Pole moralne i niemoralna przykrość umysłowa - List otwarty do prof. Jana Pająka z NZ

Jacek Marcin Jaworski

Mam wątpliwość:
Pole moralne (wskaźnik moralnej poprawności) mówi, że: pole to jest dla intelektów tym czym grawitacja dla mas. Czyli wysiłek intelektualny daje odczuwalny opór.

Ja codziennie się wysilam intelektualnie. Walczę z kasowaniem mojej pamięci w umyśle, tępotą, lasowaniem mózgu itp.

I codziennie jest to dla mnie przyczyną silnej frustracji. W pracy całymi godzinami klnę siarczyście bo się wkurwiam na:
- Tych skurwysynów którzy mi ciągle grzebią w głowie - tym technika telepatyczna odebrała rozum i mają się za wielkich bogów, podczas gdy są zwykłymi szatańskimi pasożytami
- Na skurwiałego szefa - który ciągle pyta o zdrówko i sugeruje bym poszedł do lekarza oraz zmusza do pracy w paranoidalnych warunkach i w paranoidalny sposób;
- Na wkurwiających współpracowników - którzy gówno wiedzą a mają mnie za gówno i nigdy sami się do mnie nie odzywają, a jak się odezwą to od razu dostają kataru (co ja odbieram jako symboliczną krew z nosa)
- Wkórwiam się też na chujowe narzędzia pracy: IDE, kompilatory, debuger, biblioteki. Wszystkie one są robione tak by działąły, ale by doprowadzały człowieka do szaleństwa zamiast zwiększać jego potęgę umysłową.

Dlatego ja mam pytanie: jak to jest, że poruszanie się w polu moralnhym do góry wywołuje bardzo silne, negatywne uczucia umysłowe?

Przecież jak się weźmie pod uwagę wskaźnik moralnej poprawności Uczucia, to jest tam napisane, że niemoralne są negatywne uczucia umysłowe.

Na chłopski rozum jest to sprzeczność tych dwóch wskaźników moralnej poprawności!!!

JAK ŻYĆ PROFESORZE?!?!?!?

opluk

W dniu 10.02.2022 o 20:45, Jacek Marcin Jaworski pisze:
>W pracy całymi godzinami klnę siarczyście bo się wkurwiam
Nie jestem Profesorem, ale kiedy ja w pracy dochodzilem to takiego
momentu, to szukalem sobie nowej
Nie wiem, czy wogle jest to totaliztyczne, ale w kazdym razie pomaga.

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 12:20:24 +0100
doszła do mnie wiadomość <620797f9$0$473$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :
Potwierdzam, czasem, dodatkowo, trzeba piec zmienić, ale to pestka.

--
Szwambuł Trantiputl.
Inter stercus/faeces et urinam nascimur

opluk

W dniu 12.02.2022 o 18:49, ansaj...@polbox.com pisze:
> [...]
> od opluk <op...@opluk.pl> :
>
> Potwierdzam, czasem, dodatkowo, trzeba piec zmienić, ale to pestka.

A jaki piec polecasz?
Ja mam w tej chwili klasyczny zasypowy na wegiel.

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 20:30:08 +0100
doszła do mnie wiadomość <62080ac0$0$6637$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :

>A jaki piec polecasz?
>Ja mam w tej chwili klasyczny zasypowy na wegiel.

Na przeciwny, mi chodzi o ten piec, przez który pewien miły pan
zdemolował stoisko działaczom antysmogowym.
Generalnie to i bez zmiany pieca się obejdzie.

opluk

W dniu 12.02.2022 o 20:54, ansaj...@polbox.com pisze:
Wkrecili go w ogrzewanie gazowe?
Przy obecnych cenach, to sie mu nie dziwie....

opluk

ansaj...@polbox.com

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Feb 2022 21:10:53 +0100
doszła do mnie wiadomość <6208144d$0$471$6578...@news.neostrada.pl>
od opluk <op...@opluk.pl> :

>Wkrecili go w ogrzewanie gazowe?
>Przy obecnych cenach, to sie mu nie dziwie....

