ortofotomozaika sr aktualizovama

bol to porod ale asi sa to podarilo

zapad: 2020, stred: 2021, vychod: 2019

(minimalne) v josm si clearnite cache

--

Tibor Jamečný

Pozrel som blizke okolie a snimky su aktualnejsie, takze urcite sa podarilo.

Velka vdaka! 👍

Dodko

Na ZBGIS je novšia verzia ako na freemap?

Horna_Zdana_1.JPGHorna_Zdana_2.JPG

Dátum: utorok 10. mája 2022, čas: 21:10:46 UTC+2, odosielateľ: Tibor Jamečný

mika....@gmail.com

vyzerá to tak, že je to akurát na rozhraní západu a stredu a práve tu zostal na freemape jeden stĺpec snímok zo stredu 2018

Dátum: streda 24. augusta 2022, čas: 14:40:39 UTC+2, odosielateľ: Dodko

Tibor Jamečný

Pri odzoomovani je vidiet, ze cast mapy je zo starych dat:
obrázok.png

Ale ci je pricinou nejaka chybicka pri spajani dat, alebo boli v novsom exporte omylom este nejake stare data, to neviem povedat.

T.

st 24. 8. 2022 o 14:40 Dodko <ircd...@centrum.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5ba67613-1040-4f4c-b5f5-a9fedd312126n%40googlegroups.com.
Message has been deleted

Martin Jurík

Na geoportáli zverejnili novú ortofotomozaiku pre východ.

Kvalitu snímok posúďte sami, za mňa sú oproti pôvodnej verzii akési preexponované a z výraznými tieňmi budov, ale dá sa s tým pracovať.

Dátum: streda 24. augusta 2022, čas: 14:56:59 UTC+2, odosielateľ: Tibor Jamečný

Er Slo

priamy odkaz do josm?

Martin Jurík

Dňa po 1. 5. 2023, 9:38 Er Slo <poch...@gmail.com> napísal(a):
priamy odkaz do josm?

--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

On Sat, Apr 29, 2023 at 12:45 PM Martin Jurík <mato....@gmail.com> wrote:
Na geoportáli zverejnili novú ortofotomozaiku pre východ.

Kvalitu snímok posúďte sami, za mňa sú oproti pôvodnej verzii akési preexponované a z výraznými tieňmi budov, ale dá sa s tým pracovať.

Moje postrehy:
  • veľa je fotené na jeseň (farebné lesy) - výhoda - viem si pozrieť premeny v ročných obdobiach (c1 vs c2)
  • dlhšie tiene
  • tiene iným smerom (výhoda - ak je niečo tienené v c1 tak to možno uvidím v c2 a naopak)
  • kontrastnejšie
Všeobecne je to podľa mňa trochu horšie ako v c1, ale máme aspoň alternatívu a iný pohľad

PS: c1, c2 - cyklus 1, 2

Andrej Kačur

Pardon za mierny off-topic - čomu viac veriť pri zakresľovaní do osm? Novej ortofoto alebo katastru?

Viď nesúlad pri tomto novom dome:  Kataster nehnuteľností | ZBGIS (skgeodesy.sk)

Dátum: utorok 2. mája 2023, čas: 9:52:12 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

ircdodko

to Andrej Kačur

Táto budova sedí https://zbgis.skgeodesy.sk/mkzbgis/sk/kataster/detail/kataster/parcela-c/852856/182_4?pos=48.978236,21.998465,18

takže kataster je chybný.

Pôvodný email z utorka, 2. mája 2023 o 04:06:58

Andrej Kačur napísal