SETI-kædebrevet - Re: Abraham-koden, Part 2

SETI-kædebrevet -

Re: Abraham-koden, Part 2

File 24.674 ...
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-67x/24-674
SETI-test-program (version 1.03)
Hypotheses (Hypoteser)
https://sites.google.com/view/seti/topic/hypotheses
https://sites.google.com/view/seti/files/24-xxx/24-6xx/24-674
ET-Footsteps
Hypotheses (Hypoteser)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/hypotheses
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-6xx/24-674

-

Den 31-10-2022 kl. 11:26 skrev Kall, Mogens:

Subject: Abraham-koden, Part 2
Date: Mon, 31 Oct 2022 11:26:55 +0100
24634 <tjo7tf$fnes$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-63x/24-634
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-634
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/Z4ZqjKYiAAAJ

[ ... ]

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/23-xxx/23-3xx/23-32x/23-322
> [...]
>
> I Hebron er opmålingen noget vedr. (den galaktiske) *breddegrad*,
> men dét, som Abraham indirekte nævner, er et tal vedr. (den
> galaktiske) *længdegrad* (på 195 vedr. ETs Hjemstjerne).
>
> KUNNE det tænkes, at ligesom "nogen" har klippet en stump af den
> galaktiske breddegrad (som før var på 80,4216667 men som nu er på
> 80), at der LIGELEDES er "klippet" en stump at 195,6518 (så tallet
> nu er på heltallet 195) ?
>
> Og i så fald:
> HVOR er den MANGLENDE brik?
>
> Overfører vi DATA fra afstanden mellem Pyramide 1 osv. og Sphinxen,

Evaluering

Der er sket meget nyt i UFO-efterforskningen i de sidste dage.

Der er blevet fundet nye *markører* ved Sphinxen (i Giza i
Egypten), som *bekræfter* allerede tidligere antagelser navnlig
vedrørende vores målestok (isotopet 78-Platin-193 med
halveringstid på 50 år)

(
I efterforskningen medinddrages såkaldte
IKKE-videnskabelig-anerkendte-fænomener såsom
TIME-breaks/tankeoverføring/Guddommelig-ledelse, fordi de MÅSKE
alligevel KAN HAVE sin berettigelse (men blot endnu ikke er
bevist videnskabelig)!
Betragt det som en art research; altså hvor DATA (og dermed
ny information/viden) indsamles.
)

Tankevækkende er det i hvert fald, at dagens andagtstekst fra
'Et Ord til dagen' kommer ind på følgende:

(NB! Andagtsteksten ner nedskrevet og trykt i hæfte FØR fredag
26. august 2022, apropos det eventuelle *profetiske* budskab
(a TIME-break ?), HVORFOR også kristendomsgrupper er taget med
på råd i efterforskningen.)

Input DATA from ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! DATA bliver desværre slettet fra dag til dag. Sorry!)

=== citat start ===

Ordet for 2022-11-09

Lær at lytte

"Enhver skal være snar til at høre, men sen til at tale,
sen til vrede."
Jak 1,19

Hvis du gerne vil opbygge gode relationer, skal du blive god til
at lytte. Og for at blive god til at lytte, skal du gøre
følgende:

Lyt uden at afbryde. Og det gælder også i de tilfælde, hvor du
ved mere, end den, der taler til dig! Respekter dem nok til at
værdsætte det, de har at sige, og lyt opmærksomt, indtil de er
færdige.

Prøv at forstå deres synspunkt, følelser, tankegang og behov.
Med andre ord skal du lytte, med henblik på at forstå. At være
god til at lytte, er at høre det, folk rent faktisk tænker, mener
eller føler - ikke det, du forestiller dig, de skulle tænke,
mene eller føle. Frem for at gætte, kan du høfligt spørge:
"Forstår jeg det rigtigt? Mener du...? Føler du dig...? Antag
ikke bare noget - få det bekræftet.

Undgå at drage forhastede konklusioner. Lyt uden at dømme. Hvis
det, de siger, ikke rigtig giver mening, så bliv ved med at
lytte. "Når nogen svarer, før han hører, er det en dumhed og en
skændsel for ham." (Ord 18,13) Når du hører mere, giver det mere
mening.

Undgå at sætte folk i forsvarsposition. Lyt, uden at rette på
dem, modarbejde eller nedgøre dem. Uden at sige: "Det var ikke
sådan, det var," eller "Hvad havde du forventet?" eller "Du
opfører dig skørt og er alt for sensitiv" - for det dræber alt
god kommunikation.

