Atheïsten hebben geen moraal en vermoorden baby's

Eli Kesef

Bs”d

Hallo geachte medegebruikers van dit interessante discussieforum!

Hierbij wil ik een nieuw onderwerp starten, waarbij ik, zoals gewoonlijk, de nuance zoek, andersdenkenden met begrip en respect tegemoet treed, en liefde en warmte tentoon spreid, ook voor mensen met andere opvattingen.

De titel van dit nieuwe onderwerp is daarom:

Atheïsten hebben geen moraal en zijn baby killers.

In atheïstische landen draaien de babyslachthuizen, soms heel eufimistisch aangeduid als “abortusklinieken”, op volle toeren.

In Amerika worden bijna de helft van alle zwarte ongeboren kinderen geaborteerd:

https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/

“the Centers for Disease Control point out that nearly half of all pregnancies among black women end in abortion (472 per 1,000)”

“In New York City, where Planned Parenthood is headquartered, more black babies are aborted than are born alive (1,180 abortions for every 1,000 live births).”

In sommige staten in Amerika is abortus toegestaan tot aan de geboorte.

Veel atheïsten hebben er geen moeite mee om zelfs gezonde reeds geboren baby’s te vermoorden. Op een inmiddels verwijderde youtube kon je zien hoe iemand met een petitie rondging op universiteits campussen om postnatale abortus, dat is abortus NA de geboorte, toe te staan, tot aan vijf jaar. Oftewel, hij vroeg de studenten om een petitie te tekenen die infanticide (dat is een moeilijk woord voor babymoord) tot aan vijf jaar legaal zou maken.

De één na de ander tekende.

Zo’n video is natuurlijk niet politiek correct, dus youtube censureerde dat rap.

Maar hier is nog een nieuwsbericht wat daarover spreekt: https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/

Hier is een vergelijkbare youtube waarin gevraagd wordt om abortus in het vierde trimester toe te staan. Dat is totdat de baby 3 maanden oud is. Dat is 3 maanden na de geboorte, niet er voor.

En je ziet de studenten bij bosjes tekenen: https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/

Waarom vertonen de goddelozen zulk beestachtig gedrag? Nee, dat is een belediging voor de beesten. Beesten zullen hun jongen met alle kracht verdedigen, de enige soort die zijn eigen kinderen vermoorden dat zijn de goddelozen.
Het is dus geen beestachtig gedrag, maar nog lager dan beestachtig gedrag. Maar wat kan je anders verwachten van mensen die denken dat ze beesten zijn? http://tinyurl.com/boy-rat

Dostojevsky zei het al: “Als God niet bestaat dan is alles geoorloofd.”

Wanneer je geen moreel anker hebt, geen absolute norm voor goed en kwaad, zoals de wetten van God dat aan ons geven, dan kom je op een heel glibberig hellend vlak terecht, en zal de morele teneergang steeds sneller en sneller gaan.

Daarom gaan de goddelozen over lijken, vooral over babylijkjes, de zwakken en weerlozen zijn altijd het eerste slachtoffer. http://tinyurl.com/20wabortus

Daarom gaan goddeloze dictators in de meerderheid van de gevallen hun eigen bevolking op mega-schaal uitmoorden:  http://tinyurl.com/egnorance

Daarom is atheïsme de ergste gesel der mensheid.

Moge de Almachtige ons genadig zijn en laten we allemaal hopen en bidden dat de goddeloze de blinde ogen geopend worden, en dat ook zij het pad zullen vinden wat weg zal leiden van hun kwaadaardige moordlustige wegen en wat hen zal brengen tot de eeuwige gelukzaligheid.

Amen en halleluJah!

http://tiny.cc/Camus-ethics

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

>Hallo geachte medegebruikers van dit interessante discussieforum!

Ik dacht al, waar blijft ie met z'n jolige Goedemorgen, twee dagen
voordat de Sabbat weer voor de deur staat.

Maar toen zat je dit verhaaltje in elkaar te hannessen, natuurlijk.
Nou, veel plezier ermee dan maar.

