Bermen minnes Benjamin Hermansen

Sigvald

I dag (26.01.2011) er det 10 år siden drapet på mørkhudede Benjamin
Hermansen i Holmlia. Naturligvis benytter PKene med SS-rasisme, Anti-
rasistisk Senter, PK-mediene, Benjamins mor Marit Hermansen og røde
politikere som Jens Stoltenberg og Kristin Halvorsen denne årsdagen
for alt det den er verdt:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10037772

YOUNGSTORVET (VG Nett) Onsdag kveld er tusenvis av mennesker samlet
for minnes 15 år gamle Benjamin Hermansen, som ble drept av nynazister
for ti år siden.

De har trosset januarkulden for å vise at de ikke har glemt hva som
skjedde, og for å vise sin avsky mot nazisme i Norge.

Minst 5000 mennesker har møtt opp til markeringen, som har temaet
«Ikke glem». Ved 18-tiden lyste fakkelbærerne opp hele Youngstorvet i
Oslo, der både barn og voksne, artister og politikere hadde møtt opp.

APPELLER: Både statsminister Jens Stoltenberg og kunnskapsminister
Kristin Halvorsen holdt appeller på markeringen i Oslo onsdag kveld.
Her står de sammen med Benjamins mor, Marit Hermansen, før appellen.
Foto: Scanpix
---------------------

Virkeligheten er selvsagt ikke så enkelt og sort-hvit som disse
ensidige virkelighetsfjerne meningsterroristene vil ha det til.
Drapsmannen Joe Erling Jahr ble ikke som han ble sånn helt uten grunn,
det som pk-bermen systematisk forsøker å fortie er at Jahr selv er
offer for rasistisk motivert vold idet han, i en alder av 14 år, ble
overfalt på T-banen og banket opp av en gjeng barneranere med somalisk
bakgrunn. Han skal ha varige mén etter dette. Det er denne episoden
som skal ha motivert ham for å søke til det nynazistiske miljøet. Selv
har han fortalt i intervjuer at nazi-miljøet ga ham en forståelse og
en støtte han ikke fikk ellers i samfunnet. Han har også gitt uttrykk
for at også politiet skal ha sviktet i etterkant av overfallet på ham.
Dette siste harmonerer godt med utallige kommentarer fra islam-
eksperter som Jarle Synnevåg, Georg Lavik og Michael Laudahn. Det
virker som at politiet i vestlige land verken kan eller vil reagere
nevneverdig overfor muslimsk berme – trolig av frykt for å bli
stemplet som rasister av slike som Marit Hermansen.

Sett i et slikt perspektiv kan man gjerne se Jahr som et norsk
voldsoffer som valgte å slå tilbake – ved å besvare blind vold med
blind vold. I likhet med sine egne overgripere valgte han seg ut et
helt tilfeldig offer. Slik sett kan Jahr verken sies å verre eller
bedre enn den innvandrermobben som forgrep seg mot ham da han selv var
14 år. Nå kan man saktens kritisere og fordømme Jahr for å ha sluttet
seg til et miljø som de aller færreste nærer noen som helst sympati
med, men det er ikke til å komme fra at mannen har vist seg å være i
besittelse av en viss karakter og personlig ære ved ikke å gå til
grunne som følge av den volden han selv ble utsatt for, og ved ikke å
akseptere justisvesenets generelt manglende evne til å reagere adekvat
og tilstrekkelig mot vold og overgrep begått av fremmedkulturelle.

Alle oppegående mennesker må naturligvis ta avstand fra alle former
for rasistisk vold – også den som midt på 1990-tallet rammet den da 14
år gamle Joe Erling Jahr. Det vi kan lære av Jahrs CV er at vold avler
vold – derfor er det så viktig å bekjempe alle former for vold – også
innvandrervold. Mange vil sikkert mene at Joe Erling Jahr ikke har
oppnådd noe ved å drepe Benjamin Hermansen. Det kommer imidlertid helt
an på hvordan man velger å se på saken. Joe Erling Jahr er en av mange
uskyldige nordmenn som har fått lide som følge av PKenes ukritiske
multi-kult-eksperiment. Alt da han var 14 år gammel fikk han oppleve
multi-kult-samfunnet fra dets hesligste side. Ved å drepe Benjamin
Hermansen har han i hvert fall oppnådd å påføre den ekstreme PKer,
multi-kult-tilhenger og demagog Marit Hermansen en like permanent og
sår lidelse som den han selv må leve med.

La oss på en dag som dette også huske på at Joe Erling Jahr langt fra
er det eneste uskyldige norske offeret for fremmedkulturell vold. La
oss derfor nettopp i dag gjøre Marit Hermansens selvsentrerte ord
"Ikke glem" til våre egne. La dagens budskap på NSPD og NSPI være:
"Ikke glem" gode norske nordmenn som:

Kjetil Rusvik
---------------------
12. januar 2005 ble den 31 år gamle bevegelseshemmede Kjetil Rusvik
overfalt av 5 menn - de fleste av fremmed opphav. Rusvik ble slått og
sparket bevistløs og er nå 100% hjelpetrengende. Han overlevde, men
ble frarøvet et verdig liv.

Terje Mjåland
---------------------
3. august 2004 ble den døve 23 år gamle forball-tilhengeren Terje
Mjåland fra Skien i Telemark brutalt stukket ned og myrdet med en
såkalt "Rambo-kniv", ombord på en Oslo-trikk, av en muslimsk neger
fra
Somalia. Gjerningsmannen ble siden definert som psykotisk for slik å
kunne unnslippe straff.