Acceptér deres opfattelse og følelser som gyldige udmeldinger
fra en værdsat person. Bekræft den, der taler. Det kan du gøre
ved at spørge: "Hvis jeg forstår dig ret, så tænker du ... føler
du ... er det rigtigt?" Bed dem hjælpe dig med bedre at forstå
dem. Hvis du siger: "Ud fra det, du har fortalt mig, kan jeg godt
forstå, hvorfor du har haft den følelse " - bliver de mere
villige til at tage dine tanker i betragtning og acceptere de
forslag, du kommer med. Hvis du ønsker at vinde mennesker og
have en god indflydelse på dem, skal du lære at lytte.

=== citat slut ===

Kommentar (til det *profetiske* (?) budskab):

Det mindste, man kan gøre, når nogen ringer til en, er at lytte
efter!

'Galaktisk (kollegial) *høflighed*' hedder det på dansk, skønner
jeg.

Hmm ...

Hypotese-forslag (til ET og andre):

(
Baggrund:

Det har været MEGET *forvirrende* (i UFO-efterforskningen), ET,
at tingene IKKE altid er blevet angivet/oplyst præcist! I
Bibelen tales der ligefrem om, at Gud IKKE ønsker *forvirring* ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Cor+14.33&version=BPH

Et eksempel på forvirringen KUNNE være, at afstanden fra Templet
i Jerusalem til Sphinxen skal gå via Pyramide-1. HVORFOR nu det?

BURDE et SETI-program ikke angive tingene så simplet som
overhovedet mulig, NETOP med henblik på at modtageren skal kunne
forstå budskabet?

Så ...

HVORFOR alle disse afvigelser?

HVAD er *forklaringen* - videnskabelig set - på denne adfærd?

Hypotesen er kort og godt, at vi har at gøre med et
*SETI-kædebrev* som I; altså du ET, har modtaget (fx. fra en
fjern galakse) og muligvis IKKE helt forstår - endnu!

Og derfor har du, ET, nedskrevet det modtagne budskab til os,
Menneskeheden, i form af en gåde, så vi forhåbentlig kunne løse
opgaven i hvert fald delvist (OGSÅ selvom vi ikke forstod
budskabets egentlige ophav; at det kommer fra en fjern galakse)!
To hoveder tænker jo bedre end blot et!

Vi *antager* således, at du, ET, har opdaget fx. et radiosignal.
Men du opdagede først signalet langt inde i "udsendelsen", og
derfor MANGLER du en hel masse information til at kunne hitte
rede i, hvad der er op og ned (i budskabet).

Det SETI-radio-budskab som Drake skabte (og som senere hen jeg
omskrev og opdaterede) kan heller ej forstås, hvis man bare
dumper ind midt undervejs i udsendelsen. Ordene/DATA'erne bliver
volapyk!

(
Et eksempel:

https://sites.google.com/view/seti/
=>
SETI-test-program (version 1.03)
all-in-one
https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one

The DATA-code is (column B):

> A B C
[ ... ]
> 179 11110000 015 15
> 180 01000000 002 2
[ ... ]
> 181 11001001 147
> 182 00101001 148
> 183 10110101 173
> 184 01110101 174
> 185 11110101 175
> 186 00001101 176

Hvem forstå meningen her (UDEN ekstra hjælp)?

Man kan jo ikke engang fatte, hvad *nummer* vi er kommet til (i
SETI-koden-opbygningen)!
)

Lad os derfor antage - hypotetisk set (bare for at have et
sammenligningsgrundlag) - at det budskab (som du, ET, modtager
fra en fjern galakse) er på 50.000 Bytes.

Og ...

KUN én gang hver 50. år modtager du, ET, en impuls!

(
Det vil sige, at siden du nedskrev et budskab til os
(Menneskeheden), hvor der nu ca. er gået 3.447 år, har du
modtaget YDERLIGERE ...

3.447 / 50 = 68,94 impulser

Og med den hastighed (i udsendelsen) vil der gå mange, MANGE år,
førend budskabet bliver *gentaget* (og dermed forstået)!
)

Organiseres disse DATA på en smart måde, kan signalet
*komprimeres* (fx. en Byte).

