Întrunire Mozilla Romania Noiembrie 2017

Baadur Jobava

Nov 26, 2017, 6:02:24 PM11/26/17
to mozil...@googlegroups.com
Salut,

Aș vrea să repornim întrunirile regulate Mozilla Romania.

Vă rog să completați intervalul orar în care ați fi disponibili. Mă aștept ca săptămâna viitoare să avem o teleconferința.

Numai bine,
Jobava

Baadur Jobava

Nov 27, 2017, 6:39:41 PM11/27/17
to mozil...@googlegroups.com
Mulțumesc că ați completat în Etherpad. Vă aștept să ne vedem/auzim miercuri la ora 19:00.

Agenda e aici:

Discuția va fi prin chat și voce. Nu știu o platformă mai bună pentru voce, dar putem încerca Discord. Voi posta detaliile și linkuri de folosit în  Etherpad.

Numai bine,
Jobava

+CC Ioana and Alex

Florian Ionașcu

to mozil...@googlegroups.com

Aș fi preferat Skype, căci Discord nu este accesibil cu un screen reader. Am încercat să-l folosesc acum câteva luni și efectiv nu puteam face nimic pe acolo, cititorul de ecran nu-mi citea opțiunile din aplicație.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Comunitatea românească Mozilla” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mozilla-ro+...@googlegroups.com.

Stefania Ioana Chiorean

to Mozilla Romania Grup
Eu din pacate nu cred ca o sa pot participa. Sunt f prinsa zilele acestea.
Daca reusim sa ne auzim in Ianuarie, o s aintru.

O sa adaug cateva subiecte/pareri pe agenda - sunt online mai tot timpul deci pot participa acolo.

--
Stefania Ioana Chiorean
Mozilla Reps Mentor

Aș fi preferat Skype, căci Discord nu este accesibil cu un screen reader. Am încercat să-l folosesc acum câteva luni și efectiv nu puteam face nimic pe acolo, cititorul de ecran nu-mi citea opțiunile din aplicație.

La 28.11.2017 01:39, Baadur Jobava a scris:
[...]

Cristian Silaghi

to mozil...@googlegroups.com
Discord se poate folosi și din browser, unde probabil screen readerele ar trebui să meargă.

Toate cele bune,
Cristian Silaghi

Pe 28 noiembrie 2017, 08:53, Florian Ionașcu <7ro...@gmail.com> a scris:

Baadur Jobava