Lista Adrese chisinau cadastru.md

Badita Florin

to openstreet...@googlegroups.com
Salutare, nu stiu daca aveti cumva acesta lista, daca nu, o postez aici.
Datele l-am luat din baza de date de la cadastru.md

Acesta lista poate sa fie utila pentru a putea face o comparatie intre strazile si numerele stradale care exista in Chisinau si datele din OpenStreetMap
Asa am putea vedea cat la suta din numerele stradale din chisinau sunt adaugate.

Raioane - aici este o lista cu 5 milioane de numere cadastrale, nu stiu sigur cate adrese contine, daca apare vreun site

Евгений Деревянкин

to openstreet...@googlegroups.com
Я хочу заметить что вся предоставленная информация - (с) IS Cadastru, поэтому её копирование и использование в OpenStreetMap невозможно.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „OpenStreetMap Moldova” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa openstreetmap-mo...@googlegroups.com.

--
С уважением,
Евгений Деревянкин