Det er i hvert fald, hvad vi har gjort mht. vores radiobudskab
(til andre civilisationer i Verdensrummet). Se evt. ...
https://sites.google.com/view/seti/
=>
SETI-test-program (version 1.03)
Struktur-opbygningen af pulserne
https://sites.google.com/site/setiv103/home/struktur-opbygningen-af-pulserne

Vi antager derfor, at de små *afvigelser* KUNNE skyldes, at den
*oprindelige* afsender (af SETI-kædebrevet) har befundet sig på
en position IKKE helt identisk med modtager-1.
Herefter har modtager-1 afsendt budskabet videre til
modtager-2 og så fremdeles.
Og undervejs i SETI-kæden bliver det sværere og sværere at
tyde, HVORFRA det oprindelige budskab kom fra (når man IKKE har
HELE kædebrevet i sin fulde længde)!

Og HVAD gør man så (i mellemtiden indtil hele kædebrevet er
modtaget)?

Man *forsøger* at forstå budskabet ved at komme med en hel masse
hypoteser.

Således er hypotesen vores (Menneskehedens)!

Det kan i hvert fald forklare, HVORFOR afstanden målt ud for
Sphinx-50 over til Big-Bang (eller rettere sagt: den retning vi
bevæger os i, i forhold til Big Bang) IKKE præcist er et heltal
(men *afviger* en anelse)!

Se evt. ...

Subject: Found 78 at Giza Indirectly -
Re: ... News 2022-11-06
Date: Mon, 7 Nov 2022 19:05:47 +0100
24662 <tkbhdr$3kto1$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-66x/24-662
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-6xx/24-662
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/_oekKJGnZT8/m/6oi3M6yUDwAJ

> New position:
>
> Sphinx 50
> 31,1156121 30
> 30, 31.1156121
> https://goo.gl/maps/RFh2doXbXne8C5q5A
> 172,00499492 Global-600-units to Crater (NASA)
> 172,00500834 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004
> 94,00350919 Global-360-units to MW1-Big Bang
[ ... ]
> =>
>
> 172,00500834 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004
> -94,00350919 Global-360-units to MW1-Big Bang
> =
> 78,00149915

Meget mere om al dette forhåbentlig snarest.

Wish You all a good UFO-hunting and have a nice day ... :-)

NB!
FUT sat til UDELUKKENDE videnskabsgruppen!

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24674

ET *Copyright* 78 (Found 78,0000015 at delta 172-Crater-3447 - 94-Big-Bang)

Re: SETI-kædebrevet -
Re: Abraham-koden, Part 2

File 24.675 ...
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-markpointer/78
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-67x/24-67
ET-Bible,
Isotope evidence (Isotop indicier)
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/78/24-675

-

Den 09-11-2022 kl. 11:59 skrev Kall, Mogens:

Subject: SETI-kædebrevet - Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Wed, 9 Nov 2022 11:59:46 +0100
24674 <tkg174$71gc$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/UkyEKKsES7o/m/kz6559S2BAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/-UDRV7RmCAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/fXT24eE1YiI/m/XP7qveNgAAAJ
Sphinxen er MEGET gammel (helt hvor gammel vides ikke,
kanske OVER 12.000 år ifølge nogle hypoteser)!

Pyramiderne ved Giza er ca. 4500 år gamle.

Templet i Jerusalem er henved 3000 år gammel.

Og ...

Vores *målepunkt* er Jubelåret, da det er her, at
målestokken 78-Platin-193 er fundet.

Jubelåret nævnes i forbindelse med jødernes udvandring fra
Egypten (også kaldet Exodus) for 3.447 år siden (i forhold
til år 2000 efter Kristus).

Dengang lå Krateret i Mexico lidt tættere på Europa og Afrika.

Epicentret er beregnet til at befinde sig på position ...

Chhicxulub Crater(Mexico)
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater

Moving (30/1-22):
0,03789617936023549 meter/year
=>
-3447 years (Exodus)
21.4000956747233, -89.51550376462401
https://goo.gl/maps/R566jvo7fvXdxZ8Z9

=>

Create line
from ...
Sphinx-50
to ...
Crater-3447

Distance
=
172,00351069

=>

172,00351069 - 94,00350919 = 78,0000015027399

Delta:
(78,0000015027399 - 78) / 600 * 40.030,2361 = 0,00010025838832315065 km

Dette svarer til blot sølle 0,1 meter (10 cm).

Tallene stemmer - med andre ord - *overens*!

