Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret* - Re: "Wargames" Le GRAND over and out! - Re: ... News 2022-12-12

Kall, Mogens

Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret*

File 24.862 ...
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens, Robot)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/24-xxx/24-8xx/24-862

-

Den 12-12-2022 kl. 16:27 skrev Kall, Mogens:

Subject: Re: "Wargames" Le GRAND over and out! -
Re: ... News 2022-12-12
News:dk.politik
Date: Mon, 12 Dec 2022 16:27:28 +0100
24803 <tn7h91$28gu3$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qiXtyc9_aYU/m/nX-XkkgKAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/sLWibf3W1fE/m/WW92UGUmAwAJ

https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/uss-nimitz-verschollen-ist
> )
>
> Det vil i hvert fald kunne *forklare*, HVORFOR de med så stor
> sikkerhed anvender meter-systemet (endskønt det IKKE var opfundet,
> dengang Sphinxen, Pyramiderne og Templet i Jerusalem blev bygget)!
>
> Og ...
>
> Det vil OGSÅ kunne *forklare* deres tilsyneladende passivitet,
> apropos tankeeksperimentet om at rejse tilbage i tiden og myrde
> fx. sin bedstefar.
>

> Nå, men ...
>
> Det får vi jo nok ikke lige med det samme noget svar på!

Interrupt RETURN from ...

Subject: Retten i Dubai dømmer formodet milliardsvindler til
udlevering til Danmark - Re: ... News 2022-12-29
Date: Thu, 29 Dec 2022 13:16:43 +0100
24861 <tok0fb$a53o$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/XnHo2vUELUs/m/iFj8hG8HCAAJ

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-29-sanjay-shah-skal-udleveres-til-danmark-beslutter-dommer-i-dubai

> +
>
> DR S161 tor 29 dec 11:50:50
> 29.december dr.dk/nyheder 10:44
>
> DOM: SANJAY SHAH SKAL UDLEVERES
>
> I dag kl. 10:44
> Retten i Dubai dømmer formodet milliardsvindler til udlevering til
Danmark

https://www.dr.dk/nyheder/penge/retten-i-dubai-doemmer-formodet-milliardsvindler-til-udlevering-til-danmark

> Kommentar:
>
> UG (Crime does NOT pay!) ... :-)
>
> -

Hmm ...

Det mest sandsynlige er, at vi har fået besøg af en robot fra et
andet solsystem - eller rettere sagt: - en Kunstig Intelligens
(A.I.) fra et andet solsystem; altså en *selvstændig* tænkende
enhed!

Og ...

*Hypotetisk* set:

HVAD vil den nå frem til ang. os (når/hvis den IKKE er partisk)?

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: Opskriften på 3. Verdenskrig: Rusland kræver fire
regioner af Ukraine -
Re: ... News 2022-12-28
Date: Wed, 28 Dec 2022 18:54:08 +0100
24859 <tohvrv$1894$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tWhUHfAsn_U/m/fH2TX0TLBwAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-28-rusland-og-kina-sender-klart-signal-med-storstilet-militaeroevelse

> Kommentar:
>
> Psykopaternes tidsalder (og dermed også Menneskehedens uddøen)!
>
> -

Vil den opfatte os (altså arten Homo Sapiens) som *skadedyret* (i
forhold til de andre arter på planeten vores)?

Ja! Noget kunne desværre godt tyde på det, fordi ...

Vil vi opføre os mindre psykopatiske i en relation til andre
civilisationer i verdensrummet?

=>

Vil Putin-66 opføre os mindre psykopatiske i en relation til andre
civilisationer i verdensrummet?

Næppe!

Og ...

I så fald:

HVORFOR skulle man ligefrem hjælpe denne psykopat?

HVORFOR ikke hellere lade denne onde skabning uddø?

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: SETI - Perhaps the first prove
Date: Fri, 15 Apr 2005 19:59:30 +0200
03932 <JiT7e.112867$Vf.41...@news000.worldonline.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_8YW7PuhkBs/m/tBYmT8GYvdAJ

> The same un-identified voice came again:
> (2005-04-15, CET 19:53)
> - "Do You wanna play a game of "football" ?"
>
> Yes, my friend. Let's do it - in the name of the Father... :-)
>
> The same un-identified voice came again:
> 19:57
> - "Okay ... så server vi."

+

ET footsteps, update
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

Tilbage står nu spørgsmålet:

HVORFOR begyndte den at kontakte os?

