Baby’s van borstvoeding gevende moeders kregen bloedstolsels

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Schokkende berichten in VS-databank: baby’s van borstvoeding gevende moeders kregen bloedstolsels

https://www.frontnieuws.com/schokkende-berichten-in-vs-databank-babys-van-borstvoeding-gevende-moeders-kregen-bloedstolsels/

Volgens het Amerikaanse vaccinatiesysteem voor ongewenste bijwerkingen (VAERS) stierven twee baby’s kort nadat hun moeder was gevaccineerd. In beide gevallen kregen de baby’s borstvoeding. Verscheidene andere baby’s die borstvoeding kregen, liepen verwondingen op, soms levensbedreigend, zoals vasculaire verstoppingen, allergische schokken, hoge koorts en andere symptomen na de vaccinatie van hun moeders, schrijft Report24.news.

Een zes weken oude zuigeling uit New Mexico kreeg wee weken na de eerste Pfizer-vaccinatie van zijn moeder plotseling hoge koorts, onderzoeken toonden vasculaire verstoppingen aan, waaronder van de kransslagaders. Hij stierf na enkele weken behandeling met symptomen die leken op die van de ziekte van Kawasaki.

In het tweede geval werd een vijf maanden oude zuigeling ziek nadat de moeder was gevaccineerd met de tweede dosis van Pfizer. Hij had huiduitslag en hoge koorts. De moeder bracht hem naar het ziekenhuis, waar verstoppingen van kleine slagaderlijke vaten werden gevonden. Het kind werd in het ziekenhuis opgenomen, maar overleed kort daarna.

Een potentieel enorm aantal niet-gemelde gevallen van soortgelijke aard kan worden verondersteld: het percentage bijwerkingen dat daadwerkelijk in officiële databanken wordt geregistreerd, is over het algemeen laag; uit analyses van verzamelde gegevens van 2007 tot 2009 bleek bijvoorbeeld dat slechts 1% van de daadwerkelijke bijwerkingen aan de VAERS-databank wordt gemeld.

Tal van andere zieke baby’s

Brian Shilhavy van het online nieuwsportaal “Health Impact News” doorzocht de VAERS-databank en stuitte op nog eens 94 gevallen van zieke baby’s van wie de moeder een Covid-19 vaccinatie had gekregen. Sommige verslagen kunnen op de website worden ingezien: de symptomen varieerden van hoge koorts, toevallen, braken, diarree en huiduitslag tot bloedingen en bloedklonters. In één geval, viel al het haar van de baby uit. Eén moeder meldde een blauwachtige verkleuring van haar melk, en bij anderen stopte de melkstroom helemaal. Ondanks de alarmerende opeenstapeling van incidenten adviseert de Amerikaanse staatsepidemieloog Anthony Fauci gevaccineerde moeders hun baby’s borstvoeding te blijven geven, omdat dit volgens hem “een goed idee” is omdat hierdoor antilichamen aan de baby zouden worden overgedragen.
Holocaust-overlevende waarschuwt dat Great Reset erger is dan Hitlers masterplan - "Dit is globaal"

Het doorgeven van de spike-eiwitten van de gevaccineerde moeder aan de zuigeling?

Gevaccineerde personen worden als het ware een bioreactor: de lichaamscellen beginnen spike-eiwitten te produceren. De gevallen van zieke zuigelingen wijzen er eens te meer op dat deze spike-eiwitten ook via de bloedbaan in de moedermelk kunnen terechtkomen en zo door de zuigeling kunnen worden opgenomen, hetgeen kan leiden tot letstels en symptomen die vergelijkbaar zijn met die van gevaccineerden.

https://tinyurl.com/stop-cloth

Thaora

Op 12-9-2021 om 07:09 schreef nastyho...@gmail.com:
Vrijheid van meningsuiting is in een democratie een goed recht.
Het vraagt natuurlijk wel een verantwoordelijkheid ten aanzien van de
waarheid. Het verspreiden van uitsluitend nep nieuws maakt jou wel tot
een leugenachtig miserabele nep jood!

F+

Ivan Karamazov

Op zondag 12 september 2021 om 09:24:40 UTC+2 schreef Thaora:
Frontnieuws hoort bij het neonazistische Stormfront.

nastyho...@gmail.com

On Monday, September 13, 2021 at 2:24:16 PM UTC+3, Ivan Karamazov wrote:

> Frontnieuws hoort bij het neonazistische Stormfront.

Bs"d

Dat klinkt niet zo best.

Maar heb je inhoudelijk nog iets te melden?

https://tinyurl.com/real-consp

Martin Bier

Eli-van-de-Zachte-Delen schreef:

> Maar heb je inhoudelijk nog iets te melden?

Eli, zing je stiekum tussen de psalmen door het Horst Wessel Lied
wel eens?

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Nog één die niks zinnigs te melden heeft en daarom maar idioterie gaat uitkramen.

https://tinyurl.com/Spr1-22

PauL

Op Mon, 13 Sep 2021 14:34:11 -0700 (PDT) schreef nastyho...@gmail.com:
Die zijn gewoon aan het lachen met jouw idiote fakenews-postings!
Maar om het goed te maken zal ik eens iets zinnig citeren van :

https://www.boerenbond.be/actualiteit/vaccinatie-bij-runderen
--->
Hoe werkt een vaccin?
Bij vaccinatie wordt een ziektekiem – virus of bacterie of combinaties – in
afgedode, verzwakte of gedeeltelijke vorm aan een dier toegediend.
(---) Deze vaccinkiem kan het lichaam niet ziek maken, maar zorgt er wel
voor dat het afweersysteem hierop gaat reageren en een geheugen opbouwt.
(---)
Vaccins hebben het mogelijk gemaakt om op grote schaal voedselproducerende
dieren te houden. Belangrijke ziekten die door vaccinatie onder controle
zijn, zijn brucellose, hondsdolheid, mond-en-klauwzeer en runderpest.
<---

No Milk Today voor vaccinofoben!

