16. OSM születésnap - hol tartsuk meg és mikor?

Thomas Nagy

Aug 2, 2020, 10:41:04 AM8/2/20
to openstreetmap-hungary
🏖️ 🏊️ Eddig a jövő vasárnap áll nyerésre a strandvizsgálatra
(szombat mint B terv), és látom sokan 🚲️ kerékpárt is hoznak, ami új
lehetőségeket nyit meg (házszám helyett teljes lefedettséggel sarok
vagy POI-kutatás).

🎂 🗺️ Ugyanakkor augusztus 8 szombaton ünnepeljük a 16.
születésnapot! Mivel van akinek nem jók a hétvégék és/vagy nem fér
bele egy vidéki kiruccanás, ünnepeljük a születésnapot péntek este
Budapesten (B tervként szombat vagy vasárnap)?

https://blog.openstreetmap.org/2020/08/01/celebrate-the-16th-osm-anniversary/

Éva Pudleiner

Aug 3, 2020, 3:58:14 PM8/3/20
to openstreetmap-hungary
Üdv!

HOL-ra egy ötlet:
https://www.magyarorszagom.hu/hajozni-a-dunakanyarban.html?fbclid=IwAR2S0sIM6HvjIQ96bx6Dz8PHlh7i6D8tm7NGwCAC2Cowy3yW4Apm_i7p7SU

500 + 200 HUF a napijegy ára (embör + kerékpár)
Időben kissé kötött. De HAJÓ! :)
"
A hajó menetrendje:

Keddtől csütörtökig:

Visegrád 10.00, 14.00
Nagymaros 10.10, 14.10
Zebegény 10.55, 14.55
Dömös 11.15, 15.15
Nagymaros 11.35, 15.35
Visegrád 11.45, 15.45

Péntektől vasárnapig:

Visegrád: 10.00, 12.00, 14.00, 16.00
Nagymaros 10.10, 12.10, 14.10, 16.10
Zebegény 10.55, 12.55, 14.55, 16.55

"

-PÉva

Éva Pudleiner

Aug 4, 2020, 1:49:46 AM8/4/20
to openstreet...@googlegroups.com
Csak mert FB-on valaki 1800/fős jegyárról számolt be a napokból.

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „openstreetmap-hungary” témájára.

Thomas Nagy

Aug 4, 2020, 10:03:56 AM8/4/20
to openstreetmap-hungary
Általános felmérésre vagy kirándulásra ez is izgalmasnak hangzik és bennem is felmerült korábban. Viszont ehhez nem kell nyár - ide később is mehetünk, ellenben strandolni már nem sokáig.

Közben pontosítottak a szavazáson, jelenleg már a szombati strand áll nyerésre.

A születésnapra viszont ez a hajózás szerintem egy kicsit messze van. Az aktív tagjaink akik szoktak járni az eseményekre Budapest környékiek és nem mindenki engedheti meg magának, hogy messze menjen.

Ugyanabban a táblázatban lehet szavazni a születésnapról a mai napig:

Thomas Nagy

Aug 6, 2020, 4:49:14 PM8/6/20
to openstreetmap-hungary
Mit szólnátok az Oktogonon a Gastland bistróban hétfőn vagy kedden egy születésnapi svédasztalos korai vacsorához?

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „openstreetmap-hungary” témájára.

Tamás Vásony

Aug 7, 2020, 3:11:21 AM8/7/20
to openstreet...@googlegroups.com
Az időpont jó, a helyszín nekem kevésbé szimpatikus.
Nem tudom mennyire jó ötlet zárt térbe menni a belvárosban 30 fokban? Nem látok air_conditioning tag-et a helyen, lehet csak nem mértük fel.
És akkor még a vírus miatt nem nyavajgott senki, hogy 300 ismeretlennel van bezárva 1 légtérbe.

Jó lenne tudni egyáltalán hány embert érdekel. Mert ha csak ketten leszünk, akkor mehetünk a temetőhöz is a pizzériába :-)

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/CAPuHQ%3DF_OPxfQX08xFe4LDOX7P%2BhheuT5m9CWWR0_b9Pm2DrSg%40mail.gmail.com.

Thomas Nagy

Aug 7, 2020, 8:26:42 PM8/7/20
to openstreetmap-hungary
Lehet jelentkezni a keddi svédasztalozásra:
Nekem a múltkor a pizzéria amúgy nem nagyon jött be (pizzát a Gastrandban is kapni!), viszont az Augusztba vagy a Cserpes Tejivóba máskor is mehetünk.

Thomas Nagy

Aug 10, 2020, 3:37:53 PM8/10/20
to openstreetmap-hungary
Asztalfoglalás sikeres 7 főre. Holnap 18:00-kor buli!

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/6a3d84e6-a6b3-4229-bf32-df5a5936d364n%40googlegroups.com.