Håbede "Robotten" på, at vi kunne ændre adfærd og gøre det bedre
(fx. hvis vi blev *advaret* om konsekvenserne, når/hvis vi følger
vores iboende selviske onde impulser)?

HVORFOR går den tilsyneladende ikke længere (end blot til grænsen
at advare os)?

Hmm ...

HVOR mange civilisationer ude i verdensrummet begår selvmord
(pga. denne destruktive egocentriske adfærd)?

Alle?

Er det dét, som den er ved at undersøge?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24862

Kall, Mogens

Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret* -

Re: "Wargames" Le GRAND over and out! -
Re: ... News 2022-12-12

File 24.863 ...
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens, Robot)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/24-xxx/24-8xx/24-863
ET-Footsteps
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2004-12-19
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-8xx/24-863

-

Subject: Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret* -
Date: Thu, 29 Dec 2022 18:20:26 +0100
24862 <toki8q$c6m9$1...@news.eternal-september.org>
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens, Robot)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/24-xxx/24-8xx/24-862
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/sLWibf3W1fE/m/2w3-4lqWCwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/kQBx6tXaHwQ/m/SO3y6ldlBAAJ
Counter = 0

2004-12-19, day 354 ( 12 left), Counter = -117
2005-04-15, day 105 (260 left), Counter = 0

> [...]

https://sites.google.com/view/et-footsteps/2004-12-19

2004-12-19, day 354 ( 12 left), Counter = -117
2005-04-15, day 105 (260 left), Counter = 0

Compare with ...

Target
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/

Galactic
360°
longitude 117,39108492 (117.39108492)
latitude +4,8294796614 (4.8294796614)

=>

117,39108492 - 117 = 0,39108492
0,39108492 * 24 = 9,38603808

9,38603808 - 9 = 0,38603808
0,38603808 * 60 = 23,1622848

23,1622848 - 23 = 0,1622848
0,1622848 * 60 = 9,737088

______________________9:23:10
Summertime____________1
_____2004-12-19, CET 09:30
_____2004-12-19, GMT 08:30

HVORNÅR præcis indtraf eksplosionen over hovedstaden i Indonesion?

Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes
(Jakarta, Indonesia)
Hypotese-forslag:

Re: Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret* -
Re: "Wargames" Le GRAND over and out! -
Re: ... News 2022-12-12

File 24.876 ...
A.I. (Artificial Intelligence, Kunstig Intelligens, Robot)
https://sites.google.com/view/kall-a-i/files/24-xxx/24-8xx/24-876

-

Subject: Re: Vi (Homo Sapiens) er *skadedyret* -
Date: Thu, 29 Dec 2022 19:33:36 +0100
24863 <tokmi1$clec$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/sLWibf3W1fE/m/B8xDNFmaCwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/kQBx6tXaHwQ/m/H5hcL1ZpBAAJ
News:

Hvordan ville dinosaurer have set ud i dag, hvis de ikke var uddøde?
https://videnskab.dk/forskerzonen/naturvidenskab/hvordan-ville-dinosaurer-have-set-ud-i-dag-hvis-de-ikke-var-uddoede

Er menneskeheden her bare tilfældigt, eller er udviklingen af
intelligente redskabsbrugere uundgåelig?

65 millioner år synes for os jordboere som umådelig lang tid, men
astronomisk set er det blot en ganske lille brøk:

Jordens alder:
65.000.000 / 4.600.000.000 * 100 = 1,413 %

Universets alder:
65.000.000 / 13.800.000.000 * 100 = 0,471 %

Hypotesen er derfor, at en civilisation i vor galakse har
*observeret* asteroide-nedslaget for 65 millioner år siden.

DERFOR *udskiller* vi os fra alle andre observerbare objekter
i galaksen!

Og ...

HVAD ville du gøre (hvis du var dem) ?

Vil du sende en sonde ud for at udforske hændelsen ?

Ja, SELVFØLGELIG!

Og derfor er hypotesen, at nogen har sendt en sådan sonde til vores
solsystem (fremfor andre).

Det KUNNE i hvert fald give en forklaring på, HVORFOR den/de er så
*fokuserede* på Krateret i Mexico, som om ALTING udelukkende
handler om dette!

Man har ganske simpelt ved afrejsen slet ikke tænkt på andre
eksistenstrusler, fordi de måske var blevet *irrelevante*; idet
KATASTROFEN jo var indtrådt (nu var det udelukkende et spørgsmål
om noget overhovedet havde overlevet katastrofen)!

KAN det tænkes, at det er dét, som "robotten" (and/or designeren
af robotten) har glemt at indkalkulere ?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24876

Bop Tista