalążka Akademi Totaliztycznej) – dwukrotnie pisałem do niego w tej sprawie – odp. brak.
5. Sugerowałem mu by przestał zalewać bloga totalizm.wordpress.com wpisami o dł. setek linii, bo tłumaczę mu jak człowiekowi, że nie chodzi tu o negowanie „brzytwy Okchama” tylko o to by przestrzegać zasad retoryki i poetyki, bo tego nikt nie jest w stanie tego przeczytać – odp. brak.
6. Przedstawiłem mu do przeanalizowania prosty wzór jaki wskazywał na to, że jednak można pracą intelektualną zarobić na nirwanę zapracowaną. Odpowiedział jakoś debilnie dając do zrozumienia, że nie ma zamiaru zastanawiać się nad moim wzorem. Dopiero później doszedłem, że wzór był błędny.
7. Na pyt. „Jakiego poziomu wiedzy wymagają jego monografie” odpisał że wystarcza poziom szkoły średniej. Jednak nie jest to prawda, bo aparat matematyczny nie przekracza poziomu szkoły podstawowej.
8. Przesyłałem mu moją „Ideologię Geniuszy-Mocarzy” w której m.in. dodałem 5 nowych wsk. moralnej poprawności do 7 które on podał – odp. brak.
9. Specjalnie dla prof. Pająka napisałem „Ideologia Polskiego Programisty wer. 3” na temat rozwiązania problemu zalewu nowych standardów informatycznych z SZAP. Powodem było jego twierdzenie że odpuszcza sobie całkowicie poznawanie informatyki bo nowości jest za dużo (takie głupoty wypisuje doktor inżynier informatyki). Podałem mu w tej publikacji jak się w tym wszystkim odnaleźć i jak na to wszystko patrzeć by dało się tego efektywnie używać – odp. brak.
10. Zwróciłem się do niego – właśnie jako do doktora informatyki z prośbą o recenzję mojej broszury pt. „Architektury Programów Nieuprzywilejowanych”. Liczyłem że gdy jakiś doktor ją pozytywnie zaopiniuje, to może uda mi się ją opublikować. Byłem gotowy za to zapłacić przelewem bankowym. Tą broszurą też chciałem prof. Pająkowi też podpowiedzieć jak patrzeć na programy na komputerach PC – odp. brak.
11. Ostrzegałem go, że ta jego żona którą nazywa „szejkini” jest podstawiona bo ona jest spokrewniona z władcami. A profesorowie są mianowani przez władców i muszą się ich słuchać – odp. brak.
12. Dwu krotnie prosiłem go o wydanie org. wer. Monografii 1/4 – odp. brak.
13. Przedstawiłem mu nowatorski pomysł na „Raporty Totaliztyczne” jakie zawierają pogłębioną analizę o aspekt moralny: skrótowo w świetle wszystkich wskaźników i dokładnie wg wybranego wskaźnika moralnej poprawności. Załączyłem też do tej wiadomości el. przykładowy raport totaliztyczny 1. Amiga kontra Wampiry z Dehomagu – odp. brak.
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" w sprawie prof. Jana Pająka
Chcąc ocenić moralną stronę działalności prof. Jana Pająka na emigracji należy, oczywiście, użyć wsk. moralnej poprawności z [2] i [3].
Wsk.
Skrótowa analiza zagadnienia
Ocena
Pole moralne
Odmawia już nawet poznawania nowości informatycznych – nie reaguje na materiały jak sobie radzić z zalewem standardów z SZAP.
Nie reaguje na propozycję organizacji formalnych kursów dla totaliztów.
Nie chce poprawiać głupot jakie publikował najprawdopodobniej z powodu naiwności.
Nie chce prowadzić żadnej dyskusji za pośrednictwem poczty el.
NIE
Karma
Odcinanie się od innych i nie odpowiadanie na wiadomości jest niermoralne nawet wg tego co sam pisze: „nieodebranie telefonu na biurku z drugiego końca sali jest niemoralne”.
NIE
Praca Moralna
Pająk twierdzi, że może jedynie wygłupiać się przy tablicy. Praca w zawodzie kompletnie go nie interesuje (ani mechanika ani infoma).
NIE
Uczucia
Nie wiadomo co czuje Pająk.
BRAK
Motywacje
Praktycznie wszystkie wymienione wyżej uchybienia wynikają z lenistwa i pasożytnictwa. Czyli braku motywacji.