--
Pancho

Kees van den Doel

On Friday, April 16, 2021 at 1:59:12 AM UTC-7, nastyho...@gmail.com wrote:

>[] ik [] andersdenkenden met begrip en respect tegemoet treed

> Atheïsten hebben geen moraal en zijn baby killers.

[Boel veel napraterij...]

Die haredi zijn de Taliban van het Judaisme.

Rob Windgassen

PauL

Op Fri, 16 Apr 2021 01:59:11 -0700 (PDT) schreef Eli Kesef:

> [...]
> spreid, ook voor mensen met andere opvattingen.
>
> De titel van dit nieuwe onderwerp is daarom:
>
> Atheďsten hebben geen moraal en zijn baby killers.

Om vermoord te kunnen worden moet je eerst levensvatbaar zijn.
Anders is de natuur (voor jou is dat een god) een massamoordenaar.
Eens iets levensvatbaar is moet het met respect behandeld worden,
ook al was het ongewenst. Maar de moraal van ouderwetse
gelovigen blijkt verschrikkelijk hypocriet te zijn:

https://www.hln.be/buitenland/9-000-kinderen-overleden-in-tehuizen-van-ierse-kerken~ade43178/

Dat zijn of waren dus gelovigen die tegen een vruchtafdrijving zijn
omdat ze kinderen nadien liever laten creperen. Zum kotzen!

Ivan Karamazov

Op vrijdag 16 april 2021 om 10:59:12 UTC+2 schreef nastyho...@gmail.com:
Als abortus moord is, is miskraam doodslag...

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

>babyslachthuizen

Over babies gesproken. Ik las in dat Israelische krantenartikel waar Rob W
gisteren naar verwees dat bij jouw geestverwanten de Zwarthoedjes een
kinderaantal van 10 a 12 zo ongeveer de norm is. Die families bewonen in
Jeruzalem ook nog eens piepkleine appartementjes, dus dat lijkt me nog een
heel gedoe, aan gezinsuitbreiding doen terwijl in het naastgelegen
kamertje het alreeds gecreeerde nageslacht met rode oortjes ligt te
luisteren naar wat pa & ma uitspoken

Weet jij hoe dat gaat? Ik stel me zo voor dat het 1 & ander zich afspeelt
midden in de nacht, als de kindertjes hopelijk liggen te slapen, in het
stikkedonker, muisstil, met handige broekkleppen ofzo. Dat de geslachts-
gemeenschap in ieder geval zo snel en efficient als mogelijk wordt afge-
handeld.

Ik denk ook niet dat er veel lol aan beleefd wordt door de deelnemers,
want het hele gebeuren is natuurlijk in de allereerste en -laatste plaats
bedoeld zonder hoofdletter om de Heere te dienen & te loven.

---
Pancho

PS. Kijk eens, dat gezwam over abortus en moord kennen we zo onderhand
wel. Dat is alleen maar een zoveelste heroprisping van oubollige rechts-
religieuze denkbeelden, compleet met schimmel en spinnewebben. Niets
nieuws onder de zon dus.

Waar wij echt op zitten wachten is een insiders kijkje in de Kosjere
Keuken. Wat doet de ultra-orthodoxe man overdag, bijvoorbeeld. Of hoe
breng je de Sabbat door. Wat gaat er door je heen als je een auto met
stenen bekogelt of een bus in de fik steekt. Hoe smaakt de Klaagmuur.
Wat mag wel en wat mag niet in Chassidische seks. Wassen jullie vrouwen
de overhemdem in Witte en de jassen in Zwarte Reus.

Dat zijn alemaal zaken waar wij ongelovige gojs iets van opsteken en van
kunnen leren. Begrijp je wel?

Eli Kesef

On Saturday, April 17, 2021 at 9:40:17 PM UTC+3, span...@gmail.com wrote:

> Over babies gesproken. Ik las in dat Israelische krantenartikel waar Rob W
> gisteren naar verwees dat bij jouw geestverwanten de Zwarthoedjes een
> kinderaantal van 10 a 12 zo ongeveer de norm is.

