brody a rúry

Z hydro Inspire datasetu (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Slovakia/Sources#Inspire_datasets) som vyextrahoval fordy a culverty. Bolo by pekné ich použiť na obohatenie OSM. Možno aj dať do maproulette, alebo niečoho takého. Ja už na východe som nejakú stovku fordov poriešil. Odporúčam k tomu používať aj DMR 5.0 tieňovanie a Ortofotomozaiku SR.

Hydro dataset je super aj na doladenie názvov vodných tokov - tie sú tam pomenované. Naviac majú atribút, či sú ephemeral alebo perennial (intermittent=yes/no). A názvy vodných tokov už cez týždeň opravujem pomocou osminspector, ale opravu zvyšných chýb nechám na iných (v okolí RK je to terno, lebo tie názvy sú IMHO často lokálne).

On Sat, Nov 19, 2022 at 7:58 PM Martin Ždila <martin...@freemap.sk> wrote:
Tak toto som dnes hromadne prečistil - oddelil tieto spoločné body highway a waterway bez tagov pomocou skriptu https://gist.github.com/zdila/eb6a1e294021c911e6e33d60225c097d