NIE
Odpowiedzialność
Przez brak kontaktu nie wiadomo jak argumentuje brak działań.
BRAK
Sumienie
Nie wiadomo co czuje Pająk.
BRAK
Własne utrzymanie
Pająk nie widzi sensu pracy w zawodzie.
NIE
Uczciwość
Odcinanie się i chowanie głowy w piasek i udawanie że go nie ma oznacza, że jest zakłamany.
Dodatkowo on nigdy nie użył słowa uczciwość. Co najwyżej szczerość, ale to tylko jedna z form uczciwości.
NIE
Sumienność
Jedną monografię Pająk napisał porządnie. Jest to monografia "Naukowe interpretacje autentycznych zdjęć UFO w świetle Teorii Magnokraftu". Reszta jego „produktów” to koszmar.
NIE
Braterstwo
Odcinanie się od wszystkich ludzi jest zaprzeczeniem braterstwa.
NIE
Ekonomia
Pająk twierdzi, że praca na emeryturze to „eksploatowanie staruszków” i że jest to niemoralne. Wcześniej też wolał dłubać w nosie siedząc w domu bez zasiłku zamiast iść do pracy jako programista lub mechanik.
NIE

Występowanie jedynie ocen NIE i BRAK w kol. „Ocena” oznacza, że jest pełna jednomyślność wsk. moralnej poprawności. Dlatego prof. Jan Pająk jest całkowicie niemoralny i nic nie przemawia na jego korzyść. Nawet to co było dobre i zrozumiałe dla ludzi zniszczył (w latach 2009-2010 ocenzurował wszystkie wcześniejsze wydania wszystkich monografii).
5 Analiza działań prof. Jana Pająka w świetle wsk. Moralnej poprawności zwanym Pole Moralne
Jest oczywiste, że pole moralne jest najważniejszym wsk. moralnej poprawności dla pozytywnie wyróżniającego się studenta, który po latach twierdził, że studiował na najlepszej w tamtym czasie uczelni na świecie. A taki był prof. Jan Pająk.
Cytat z mojej monografii pt. „Ideologia Geniuszy-Mocarzy”:
1. Pole moralne Ten wskaźnik mówi:
Pole moralne jest tym dla intelektów czym grawitacja dla mas.
Czyli wysiłek intelektualny powoduje odczuwalny opór - analogicznie do fizycznej czynności wchodzenia pod górę.
Weźmy pod uwagę, że prof. Jan Pająk:
1. Nie podjął wysiłku ochrony zdrowia psychicznego w obliczu codziennego ogłupiania j. ang. na uchodztwie. Gadanie w j. obcym ogłupia z tego powodu, że jest to rodzaj emulacji. Szkodzi to z tego powodu, że umysł jest elastyczny i stara się rozwijać. Dlatego jeśli się go bombarduje nielogicznymi rzeczami (emulacja języka jest nielogiczna) odbija się to negatywnie na zdolnościach umysłowych.
2. Nie podjął wysiłku ochrony zdrowia psychicznego w obliczu zmasowanego ogłupiania coraz to nowymi standardami informatycznymi z SZAP. Jak mu się podsyła materiały na ten kluczowy problem – zupełnie je ignoruje. Jest to istotny temat z tego powodu, że SZAP wysyła w świat „wersje eskportowe” swoich wynalazków dlatego mamy przestarzały Linuks i wariacki Windows. Do tego darmowe oprogramowanie jest psute tak by nikt nie mógł powiedzieć że dostaje coś dobrego za darmo – ono też ma psuć umysły.
3. Nie podjął wysiłku w celu utrzymania swoich zawodowych umiejętności na poziomie umożliwiającym pracę w firmie komercyjnej. Całkowicie wypadł z branży mechanicznej jak i informatycznej.
4. Porzucił udoskonalanie monografii, a nawet zniszczył te które wcześniej napisał (cenzurując je). Teraz jedynie wypisuje niekończące się art. na blog totalizm.wordpress.com .
5. Nie chce poprawiać głupot jakie publikował (najprawdopodobniej te poglądy wynikały z powodu naiwności). I to mimo że przesłałem mu całą listę kilkunastu takich gaf.
6. Jak mu się tłumaczy że znana jest już od starożytności retoryka i poetyka – czyli sztuka komunikatywnego i przekonującego wysławiania się – zupełnie to ignoruje i jak wariat wypisuje ogromne artykuły na blogu (i to w dwóch j.; po pol. i ang.).