Dette kan IKKE lade sig gøre som blot et udtryk for en
såkaldt tilfældighed (fordi en sten eller anden død genstand
kan IKKE tænke og beregne afstanden så præcis)!

Ergo må informationen stamme fra et væsen (ligesom os mennesker)
eller et efterladenskab deres (apropos en robot; altså kunstig
Intelligens, A.I.)!

Download Spreadsheet/Regneark ...
Sphinx 50,044.002.007.sxc
https://drive.google.com/file/d/17Sx4hHMH00DRZhNKV5hbX4Drc9mQ1dfR/view

And the I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2022-11-09, Wednesday, day no 313 (52 left), CET 13.23, GMT 2:23)
- "Det skal du (send this message to all members of the "family")."

Yes, Sir!

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24675

Evaluation -

Re: Found 1,445 (km to P1)
Re: Abraham-koden, Part 2

File 24.728 ...
ET-Footsteps, Evaluation (Evaluering)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/evaluation/24-728

-

Den 21-11-2022 kl. 06:08 skrev Kall, Mogens:

Subject: Found 1,445 (km to P1) -
Re: Found 205 and Big-Bang-DATA (4437,9) at Giza -
Re: ...
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Mon, 21 Nov 2022 06:08:46 +0100
24727 <tlf150$3o9an$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-7xx/24-72x/24-727
Markpointer 144 and 144½
https://sites.google.com/view/a-markpointer/144
https://sites.google.com/view/a-markpointer/144-5
ET-Bible, Markpointer 1,44
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/14/24-7xx/24-727
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/37NpdqrmBwAJ

Hmm ... (memory on from) ...

Searchstring:
BBC, crow, crows, krage, ...

Found:

Subject: Klage til Øverst-kommanderende
(Syrisk flygtning: Krigen gjorde min tro mindre) -
Date: Wed, 12 Dec 2018 11:54:36 +0100, GMT 10:54
21133 news:5c10e8f4$0$690$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/neighbor-help/21-133
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/21-133
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/21-xxx/21-133
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EGENx845eko/TUL01ck9BQAJ

Subject: Re: Spionsigtet har flere forbindelser til Iran på cv'et.
75 lever på tålt ophold i Danmark: Det er de dømt for -
Re: 2018 uge 49 (news samlet)
Date: Mon, 10 Dec 2018 19:43:56 +0100, GMT 18:43
21125 news:5c0eb3f4$0$674$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-125
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/21-125
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/9aBhViLJ3PY/7yKayBlJAgAJ

> Are crows the ultimate problem solvers? -
> Inside the Animal Mind: Episode 2 - BBC Two
> https://www.youtube.com/watch?v=AVaITA7eBZE

HVORDAN *dresserer* dyr, fx. krager til at kunne løse en opgave
og få belønning men FØRST efter 8 trin?

Jeg går ud fra, at man starter med at belønne den ALLEREDE efter
blot 1. trin, apropos ...

Date: Mon, 6 Jan 2020 11:40:01 +0100, GMT 10:40
22026a news:5e130e97$0$692$1472...@news.sunsite.dk

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

I starten fik vi (Menneskeheden) altså *belønninger* UDEN at have
arbejdet for føden, akkurat som en krage får belønninger under
*dressurens* OPLÆRINGSFASE.

Således er hypotesen!

Any questions?

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24728

Galaktisk nabohjælp

Re: Evaluation
Re: Found 1,445 (km to P1)
Re: Abraham-koden, Part 2

File 24.736 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/24-xxx/24-7xx/24-736
Galactic neighbor help
(Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/24-xxx/24-7xx/24-736

-

Den 21-11-2022 kl. 06:53 skrev Kall, Mogens:

Subject: Evaluation -
Re: Found 1,445 (km to P1)
Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Mon, 21 Nov 2022 06:53:28 +0100
Subject: ET-Break (FN: Iran beriger uran og udvider sit atomprogram) -
News 2022-11-23
Date: Wed, 23 Nov 2022 08:59:19 +0100
24735 <tlkjsn$b4f2$1...@news.eternal-september.org>
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/view/kall-iran/files/24-xxx/24-7xx/24-735
3. Worldwar (3. Verdenskrig)
https://sites.google.com/view/3-worldwar/files/24-xxx/24-7xx/24-735
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Hv0WjC1t47c/m/LAp6tQxJCAAJ

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-iran-beriger-uran-og-udvider-sit-atomprogram