Bs"d

Nou, er zijn natuurlijk uitzonderingen op die norm. Een rabbijn die ik goed ken die trouwde met zijn vrouw toen ze 15 was, en ze hebben nu 17 kinderen. En ik weet niet of ze al gedaan zijn.

Dat jullie jezelf chemisch castreren met de pil en demografisch en cultureel zelfmoord plegen dat mogen jullie helemaal zelf weten, maar wij doen daar niet aan mee.

https://tinyurl.com/fertil-rates

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

>Een rabbijn die ik goed ken die trouwde met zijn vrouw toen ze 15 was,
>en ze hebben nu 17 kinderen.

Nog drie en ze tellen mee in de wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_people_with_the_most_children

Overigens doet het mij Deugd met een hoofdletter dat ik deel uitmaak
van een beschaafde samenleving waarin likkebaardende viespeuken die
minderjarige meisjes proberen te bezwangeren met gepaste maatregelen
tegemoet worden getreden.

>maar wij doen daar niet aan mee.

Dan valt het mij nog mee dat Israel zo onderhand niet helemaal zwart
ziet van die godvrezende vermenigvuldigers.

Maar misschien leggen veel nakomelingen gewoon het loodje voor ze
geslachtsrijp zijn. Net als jonge eendjes waarvan je er ook steeds
minder achter moeder aan ziet zwemmen naarmate ze groter groeien.

Weet jij of daar statistieken over zijn?

--
Pancho

Eli Kesef

On Monday, April 19, 2021 at 12:08:26 AM UTC+3, span...@gmail.com wrote:
> [...]
> van een beschaafde samenleving waarin likkebaardende viespeuken die
> minderjarige meisjes proberen te bezwangeren met gepaste maatregelen

Bs"d

Is het iets om trots op te zijn dat je deel uitmaakt van een maatschappij die demografisch en cultureel zelfmoord pleegt omdat ze geen kinderen meer willen krijgen en die zich laat vervangen door derdewereldmoslims?

> Dan valt het mij nog mee dat Israel zo onderhand niet helemaal zwart
> ziet van die godvrezende vermenigvuldigers.

Dat is een kwestie van slechts nog weinig tijd. Zonder gekke gebeurtenissen, zoals bv massa-immigratie van buitenlandse Joden naar Israel, dan zal Israel binnen 20 jaar een religieuze meerderheid hebben.

> [...]
> minder achter moeder aan ziet zwemmen naarmate ze groter groeien.
>
> Weet jij of daar statistieken over zijn?

Daar zijn statistieken over, zie hier: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy

Daar kan je zien dat in de lijst van landen waar mensen het langst leven, dat Israel daar op nr 10 staat, NL op 18, DL op 20, Be op 24, zo een beetje de hele EU die leeft korter dan Israel.

https://tinyurl.com/Tolstoy-Jews

Rob Windgassen

On Sun, 18 Apr 2021 04:14:31 -0700, Eli Kesef wrote:

> [...]
> Een rabbijn die ik goed ken die trouwde met zijn vrouw toen ze 15 was,
> en ze hebben nu 17 kinderen. En ik weet niet of ze al gedaan zijn.

En dan klagen

“It’s not our fault! You, who sent us to live in such crowded conditions, it’s your fault!”

https://www.timesofisrael.com/enfeebled-and-enraged-haredi-society-feels-forsaken-on-all-sides/

of snappen ze daar echt niet wat tellen betekent,
en waar exponentiele groei uiteindelijk toe leidt?

--
Rob

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

>Zonder gekke gebeurtenissen, zoals bv massa-immigratie van buitenlandse
>Joden naar Israel, dan zal Israel binnen 20 jaar een religieuze
>meerderheid hebben.

Met zo'n explosieve hoedjesvermeerdering zal Israel de West Bank nog
hard nodig hebben, ben ik bang.