7. Mimo że pluje na ortodoksyjne pasożytnicze polibudy, to sam będąc profesorem wcale nie ma zamiaru tworzyć im konkurencji. Nie reaguje na ponawiane propozycje pomocy w organizacji formalnych kursów dla totaliztów (zalążków przyszłej Akademi Totaliztycznej).
8. Nie chce prowadzić żadnej dyskusji na kluczowe dla ludzkości tematy - otwarcie twierdzi że nie odpowiada na listy el. A przecież utrzymywanie kontaktu z innymi ludźmi jest podstawą formą aktywności intelektualnej.
Już to pozwala stwierdzić, że z super pozytywnego i super zdolnego i super światłego inżyniera stał się kukłą jaką steruje jakiś diabeł którego we wszystkim słucha. Brak u niego jakichkolwiek pozytywów – nie wiadomo absolutnie nic o czymkolwiek pozytywnym na temat prof. Jana Pająka po 2006r.
6 Podsumowanie
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa prof. Jana Pająka
6.1.1 Rewelacje
1. Moralne życie w Polsce: towarzyskość, świetne wyniki w nauce, światły umysł otwarty na nieznane;
2. Praca w przemyśle polskim w czasie życia w Polsce;
3. Opracowanie tablicy cykliczności;
4. Opracowanie teorii magnokraftu;
5. Opracowanie Konceptu Dipolarnej Grawitacji;
6. Odkrycie Totalizmu jako filozofii Boga;
7. Pomysł by opublikować swoje poglądy jako monografie.
6.1.2 Zalety
1. Potrafił ciężko pracować. Teraz jedyną widoczną aktywnością są comiesięczne, wariackie wpisy na blogu.
6.1.3 Wady
1.
6.1.4 Partactwa
1. Nie zbudowanie środowiska totaliztów. Można było to zrobić w prosty sposób tworząc ekskluzywną grupę dyskusyjną do której można było by dołączyć po egzaminie który on by przeprowadzał;
2. Nie zbudował totaliztycznej kultury naukowej i to mimo że pozował na przeciwnika ortodoksyjnej pasożytniczej nauki;
3. Autocenzura wszystkich publikacji i to we wszystkich wersjach w latach 2009-2010;
4. Przez fascynacje sprawami prywatnymi (tzw. „badaniami po godzinach”) zaniedbał całkowicie zdolności zawodowe i profesjonalne – wypadł z branży mechanicznej i informatycznej. Nie jest nawet zdolny do wydania opinii naukowej na temat mojej krótkiej broszury (8s.) na temat programowania;
5. Trzyma w domu dupę którą nazywa „Szejkini” która wygląda jak strach na wróble i mimo że nie ma żadnego wykształcenia, to z racji spokrewnienia z władcami może mu rozkazywać co chce i on musi się słuchać;
6. Odcina się od jakichkolwiek kontaktów w sieci Internet;
7. Całkowicie ignoruje moje postępy w odkrywaniu Totalizmu.
6.2 Wnioski
Prof. Jan Pająk jest dla mnie przykładem osoby która z super bohatera zmieniła się w głupią kukłę co produkuje jedynie co miesiąc wariackie wpisy na blogu i robi to tak by nie można było tego czytać.
6.3 Przewidywania na przyszłość
Wszystko wskazuje że szaleństwo prof. Jana Pająka będzie trwało tak długo jak będzie żył.
6.4 Zalecenia na teraz
Ignorować, bo to przypadek beznadziejny, bo dostał ode mnie już wszystko co trzeba by działać racjonalnie dla dobra własnego i dla dobra ludzkości – dostał nawet moją „Ideologię Geniuszy-Mocarzy”.
6.5 Zalecenia na przyszłość
Ignorować, bo to przypadek beznadziejny, bo jasne jest że zrobił to przed czym przestrzegał: przekroczył magiczną granicę pasożytnictwa zza której nie ma już powrotu o własnych siłach.

7 Bibliografia
Bibliografia
1: prof. Jan Pająk, Zaawansowane urządzenia magnetyczne, 2010
2: prof. Jan Pająk, Totalizm, , totalizm.pl/tekst_8_2.htm
3: Jacek Marcin Jaworski, Ideologia Geniuszy-Mocarzy,

Jacek Marcin Jaworski

W wątku https://groups.google.com/g/pl.misc.paranauki/c/5PlUh1ohA-A zamieściłem poprawioną wer.