Am revizuit traducerea de la Manifestul Mozillei

Baadur Jobava

Dec 15, 2017, 12:30:39 PM12/15/17
to mozil...@googlegroups.com
Salut,

Am revizuit recent traducerea de la Manifestul Mozillei, pe care îl veți găsi pe site-ul mozilla.org în curând. Textul nu e încă pe site, dar acesta este un diff:

https://github.com/mozilla-l10n/www.mozilla.org/compare/ddf77ab524bd4dd72ceadf75467504ec5da64999...fe945a469128e3f9739f8d3ed332502dfefe25df?diff=split&name=fe945a469128e3f9739f8d3ed332502dfefe25df

Clic pe butonul „Unified view” pentru a vedea schimbările pe două coloane. Cu roșu este textul șters și cu verde e ce s-a adăugat.

M-am apucat de revizuit când am dat din nou peste sintagma „ființe umane individuale” -- care acuma nu îmi mai sună bine.

Mai puteți vedea noul text pe site-ul de stagiere, unde schimbările apar imediat:
https://www-dev.allizom.org/ro/about/manifesto/details/
https://www-dev.allizom.org/ro/about/manifesto

Aștept sugestii și alte comentarii.

Jobava