RE: безжичка се завръща (допълнение)

neg...@gmail.com

to bezm...@yahoogroups.com, nala...@googlegroups.com

Май сам ще си отговоря на писмото. Моля, който има желание и малко време, да погледне следната страница, за да съберем възможно повече полезни ресурси.

https://bezjichka.eu/links

Ако откриете мъртъв линк, неточна информация, друг проблем или искате да добавите още нещо полезно за слепи, отговорете тук или пишете лично писмо или пък ползвайте формата в сайта

Негослав