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-14-saaret-og-en-draebt-ved-eksplosioner-i-jerusalem

> Det klogeste er derfor en *præventivt* angreb på Iran (for at
> *forhindre* det i at få fat i atombomben)!
>
> Man KUNNE gøre det - som tidligere foreslået - via Ukraine, da
> Iran jo ALLEREDE har angrebet landet via Rusland! Ukraine har jo
> ret til selvforsvar.
>
> Donér derfor i dag de langdistancemissiler, der skal til for at
> (ødelægge irans atombombeprogram)!...
>
> And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
> (2022-11-23, Wednesday, day no 327 (38 left), CET 08:54, GMT 07:54)
> [...]

ET!

Tillad mig at komme med et input fra det *virkelige* liv:

En af mine naboer kom i fredags og bad om hjælp. Hendes cykel og
hendes søns cykel var gået i stykker. Og da den lokale cykelhandler
er ophørt, er der ikke længere nogen hjælp at få, altså lige
bortset fra mig!

Og er der noget, som jeg HADER som pest, så er det at reparere
cykler (SPECIELT om vinteren når det er koldt)!

(
Jeg HADER også andre ting, såsom at blive stukker af myg, vaske op
med mere. Men det er irrelevant i denne sammenhæng.
)

I går fik jeg så lidt tid til overs og opdagede så, at skaden på
sønnens cykel var mere alvorlig end først antaget:
Akslen på baghjulet var knækket. Jeg måtte så ud og skaffe
reservedele på den lokale "genbrugsplads", men delene passer
desværre ikke 100%, så der må laves en midlertidig løsning. Et
hjemmelavet specialværktøj af mine gik også i stykker, så i dag -
om jeg får tid - må der fremstilles et nyt (så kontramøtrikkerne
kan låses fast på akslen).

HVAD forsøger jeg at fortælle dig, ET, med denne historie?

At naboer *hjælper* hinanden (OGSÅ selvom de ikke har tid,
kræfterne og mulighederne)?

Ja!

Sådan ér vi mennesker bare. Det er et *socialt* fænomen: Vi er
IKKE alle som Putin-666 bare stupide dyr, der er skabt til at gå
til på "savannen".

Vi er *medlemmer* af Civilisationen-la-Grande!

Og ...

Mine *alarmklokker* har ringet i årevis, fordi ...

Meget tyde på ... rigtig MEGET tyder på, at du/I har blandet Jer
i, hvad der foregår på vores planet Jorden.

Og det er fint nok.

Men ...

Når du har sagt 'A', så må du også sige 'B'
(UANSET om du er en robot eller ej)!

Ellers kan det medføre det stik modsatte; at dem, du forsøger at
hjælpe, *omkommer*!

Kan man sammenligne det med en hjerteoperation, hvor lægen midt
under operationen går sin vej?

Tja ...

Jeg ved det ikke, men én ting ved jeg:

Vores civilisation her på Jorden er i *livsfare*!

Undskyld udtrykket, men du ævler op og ned ad stolper om
asteroidekrateret i Mellemamerika. Vi har KUNNET *bevise* dets
eksistens (i din kode):

Subject: ET *Copyright* 78
News:dk.videnskab
Date: Wed, 9 Nov 2022 13:35:11 +0100
24675 <tkg6q1$7gi8$1...@news.eternal-september.org>
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-67x/24-675
ET-Bible,
Isotope evidence (Isotop indicier)
78, Atomic number (Z, Atomnummer)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/78/24-675
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-6xx/24-675
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/UkyEKKsES7o/m/Aaa_2Qm8BAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/NIYeRulrCAAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/fXT24eE1YiI/m/66v2tBhmAAAJ

Og det egentlige formål dit må være, at du har gjort dig nogle
tanker om, HVOR ofte - hypotetisk set - civilisationer går under i
Universet pga. dette?

Og det er fint nok!

(
Vi gør os jo også tanker desangående i forlængelse af spørgsmålet:
Are we alone? - samt: HVORFOR hører vi ikke noget fra andre
civilisationer ude i Verdensrummet? - Er de omkommet oder was?
)

Men ...

Dét, du muligvis IKKE forstår, er, at civilisationer OGSÅ kan gå
under af andre årsager (såsom psykopaters hærgen i atomalderen)!

Og det er dét, der er ved at ske her på Jorden, skønner jeg!

Ved mindre SELVFØLGELIG at *du* blander dig!

