Locus Map Offline FreemapV5 nezobrazuje posedy

Zdravím,
niečo som zle prestavil, alebo naozaj prestalo zobrazovať posedy cez mapu Offline FreemapV5?

posed1.pngposed2.png

posedy sa zobrazujú, ale musí byť aktívny mapový motív freemapV5 (vyzerá to byť ten ľavý obrázok).
Pri "všeobecnom" mapovom motíve to zobrazuje len veľmi málo vecí z mapy, a posedy medzi nimi nie sú (to je asi ten napravo).

Vďaka, podarilo sa, viem, že predtým mi to v offline zobrazovalo tak som si nebol istý či som ja znefunkčnil, alebo je to nová zmena.
Dal som nástroje mapy  - mapové motívy - a prepol na freemapV5. Nepametám sa, žeby som to menil na všeobecný.

Dátum: sobota 15. januára 2022, čas: 18:37:55 UTC+1, odosielateľ: Tibor Jamečný

Aj mne sa motív vypol po poslednej aktualizácií aplikácie a musel som si ho znova nastaviť, čiže asi to tak nastavili vývojári Locus-u.

Dátum: sobota 15. januára 2022, čas: 18:44:14 UTC+1, odosielateľ: Dodko