Szeptember 28 Havi OSM Get Together

Thomas Nagy

Sep 11, 2020, 4:52:24 PM9/11/20
to openstreetmap-hungary
Mindenkinek jó az időpont? Már jelentkezett egy előadó, de szeretettel
várunk további előadás felajánlásokat is az alkalomra!

turistautsz...@gmail.com

Sep 12, 2020, 1:40:55 AM9/12/20
to openstreetmap-hungary
Hánykor lenne?

Találtam egy érdekes témát, de nem  tudom van e valaki, aki magyarul tudna erről előadást tartani:
3D Mapping with DJI Mavic Mini
https://www.youtube.com/watch?v=5Z8q1HEaZtc

Thomas Nagy

Sep 12, 2020, 6:00:20 AM9/12/20
to openstreetmap-hungary
Visszakérdezek: hánykor legyen? :-) Nyilván munka után praktikus,
ki-mikor végez. Van akinek már 17h megfelelő, de igény esetén lehet
tolni rajta. Felmerült még október 2 péntek is, de ez klasszikusan nem
preferált időpont szokott lenni.
> --
> Magyar OSM Levelezőlista - openstreet...@googlegroups.com
> leiratkozás: openstreetmap-hu...@googlegroups.com
> ---
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „openstreetmap-hungary” témájára.

turistautsz...@gmail.com

Sep 12, 2020, 4:37:07 PM9/12/20
to openstreetmap-hungary
Az előadónak mi a jó?
Mert az azért fontos szempont :)
Nekem speciel a 17 óra is jó lenne, de ha úgy is onlány lesz a dolog, akkor nem gond ha később kezdünk.
Én kezdetnek egy 18:00-as gyülekezőt tartok reálisnak, az aktuális dolgokról csevegéssel, majd 18:30-tól mehetne az előadás élesben.
De mindenképpen érdemes lenne a többiek tippjeit is meghallgatni!

Thomas Nagy

Sep 14, 2020, 10:06:49 AM9/14/20
to openstreetmap-hungary
Az eddigi előadóknak (Ottwiz) az megfelel amit írtam, tehát hétfő vagy
péntek az írt időpontban vagy azután. Véleményem szerint ha 18:30-kor
kezdjük az előadásokat, akkor elég későn fejeznénk be (vacsora
elmarad?). A személyes találkozók is 5-től voltak és arra is mindenki
ideért - úgy gondolnám, hogy ezen a távmunka csak segít. Esetleg 1
órát csúsztassunk rajta, 17:30-tól interakció, 18:00-tól előadások,
ismertek valakit akin ez segít?
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/d93aaa17-e29b-4f82-9b8d-b63efc1e1c77n%40googlegroups.com.

Thomas Nagy

Sep 16, 2020, 6:58:43 PM9/16/20
to openstreetmap-hungary
Akkor várunk mindenkit szeretettel szeptember 28 17:30-tól online a
szokásos helyen! Jelentkezés:
- https://gettogether.community/events/7312/2020-09-28-havi-osm
- https://www.meetup.com/OpenStreetMap-Hungary/events/273304846

Terjesszétek a hírét: ne feledjétek a szabályt - mindenki hozzon még két embert!

Még 1 előadó belefér ha valaki addig meggondolja magát. Eddigi program:

- ottwiz: OSM használata ottwizzel avagy miért is jó OSMerkedni szabadidőben
Te is üresnek érzed a környéked akár a Google térképen, akár az
OSM-en? Hiányoznak az utak és a házak a térképről? Semmi baj! Ottwiz
elmeséli, hogy ő miért kezdte el az OSM-et szerkeszteni, illetve
beszél a tapasztalatairól (hol térképezett felderítés vagy
foteltérképészet gyanánt). Megosztja még élményeit az iD-ről JOSM-ra
való áttérésről is.

- bkil: OSM Mindeközben és az OSM RSS juggler
Térképjegyzetek, wiki szerkesztések, levlista üzenetek, Mastodon hírek
és egyéb magyar vonatkozású aktivitások figyelése az OSM-hu
mindeközben mátrix szobában.

- bkil: Címnyelvtan
Emberek által ötletszerű szintaxissal begépelt címek értelmezésének
kísérlete adattisztítás és normalizálás céljából.

Thomas Nagy

Sep 28, 2020, 3:32:01 PM9/28/20
to openstreetmap-hungary
Köszönjük a bulit, ma is izgalmas előadásokat hallottunk! Már lehet is jelentkezni októberre előadónak akár csak egy kis rövid negyed órás tapasztalat megosztásra is. Eddigi felajánlások:
- Koleszár András: továbbhaladás ortofotó témában
- bkil: Biatorbágyi parti, audio mapping és wifi alapú térképezési tapasztalatok
- (...)

Thomas Nagy

Sep 28, 2020, 4:16:36 PM9/28/20
to openstreetmap-hungary
U.i.: Bocsánat, még mindig Kolesár András, csak már fáradok ezen maratoni esemény után...