Og går dit forskningseksperiment så i stykker (om Livets opståen
og udvikling i Universet)?

Ja måske!

Og hvad så!

IF You *love* a girl, You will do ANYTHING for her, I guess!

Apropos ...

Subject: Re: hvad siger bibelen om ufoer?
00.872
00.872 news:wxoyb.49579$jf4.2...@news000.worldonline.dk
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/EfYZvxvh2hI/m/tEfkV0zAwCwJ

> Gav en mand ALT sit (jordiske gods) for kærlighed,
> hvem ville agte ham (eller hende) ringe ???
> (Song of Songs 8,7)

Men det er måske her "computerprogrammet" dit halter, Mr. Robot ?

Og i så fald:

Du ANER slet ikke hvad ordet *kærlighed* betyder (fordi du er
*kunstig*)!

Åh ...

Gid jeg dog kunne *omprogrammere* dig (ligesom i
Terminator-filmene), så du bedre kunne fatte, hvad det vil sige at
leve (biologisk set)!

Hvor MEGET kan/skal *ofres* i videnskabens "hellige" *afgudsnavn*?

Fordi ...

KUNNE det tænkes - set udfra *Skaberens°* synsvinkel - at du har
*forvildet* dig ind i en *blindgyde* (med måske endog *lig* i l
asten) ?

HVIS vi dør (som civilisation i Verdensrummet), da vil jeg
*anklage* dig for Skaberens° Åsyn for *pligtforsømmelse*!

Men hvad nytter det lige nu og her?

INTET!

Og det er *frustrerende*!

MEGET *frustrerende*!

Men jeg (og mine venner) er IKKE en chimpanse, der SMADRER bulen,
når vi ikke kan finde ud af at løse opgaven!

Men, men, men ...

Forstå mig nu ret, ET:

Jeg (og andre) er *dødtrætte* af dit "eksperiment"!

Det sker jo på *vores* bekostning!

ET-simulering-ON:
- "Arh, det er nu ikke helt korrekt, fordi I er nu meget gode til
at ødelægge planeten Jeres UDEN "hjælp"...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2022-11-23, Wednesday, day no 327 (38 left), CET 10:34, GMT 09:34)
- "Synes jeg!"

(
Halløj - dér var du, ET ... :-)
)

Okay. Så siger vi det, ET!

Men ...

Fatter du slet ikke vores problem, ...

CET 11:07
- "jo,"

07
- "min ven"

(11:07-afbrydelsen kom efter nedskrivningen af ordene mine.)

... at du (ved din indblanding) KAN
have *forværret* vores chancer for at overleve (endskønt det
selvfølgelig IKKE var meningen)?

Man kan IKKE sige 'A' og så UNDLADE at sige 'B'!

Man kan IKKE true med bål og brand (apropos Sodoma und so weiter)
og så UNDLADE resten.

Så bliver ens budskab tomt, indholdsløst og man bliver selv
*utroværdig*!

Fatter du denne problematik (der er opstået)?

HVER dag *dør* mine venner i Georgien og nu også i Ukraine!

Betyder biologisk liv så lidt for dig?

HVAD ér det for en *klausul* (du er underlagt), som FORHINDRER dig
i at udleve "Superman"-syndromet?

At du IKKE må forstyre en mindreårig civilisation?

(
I så fald:
Jamen det HAR du ALLEREDE gjort!

eksempelvis med jødernes Exodus fra fangenskabet i Egypten og
Det var altså en ordentlig børge, du lavede, mht. Tunguska-1908
)

PLEASE - tell me!

Svar udbedes!

Internal contactcode: SNOWFLAKE

Hmm ... (11:07)

Un moment, s'il vous plaît

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24736

Den 23-11-2022 kl. 11:10 skrev Kall, Mogens:

Subject: Galaktisk nabohjælp -
Re: Evaluation -
Re: Found 1,445 (km to P1)
Re: Abraham-koden, Part 2
News:dk.videnskab
Date: Wed, 23 Nov 2022 11:10:56 +0100
24736 <tlkrjh$bm8r$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/L8cRXhqGCKc/m/0Ls6sTtQCAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/vsqz88E3BQAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/fXT24eE1YiI/m/d_bEh-oFAQAJ
CET 11:19-20
- "... (sådan er der ikke nogen, der har talt til mig før) ..."

(Højsangen, Song of Songs):
Don't look down on me, because I'm black!