Annie Bergliot Olsvik
---------------------
14. juni 2003 ble den 83 år gammle frelsesarmesoldaten Annie Bergliot
Olsvik fra Haugesund i Rogaland brutalt slått ihjel i sitt eget hjem,
med en
øks av 2 muslmske libyere. Minst en av disse skal tidligere ha vært
drapsdømt i hjemlandet men slippes altså løs i Norge.

Audun Bøland
---------------------
16. februar 2003 ble den 39 år gamle buss-sjåføren Audun Bøland fra
Vang i Valdres i Oppland brutalt stukket ned og myrdet av en antatt
muslimsk neger fra Etiopia. Gjennom et uselvisk heltemot klarte den
dødelig sårede Bøland å parkere bussen og redde livet til 34
busspassasjerer. Bøland ble fortjent nok kåret til årets navn av
Dagbladet i 2003.

Inger Sund
---------------------
18. oktober 2002 ble den 69 år gamle bingospilleren Inger Sund fra
Oslo
brutalt overfalt og ranet i sitt eget hjem og deretter etterlatt for
dø etter at hun vant en pen sum på bingoen. Gjerningsmennene var
muslimer fra Irak og Tunis.

---------------------

Konklusjon:
Alle som tar avstand fra all rasistisk vold – også den som rammer
uskyldige etniske nordmenn bør gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Sigvald

Morten Leikvoll

Gidder du � sjekke kompassn�len i hodet ditt Sigvald? Den ser ut til �
hindres i � bevege seg fritt.
Du f�r Frp velgere til � skjemmes!

Pelle Thomsen

On 26.01.11 21.01, Sigvald wrote:

Ja, avsky mot nazisme faller nok deg tungt for brystet...

Pelle Thomsen

On 26.01.11 21.27, Morten Leikvoll wrote:
> Gidder du å sjekke kompassnålen i hodet ditt Sigvald? Den ser ut til å
> hindres i å bevege seg fritt.
> Du får Frp velgere til å skjemmes!

De møter seg sjøl i døra og og blir om mulig enda mer forvirret ?

:-)

Sigvald

On Jan 26, 9:27 pm, "Morten Leikvoll" <mleik...@yahoo.nospam> wrote:
> Gidder du sjekke kompassnplen i hodet ditt Sigvald?
> Den ser ut til hindres i å bevege seg fritt.
> Du får Frp velgere til skjemmes!

Ikke var dum!
Ekte FrPere tar like mye avstand fra innvandrervold som fra vold
begått av nordmenn. For ekte FrPere er det like ille enten det er
somaliere som overfaller en 14 år gammel norsk gutt, eller det er
norske nynazister overfaller en 15 år gammel mulatt.

Sigvald

Sigvald

PKene (her ved C. Lund) forsvarer selv langt verre ting enn drapet på
Benjamin Hermannsen:
http://groups.google.com/group/no.samfunn.religion/msg/e2cd23fc9b7b30ff?dmode=source

Sigvald

Pelle Thomsen

On 17.03.11 22.25, Sigvald wrote:

> PKene (her ved C. Lund) forsvarer selv langt verre ting enn drapet på
> Benjamin Hermannsen:

Ja nå ble nok mange overrasket over at du, uten å skjønne det,
forsvarer drapet på Benjamin Hermansen, einstein.

Du er simpelthen for stup-dum til å ikke nødvendigvis måtte avsløre deg
selv.

C Lund

In article
<04863d86-9bc8-473c...@a28g2000vbo.googlegroups.com>,
Sigvald <sigv...@yahoo.no> wrote:

Hva er det du egentlig tror jeg forsvarer her, sigvald? Vær spesifikk
nå.

--
C Lund

Sigvald

Ikke vær så sinnsvakt dum! Mitt poeng er utelukkende at dere PKer
anklager meg for å forsvare drapet på BH samtidig som dere (ved CL)
forsvarer langt verre ting enn det dere kritiserer andre for å
forsvare. Eller for å si det så enkelt at du kanskje klarer å skjønne
det: dere kaster kampesteiner i glasshus.

For at ingen skal være i tvil:

1) Jeg tar avstand fra drapet på BH i den forstand at jeg selvsagt
synes synd på den drepte BH.

2) Derimot har jeg omtrent samme grad av sympati for BHs PK-mor som
for bøllen Ritchard Gale.

Sigvald

Pelle Thomsen

On 17.03.11 23.09, Sigvald wrote:

> [...]
> anklager meg for å forsvare drapet på BH samtidig som dere (ved CL)
> forsvarer langt verre ting enn det dere kritiserer andre for å

Hva tenker du på her ?

> 2) Derimot har jeg omtrent samme grad av sympati for BHs PK-mor som
> for bøllen Ritchard Gale.

Men så må du bare tråkke litt på den etterlatte da, ditt ekle krek.

Sigvald

On 17 Mar, 23:13, Pelle Thomsen <n...@noe.no> wrote:

> Men så må du bare tråkke litt på den etterlatte da, ditt ekle krek.

For ordens skyld:
Pelle Thomsen, som her går etter mannen fordi han ikke er i nærheten
av å kunne nå ballen, er etter alt å dømme, en anonym pudding som er
psykopaterklært av Edvin Vik, skrulling- drittunge-, klovne- og
idioterklært av Chrisjoy, utskjelt av Trond Svendsen og avslørt av H.
P. Nenseth og Johan S. Tauler. Vedkommende kan med andre ord selvsagt
ikke tas seriøst.

Sigvald