BTW:
Meestal uit brucellose bij mensen zich in griepachtige verschijnselen
Maar zwangere vrouwen kunnen ook een miskraam krijgen.
=> als antivaxer ben je meteen een (hier zelf benoemde) barbaar!

nastyho...@gmail.com

On Tuesday, September 14, 2021 at 2:02:22 AM UTC+3, PauL wrote:

> [...]
> (---) Deze vaccinkiem kan het lichaam niet ziek maken, maar zorgt er wel
> voor dat het afweersysteem hierop gaat reageren en een geheugen opbouwt.

En dat is hoe we weten dat het huidige "vaccin" helemaal geen vaccin is, want dat werkt heel anders, en het is voor het eerst dat die nieuwe techniek toegepast wordt.

Jullie zijn dus de proefkonijnen voor een nieuwe totaal onbeproefde techniek waarvan geen mens weet wat de langetermijneffecten zijn.

Succes d'r mee!

https://tinyurl.com/u-think-I-crazy

Martin Bier

> Nog één die niks zinnigs te melden heeft en daarom maar idioterie gaat uitkramen.

Je bent een topcolporteur van NeoNazistische FakeNieuwsKrantjes. Maar als het echt
op aan komt dan trek je geen SS uniform aan, zing je geen NaziLiedjes en laat je die Urkse
jongeren het LiquidatieWerk zelf doen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/212974627/urker-jongeren-spelen-nazi-liquidatie-van-joodse-gevangene-na

Waarom durf je geen B te zeggen nadat je dag-in dag-uit A staat te brullen?

PauL

Op Mon, 13 Sep 2021 21:20:53 -0700 (PDT) schreef nastyho...@gmail.com:

> Bs"d
>
> En dat is hoe we weten dat het huidige "vaccin" helemaal geen vaccin is,

Onzin: een vaccin is een entstof. <---punt

> want dat werkt heel anders, en het is voor het eerst dat die nieuwe
> techniek toegepast wordt.

Dat van Pfeizer is een mRNA-vaccin en deze van AstraZeneca en Janssen
Pharmaceutica zijn vectorvaccins. De techniek van die 2 laatste werd eerder
al toegepast voor vaccins tegen het zika- en ebolavirus.
Het zijn allemaal vaccins. Of had ik dat al gezegd?

> Jullie zijn dus de proefkonijnen voor een nieuwe totaal onbeproefde
> techniek waarvan geen mens weet wat de langetermijneffecten zijn.

Hebben ze studiefase 3 gehaald J/N ?

> Succes d'r mee!

Het zal wel zijn!

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Waarom durf je niet inhoudelijk op de post in te gaan?

https://tinyurl.com/no-telly

Martin Bier

> Waarom durf je niet inhoudelijk op de post in te gaan?

Ik heb nog eens ergens op Tinternet gelezen dat het NeoNazistische
FakeNieuwsKrantje "Frontnieuws" beloningen toestuurt aan mensen die
Frontnieuws 100 keer linken in een usenetgroep. Je zou dan een mooi
delftsblauw tegeltje met een citaat van de bekende katholiek Adolf H. krijgen.

Ik zou best wel eens heel "inhoudelijk" willen weten hoeveel van die tegeltjes
jij al aan de muur hebt hangen.

https://www.telegraaf.nl/video/921449091/urk-lacht-om-nazi-grap-verslaggever-bekogeld

PauL

Op Tue, 14 Sep 2021 09:54:12 -0700 (PDT) schreef Martin Bier:

> https://www.telegraaf.nl/video/921449091/urk-lacht-om-nazi-grap-verslaggever-bekogeld

In mijn (Vlaamse) krant werd er vandaag een ganse pagina aan besteed:

Kort samengevat:

Op zondag vroom in de kerk, op maandag alles doen wat de lieve Heer zo
verbiedt”, is een leuze die vaak terugkomt als de Urkers weer eens negatief
in het nieuws komen.

Kees van den Doel

On Wednesday, September 15, 2021 at 5:14:19 AM UTC-7, PauL wrote:

> Op zondag vroom in de kerk, op maandag alles doen wat de lieve Heer zo
> verbiedt”, is een leuze die vaak terugkomt als de Urkers weer eens negatief
> in het nieuws komen.

Grappig, dat interview met dat debiele joch met z'n hakenkruizen
tatoes. Kan zijn 8erlijke dialect nauwelijks verstaan, het lijkt wel een
aangeklede aap.

Cohen

Misschien als baby een bloedstolsel van z'n borstvoeding gevende moeder?

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

Martin Bier

Cohen napisał:

> Misschien als baby een bloedstolsel van z'n borstvoeding gevende moeder?

Zo'n Urkse etterbak is toch godverdomme een vleesgeworden argument voor een
postnatale-abortus-optie.

nastyho...@gmail.com

Bs"d

De goddeloze moraalloze kindercastrerende babyvermermoordende linkSSen die hebben geen excuus nodig om baby's te vermoorden:

https://groups.google.com/g/nl.religie/c/nfYnJzofwEw/m/5SZnm_ZRAgAJ

Zie de opening post.

https://tinyurl.com/this-is-choice