Обновен потребителски речник за SpeechLab за Windows и Android

Kostadin Kolev

to На Лафче

Здравейте,

Днес направих малко обновление на потребителския речник за SpeechLab за Windows и Android. Добавена е само една нова дума, но за някой тя може да е от съществено значение за подобряването на работата му с този речев синтезатор. Новата добавена дума е „Twitter“, което е името на социална мрежа. Тъй като това е също сравнително нова дума като например „Facebook“, тя не е включена в основния речник с произношения на SpeechLab и се налага ние ръчно да я добавяме в нашия потребителски речник, за да бъде тя произнасяна правилно. Но, да не ви губя повече от ценното време – ето ви препратка към статията в блога ми, където съм описал как да се сдобиете с, и приложите, готов за ползване вариант на този потребителски речник за SpeechLab:

Пожелавам ви приятна и ползотворна работа със SpeechLab!

______
Поздрави,
Костадин Колев