Ik kwam trouwens vandaag in de wikipedia een haredi foto tegen die mij
erg aan Noord Koreaanse propaganda deed denken. Het gaat om deze foto:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9F_%D7%9C%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%9F_%D7%A9%D7%98%D7%A0%D7%A6%D7%9C_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%90%D7%A9%D7%A8_%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A1_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%93%D7%95%D7%93_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%99%D7%9D_%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%A1%D7%A4%D7%A8_%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94.JPG

Zie jij de overeenkomsten ook?

Wel een ongeorganiseerd zootje baarden trouwens. De enige die ermee
door kan is de man zonder bril aan de rechterkant. De rest lijkt nog
het meest op woekerend schaamhaar. Als ik de echtgenote van 1 van die
baardapen was zou ik er wat van zeggen.

Het jongetje helemaal achteraan vind ik wel aandoenlijk. Heeft nog
geen baard, alleen een paar puistjes op zijn kin. Hopelijk komt het
nog goed met hem.

--
Pancho

Eli Kesef

Bs"d

Dat leidt tot een groot Israel!

https://tinyurl.com/land-promised

Pancho Sanza

>Dat leidt tot een groot Israel!

[Landjepikkaartje]

En nu maar bidden dat de omwonenden ermee akkoord gaan!

--
Pancho

Eli Kesef

On Monday, April 19, 2021 at 8:14:12 PM UTC+3, span...@gmail.com wrote:
> Als ik de echtgenote van 1 van die
> baardapen was zou ik er wat van zeggen.

Bs"d

"Baardapen"??

Je weet dat er een naam is voor mensen zonder baard?

https://tinyurl.com/manginal

Eli Kesef

Bs"d

Waar het om gaat is of God er mee akkoord gaat.

https://tinyurl.com/nile-euphr

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

[Breeding like rabbit^Hs leidt tot Groot Israel]

>Waar het om gaat is of God er mee akkoord gaat.

En dan maar bidden dat God De Heere het burenprobleem afdoende
voor jullie Endlöst natuurlijk.

Trouwens, volgens Verordening 273 (Deut. 17:16) mogen jullie
je helemaal niet in Egypte vestigen. Dus wat is het masterplan
voor dat gebied? Dieven, hoeren, zedenmisdrijvers en 613 Geboden
overtreders naartoe sturen? Een groot haredi pretpark van maken?
Of toch gewoon maar braak laten liggen?

Staat daar iets over in de Heilige Schriften?

--
Pancho

Martin Bier

Eli-van-de-Zachte-Delen gaf ons een kijkje op z'n kennissenkring:

> ... Een rabbijn die ik goed ken die trouwde met zijn vrouw toen ze 15 was, en ze
> hebben nu 17 kinderen.

Ik begin steeds vaster tot de conclusie te geraken dat die woestijn in Judea een
alternative werkelijkheid is die je uit pure existentiële wanhoop voor jezelf gecreeerd
hebt. Israel is i.h.a. een beschaafd land en het is er al heel lang zo dat je 18 of ouder
moet zijn om te kunnen trouwen. In de VS zijn kindhuwelijken helaas nog erg algemeen.
De minimum leeftijd hier in North Carolina is 14.

Misschien zijn we wel buren!

Rob Windgassen

Nou nee, eerst leidt het tot de niet zo snuggere uitspraken
van lieden als Moshe Gafni

"It’s not our fault! ... "

en als je maar lang genoeg doorgaat ga je begrijpen wat exponentieel
betekent, en dat er meer kindertjes zijn dan hoedjes en jassen, van welke
kleur dan ook, en weet je wat er dan gebeurt ...

--
Rob

Eli Kesef

On Monday, April 19, 2021 at 11:48:01 PM UTC+3, span...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> [Breeding like rabbit^Hs leidt tot Groot Israel]
> En dan maar bidden dat God De Heere het burenprobleem afdoende

Ik zie een verhuizing niet als een Endlösing. Ook een gedwongen verhuizing niet. Ik ben zo vaak verhuisd, niet altijd vrijwillig, en je krijgt er niks van.