I jeszcze jakieś hormony miał brać, nie wiem po co.

Jacek Marcin Jaworski

W związku z wiadomością z dnia 2022-02-10:
UPRZEJMIE PROSZĘ O AKTUALIZACJĘ FILOZOFII TOTALIZMU W ZAKRESIE WSKAŹNIKA MORALNEJ POPRAWNOŚCI ZWANYM: UCZUCIA.

Gdyż po zastanowieniu należy stwierdzić, że:
* Koncepcja Pola Moralnego jest sensowna, odczuwalna na co dzień i działa analogicznie do pola grawitacyjnego dla mas;
* Poruszanie się pod górę Pola Moralnego generuje silne przeciwne uczucia, które przy obecnie niskim poziomie moralnym społeczeństwa powodują frustrację;
* Tą codzienną frustrację trzeba przezwyciężać i nie może ona być dla ludzi wymówką by nic sensownego nie robić;
* Tą codzienną frustrację należy rozumieć i okraszać przekleństwami przy każdej okazji. Należy to robić po to by nigdy się do niej nie przyzwyczajać i nigdy jej nie akceptować;
* Dlatego należy jasno powiedzieć, że POPRAWIONY wskaźnik moralnej poprawności Uczucia mówi:

OCHOTNICZE PRZEZWYCIĘŻANIE W SOBIE UCZUĆ UMYSŁOWYCH I FIZYCZNYCH PRZECIWNYCH WYGODZIE, STAGNACJI I WYZYSKOWI JEST MORALNE.
NARZUCANIE INNYM NIECHCIANYCH UCZUĆ JEST NIEMORALNE BO TO TORTURY. I TO NIE WAŻNE CZY SĄ ONE PRZYJEMNE CZY NIE!

Jacek Marcin Jaworski

W dniu 13.02.2022 o 08:52, Energo Kod pisze:
> [...]
> PRZECIWNYCH WYGODZIE, STAGNACJI I WYZYSKOWI JEST MORALNE.
> NARZUCANIE INNYM NIECHCIANYCH UCZUĆ JEST NIEMORALNE BO TO TORTURY. I TO

Dostrzegłem i wyeliminowałem przejęzyczenie:

OCHOTNICZE PRZEZWYCIĘŻANIE W SOBIE UCZUĆ UMYSŁOWYCH I FIZYCZNYCH
SPRZYJAJĄCYCH BIERNOŚCI, STRACHOWI I JAKIEMUKOLWIEK WYZYSKOWI JEST MORALNE.

NARZUCANIE INNYM NIECHCIANYCH UCZUĆ JEST NIEMORALNE BO TO TORTURY. I TO
NIE WAŻNE CZY SĄ ONE PRZYJEMNE CZY NIE!!!

To ostatnie zdanie jest na miejscu, bo np. jak ujawniły mi polskie głosy w głowie ja w wieku 4 lat zostałem zmuszony do zapłodnienia jednej baby z mojej ulicy. Idiotycznie argumentowano mi, że jest to konieczne bym miał brata. A tak na prawdę chodziło o to by ta gadzia hybryda był podobny do mnie. CHODZIŁO BYM SIĘ NIGDY NIE KAPNĄŁ, ŻE JESTEM TU JEŃCEM LUB NIEWOLNIKIEM OD URODZENIA I ŻE O ŻADNYM POKREWIEŃSTWIE Z TYMI POLSKIMI KANALIAMI NIE MA MOWY. I tak dokładnie było, że przez 40 lat nie widywałem nikogo mojej rasy. Dopiero teraz widuję takie hybrydy jak ten gad który podszywał się pod mojego brata.

Tak więc mimo szoku na reakcje kobiety i pewnej przyjemności, to jednak to co te polskie skórwysyny mi wtedy zrobiły było nie moralne, wtedy też przeszła mi całkowicie ochota na jakikolwiek kontakt z "polskimi babami". I to mimo, że te polskie kanalie skasowały mi pamięć o tym gwałcie w wieku 4 lat.