Noorwegen ziet geen verband tussen coronavaccins en overleden ouderen

Cohen

*Norway says no link between COVID-19 vaccine and several elderly
recipients' deaths* --JANUARY 18, 2021 / 1:25 PM / CBS/AFP

<https://www.cbsnews.com/news/norway-covid-19-vaccine-elderly-deaths-no-link/>

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

nastyho...@gmail.com

On Friday, September 24, 2021 at 9:22:17 AM UTC+3, Cohen wrote:
> *Norway says no link between COVID-19 vaccine and several elderly
> recipients' deaths* --JANUARY 18, 2021 / 1:25 PM / CBS/AFP

Bs"d

Welk gedeelte van de volgende zin begrijp je niet?: "Overal hebben regeringen gelogen, gelogen en nog eens gelogen over dit virus”

https://groups.google.com/g/nl.religie/c/1m9_hATWehI

Jos Bergervoet

On 21/09/24 8:22 AM, Cohen wrote:
> *Norway says no link between COVID-19 vaccine and several elderly
> recipients' deaths* --JANUARY 18, 2021 / 1:25 PM / CBS/AFP
>
> <https://www.cbsnews.com/news/norway-covid-19-vaccine-elderly-deaths-no-link/>

Merkwaardig.. Je zou toch hopen dat zo'n vaccin het aantal doden
vermindert! Wat is anders het nut ervan?!

--
Jos

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Het nut van dat vaccin is dat de zakken gevuld worden van de vaccinproducenten en corrupte politici.

https://tinyurl.com/trust-gove

J. J. Lodder

Je hebt een probleem met begrijpend lezen?

Jan

PauL

Op Fri, 24 Sep 2021 02:54:47 -0700 (PDT) schreef nastyho...@gmail.com:

> Het nut van dat vaccin is dat de zakken gevuld worden
> van de vaccinproducenten en corrupte politici.

Dat politici vaccins doneren aan armere landen en fabrikanten
willen produceren aan de kostprijs voor diezelfde arme landen
is voor de vrijetijdsbesteding zeker... Hoe achterlijk ben jij eigenlijk?

Kees van den Doel

On Friday, September 24, 2021 at 4:57:46 PM UTC-7, PauL wrote:

> Op Fri, 24 Sep 2021 02:54:47 -0700 (PDT) schreef nastyho...@gmail.com:

Dat is dus de Z8e Deler.

> Hoe achterlijk ben jij eigenlijk?

De Harvard study heeft bewezen dat zijn IQ ver onder het gemiddelde
staat. Informeel heb ik zijn Kukel en Driftgraad gemeten, met slecht
resultaat.

Dus zijn potsings zijn minder betrouwbaar dan die van een
gelobotomizeerde kwal. Dat is wetenschapfelijk bewezen.

Jos Bergervoet

On 21/09/24 1:34 PM, J. J. Lodder wrote:

> Je hebt een probleem ...

Nee hoor, ik woon niet in Noorwegen!

Maar toch is het jammer voor die ouderen daar.. dat die ondanks
vaccinatie nog steeds massaal doodgaan.

--
Jos

Jos Bergervoet

Dat kan veel voldoening geven, zo'n vrijetijdsbesteding!

Een factor 30 rendement op je kapitaal in 2 jaar tijd is gewoon
leuk, toch? <https://yhoo.it/3EQaoDi>

--
Jos

PauL

Op Sat, 25 Sep 2021 05:43:52 +0200 schreef Jos Bergervoet:
In ieder geval leuker dan op 1 dag bijna de helft kwijt te spelen
met conculega CureVac N.V. (CVAC)

Cohen

Is die nastyposter nog steeds bezig met zijn vergif? (doelend op zijn
teksten, niet op de vermeende giftigheid van coronavaccins). Feiten
betekenen niets voor iemand met een verborgen agenda (nl. vaccinatie
weigeren op geloofsgronden en proberen dat te rationaliseren met
speculatie en nepnieuws).