> [...]
> voor dat gebied? Dieven, hoeren, zedenmisdrijvers en 613 Geboden
> overtreders naartoe sturen? Een groot haredi pretpark van maken?

Dat mogen de arabieren hebben.

Alhoewel, gelijk er geschreven staat, tot aan de grote rivier van Egypte, is het allemaal Israel.

Er blijft echt genoeg over voor de arabieren.

https://tinyurl.com/Isr-arab-land

Eli Kesef

On Tuesday, April 20, 2021 at 12:09:18 AM UTC+3, Martin Bier wrote:
> [...]
> hebt. Israel is i.h.a. een beschaafd land en het is er al heel lang zo dat je 18 of ouder

Klopt. Ze zijn dan ook Israel uit gegaan om te kunnen trouwen, en daarna kwamen ze weer terug. Ze gingen met een boot internationaal water op, daar trouwden ze, en toen weer terug.

> In de VS zijn kindhuwelijken helaas nog erg algemeen.
> De minimum leeftijd hier in North Carolina is 14.

En waarom is dat 'helaas'? Wat is het probleem? Meisjes zijn geslachtsrijp zo rond hun twaalfde. In de praktijk ook in NL, hoereren die meisjes er op los van 13-14 jaar. Waarom dan die paniek als een jonge vrouw op haar 15e besluit om een vaste levenslange mongame relatie aan te gaan met de man van haar keuze?

Totaal ongeregelde sex van jonge tienermeisjes met vele partners is geen enkel probleem voor jullie, maar als zo iemand besluit te trouwen dan is dat vreselijk?

Terwijl een huwelijk van sodomisten wel helemaal OK is?

Dat is het probleem als je geen moreel anker hebt, dan slaat je morele kompas helemaal op hol. Dan ga je de gekste dingen zeggen.

https://tinyurl.com/ath-no-judg

Pancho Sanza

Ysgrifennodd Eli Kesef <nastyho...@gmail.com>:

[Arabieren, wegwezen!]

>Ik zie een verhuizing niet als een Endlösing. Ook een gedwongen
>verhuizing niet. Ik ben zo vaak verhuisd, niet altijd vrijwillig,
>en je krijgt er niks van.

De vraag is natuurlijk hoe God die massale volksverhuizing Zal Gaan
Bewerkstelligen. Heb jij daar al enig zicht op, als insider zijnde?

>Alhoewel, gelijk er geschreven staat, tot aan de grote rivier van
>Egypte, is het allemaal Israel.

Was het in dat kader niet een beetje dom van Israel om de Sinai zomaar
weg te geven aan Egypte in 1982? Terwijl God nou juist zo Z'n Best Had
Gedaan om het te Helpen Heroveren in 1967!

Als ik God Was Zou Ik daar Hevig Ontstemd over Zijn.

>Er blijft echt genoeg over voor de arabieren.

Heel fijn. En nu maar bidden dat ze er in landen als Libanon, Syrië
en Jordanië ook zo over denken.

--
Pancho

nastyho...@gmail.com

On Monday, April 19, 2021 at 12:08:26 AM UTC+3, Pancho Sanza wrote:
> [...]
> van een beschaafde samenleving waarin likkebaardende viespeuken die
> minderjarige meisjes proberen te bezwangeren met gepaste maatregelen

Bs"d

Klets geen onzin, na strontneuken wordt nu pedofilie mainstream gemaakt bij jullie:

https://rumble.com/viepkf-mother-explodes-at-school-for-teaching-5-year-olds-how-to-masturbate-perfor.html

https://summit.news/2020/04/29/who-guidelines-encourage-children-younger-than-4-be-taught-masturbation-and-gender-identity/

https://www.zerohedge.com/political/new-who-guidelines-encourage-european-kids-under-4-be-taught-masturbation-gender-identity

https://tinyurl.com/ath-grooming